Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach lieve meid, wat erg voor je. Het is niet fair. I'm so sorry for you! Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat je dan wat rust en kracht voor de volgende poging kan verzamelen. Heel veel sterkte en een dikke knuf!!

Liefs, Tina

Lieve meiden, hier zet het door. Vet ook. Dus ik kan morgen nog testen voor de zekerheid maar denk dat het niet meer nodig is. Dus. Kop van het bankje is eraf. Ik heb een start voor jullie positieve statistieken gemaakt!! Want jullie nu wel hè!! Floor. Lieve Floor. Jij gaat zo positief testen! Heus. Echt! En alle andere meiden ook!!

Ik? Ik ga m'n tranen drogen en een nieuwe afspraak maken in het zkh. Op CD21 weer deca. Dus de 29ste start ik weer. Wachtbankje november/december zal het worden. Met chocoletters en pepernoten. Ik blijf jullie wel volgen hoor. Maar heul effies niet morgen. Lieverds, broedse. Don't let me down!

Dikke liefs, M.aaik.e / Sproet

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach sproet, sterkte! Echt balen!

Tina, ga jij vandaag voor TP, succes !

Hier vannacht weer ziek, nog steeds buikgriep, verlegd iig wel ff de aandacht ipv op de wachtdagen..

Geplaatst

Ach Celine, wat rot voor je dat je alweer ziek bent. Niet fijn! Hopelijk wordt je snel weer beter.!!

Ik ben net gebeld:-) we mogen om 13u naar het ziekenhuis komen voor de tp, yippie!!! Gaan zo meteen rijden.

Iedereen veel sterkte vandaag weer en een dikke knuf.

Geplaatst

Hoi, we hebben het gered😃😃😃😃Er waren 9 van de 16 eicellen bevrucht waarvan 4 goede, 1 "topper" teruggeplaatst en morgen horen we hoeveel (en of) van verblijvende 3 er ingevroren kunnen worden. Dus heel mooi score😃. Bedankt voor het duimen. Ben blij😃

Geplaatst

Sproet; wat erg vrouw! Het was je zo gegund! Je zal dit pas later lezen denk ik maar er wordt hier enorm met je meegeleefd! Ik wilde juist dat je op de andere manier de spits zou breken :positive energie:

Geplaatst

Happinez; ook nog goed nieuws vandaag, wat fijn dat het goed ging!! En nou broeden!

Megan; prikken geblazen he! Tis alles voor een goed doel :happy:

Voor de rest is het llemaal onwijs spannend hier vind ik, hoe gaat het bij jou Floortje??

Geplaatst
Hoi, we hebben het gered😃😃😃😃Er waren 9 van de 16 eicellen bevrucht waarvan 4 goede, 1 "topper" teruggeplaatst en morgen horen we hoeveel (en of) van verblijvende 3 er ingevroren kunnen worden. Dus heel mooi score😃. Bedankt voor het duimen. Ben blij😃
Ooohoooo!!! Ben zó blij voor je!! Zo zo blij!!!Lieverds, wat een warme lieve reacties! Dank jullie wel! Volgende week vrijdag (19/10) al een afspraak in het zkh. Ze baalden. Ik heb pijn maar na een dramatische nacht opgestaan vol goede moed! We gaan voor poging 2!! Jullie volhouden hè?! Ik controleer jullie hè!!! :-) Dikke kus!
Geplaatst

Hoi hoi,

Allereerst iedereen hartelijk bedankt - jullie zijn erg lief! Ik vind het bijna wat dubbel dat ik me vandaag zo blij voel terwijl Sproet helaas het bankje niet met succes gaat verlaten. Nogmaals meis - blijf je droom houden!!! Hopelijk heb je vandaag nog wat steun gekregen.

Hoe is het verder met iedereen? Wat maken de 'kwelletjes", de wacht-zenuwen...??

Geplaatst

@Sproet: dankje!! Wat fijn dat je alweer een afspraak zo snel kon maken en je er weer moed in hebt! Was dat trouwens je eerste poging (of beter gezegd de cyro's uit je eerste poging)?

Geplaatst

De kwelletjes? Onwijs rommelende darmen, steekjes en prikjes bij m'n lies en gierende zenuwen voor de eerste test morgenochtend... Heel vroeg, I know, maar ga het niet laten ben ik bang... Tis dag 6 dus tja.... :icon_smile:

Geplaatst

Sproet, wat erg meis.. knap dat je al direct voor een tweede poging gaat!

Megan, succes met prikken! We lopen mooi gelijk op!

Andere meiden, (het zijn er veel dit keer) succes!!

Vandaag controle gehad, groen licht gekregen en dus begonnen met gonal! Volgende week vrijdag weer terugkomen! Mijn buik wordt al mooi blauw :)

Xx

Geplaatst

:-) oh oh:-) dat lijkt me een onrustige nacht te worden hihihi. Ik duim voor je en ben benieuwd of je al beloond woordt met een vaag streepje!! Spannend!

De kwelletjes? Onwijs rommelende darmen, steekjes en prikjes bij m'n lies en gierende zenuwen voor de eerste test morgenochtend... Heel vroeg, I know, maar ga het niet laten ben ik bang... Tis dag 6 dus tja.... :icon_smile:
Geplaatst

Globale bijlees... Drukke dag gehad dus ben beetje moe...

Sproet, een dikke knuffel voor jou allereerst! Wat een ellende! Niet leuk, had op een positiever begin van ons bankje gehoopt... :( Geef jezelf lekker even de tijd, drink een fles wijn leeg, eet je rond aan broodjes filet americain, sushi etc. en ga vol frisse moed weer op naar de volgende poging. Het komt echt goed! Je hebt wel lekker snel al een nieuwe afspraak kunnen maken trouwens, fijn!

Tina (Happinez); super mooie score! Hoe vast dat toppertje en hopelijk kunnen er nog een paar worden ingevroren!

Celine; beterschap! Buikgriep heerst schijnbaar, wel supervervelend.

Misa morgen testen, whoo spannuuund!! Ik duim!

Moedeloos, Floortje en andere meiden; hoe is t met jullie?

Wij zijn vanmorgen weer naar Maastricht gereden voor een echo om het bms te bekijken. Ziet er goed uit nu, gemiddeld 7mm, dus volgende week woensdag een terugplaatsing als onze cryo's goed willen ontdooien (fingers crossed). Erg blij mee! Komende week gewoon verder gaan met de Progynova dus waarschijnlijk is het bms volgende week nog iets verder toegenomen in dikte. Voel me ook prima, gelukkig geen bijwerkingen van de medicatie dus hoop dat ik er lekker relaxed in kan gaan al zullen de zenuwen volgende week wel weer door mn lijf gieren hahah! Pfff! Komt nu toch wel weer dichtbij namelijk hihih!

Geplaatst

Goed nieuws zeg Anne, ik ben erg blij voor je! Wat fijn dat je geen last hebt van de medicijnen, dat scheelt wel! Maar natuurlijk zullen desondanks de zenuwen door je lijf gieren... Dat is logisch! Ik ga duimen voor prachtige cryo's!

Ik heb de hoop een beetje laten varen... Morgen wel weer een testje, maar het gaat niet echt de goede kant op... Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik ben wel in voor een wondertje...

Slaap lekker allemaal,

Liefs,

Floor

Geplaatst

Lieve Floor, heb net eventjes wat meegelezen in 'bomen....' ik hoop dat je vannacht wat rust kunt vinden en je mini je een beetje over je verdriet helpt. Wat een lieverd moet dat toch zijn;-) Sterkte en de hoop nog niet opgeven! Ik blijf voor je duimen!

Geplaatst
Goed nieuws zeg Anne, ik ben erg blij voor je! Wat fijn dat je geen last hebt van de medicijnen, dat scheelt wel! Maar natuurlijk zullen desondanks de zenuwen door je lijf gieren... Dat is logisch! Ik ga duimen voor prachtige cryo's!

Ik heb de hoop een beetje laten varen... Morgen wel weer een testje, maar het gaat niet echt de goede kant op... Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik ben wel in voor een wondertje...

Slaap lekker allemaal,

Liefs,

Floor

Nee! Zolang wij voor je duimen mag jij de hoop niet opgeven hoor! We doen morgen gewoon samen een test.....nou ja, op afstand dan...

Ik kan trouwens nergens terug vinden wat lichte steken van je lies naar je bovenbenen betekenen... Ik had dat net en ben nu wel bang dat t fout zit..

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik lees alles met een dubbel gevoel terug. Wat ligt hoop en vrees toch dicht bij elkaar!

Ik ga vrijdag testen, eigenlijk kan het maandag pas, maar ben te nieuwsvhierig nu ik al een cup maat gegroeid ben!

Lieve luitjes, ik leef mega met iedereen mee! Moed houden, we komen er wel! Is het niet deze x dan een andere x of op een andere manier. Blijf in de toekomst kijken en geniet ondertussen van het moment! Zijn jullie al zen???

X Emsie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden