Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey dames

Sproet sterkte meid is allemaal wat dikke knuffel

Joepie floortje weer aan land :-) hoe voel je je ?

Hilly spannend meid ik duim voor je 😚

Roos sterkte meid pfff dikke knuffel

Mijn mama zei denk maar eens even aan je zelf dus we zijn uurtje borrel gedronken en vanacht lekker slapen oja en uiteten geweest en toen bij mama gezetten en nu thuis en even goed slapen heb epilepsie dus nacht goed slapen zal goed doen al mis ik haar zo😢oja en nieuwe jas sorry voor raar inelkaar geflanst verhaal haha

Liefs

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat fijn Floor dat je veilig bent geland ;-)

Nou hier vanmorgen de laatste CB test gedaan en wederom ' niet zwanger' , ook het tweede streepje zie ik lichter worden. Het is dus echt over en uit met de pret.... Ik stop nu ook met die bollen. Laat het dan ook maar eruit komen.

Geplaatst

Heb je beetje kunnen slapen floor? Ga je wel maandsg langs de HA?

Hilly erg he die laatste dagen? Ik voelde ook vanalles en ben uit frustratie gaan testen. Ik zei nog tegen mijn, dit word toch niks maar dan weet ik in ieder geval dat het niks is. Dan stop ik maandvervand in m'n broek en gaan we gewoon door met de cryo's. Stond daar ineens een plus. Heb ook geen test meer gedaan. Heb zkh gebeld voor echo en dar kon ik een week later komen. Maar ik was er zo heilig van overtuigd dat het niet gelukt was.... hihi

Minoes. Ff lekker minoes tijd gehad ipv mamatijd. Lekker hoor!

Roos meisje hoe is het nu

Hmmm word hier wakker van bericht van vriendin, kun je een geheim bewaren?

ja natuurlijk kan ik dat.

Ik ben zwanger....

Ze hebben al 3 kids. Van 9,4 en 3. Heeft heel veel tijd gezeten tussen 1 en 2. Het lukte maar niet. Nummer 3 kwam 3 maanden na de zwangerschap. Daar heeft ze een vreselijke klap van gehad, geestelijk en lichamelijk.

En nu weer.... oh boy... ze is niet zo sterk...

Ik mag ook nog niks tegen manlief zeggen. Haar eigen man weet nog van niks. Pffft

Geplaatst

He meiden!

Ben ook weer in het land....

@Sandra: wat een 'fijn' geheim om te moeten bewaren... Waarom heeft ze het nog niet aan haar man verteld? Is dat niet de eerste die het zou moeten weten?

@Roos: wat ontzettend balen... Je hebt steeds een slag om de arm gehouden en nu blijkt dat dus ook maar goed te zijn. Er is vast wel wat gebeurd maar helaas niet blijven zitten? Kan me voorstellen dat je nu idd stopt met de bollen, laat die menstruatie dan maar komen!

@Minoes: heerlijk, even tijd voor jezelf! Nu lekker aan het uitslapen? En vandaag weer extra genieten van je kleine meisje!

@Hilly: spannend... Wat duurt dat ellendige wachten toch lang!

@Floortje: you did it!!! Heb je lekker geslapen vannacht? Wel een fijne vakantie gehad? Las over je maagklachten... Morgen wel naar de HA gaan hoor! Daar kun je idd flink last van hebben! Hoe is het nu met je?

@Sproet: balen zeg.... morgen weer terug. Ook dat wachten duurt lang. Spannend weer!

@Sometimes: super, mooie echo! Semmie is het toch? Ik ben zo blij voor je!

@rest: hoop dat het goed gaat met iedereen!

Wij hebben het heerlijk gehad. Donderdag was mooi weer en koud, vrijdag was het mooi weer en een aangename temperatuur. Gisteren regende het. Dus gisteren zijn we nog met onze vriendin gaan lunchen en toen vertrokken. De andere twee dagen waren wel wat frustrerend voor mij, ik kon alleen maar toekijken hoe anderen bezig waren met wat ook mijn grote hobby is (en dat zit er voor mij echt niet in dit jaar, wordt pas volgend voorjaar vrees ik). Nou ja, ik heb foto's gemaakt... En het was evengoed heel erg gezellig! Vrijdagavond een paar vrienden van onze vriendin ontmoet (die kenden we alleen maar van FB) en dat was ook super gezellig. Al met al dus een super leuk weekend. Vandaag rustig dagje en spullen opruimen. Morgen ook nog vrij en morgenmiddag gesprek met de ferti-arts...

Fijne en rustige dag allemaal, liefs Beanie

Geplaatst

Sandera meen je niet een teek brrr zijn die nog niet dood bah wat naar zeg

Leuk dat je geheimpjes mag bewaren dus pffff moeilijk dat soort dingen

Floor hoe voel je nu ?

Roos k*t zooi meid heel veel sterkte

Hier heerlijk uitgeslapen wel veel wakker

Oja ook nog ongie dus had daar flink last van Bleh ;-)

Liefs

Geplaatst

Lieve Roos, ik vind het zo ontzettend rot voor je! Het is zo balen met die IVF, kon je er maar gewoon na twee weken achter komen dat je overlijd bent, dan is de kans dat het mis gaat niet meer zo groot! Ik weet zo goed hoe je je voelt, de teleurstelling is zo groot en je wordt er ontzettend moe van. Echt ik leef heel erg met je mee! Lekker stoppen met de bollen en laat het dan nu maar klaar zijn. Wat balen is dit zeg! Heel veel sterkte!

Lieve Minoes, gaat het wel goed nu? Want je wilde Ilana toch eigenlijk liever even niet meer bij de oma's laten logeren, omdat je haar ritme en regelmaat wilt bewaken? Misschien kan je vragen of ze de volgende keer gewoon bij jou thuis komt oppassen als je moeder vindt dat je tijd voor jezelf nodig hebt? Ik moet me er natuurlijk niet mee benmoeien, ik bedoel het goed hoor! Vorige keer was ze zo uit haar ritme en daar had je zo veel moeite mee, dus vandaar dat ik het vraag?

Haha San, die vriendinnen van ons IVF moeders babyboomen er maar op los! Die van mij is bijna 30 weken nu (we zouden 6 weken schelen als ik geen miskraam had gehad). Jammer dat het niet besmettelijk is ;-) Bij ons is het omgekeerd, wij weten niet meer hoe we het aan onze mannen moeten vertellen als het wéér negatief is... ;-) Ik ben blij voor je vriendin, gezellig zo'n groot gezin! Was het gisteren nog gezellig verder? En wanneer ga je weer verder met je schilderproject? Hoe was het wennen van S.terre? Dat ben ik even kwijt door de vliegstress! Wel fijn dat J.amey's oortjes helemaal toppie zijn! Mini is nu al oostindisch doof! Als ik vraag 'wil je een ijsje?', hoort hij het wel, als ik vraag 'wil je een boterham?' dan gaat hij gewoon stoicijns door met waar hij mee bezig was ;-))) Boefjes zijn het!

Lieve Beanie, wat fijn dat je het lekker hebt gehad! Natuurlijk heel vervelend dat je alleen maar kon toekijken, maar eigenlijk hoop ik voor je dat dat volgend jaar weer het geval is, alleen dan om een andere reden ;-)))) Namelijk vanwege die kleine IenieBeanie! Heb je je zinnen een beetje kunnen verzetten? En zijn jullie er al een beetje uit wat jullie willen?

Sometimes, lieverd, heb je een foto van Semmie? Ik ben heel benieuwd naar hem! Wat het bijzonder? Niet te geloven hè? Zie je ineens een minimensje in je buik! Ik vond het het meest bijzondere wat ik ooit had meegemaakt!

Sproet, hou vol hè? Ik zit nu in dezelfde fase, alleen dan met Progynova, dus we moeten elkaar er een beetje doorheen trekken!!!

Hilly wat knap dat je het volhoudt om niet te testen! Ik duim voor je en hoop op een geweldige beloning voor dat lange wachten!

Ansje, hoe is het met jou vandaag?

Melis, ik hoop dat je een beetje bijkomt. Doe rustig aan!

Lizzy, ik ben even kwijt wanneer je precies op vakantie gaat, maar hoop dat je alles even een beetje van je af kunt zetten. Hoe voel je je? Ik hoop dat het gaat.... In ieder geval veel sterkte, ik denk aan je.

Dames, ik ben brak van de pammen en ik heb het koud! Mijn maag is wel een stuk rustiger, maar ik denk wel dat ik morgen even met de huisarts ga overleggen. Ik heb alleen niet zo veel zin in gedoe net voor de laatste terugplaatsing (als hij ontdooit dan). Wat is vakantie toch heerlijk, ik heb echt genoten! Dat vliegen is vreselijk, maar Mallorca was heerlijk! Morgen ga ik lekker de kledingkast van Mini uitruimen. Ik heb hele mooie kleertjes voor hem gekocht van PompDeLuxe, echt een aanrader. Een vriendin van mij is consulente voor dat merk en ik was eerst een beetje sceptisch, maar het is heel betaalbaar (niet zo goedkoop als H&M, maar zeker minder dan de helft van Vingino) en de kwaliteit is echt geweldig! Dus eerst alle zomerkleertjes opruimen of weggooien en dan de winterkleding lekker vooraan in zijn kast! Klaar voor de winter!!! Brrrrrrr.....

Ga even verder met de was meiden!

Fijne zondag!!

Xxx, Floor

Geplaatst

Floortje ja ik begrijp wat je bedoeld

Maar niet meer bij beide oma's ze zijn allebei zo jaloers en trekken zo aan haar

En ik heb het ook tegen hun gezegd willen jullie oppassen mijn regels mijn moeder doet het wel maar schoonmoeder niet dus daar gaat ze eerst ook niet alleen heen mijn schoonvader maakt haar wakker ik wil dat niet meer en het is heel goed gegaan

Maar de oma's waren bij ons op vakantie adress dat is niet voor herhaling vatbaar

Mijn moeder kan hier niet oppassen het verleden komt dan teveel terug en mijn schoonmoeder zit overal bij haha

Dit is dus de beste oplossing en ik heb ze aangepakt haha ;-)

Geplaatst

Nou de teek is eruit, 3 maanden in de gaten houden en bij ontsteking of zwelling antibiotica :(

Waarschijnlijk heeft ze hem van oma, die was gaan geocashen in het bos, niet omgekleed en daarna met sterre geknuffeld. Brrrr

Ik ga morgen weer verder met schilderen ;) de trap is aan de beurt. Nu zit eerst de 3de tree met koekjes in de oven hahaha

Hahahaha floor, je commentaar voor roos! " kon je er maar na 2 weken achter komen dat je overlijd bent!! Whahaha

laten we dat maar schuiven onder de pammetjes.

maar ben wel met je eens dat je ff langs de ha moet. Niet klungelen voor de cryo. En natuurlijk obtdooit hij!

Hahaha hier ook kast uitgeruimd! Nieuwe kleertjes gekocht.. klaar voor de winter!!

Koekjes zijn bijna klaar, dan ff af laten koelen en versieren maar!! Ga ik ondertussen aardappelen schillen voor de spinazie ;)

Geplaatst

Hi lieverd, wat stom, overtijd bedoel ik natuurlijk!!! En jeetje, wat naar van die teek!! Je bent je vast rotgeschrokken. Arm meisje toch! Hopelijk gaat het goed. Geven ze kleintjes niet preventief antibiotica (een profylactisch dosering noemen ze dat volgens mij). Kreeg ik wel. Lekker koekjes en spinazie, misschien moeten we in de auto stappen, mijn maag rommelt er helemaal van!

Goed zo Minoes! Je kiest duidelijk goed voor jezelf! Heel verstandig hoor! X

X, F

Geplaatst

Floortje fijn dat je weer veilig terug bent in Nederland. Pff was een stressvolle terugreis zeg! Niet leuk. Knap dat je toch nog even je gezicht hebt laten zien bij je vriend.

Roos gadver zeg, toch een negatieve test. Je wordt wel heen en weer geslingerd zo, dan positief dan negatief enz. Wat een klap is dit dan weer. Er is denk ik wel wat gaande geweest in jouw buik. Heel veel sterkte om dit weer een plek te geven.

Sandra een teek, jakkes, gelukkig is ie eruit. Inderdaad even goed symptomen in de gaten houden.

Beanie fijn dat je het leuk hebt gehad.

Jessica lekker om er even uit te zijn en lief dat je moeder wilde oppassen. Goed dat je zo assertief bent geweest en duidelijk bent geweest tegen de oma's.

Verder ben ik het even kwijt...sorry ;) ik kan niet alles teruglezen en er wordt hier veel geschreven.

Ons knulletje is uit logeren geweest bij opa en oma zodat wij even wat leuks konden doen samen. Hapje eten en bioscoopje. Was heel gezellig maar we misten ons manneke wel hoor. Hij hoort er zo bij. Ligt nu lekker te slapen in zijn eigen bedje. Mama kan mooi even uitbrakken op de bank, beetje laat geworden gisteren en dat ben ik niet meer zo gewend.

Liefs

Geplaatst

@roos, hey wat jammer dat het zo een achtbaan voor je is geweest de voorbije dagen.

@Jillz, gefeliciteerd meid.

@bettyboobke, jij ook van harte gefeliciteerd.

@beanie, hoe gaat het nou met je?? Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt.

@Floortje, Ben blij voor je dat het vliegen goed gegaan is, jammer dat jij en mini ziek geworden zijn.

@crisje, Nou meid het was voor jou ook heftig de voorbije week, verzorg je maar goed.

@aan alle andere Succes met de wachtdagen, en veel sterkte voor degene die slecht nieuws hebben gekregen

@ego bericht,

Ik heb al een poosje niet geschreven, maar ging hier niet van een leien dakje, na de punctie en tp, ben ik heel ernstig verstopt geraakt, na een week toch maar even de gyne gebeld.

Kreeg toen legendag 12g mag je namelijk ook nemen als je zwanger zou zijn.

Nou zijn de darmen gelukkig weer wat op gang gekomen.

Maar idd hier begint het wachten ook wel zwaar te worden.

Krijg af en toe precies wel het gevoel dat ik ongi ga worden, buikpijntjes, een steek af en toe en wat krampjes, hope so dat het de innesteling is, maar ja durf ook niet teveel hopen bang dat het toch de ongi is die zich aankondigd.

Ik heb vrijdag wel een test gedaan, maar die was over datum (had die al heel lang liggen) van de etos en die was dan ook nog eens vanaf de menstruatie dag , dus die was negatief maar betrouw de uitslag niet door alle voorbij genoemde dingetjes...

Ben wel vaak misselijk maar dit wijd ik dan ook aan de bollen... of zou dit niet kunnen??

Nou tot gauw en dat het maar vlug woensdag is.....

We zijn met drieen die dan moeten gaan testen dus ben benieuwd!!!

Succes Allen!!

Groetjes Blondine

Geplaatst

Sandra jeetje meid van die teek lijkt me zo schrikken gelukkig op tijd er bij

Lekker koekjes ik ook :-)

Floor en Ansje ja ben ook trots op mezelf voel me ook beter niet meer zo deprie

Ansje dus ook even lekker weg geweest ja dat missen verschrikkelijk gelukkig is Ilana dan heel makkelijk als ze maar aan mijn regels houden je merkt het

Nu alleen nog doorslapen haha alles op zijn tijd

Blondi spannend meid I hope zo ;-)

Geplaatst
Hilly erg he die laatste dagen? Ik voelde ook vanalles en ben uit frustratie gaan testen. Ik zei nog tegen mijn, dit word toch niks maar dan weet ik in ieder geval dat het niks is. Dan stop ik maandvervand in m'n broek en gaan we gewoon door met de cryo's. Stond daar ineens een plus. Heb ook geen test meer gedaan. Heb zkh gebeld voor echo en dar kon ik een week later komen. Maar ik was er zo heilig van overtuigd dat het niet gelukt was.... hihi
Weet je Sandra.. Ik heb de eerste keer getest en ook een plus. Ik helemaal blij. Dag erna: geen plus. Dag daarna ook niet. Bloedtest: aflopende zwangerschap, want wel hcg maar te laag voor levensvatbaar... Van die roze wolk naar dat verdriet, dat wil ik niet nog een keer. Dus wacht ik op de bloedtest. Dan is het in een keer duidelijk of t er zit en of t goed zit...
Geplaatst

@Roos wat verdrietig nou toch. Ik heb hetzelfde meegemaakt en weet precies hoe je je voelt :( Heel veel sterkte!

@Blondine ja wij zitten op precies dezelfde data. Ik hoop dat we allebei mooi nieuws krijgen woensdag!

Geplaatst (aangepast)

(breek eventjes in)

Minoes, Bunbums en melis25? Meegekregen? Na 3 mnd klungelen 3 weken opname een tegen stribbelende arts nu eindelijk succes!!!

Oplossing (denken wij?!?) Friso allery care!

Wat een top weekend was dit. Voor het eerst sinds mnd eindelijk kunnen wij genieten van N.ore genieten!

Bedankt voor je steun en adviezen, heeft ons wel geholpen in het doorzetten!

Bedankt minoes, Bunbums en melis25!

Gr. Shanna (juli 2013 topic)

aangepast door shanna74
Namen vergeten
Geplaatst

Hilly je hebt gelijk hoor. Ik ben ook niet van het vroeg testen... dat was echt een uirzondering. Lol

Ben begonnen met de kamerdeur. Jeetje wat een K karwei! Rotte latjes die vastgeplakt zitten aan ruitjes die er nou net uitmoeten! Bij voorkeur heel!

Nu anderhalf uur bezig. Resultaat, 2 raampjes eruit...

Nog 11 te gaan............

Geplaatst

Lieve shanna

Meid wat ben ik blij voor jullie jeetje wat een verdriet moet dan zijn geweest

Zo'n zware zwangerschap en bevalling en dan jullie kleine meid zo zwaar

Ik denk wel dat dit de oplossing is

Dikke knuffel Jessica

Geplaatst

Blondine en Hilly, wat een spannende dagen! Natuurlijk moet je alleen testen als je daar zelf een goed gevoel bij hebt! In ieder geval duim ik voor jullie!

San! Kan je niet gewoon lekker op je kleine kontje gaan zitten met je beentjes omhoog en die lading koekjes opeten? Jij kan echt niet stilzitten hè? Komt me bekend voor, maar ik ben aan het oefenen met stilzitten. Krijg je wel een mega dikke reet van, want ik ben in de vakantie door het vele eten, weinig bewegen en mijn Progynovavriendjes (kan me lekkerdere pillen voorstellen ;-) 4 kilo aangekomen. Holadiejee, lang leve internetshoppen, ik zit al de hele dag te snuffelen voor een nieuwe garderobe... Maar ik heb net besloten dat ik niet zo veel geld meer mag uitgeven, dus dat maakt het wel lastig. Heb ik net hele gave Sendra's (ken je die?) in brons gezien, maar als ik die koop val ik direct van mijn (bezuinigings)geloof.... Alle webshops dus maar weer sluiten en wachten met impulsaankopen om mijn dikke lijf te verfraaien....

Beanie, succes met het gesprek morgen, laat je weten hoe het was?

Ga tukken dames, morgen weer drukke dag.

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden