Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moedeloos,HAPPY BIRTHDAY TO YOU! Fijne verjaardag!

Monica,ja maar dat is ook wel stukje zelfbescherming van mijn kant hoor. Ik ben dan nu wel

heel nuchter,maar wie weet hoe het eind van deze week is. Misschien komt het dan toch wel hard aan

als het mis is. Ik weet het niet.

Ik vind het iig wel heel spannend,en als ik aan die test denk dan ben ik me een potje nerveus! ;-) Help!

Ik ga zo veel duimen draaien voor jou Monica.

Ekiaam,klagen mag hier ;)

Ik wordt ook duizelig van die bolletjes.

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Alleerst felicitaties voor Moedeloes! Happy birthday to you! Je bent tegelijk jarig met mijn allerliefste moeder,dus zal je verjaardag nooit vergeten:)...Probeer ervan te genieten,laat je lekker afleiden! En wie weet komt er binnenkort een verlaat verjaardagskadootje:)

@monica: ik lees nu ruim een jaar mee op dit forum en als er 1 ding is wat ik heb meegekregen,dan is het dat ELKE zwangerschap anders is....ook bij 1 en dezelfde vrouw kan elke zwangerschap anders zijn....dus het feit dat je bepaalde verschijnselen niet hebt die je tijdens eerdere zwangerschappen wel had,wil nog niet gelijk zeggen dat je niet zwanger bent. Tenminste,zo denk ik erover. Ik hoop dan ook dat je ongelijk hebt en dat wij dit weekend allebei heerlijk positief testen:) :) :) :) !!!! Groen is wat.we willen zien!

Qua mezelf: zware boobies,moodswings,krampjes in onderbuik en rugpijn....dus kan alle kanten op....probeer er maar zo weinig mogelijk.aan te denken....nu teamvergadering,daarna naar moeders om uit eten te gaan voor dr 64e vrrjaardag....lekker....alleen jammer dat ik niet voor n stukkie rood vlees kan kiezen:)....

Lieve meiden,spreek jullie snel!

Vrolijke groet,

Kirsten

Geplaatst

@ Ekiaam: ik mag na 14 dagen komen voor een test

@ moedeloos: happy birthday!

@ ricklover: fijn dat je punctie vrijdag is. Ik vind het best een lang traject (inclusief die weken de pil) en ben blij als het steeds weer tijd is voor het volgende stapje (en dat dat vervolgens ook weer lukt). Ik vond de punctie heel erg meevallen, was mijn eerste ooit. Ik voelde steeds een drukkend stompje van die naald, maar eigenlijk helemaal geen pijn. Alleen die eerste stomp was even schrikken, maar meer omdat het zo'n nieuw gevoel was, dan dat het pijn deed. Gewoon lekker over je heen laten komen en proberen te ontspannen. Wat krijg je aan medicatie? Ik had valium en pethadine, voelde me heerlijk spacy!

Achteraf ook weinig klachten, alleen lopen al die follikels weer vol, als ik nu over hobbels fiets is dat lekker onprettig...

Wij hadden vandaag goed nieuws, morgen een terugplaatsing! Weer een geslaagd stapje, zijn we iig in staat iets van een embryo te creeren ;) Nu afwachten hoeveel en welke kwaliteit.

Trekken jullie het allemaal een beetje met jullie werk? Vind het wel lastig, steeds weer plotseling weg moeten, anderen je werk moeten laten doen en ongeveer de meeste intieme details van je priveleven moeten delen. Gedsie, misschien moet ik me maar laten omscholen naar iets dat ik als zzp-er kan doen ;)

x

Geplaatst

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, happy birthday to you, happy birthday lieve moedeloos, happy birthday to you!!

:occasion18::partytime2:

@ricklover, spannend succes.

@ekiaam, idd wat de meiden zegen 18 is wel heel laat ik mag een bloedtest doen op wachtdag 12 dag van tp mee gerekend

@monica, de moed nog niet laten zakken geen bloed is goed ;-)

Hier wachtdag 7 en het bruine met afvegen is al minder geworden.

Vandaag ook nog mijn verjaardag!!

Fijne dag meiden.

Geplaatst

hahaha grapjas je man:) gewoon zeggen dat die lief tegen je moet zijn anders moet hij ook op winterexpeditie:)) Mannen - ze hebben het ook maar heel zwaar in dit traject! Moeten ze toch de hele tijd gewoon ernaast zitten terwijl we ons groen en blauw prikken, permanent ons binnenste aan mensen moeten laten zien, met enorme naalden ons leeg laten zuigen om vervolgens twee weken met slopende klachtjes en vreselijke hormoon bommen rond te lopen:))) Arme mannen, ik weet niet hoe ze dat volhouden:)))

Volgens manlief is mijn humeur samen met de emmy op winterexpeditie gegaan :(
Geplaatst

Hier een domme doos. Vond vanmorgen tijdens het opruimenen van de badmeubel lades nog een zw. test. Ja jullie raden het al...ik heb hem gewoon gedaan. DOM DOM DOM...tis pas een week geleden :(

Negatief dus en ik weet het is te vroeg maar voel me nu ook gelijk negatief erover. Denk niet dat ik hier groen licht ga geven over een week.

Voel me niet anders dan anders. Gevoelige borsten (van pregnyl) zijn zo goed als weg en verder ook niks anders :( Kan me herinneren bij mijn andere zwangerschappen dat ik al snel meer verschijnselen had..sowieso de gevoelige borsten en ik had ook al veel eerder getest.

Heb trouwens wel een enorme negerzoen verslaving. Binnen 1.5 dag eet ik zo een pak weg *nom nom nom*

Lfs Colle

Oh ja even een vraagje wat jullie zouden doen. Ik sport altijd..ik doe dan XCO, dat is een gewicht en hiermee train je al je spieren en voornamelijk arm, buik, billen en benen. Nu durf ik niet zo goed weer te gaan sporten, vooral dat gespring en de buikspieroefeningen.

Zal ik wel of niet gaan. Zou toch gewoon wel kunnen toch?

Geplaatst

Haha Colle #nom nom nom#

Daar moest ik wel effe om lachen.

Maar meid. Kan me voorstellen dat het een verleiding is om die test te doen ( daarom had ik geen testen in huis,nu inmiddels wel).

Ik begrijp dat wel!

Maar het rotgevoel blijft natuurlijk. Op welke WD zit je?

Toen ik mijn 1e tp had,deed ik aan Zumba. Ik ben groot fan van Zumba! Heerlijk gewoon.

Maar ik ben er toen mee gestopt,en nu ook weer. Ik wilde liever t risico niet nemen.

Doe waar jij je goed bij voelt. Sporten niet verboden nu.

Megan wat fijn dat je een tp krijgt! Super.

Wat betreft het werk. Ik ben altijd open en eerlijk geweest over mijn ivf. Ziekenhuisbezoekjes in nijmegen kostte mij geen uren. Dat was echt super van mijn werkgever.

Nu werk ik niet meer fulltime maar 19 uur. En de echo en tp vielen dit keer op mijn vrije dagen. Overigens weten ze niet dat ik met een tweede bezig ben;)

Geplaatst

Moedeloos: GEFELICITEERD!! :occasion16: nog een fijne dag!!

Colle: ja dat kan inderdaad nog niets zeggen! Maar ik snap het wel hoor, had ook al de neiging om er 1 te gaan doen.. Nog effe geduld!

Pammie: al hou je er rekening mee, het komt altijd hard aan...je weet dat de kans veeeeel kleiner is dat het goed zit dan dat het niet goed zit..maar hoop hebben we allemaal anders zouden we niet in dit traject zitten.. ik duim ook voor jou meid..

Ik voel me vandaag echt niet goed, ben met de kleine dame gaan shoppen en kreeg me toch een steken in mijn zij en rug, en nu ook een soort buikspierpijn in het midden van mijn buik wat doortrekt naar mijn zij en rug... ben alweer bang voor een BBZ of er komt gewoon een heftige menstruatie aan..Bij een innesteling heb je volgens mij last van je onderbuik toch? ik weet niet, maar dit herken ik niet, moest echt naar huis toe van de pijn en heb net effe gelegen, maar het trekt niet weg.. Als het morgen nog zo is bel ik de dokter maar..ze zei wel dat ik moest bellen als ik buikpijn kreeg..maar zo vroeg buikpijn van een BBZ kan toch niet, vorige ker was ik 8-9 weken voor ik zoveel last kreeg..

Megan, gefeliciteerd met je TP morgen!

Berteltje, ik weet het niet...ben in totaal 7x zwanger geweest (1 staat er niet op bij mijn handtekening, ging mis met 7 weken, na mijn dochter haar geboort was dat) en het is nog altijd hetzelfde geweest.. Maar ik hoop dat je hartstikke gelijk hebt hoor!!! Gedver als ik dat zo typ...7 x zwanger en 1 mooie dochter.. moet ik toch heel wat beschermengeltjes hebben...

Alle andere meiden succes!

Knuff voor iedereen!

Geplaatst

@Monica: 7 mooie engeltjes.

Die steken herken ik van toen ik zwanger was. Heb je het ook als je hebt gezeten en ineens opstaat? Het kan een teken zijn..maarja zeker weet je het nooit. Als ik jou was zou ik idd toch even de dokter bellen morgen als je nog last hebt.

Ik heb zo'n vermoeden dat jij gewoon zwanger bent :)

@Pammie: Het is vandaag een week geleden dat ik de TP heb gehad. Beetje vroeg om te testen. Heb expres geen testen in huis gehaald maar deze vond ik dus nog van een hele tijd geleden. Toen bestelde ik een hele lading via internet. Spot goedkoop.

Nu ben ik meer van de kruitvat (2 voor 5 euro) en de Clear Bleu.

Toen ik zwanger was van K.ian deed ik ook aan Zumba. Ik heb dit volgehouden tot ik ongeveer 4 maanden zwanger was. Misschien dat K.ian daarom zo van dansen houdt :) Ik ben toen gestopt omdat ik daarna vaak zo last van mijn rug had. Overigens ben ik niet wezen sporten tijdens de wachtweken...te bang het te verliezen..ook al weet ik dat dat onzin is.

Hmmm vanavond dan nog maar even overslaan..ben ook erg moe. Lekker bankhangen dan maar, jammer dat de doos negerzoenen al leeg is :(

Zaterdag sport ik et er wel weer af :)

Lfs Colle

Geplaatst

@ Colle, ja 7 prachtengeltjes :toppie: heb voor elk van hen een vergeet me nietje op mijn arm getattoeerd staan. alhoewel; de laatste moet er nog op...

Meid ik hoop dat je gelijk hebt, maar ben echt bang voor een menstruatie.. bij mij begint dat al de hele week voordat het ook daadwerkelijk doorkomt.. alleen dit blijft maar zeuren..heb het eigenlijk de hele tijd..maar als ik me inspan word het erger, met lopen en vanmiddag met winkelen.. Ik bel inderdaad morgen de dokter als het nog steeds zo is.. Straks maar lekker met de kleine dame nog even onder een dekentje voor de buis.. Heb me huispakje al lekker aan..mijn man is 3 daagjes weg voor werk, die komt morgenavond thuis, dus de kleine slaapt lekker bij mij..naja kleine..word volgende maand alweer 11 jaar! Ben gisteren ook lekker met haar tegelijk gaan slapen om 21.00 uur haha heerlijk! Ik droom alleen al een aantal nachten vreselijk veel, dus ben om de haverklap wakker.. Kruip er straks maar weer lekker op tijd in :) En zumba, jeetje ik had bekkeninstabiliteit en kon haast 7 maanden niets.. kon niet eens meedoen met zwangerschapsgym.. En al ben ik niet zwanger ben ik al bang dat ik me rug breek als ik iets teveel beweeg haha gelukkig ben ik redelijk slank en heb ik het ook niet echt nodig..al is het wel gezond om iets te doen natuurlijk... en ik ben nog steeds 3 kilo zwaarder als voor de hele IVF, maar er is ook al 4 kilo af weer ondertussen..

Nou lieve meiden, een fijne avond!

Pammie ga je morgen testen??

Geplaatst

@ Moedeloos van harte gefeliciteerd...en een fijne dag nog

@ Ricklover succes spannend hoor

@ Ekiaam ik heb ook het advies van het zh gekregen om pas op de 18de dag na de terugplaatsing te testen.....dit om geen valse hoop te krijgen ....nou dat heb je toch wel zeg...wat een rotweek dat wachten....ben nu op wd 14 dus gaat al op schieten, maar als je dan leest dat de andere meiden al eerder testen.....

Maakt me wel onzeker....heb nl al wel de hele week buikpijn rare onderbuik...maar of dat een goed of slecht teken is je vertrouwt gewoon je eigen lichaam niet meer...

En meiden tot hoe lang hebben jullie die utrogestan dan gebruikt ik nl tot dag 12....

@ Pammie ik heb inderdaad ook al een zoon, en ook al is de wens voor een tweede zo groot het maakt het ergens toch dragelijker...omdat je het ook allemaal al een x heb mogen meemaken...en voor mij is dat wel een hou vast hoe graag we dit ook willen....

@ Megan80...super zeg datje een terugplaatsing heb morgen dat is toch altijd weer spannend wij hadden dat nl na de eerste punctie niet omdat er geen van de 9 toen bevrucht waren wat een teleurstelling was dat zeg...

Maar voor jou super maar ook weer een spannende tijd erna!

Wat betreft het werk ik heb het ook eerlijk vertelt omdat ik onregelmnatig werk kwam het zeker het eertse jaar altijd wel zo uit dat het na of voor een dienst was.

maar nu met het ivf en icsi traject gaat dat niet, je moet dan veel meer plannen, en na de punctie heb ik ernu steeds 2 weken uit gelegen omdat het werk dan gewoon te zwaar was en ik veel last van na pijn had....

@ Monica32 Tjee zeg jij heb ook veel meegemaakt zeg...wel bijzonder dat er zo over kan praten...en de moed erin houd....maar inderdaad je doet veel voor een eerste maar ook voor een tweede wondertje....en dat word nog weleens niet begrepen door mensen om je heen....

Geplaatst

@ Aman: ik ben vergeten hoe lang ik die utrogestan moet gebruiken. Iig tot de testdatum (WD14) en ik dacht ook daarna nog, maar dat laten ze me tzt wel weer weten (als dat ten minste dan nog im frage is). Ik herinner me wel dat ze gezegd hebben dat ze het langer voorschrijven dan nodig is. Waarschijnlijk draagt het op een gegeven moment niet meer zoveel bij, maar ze zeiden dat veel vrouwen het prettig vinden om er langer mee door te gaan omdat ze dan het gevoel hebben dat ze kunnen bijdragen aan een hopelijk positief resultaat. Wel plausibel, maar aan de andere kant kan je je afvragen of "het gevoel hebben er iets aan te doen" opweegt tegen de bijwerkingen......

Geplaatst

Hallo lieve dames,

Sinds ik vorige week van het oktoberbankje afpletterde ben ik wat minder op het forum. Lees wel mee, maar reageer minder vaak. Maar ik denk zeker aan de dames die nog vol in de wachtweken zitten. Veel sterke meiden en ik hoop op meer groen.

Geplaatst

Colle. Jammer van die negerzoenen ;)

Hier ook chocolade. Hmmm. Normaal helemaal niet!

Monica. Wat een mooie betekenis van je tatoeage(s). Bijzonder.

En wat gezellig zo'n 11 jarige meid naast je. Daar zal je vast apetrots op zijn!!

Morgen testen denk ik. ;)

Geplaatst

Goedemorgen meiden, denk dat ik heel vroeg nu al van het bankje val. Heb gister niks van bruinig oud bloed gezien. En daar was het vanochtend weer bruin oud bloed. Dit maakt me zo onzeker. T voelt niet als ms, maar denk dat het game over is. Ga zo eerst het ziekenhuis mailen.

Fijne dag meiden

Geplaatst

Even snel. Moet zo naar t werk.Test was positief!!Ach Moedeloos. Meid. Dit vindt ik echt zoooo rot voor je. Hopelijk zit het nog goed? Tijdens zwangerschap kun je toch ook weleens bruinverlies hebben?

Geplaatst

Lieve Moedeloos, bij mij is bruinverlies nooit goed geweest, het begint bij mij altijd op dag 6, maar ik hoor ook vaak vrouwen waarbij het wel innesteling is. Dus probeer nog even de moed niet te verliezen. En waag anders gewoon een testje. Als het door de innesteling komt heb je kans dat er ook al een beetje hcg wordt afgegeven (hcg afgeifte start als het vruchtje innestelt). De KV 2x5 is erg gevoelig. Ik vind het heel rot voor je, ik weet hoe je je voelt. Sterkte en ik hoop dat het innesteling is! Het ziekenhuis zegt waarschijnlijk dat je nog even moet afwachten, maar mailen kan natuurlijk nooit kwaad. Sterkte!

Goedemorgen meiden, denk dat ik heel vroeg nu al van het bankje val. Heb gister niks van bruinig oud bloed gezien. En daar was het vanochtend weer bruin oud bloed. Dit maakt me zo onzeker. T voelt niet als ms, maar denk dat het game over is. Ga zo eerst het ziekenhuis mailen.

Fijne dag meiden

Geplaatst

PAMMIEEEEE!!! Jippiieeeee lieve meid!! Het is je zo gegund...ik had al een goed gevoel erover bij jou! Gefeliciteerd meid! Op naar een mooie eerste echo!

Hier buikpijn..minder zeurderig als gisteren maar ik ben er echt van overtuigd dat de menstruatie in aantocht is en dat t echt geen zwangerschap is. We zullen t binnen een paar daagjes weten.

Knuff voor iedereen en pammie nogmaals: TOPPIE!!!

Geplaatst

Moedeloos...ik durf het niet te zeggen meid.. Pas als je echt rood bloed hebt ben je ongesteld.. Sterkte en ik duim voor je..

Aman dank je wel.. Inderdaad veel meegemaakt, maar hopelijk maakt een klein 2e wonder alles ooit goed. En mijn man word 38 en heeft nog geen kindjes. Voor hem is het doel nummer 1 op deze wereld. Hij is een echte papa voor mijn dochter..maar nog samen ook een kindhe maken en zelf ervaren om een kindje te krijgen is zijn grootste wens. En juist als je t al eens meegemaakt hebt om leven te voelen groeien in je buik weet je hoe speciaal en bijzonder dat is. Dat maakt t verlangen alleen maar groter. We blijven hoop houden :)

Geplaatst

En weer iemand groen! Jeehh! Gefeliciteerd Pammie, echt super fijn! Hoe voel je je verder, heb je veel klachtjes of valt t mee?

@Moedeloos; ik hoop echt voor je dat t niks is, ben erg benieuwd naar wat ze in het ziekenhuis erover zeggen. Wanneer wilde je gaan testen?

Hier alles zn gangetje, begin nu wel een klein beetje nerveus te worden. Officieel volgende week woensdag testen, maar ik denk dat we er in t weekend al een aan wagen. Ik durf er echt niks van te zeggen, heb wel veel last van mn rug, af en toe steekjes in mn buik en nog steeds niet de gezelligste. Focus me elke keer op mn (.)(.) maar die doen weinig, zijn mss ietje groter geworden maar gevoelig nee... Onzekerheid ten top hier dus, wat gaat t worden?! Ik kan er nog geen chocola van maken!

Iedereen fijne dag! X

Geplaatst

JOEPIE Pammie van harte meid. Weer een beetje groen. OH I LOVE GREEEEEEN!!!! Ik wil nog meer groen, nog meer groen. PLEASEEE!!!

Echt zo super voor je. Je bent nu werken haha je zal er wel niet bij zijn met je hoofd of wel haha :) Lekker dromen!

Hier niet echt veel nieuws..heb sinds vanmorgen wel rare kriebeltjes in mijn buik...hmmm laten we het hopen.

Ik hou het kort want de 2 opvangkindjes en K.ian willen graag verfen.

Lfs Colle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden