Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geen idee wat sendra's zijn, ik ga een googlen hahaha

en jij gaat straks gewoon csmvridgen, dan heb je heel die garderobe niet nodig hihi

Ik heb nog 2 weken verlof, dan wil ik zoveel mogelijk doen. Hihi

maar brn gaan zitten filmpjrme kijkrn ;)

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

effe ego berichtje

Ik denk dat het hier waarschijnlijk over and out zal zijn deze poging.

Had net een heel klein beetje bruin verlies.

Ben vandaag op WD11

zucht we wachten nog even af...

:(

groetjes x

Geplaatst

Thanx Sandra81, ik duim nog even met mezelf mee en met jou..

Toch vervelend die laatste dagen, had ik de voorbije dagen minder last van gehad.

En zeker tijdens die opstopping heb ik hard geperst en was toen al bang van dat het mis was...

Straks is het gelukkig maandag... nog twee daagjes dan...

groetjes X

Geplaatst

Zo,

Blondine nog bruinverlies gehad?

Floor huisarts gebeld?

Hilly trek jr het nog?

Minoes heeft I lekker geslapen?

Hier vandaag niet schilderen....

Net naar vruendin geweest om kleertjes weg te brengen en box op te haken. Nu naar het werk om te bestellen. Dan naar m'n ouders om de box te brengen. Dan naar de verfwinkel voor nieuwe verf. Dan zal het wel ergens tijd zijn voor de oudste uit school te halen. Dan thuis puinhoop ruinen, koken en eten. Daarna maar verder met de deur... oh en ook nog ff wasjes doen tussendoor....strijken misschien ook nog!

Xxx

Geplaatst

Hoi @Floortje en @sandra81, Hier geen bruinverlies meer gezien meer...

Dus de hoop is er nog.

Net met het Anthonius in Nieuwegein even gebeld omdat ik alleen een belafspraak staan heb op 1 oktober.

Even gevraagd hoe het zat ivm testen en ze zeiden dat ik pas tegen het weekend even moet gaan testen als er nog steeds geen bloedverlies is.

Nah vind het toch raar aangezien er hier een paar dezelfde dagen als ik punctie en tp gehad hebben en het woensdag toch al 14 dagen na de tp is.

Heb ook gevraagd of die bollen je ongi kon tegen houden, en daar antwoorde ze dan weer negatief op, de bollen houden dat niet tegen, dus geen bloed is goed met andere woorden.

Denk alleen niet dat ik het uithoud om niet te gaan testen voor het weekend.

Straks of morgen toch maar naar de kv testen halen.

Groetjes x

Geplaatst

@ego, Net bij het afvegen toch al weer wat verkleuring gezien, is nog geen bloed dus ik blijf duimen, maar met een slecht gevoel erover... Pfff waarom zijn deze laatste dagen zo verschrikkelijk.

Heb me de hele tijd goed gevoeld en nu word ik echt depri ,heb al lopen huilen vanmorgen en heb nu weer zin om een potje te gaan janken!

groetjes x

Geplaatst

Hè bah Blondi ik hoop zo dat wat anders is sterkte meid

Ja i heeft goed geslapen alleen slaapt ze nog niet door wel gedaan haha

Maar tot half 12 geslapen met 2 pauze lekker

Sandra hier ook straks nieuw huis voor verven heb je dan even haha grapje lekker bezig dus

Geplaatst

Hello ladies,

@ blondine wat balen! Laat de moed nog niet zakken, zolang het niet doorzet.... Bij mij hielden die bollen trouwens elke keer zeker wel de menstruatie tegen ( voelde wel duidelijk dat het dwars zat).

Hier alles onder controle ;-)

Ik voel me niet echt lekker en als ik niet beter wist zou ik kunnen denken dat ik zwanger was.

Verdet nig geen bloed en geen gevoel dat er iets in aantocht is. We wachten ons lot dus maar af....

wel hebben we besloten dat het na de twee cryo's ( die hopelijk in 1 cyclus geplaatst worden indien goed ontdooit) klaar is voor ons. Ik ben blij en dankbaar voor wat ik al heb en geef mijn stokje dan maar door aan iemand die heel graag wil en nog niks heeft.... Want waarom zou het een derde keer wel lukken????

Nou ik ga zo maar even lekker werken. Mijn zinnen verzetten en even ' nergens' aan denken ;-)

Xxx

Geplaatst

Hoi allen,

Vandaag naar de kv geweest, heb je raad opgevolgd @jillz.

Heb net een test gedaan uitslag is negatief.

Had de paarse testen gekocht.

Zal er een foto van bijplaatsen

[ATTACH=CONFIG]4607[/ATTACH]

Dus ja hier enorm aaan het balen en toch een huilmomentje

Groetjes x

Geplaatst

Roos je weet het nooit doe eens een test? Lichaam zijn rare dingen;-) I hope

Blondi op welke wacht dag zit je? Wanneer mag je testen ik duim even door

Ilana zat er helemaal onder tot aan haar oksels haha bah bah lekker in bad gedaan haha ik rook het al en ik pakte haar dacht dit komt niet goed

Hoest met de rest

Geplaatst

@minoes, Ik zit nu op WD12, als ik de andere vandezelfde punctie datum en tp datum geloof zou ik woensdag kunnen testen hebben.

Maar in het ziekenhuis zeiden ze vanmorgen pas tegen het weekend als ik nog geen bloed gezien heb.

Dus ik weet het allemaal even niet meer.

Gisterenavond al wat bruin gezien en vanmorgen ook een hele lichte verkleuring.

Groetjes x

Geplaatst

Blondine, balen voor je! Ik blijf nog even met je mee duimen!

Roos, het is gewoon een waardeloze situatie... Ik hoop dag het werken voor een beetje afleiding zorgt!

San, lieve schat... Het zomerpakje voor S.terre ligt eindelijk klaar voor verzending.... Ik heb echt een kop als een vergiet, vergeet steeds alles! Nou ja, het leven van een 'ploetermoeder' (zo'n grappig boek) houdt je lekker van de straat! Anders zou je maar ondeugende dingen kunnen gaan doen... Haha!

Ik deed net mijn nieuwste broek aan, maar pas zelfs daar niet in, dus heb net een hele mooie dikke legging met een hele lange trui en een lang shirt besteld. Een mens moet wat! Echt niks past me, mijn buik staat op ontploffen van al dat eten en de Progynova. Balen gewoon, ik ben helemaal klaar met al die behandelingen!

Mijn maag is (gelukkig) weer een stuk rustiger, dus heb nog niet de HA gebeld, maar doe dat wel zodra het weer erger wordt. Ik was alleen aan het hollen, vliegen rennen en moest nog iets doen voor een publicatie, dus het was een beetje een gekkenhuis....

Hoe is het verder met de dames?

X, Floor

Geplaatst

Zie nu de foto en de test! Balen meiske! Ik vind het heel rot voor je! Je weet dat de kans dat het niet lukt groter is dan de kans dat het wel lukt, maar de klap is toch heel groot! Heel veel sterkte, ik vind het heel erg voor je! X

Geplaatst

Getver Blondine, wat verdrietig voor je :(

Hier valt het wachten me steeds zwaarder... Heb een soort continue buikpijn en alles stinkt vandaag heel erg. Kunnen prima zwangerschapskwaaltjes zijn, maar door die hormonen vertrouw ik mn lijf gewoon niet.... Bij alles denk ik: zou het nou :) of :( zijn. Slopend!

Geplaatst

Hi dames!

@Blondine: wat balen... Maar wie weet was je nog te vroeg? Gewoon over 2 dagen nog eens testen! Zeker als het bloedverlies niet doorzet... Ik had bij mijn eerste poging op WD 11 wat bruinverlies, dacht toen ook dat het over was. Mocht 2 dagen later testen, had na dat bruinverlies niks meer gezien en testte toen toch positief!! (tot mijn zeer grote verbazing). Helaas ging dat later alsnog mis (MA met 9,5 week), maar toch...

@Roos: idd even een testje er tegen aan gooien?

@Floortje: volgens mij ben jij inmiddels al weer toe aan vakantie, als ik je zo hoor... En over de kleren: je weet waar het door komt! Merk het hier ook: vet heeft zich lekker op de buik vastgezet of zo... Ben al wel weer wat kilo's kwijt en moet zeggen dat ik ook op onze mini-vakantie behoorlijk goed op het eten heb gelet, maar dan vooral op het vermijden van tarwe. Daar voel ik me toch echt wat beter bij! Dus vandaag ook maar weer wat gluten-vrij brood gehaald en morgen weer aan de salade als lunch...

@Minoes: Ilana weer lekker schoon fris en fruitig? Ach, badje lijkt me dan toch de beste oplossing. Tenslotte kan ze er ook niks aan doen!

@Sandra: volgens mij ben jij zo goed bezig! Waar haal je de energie vandaan? Heb je wel weer zin om aan het werk te gaan of eigenlijk helemaal niet?

Hier is het stevig aan het waaien! En ik moet zo nog de deur uit... Fysiotherapie! We zijn eigenlijk pas net terug van de afspraak met de ferti-arts. Waren te laat, de A10 stond zo vast... Niet normaal. Ik had even gebeld en gelukkig was het geen probleem. Enniewee, ze adviseerde ons om toch de laatste kans nog te pakken, we weten dat de kans niet groot is dat het lukt (toch kwaliteit eicellen) maar ja, ik ben tenslotte een keer zwanger geweest van de eerste IVF. Deze keer ga ik het korte schema volgen, dus ik moet beginnen met de pil. Als het goed is sta ik op de lijst voor na mijn volgende menstruatie, dus dan kan ik starten met de pil op dag 1. Punctie zal dan ongeveer begin december worden. Hoef gelukkig niet zo lang deca te prikken!! Dus hoop op minder koppijn... En daarnaast weer maximale dosis menopur. We gaan het zien, rekenen nergens op en het gewoon ondergaan....

Verder nog een beetje aan het nagenieten van onze mini-vakantie. Gisteren foto's bekeken en e.e.a. op FB gezet, altijd leuk. Ik heb deze keer heel veel foto's gemaakt, kon toch niet meedoen (ik zal maar niet zeggen wat ik normaal doe tijdens mijn vakantie, Floortje is er namelijk allergisch voor). Voor de anderen natuurlijk wel leuk om actie-foto's te hebben! En ik heb wat gefilmd met onze videocamera. Daar moeten we nog mee aan de slag, maar dat wordt vast ook leuk! We gaan vast nog vaker met dit kleine groepje dezelfde actie ondernemen (die ik dus maar niet zal noemen), volgend jaar doe ik weer vrolijk mee! Alleen moet ik eerst mijn uitrusting weer aanvullen met het belangrijkste attribuut, anders wordt het ook wel lastig... Floortje weet overigens waar het om gaat, dus ik zal het 1x zeggen: p.aragliden!! Moet dus een nieuw scherm hebben, anders vliegt het zo moeilijk...

Liefs, Beanie

Geplaatst

Blondi meid ik hoop dat je gewoon tevroeg getest hebt dikke knuffel

Floor meid het is ook allemaal zo zwaar

En dat er dan mensen zeggen we nemen kinderen grrr

Ik wou dat ik wat verdriet bij je weg kon nemen

Beani spannend meid toi toi toi

Iedereen hele dikke knuffel

Geplaatst

Vandaag toch nog wat geschildert! Hahaha

Ik wil wel gaan werken. Ik werk toch alleen maar schooltijden, dan kan ik daarnaast in huis verder hihi.

Maar heb volgende week 2 dagen waarin ik geen kids heb en dan kan ik ff vliegen ;)

Floor, het is voor het goede doel meis. Straks komt het wel weer dat geweldige figuur van je!

Minoes heerlijk zo'n broek hahaha

Geplaatst

Speciaal voor Beanie: 'I believe I can fly, I believe I can touch the sky!' Ik zing voor je, R. Kelly, kan het erger? Zeg, je bent niet zorgvuldig met je uitspraken, want als ik zélf zou kunnen vliegen, dan zou ik het graag doen! Ik heb het gewoon niet zo op van die grote Boeings die bestuurd worden door mensen die ik net ken :-)) Goed dat jullie er voor gaan!

San, je gaat toch niet 'vliegen' hè? Jij bent van jezelf al zo vliegensvlug!! Haha! San de vliegende schilderes! Dat zal een mooi effect op de muur geven! Ik heb de kamer van Mini met een lichtblauwe kalkverf met de hand gekwast, niet echt de makkelijkste oplossing, en je ziet er niks van! Lekker dom dus. Maar ik ben dol op sschilderen, dus als ik ff een dagje moet helpen, dan roep je maar. Hooguit kans dat ik je 47 keer per uur verrot scheld, want de Progynova begint lekker te werken, maar dat snap je dan wel toch? ;-))))

Geplaatst

Haha, Maxi is gevlucht... hij heeft de hele week 'cursus'! Hij denkt: 'zoek het maar lekker uit deze week en als de terugplaatsing nabij is ga je wel weer normaal doen'. Rotsen in de branding zijn het, die mannen! Nou, ik sta op het punt hem er uit te kicken, dus dan kunnen ze Ienie-Mini ook in de vriezer laten zitten! En heb ik tijd om jou te helpen met schilderen! Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden