Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ beanie, naar het buitenland.. zozo Enne hoe ga je dat doen in je zwangerschap, want ik ga dr vanuit dat je straks zwanger bent hoor. Dat za niet makkelijk zijn..

Maarre effe serieus, ht lijkt me geweldig voor je maar zeker wel lastig zonder je mannetje.. ff goed nadenken idd.

Goed dat je weinig last hbt van de pipelle. Das de eerste stap, op naar de volgende!!

@ minoes sterkte hoor met je vader

@ melis, snottebelletje, beetje beter vandaag?

@ floor meis alles goed? Laat je lekker verwennen en probeer te genieten hoor meid. Je bent gezegend met een fantastisch gezin.

@ blondine dikke knuffel en wat beanie zegt is absoluut waar, dus laat je niet met een kluitje in her rust sturen . Ik denk dat een second opinion zo gek niet is hoor..

@ rest van de meisjes knuffels.

Hier bloedverlies minder en de krampen ook. Ik doe heel rustig aan en lig veel op bed, dus hoop dat dat ook helpt. Tis nu voornamelijk roze met slijm. Sorry voor de beschrijving. Heb nie meer gegoogeld, maar ook de angelsound nie meer gebruikt. Ben ook wat rustiger. Vanavond of morgen gaan we weer luisteren, denk ik.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Wat een grauw weer zeg... En Melis, hoofd vol snot, heel vervelend! Hoop dat je snel weer wat opknapt!

Jessica, let je goed op jezelf? Je krijgt nogal wat voor je kiezen nu, is niet zo gek dat je een beetje down bent....

Sometimes, gelukkig dat het bloeden minder wordt! Rustig aan doen, maar dat doe je, want dat beebje in je buik is nu echt het allerbelangrijkste!

Buitenland klinkt wel heel aantrekkelijk, maar zeker niet zo lang.... We moeten alles goed tegen elkaar afwegen maar drie maanden naar Zwitserland lijkt me geen goed idee. Heb al eerder aangegeven dat een maand kan, maar niet langer. En idd, mocht ik zwanger worden, dan houdt het sowieso op! Voor nu kunnen we niks doen, aangezien ik en nog in de revalidatie zit en de IVF aanstaande is. Dus het gaat toch pas spelen in het nieuwe jaar en dan weten we natuurlijk ook of de IVF wel of niet gelukt is.... Lastige alleen is en blijft dat ik niet weet hoe het er in de toekomst gaat uitzien voor me, als de markt niet aantrekt. Of ik niet mijn baan op het spel zet als ik NIET naar het buitenland ga. Dus alles bij elkaar toch wel een hele lastige.... Nou ja, maar eens goed bespreken met mijn mannetje. Toekomst kan van het ene op het andere moment weer totaal veranderen, manlief heeft een jaarcontract en dat loopt 1 februari af. We gaan er wel van uit dat het verlengd zal worden (met weer een jaar dan) maar wat nou als dat niet gebeurd? En wat nou als ik ook ontslag krijg? (die beslissing zal niet op korte termijn vallen, dat duurt nog wel een half jaar of zo). Nou ja, alles bij elkaar genoeg stof tot nadenken! Eerst maar eens deze maanden achter de rug hebben, dan zijn we al weer een hoop wijzer...

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Hoi beanie, tsja ht weer maakt niet dat je overloopt van vrolijkheid, he. Bah miezerig en druilerig.

Ik snap idd dat je je zorgen maakt. Dat zijn geen makkelijke dingen . Maar zit idd niets anders op dan afwachten en mss ziet het er in 3 maanden heel anders uit. Hoop dat alles gaat zoals jij het wil, meid. Maar eerst ff zwanger worden, toch.? ;)

Genoeg tijd voor nieuwe plannen in het nieuwe jaar.., meis.

Ik ga maar eens naar beneden, mijn vriend liet me net weten dat we gisteren vergeten zijn de hond in de bench te doen, of eigenlijk de bench dicht te maken, dus heeft hij vanacht de bank gesloopt. Zucht... Rotmormel..

Maar Ja, ik hou wel van hem... De hond dan, hé.

;)

Geplaatst

Gisteren lekker gespeeld voor radio. Ik wil graag effies op iedereen reageren maar krijg mezelf niet tot het openen van m'n laptop! Aartslui. Zijn de hormonen. Pomtidom.... :-) vanaaf lekker sushi eten met een vriendin met een lekkere chardonnay. Puregon gaat goed. Beetje zeurderige pijn rechtsonder. Baarmoeder, eierstok? Kan me niet herinneren. Niet zo vroeg althans in het stimuleren. Nuja! Toch wil ik proberen vanaaf m'n lappie aan te gooien! X

Geplaatst

Dank je Sometimes! Inderdaad: een prachtig gezin! Hoe is het met jou? Is die mega zwangerschapsslip al omowit? Zie je, in sommige gevallen is omowit helemaal top!!! Dat is nog eens een andere invalshoek!

Beanie, ik zal nog op je PB reageren maar was druk met werk voorbereiden (morgen een bespreking) en andere dingen, dus vergeef me mijn trage reactie! Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Het is in deze tijd niet fijn om niet volledig zeker te zijn van werk! Maar hé, stel je voor dat jullie allebei zonder zitten, dan trekken jullie toch ergens naar een bergtop om ergens te gaan 'vliegeren'? Manlief als instructeur en jij omdat je zwanger bent gedoemd tot het doen van de administratie ;-))) Haha! Zonder gekheid, ik snap het wel hoor... Maar ik snap ook wel dat je niet zonder je man naar het buitenland wilt. Ik zou er niet aan moeten denken, zelfs niet als mijn man en kind mee mochten.

Sproetke, zat ik helemaal in de startblokken om naar jou op de radio te luisteren, ben ik me toch als een blok in slaap gestort! Ik lig steeds al om 20 uur te tukken, terwijl Mini nog op mijn hoofd staat te springen, maar ik val gewoon om! Maar.... Ik heb gelukkig al wat vaker stukjes van je geluisterd en volgende keer ga ik live luisteren!!!

San lieverd, wat een pittig weekendje is het voor je geweest! Ik hoop dat je alles een beetje hebt verwerkt en dat je nu weer lekker rustig thuis bent! Hoe is het met S? Is die verhoging helemaal weg? En hoe is het met jou? Met dat bloedverlies? Ik hoop beter.

Melis, je koppie vol snot! Het is wel een snotterige boel bij jullie zeg! Arme V.ince met zijn oogjes, jij vol met snot, ik hoop dat je lieve mannetje gespaard wordt! Hoe is het verder?

Jessica, wat erg van je vader. Wat is er met zijn organen? Of moeten ze dat nog onderzoeken? Veel sterkte in ieder geval!

Blondine, wat een vervelend nieuws zeg, ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Maar, je mag nu wel heel gericht proberen tot een bevruchting te komen en op - als ik het goed heb begrepen - 2 follikels toch? Ik ga enorm voor je duimen? Wanneer mag je testen?

Ansje, hoe is het met jou? Heb jij ook een fijn weekend gehad?

Hier nog steeds moe, maar we doen het gewoon heel rustig aan. Ik ben onder het genot van veel rooibosthee in de bestseller van het jaar begonnen... Die erotische, weten jullie wel? Melis, jij hebt het boek ook gelezen toch? Meiden, ik ben zo'n muts, ik vind alleen het psychologische aspect interessant, dat zij zo ver voor hem wil gaan en dat hij - althans zo lijkt het tot nu toe - ik ben bijna op pagina 400, een beter, of in ieder geval een 'normaler' mens lijkt te willen worden voor haar ondanks zijn verkniptheid... Een beetje het thema 'hoe veel wil je van jezelf opgeven om je grote liefde te behouden?' Dat vind ik wel intrigerend. Geven we immers niet altijd allemaal iets van onszelf op voor onze liefdes, ook al geeft hij weer andere dingen in de plaats? Nou ja, zoiets dus, vergeef me mijn gefilosofeer.... Gewoon skippen dat geneuzel hoor! Maar zodra die tot in het detail uitgewerkte s.ex.scènes komen denk ik: 'jemig, alwéér!', 'doe toch ff een beetje normaal,' ik stoor me er gewoon aan. Ligt misschien ook wel aan mij hoor; een deuk in mijn libido als het gaat om het idee vastgebonden te worden misschien??? Ik kan er echt helemaal niks mee, terwijl ik me juist zo vreselijk het verheugd op die hete scènes!!! Verdikkeme! Er zijn een paar Nederlandse thrillerschrijfsters die heerlijk van die sexy scènes kunnen beschrijven, maar met dit boek voel ik me echt bekocht!!! ;-)))) Toch ga ik het eerste deel maar wel uitlezen en dan bedenken of ik het tweede deel ga lezen. Mijn moeder vroeg vandaag wat ik er van vond.... Ik zei: 'Mam, doe maar lekker niet, houd jij het maar op 'E.ten, b.idden en beminnen'....' Arme mama, ik vrees dat ze er in blijft als ze dit boek gaat lezen ;-)))

Tot zover mijn gezwam voor vandaag ;-)

Xxx

Geplaatst

T'is hier idd wel erg rustig dit weekend... Hoop dat iedereen leuke dingen aan het doen is!

Hier is het rustig, op de kindjes die voor St. Maarten komen na dan. Het snoep is al ff op, dus we doen maar alsof we vandaag niet thuis zijn... Vorig jaar kwam er geen eentje, en nu duizenden! Sorry, daar hadden we niet op gerekend!

Lieve Floor, goed dat je je rust pakt en lekker op tijd gaat slapen! En nu dat boek.... Ik heb ze voor op mijn e-reader maar om de een of andere reden trekken ze me niet zo heel erg. Ik denk dat ik nog interessantere boeken heb die ik graag wil lezen! Niet dat ik daar nu zo heel erg aan toe kom... Komt sowieso weinig uit mijn vingers. Heb me voorgenomen morgen overdag maar weer te gaan poetsen. En maar weer afwachten of er eens een opdracht voorbij komt. Ik weet echt even niet wat ik ervan moet denken! Het zal allemaal niet zo'n vaartje lopen, en idd, anders gaan we gezellig met z'n tweetjes ergens op een bergtop zitten! Eerst maar eens de komende tijd overleven... Nog ongeveer anderhalve week en dan mag ik weer fijn beginnen met prikken!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

zo nou poehe...eindelijk eens rustig bijgelezen....

@ Beanie..buitenland...spannende beslisingen dus zo alles bij elkaar! Stap voor stap alles bekijken en dan komt het altijd vanzelf weer goed...het is altijd goed om je opties te bekijken, af te wegen en te overwegen..zeker in deze tijden waarin we blij mogen zijn met werk.

@ Minoes, hoe is het met je vader?

@ Melis, gezondheid...en nog een keer...en nog een keer..hang in there...en ik begin ook helaas met snotteren, alleen wens IK niet naar snot te ruiken lol ;-))

@ Sometimes wat fijn om te lezen dat je je íetsje beter voelt..weliswaar met een ongelofelijk stoot rust, maar ok.... En supergoed dat je google met rust hebt gelaten! Weet je dat dit de reden is dat dat ik pas zo laat op het forum zat? Ik wilde gewoon helemaal niets weten over het traject, was bang dat ik dingen zou lezen waardoor ik dingen niet zou durven..ik zeg een punctie hehehe...;-)

@Floortje, zwangerschapsslip...ik denk dat ik 20 keer heb gelezen om te snappen wat je bedoelde..ik miste die ene s en las dus zwangerschapsLIP..en ik snapte er dus HELEMAAL niets van hahaha...;-))

Een beetje in slaap vallen terwijl ik leven zit te spelen voor jullie ;-) mooie boel..ik heb wel een linkje als jullie het zouden willen terugluisteren..beetje amateuristisch, maar ook wel snoezig hoor...

Verder lieve meiden, hoop ik dat jullie een fijn weekend hebben gehad? Ansje?

ik? Plotseling leuke dingen. Gisteren beetje uitgeslapen van het spelen de avond ervoor en lekker aan de boodschapjes gegaan. Vriendinnetje kwam eten, we zouden eigenlijk sushi gaan eten buiten de deur, maar zij wilde lekker bankhangen en ik zag mezelf daar in de sushi toko niet 3 prikken zetten (moest ook de puregon ampul verwisselen)...dus prima de prima. Lekker sushi gehaald en heerlijk met een flesje chardonnay gezeten en veel heel veel thee...ben sinds kort verslaafd aan de witte jasmijnthee met oranjebloesem...dat is me toch een partij gruwelijk lekker!

Daarna lekker gaan slapen. De puregon erbij zorgt dat ik moe ben.

Vandaag was het zulk lekker weer dat ik al de hele ochtend hyper was en het bos in wilde...en dat hebben we gedaan. Voorzichtig, want mijn rug is gewoon nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Maar ik woon aan een heerlijk bos, waar de Koningin ook woont ;-) Daar hebben we heerlijk een herfstwandeling gemaakt. Ik heb door de bladeren geschopt en gebanjerd..heerlijk dus.

Daarna toch weer wat gaan liggen en ook een tukkie gedaan. Begin verkouden te worden, keelpijn, kriebel in mijn neus..weet niet of dit van de hormonen komt of dat ik daadwerkelijk verkouden aan het worden ben.

Prikken gaat goed, ookal heb ik het idee dat ik veel meer bloedvaatjes raak dan de vorige poging, dus ik bloed wat af. ;-) vooral hinderlijk. Mijn hooofdpijn is wat minder geworden, ik ben de gejaagdheid kwijt die de deca meebrengt. Ik heb een fijne doos deca spuitjes, die scherper zijn dan de dozen hiervoor..dus da's lekker...verder ben ik me ontzettend bewust wat ik aan het doen ben nu. Meer dan de vorige keer lijkt wel.

Ik liep in het bos en zei tegen mijn lief dat ik dit toch allemaal niet bedacht had toen ik droomde van die witte jurk, het altaar en kindertjes krijgen...om met een beurse buik, met een hormoonlijf door de herfstbladeren te lopen....... maar ach...;-)

We shall see!

Ik ga lekker bijtijds slapen morgen naar L.evel4.2 (woooohoooooooooo!!)

Kussen lieverds maak er een mooie week van!

X Sproetje!

Geplaatst

Sorry dat ik niet zoveel van me laat horen

Met mijn vader is afwachten maar os allemaal heel zwaar hopelijk valt het mee en kunnen ze wat doen

Maar weer een nieuw hoogte punt

Wij willen zorgboederij beginnen voor zulke jongens als mijn broertje wil een vriendin me tegen werken hoor ik via ander zei en ik worden er nu van beschuldigt dat wij haar auto band hebben lek gestoken mens is gek ik word zo gek van alles he

Reageer morgen op jullie ga op bed ben zo moe van alles sorry van ego bericht moest echt kwijt is toch niet normaal of wel

Denk aan jullie x

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Jessica. Wat naar!Sproet, lekker dat die gejaagdheid van de deca we is. Moe, oké, maar het gevoel dat je ieder moment zowel fysiek als metaal kunt ontploffen (van die deca), is altijd weer fijn als dat een beetje minder wordt door de Puregon. Ik zit me nu wel af te vragen wat een zwangerschaps-lip zou kunnen zijn ;-))) Ik kom niet verder - in ons geval dan - dan een lip die je volledig in de prut hebt gebeten van de zenuwen tijdens al het vroegtesten ;-) Ik ga op jacht naar de Jasmijn en oranjebloesem! Ben weer eens roomser dan de paus geworden (hoewel, die gasten in die jurken kunnen er ook wat van), dus ben uitsluitend aan de thee! Dit alles in het kader van de klim-uit je-dip actie... (Beter dan trip-in-je-dip, wat altijd verleidelijk is tijdens dips) En ik moet je zeggen dat die Rooibos wel wat afwisseling kan gebruiken... Ik was in het kader van 'life sucks' en ik word toch moet zwanger ook maar weer begonnen met roken, maar ik ben morgen al weer een week gestopt (op zich niet echt een prestatie, want ik rook tijd bij vlagen, maar toch!) Nou dames, ik moet me in mijn pak hijsen voor een afspraak... Pfff.... Gisteren even de griepprik gezet, ik was niet naar het prikken gegaan en heb zoveel gespoten dat ik dacht deze ook wel te kunnen zetten. Hij moet namelijk intramusculair - sprak me niet zo aan - of subcutaan. Nou dat laatste doen we met de deca ook, dus hup spuit er in. Maar ik vo me grieperig joh en een grote rode plek... Terwijl ik het weekend ook al een kop hete thee over mijn voet krijg toen ik even snel een boek ophaalde bij mijn vriendin. Een blaar en een brandwond dus het valt mee, maar wel de hele avond zitten koelen... Goed, genoeg zelfmedelijden weer! Het stoere was wel dat ik Mini greep en hem stug bleef vasthouden, terwijl mijn voet onwijs zeer deed. Mijn vriendin zei: 'Zo lieverd, je hoeft je niet af te vragen of het goed zit met jouw moederinstinct'. Grappg he? Fijne week dames! Liefs,Floor

Geplaatst

Nou, dan nog maar een keer.....

Hi lieve dames,

Sproetje, zo te horen heb je een heerlijk weekend gehad! En vanavond naar een concert! Waar precies? In ieder geval mooie afleiding.... Vrijdag weer voor echo? Wanneer verwachten ze dat de punctie is?

Afgelopen vrijdag heb ik met manlief wat filmpjes van jullie bekeken op Y.out.ube. We vonden het erg leuk! Schreef je niet laatst dat je binnenkort in A.mstelveen speelt? Zou je me (via een PB of zo) kunnen vertellen wanneer, waar en vooral hoe ik aan kaartjes kan komen? We willen je heel graag live zien spelen!

Lieve Minoes, het houdt ook maar niet op bij jou he... Je gezondheid, je vader, nu dit weer.... Jullie willen iets onwijs goeds doen en dan krijg je dit soort tegenwerking? Wat een rare mensen heb je toch! Ik denk dat ze nu je vriendin niet meer is???

Arme Melis, je hebt het echt te pakken he! Ik hoop dat er heel goed voor je gezorgd wordt.... Klinkt als een echte goeie griep! Nogmaals, heel veel beterschap meis!

Lieve Floortje, je hoeft echt geen non te worden hoor! Ik zou zeggen geniet nu lekker van de dingen die straks niet meer mogen... Lekker kopje koffie, glaasje wijn op z'n tijd.... Doe ik nu juist en heel bewust, tot het niet meer mag! En idd, met je moederinstinct is helemaal niks mis, maar dat wist je allang! Wat stoer zeg, dat je jezelf je griepprik hebt gegeven! Ik weet niet of ik dat zou doen... Heb hem wel eens thuis bij manlief gezet, maar das toch anders!

Nou, ben vandaag vind ik zelf heel moedig geweest: badeend afgestoft! En nog een beetje meer... Bovenverdieping is weer schoon. Morgen beneden aan de beurt... Maar eerst morgenochtend bakkie doen met een heel lief vriendinnetje in A.mstelveen! Even bijkletsen... Ze leeft zo met ons mee, ook met alle IVF-ellende. Heeft zelf ook in de MMM gezeten, aantal mislukte pogingen gehad, tot haar toenmalige vriend bij haar wegging... Later heeft ze op de natuurlijke manier alsnog een kindje gekregen, meisje is nu 5 en ze voedt haar alleen op maar ze doet dat zo super.... Dus ik ben heel trots op haar!

Geplaatst

Hallo meisjes...

Hier ben ik weer hoor, beetje druk gehad en dan schiet het forum er als eerste bij in.

Alles gaat goed hier. We hebben een leuk weekend gehad. Ik ben zaterdag met een vriendin naar Groningen geweest. Even lekker bijkletsen zonder kinderen en natuurlijk nog even shoppen. Was heel gezellig. P had een papadagje met Joël, ook wel eens gezellig mannen onder elkaar.

Ik heb voor Joël een kerstmuts en een pietenmuts gekocht. Volgende week is hier de intocht van Sinterklaas dus J kan in stijl heen haha.

We willen als kerstkaart een mooie foto van Joël maken met kerstmuts op. Het is heel afgezaagd misschien maar ik kan er zo van genieten dat het nu eindelijk kan. Verder luisteren we nu al geregeld naar sinterklaas liedjes. Haha mama geniet er misschien nog wel meer van dan Joël. Die heeft toch nog geen idee waar de liedjes over gaan.

Ik ga even bijlezen en op jullie reageren :)

Geplaatst

Melis beterschap! Ik hoop dat de kop vol snot snel over is. 't gaat ook erg rond. Hoe was het uitje met je buurvrouwen?

Beanie, wow twee mooie aanbiedingen zeg. Geeft wel iets om over na te denken. Een half jaar is lang zonder je man. Drie maanden is iets beter te overzien. Ben je er al uit wat je wil gaan doen?

Jessica wat ontzettend erg van je vader zeg! heel veel sterkte meid.!

Floortje ik hoop dat je snel uit je dip komt en dat de thee je daarbij helpt ;) Enne elke week dat je niet rookt is er eentje. Goed bezig hoor!

Sproet inmiddels begonnen met de puregon, wat fijn dat je daardoor die decaklachten wat meer kwijt bent. Wanneer ga je eitjes kijken?

Geplaatst

Lieve meiden

Sproet hopelijk knap je straks weer op als je andere medicijnen krijgt op naar boel eitjes;-)

Mellis meid beterschap dikke toet

Geplaatst

Ansje haha wij hebben ook muts en trui met eerste kerst wil ook een kaart maken met haar erop kijk er al jaren na uit zijn er samen lekker burgerlijk haha

Floor doen lekker rustig aan en laat je niet gek maken lekker aan de thee

Geplaatst

Beanie goed bezig you go girl ;-)

Hier weer wat rustiger haha die meid is echt geen vriendin meer kan maar beter uit mijn buurt blijven

Morgen naar cb ben benieuwd hoe ons meisje het doet

Woensdag naar Fysio

Boekhouding moet ik nog halen moet nog naar mijn pa wAar moet ik de tijd weg halen haha

Liefs dikke toet

Geplaatst

Goodmorning!

Melis lekker om even uit te kunnen zieken zonder V.ince. Lekker bijslapen en uitrusten.

Jessica hoe is het nu meid?

En met de andere dames?

Geplaatst

Jemig, het is lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld, jakkes! Heb net 3 uur liggen slapen, geen eetlust en een kop vol watten. Ik beval nog liever een keer dan dat ik me zo voel :-(((

Hoe is het hier meiden?

Staan er voor jullie op korte termijn nog belangrijke IVF-afspraken op de planning?

Wij moeten morgen met V naar het zkh voor een open provocatietest, om te kijken of hij over zn koemelkallergie heen is gegroeid. Mag hem 's ochtends geen melk/pap geven. Ze starten om 8.30 uur met 10cc en dat voeren ze per 20 min op. Nou, dat wordt een groot drama, want dat pikt onze directeur niet hoor! Ik ga lekker dwars doen en hem gewoon een kleine papfles geven, toedeledoki!

Geplaatst

Arme Melis.... Heb je wel wat aan je dagje 'bijkomen'? Of is dit nog niet voldoende? Hoop voor je dat je je morgen weer wat beter voelt! Hoge dosis vitamine C gaan nemen? Soms helpt het.... Kan me voorstellen dat je dat morgen niet zo ziet gebeuren! Als zijn ritme anders is is dat volgens mij echt een drama... Maar ik hoop voor je dat hij goed reageert morgen!

Alles goed met jou Ansje? Leuk, zo'n foto maken voor de kerstkaart... Zeker nu het eindelijk kan!

Jessica, hoe was het met de kleine meid op het CB? Is ze weer helemaal goedgekeurd?

Tja, op zich is het niet echt een lastige keuze qua werk voor dit moment... Deze en volgende maand kan ik gewoon sowieso niet weg! En daarna hangt er natuurlijk van af wat de uitkomst van de IVF is.... Al verwacht ik daar niet zo veel van (ook om mezelf vast in te dekken). Wij vinden 3 maanden ook te lang, maar als dat inhoudt dat ik mijn baan kwijt raak dan moeten we daar misschien toch nog eens goed over nadenken. Nogmaals, dit jaar kan het gewoon echt niet meer, door alle afspraken die staan voor echo's e.d. Wie weet trekt het in januari wel weer aan (dat zou niet voor het eerst zijn) en kan ik dan gewoon weer 'in de buurt' aan de slag. Het ziet er wel een beetje naar uit dat manlief zijn jaarcontract met een jaar wordt verlengd, dat is (als we daar 100% zekerheid over hebben) in ieder geval wel een rustig idee. Ik heb gisteren met manlief afgesproken dat ik nu toch maar eens een beetje ga proberen te genieten van het niks 'hoeven' doen. Het huis is in ieder geval helemaal aan kant, dus daar heb ik weer even geen omkijken naar! Ben overigens helemaal geen goede huisvrouw.... Kan niet direct zeggen dat dit mijn grootste hobby is!

Melis, op jouw vraag: Sproet zit midden in de hormonsters en heeft voor zover ik weet volgende week haar punctie. En ik start volgende week (als het goed is) met de hormonsters, korte schema deze keer dus het is even afwachten wanneer ik mijn onttrekkingsbloeding krijg en dan gaat manlief het weer zwaar met me krijgen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden