Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober


Mama-in-love

Aanbevolen Berichten

Hallo meiden,

 

Ik heb er echt even flink de pest in :sad:

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat ik ben gaan menstrueren.

Hele lief melevend mens aan de telefoon.

 

Nu baalde ik al dat ik weer het lange protocol moet volgen...dus eerst aan de pil en daarna Lucrin en gonal-f spuiten.

Nou nu stond ik helemaal met mijn mond vol tanden. Ik kan nieteens nu beginnen met de pil....neeeeee....ik moet gewoon wachten tot mijn volgende menstruatie.

Oh ik baal hier zo van. Ik wil gewoon zo snel mogelijk door en nu krijgen we dit. Ik vind het allemaal al zo lang duren steeds.

 

Voor de dames die wel gelijk al doormogen vind ik dat natuurlijk heel erg fijn.....maar ik wil ook :(

 

Moest het even van mij afpraten.

Denk dat ik vanmiddag nog maar eens het ziekenhuis bel om te vragen waarom ik niet nu al mag beginnen. Vorige keer toen de punctie afgeblazen was en ik daarna ongesteld werd mocht ik ook direct weer beginnen.

 

Baal baal baal.

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 831
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey lieve meiden,

 

Wat een verdrietig bankje is dit toch geworden:crybaby2:

Volgens mij zijn van alle meiden die plaats namen op dit bankje maar 3 ook zwanger geworden.

Hopelijk zitten we allemaal weer samen op het volgende bankje en dat we dan wel groen mogen kleuren.

 

Moest vandaag even goed bloed prikken, morgen de uitslag die ik al weet natuurlijk.

Ik ben ook maar 2 dagen ongesteld geweest zo vaag allemaal, want lees verhalen dat het bij ierdereen los barst na een icsi poging.

9 nov hebben we weer een afspraak waneer we onze cryo terug laten zetten (als hij goed ontdooit )

 

@anne, heb jij al getest??

 

Voor de wachtende meiden zet hem op.

Voor de gevallen meiden een hele dikke knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monica. Spijtig dat je menstruatie is doorgezet. Ook al had je het een klein beetje zien

aankomen,er blijft toch altijd een sprankeltje hoop.

Veel sterkte. En ook veel beterschap voor jou en je meissie!

 

Colle,jeetje. Dat betekend dat je weer een maand moet wachten voordat je je weer kan aanmelden. Dat

duurt inderdaad erg lang!

Misschien is het nu anders,omdat je een terugplaatsing hebt gehad?

Ik zou vanmiddag ook gewoon nog een keertje bellen. Nee heb je,ja kun je krijgen. Succes!

 

Aman..al gebeld met het ziekenhuis?

Ik heb een echo staan voor 20 november. Brrr spannend!

Gelijk net even utrogestan opgehaald bij de apotheek. Positieve zwangerschapstest= nog 12 weken

utrogestan gebruiken.

Was weer éven vergeten hoeveel het was. Tas vol! ;-)

 

Lieve meiden,succes nog voor de wachtenden.

En veel liefs voor de meiden die weer opnieuw moeten starten. Toi toi toi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden wat een verdrietig bankje is dit zeg! Wat een teleurstellingen.. Dikke knuffel voor iedereen die van het bankje af is.

Gelukkig nog wel een paar groene dames! Gefeliciteerd!

En hopelijk komen er nog een paar groene bij!

 

Hier, ik zit nog even op het bankje! Gister heb ik wat roze en bruin verlies gehad. Het is nu weer helemaal weg. Hopelijk was dat een innesteling. Het was gister wd 5, dus dat kan wel toch? Weet nog dat ik bij Anouk ook wat bruin verlies had en dacht dat het einde verhaal was. Ben dus nu niet helemaal in een dip geschoten toen ik het zag, maar het geeft wel spanninen. Zet het door of niet? Het lijkt goed te gaan nu. Ik wil vrijdag testen dat is 14 dpo en wd10 dus dan moet het wel positief zijn, als ik zwanger ben.

 

Dikke knuf voor iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

 

Dit is geen leuk bankje inderdaad! Met alle drukte had ik toch op veel meer groen gehoopt... Wat ontzettend balen zeg, iedereen die er vanaf gekukeld is heel veel sterkte. Ik hoop dat t snel een plekje kan krijgen en dat jullie indien mogelijk vlug doorkunnen naar de volgende ronde!

 

@Moedeloos; kan me voorstellen dat het gek is om maar 2 dagen ongesteld te zijn, had je daar nog contact over gehad met het ziekenhuis? Ik had dat met mn miskraam in augustus ook, verwachtte veel bloed en een lange menstruatie maar uiteindelijk heeft dat toen ook maar 3 dagen geduurd. Was op vrijdagmiddag begonnen en op zondagavond was ik het vruchtje verloren. Maandag al geen bloed meer. Vond ik ook zo gek toen maar ziekenhuis zei dat dat mogelijk was. Ik zie dat jullie ook cryo's hebben, fijn idee. Hoeveel hebben jullie er?

 

Ik mag me trouwens bij de GROENen melden! Heel heel raar nog allemaal maar zijn er superblij mee! Zaterdag al getest en nergens op gerekend, want hoe groot is de kans nou dat je bij 2x een tp ook 2x zwanger bent!? Streepje verscheen alleen al vrij snel en erg duidelijk, zo onwerkelijk maar zo super! Met de ervaring van de vorige keer nog vrij vers in ons geheugen zijn we nog wel wat voorzichtiger al zegt mn gevoel in tegenstelling tot de vorige keer nu wél dat het goed gaat. Voel me ook veel relaxter, heel gek. Vanmorgen was de test nog duidelijker, bijna net zo donker als de controlestreep en dat op WD12, geeft moed! Woensdag ziekenhuis bellen!

 

Ik wil iedereen die helaas een flinke teleurstelling gekregen heeft nogmaals veel sterkte wensen, meiden die net als ik wel het geluk mochten hebben - geniet! Voor de nog wachtenden; duim duim duim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anne, gefeliciteerd!!!!

 

Ik hoop dat het bankje nog groener wordt!

Voor alle meiden die ongi zijn geworden, sterkte!

 

Vanmiddag tp gehad van een toppertje!! 8 cellig! En ze konden er nog een stel invriezen! We zijn blij! Nu is het wachten.. Mag met 15 dagen testen, denk niet dat ik zolang kan wachten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Jij ook gefeliciteerd met jullie 8-cellige topper, lekker lief voor zijn en vasthouden. Fijn ook dat er cryo's zijn, vond ik een geruststellend idee. Hoeveel heb je er?

 

Die ellendige wachtweken, vreselijk. Ik kan er slecht tegen hor hahah en volhouden tot de officiële testdatum lukt al helemaal niet. Eerste keer op WD9 getest, dit keer op WD10, maar dat was omdat het beide gunstig viel (weekend). Gelukkig is vriendlief net zo nieuwsgierig dus die gaat er wel in mee. Succes met je wachtweken, ik ga voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anne, wow super gefeliciteerd wat ben ik blij voor jullie. Dit geeft de gene die ook pgd doen echt wel moed. Lekker genieten nu

Wij hebben 1 cryo, maar dat was ook een topper. In gent vriezen ze alleen de toppers in om ons geen valse kans te geven. Maar moet hij ook goed ontdooien. Anders starten we januari weer met icsi pgd.

 

@ricklover, super een toppertje nu lekker warm houden. Succes met die vreselijke wachtweken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Colle,

 

Wat schrijf je leuke en lieve berichtjes en wat ben je sterk! Even over het 'lange' protocol... Toen mijn poging voor de punctie werd afgeblazen mocht ik ook meteen door, ik had toen nog geen Utrogestan gebruikt. Maar als je een terugplaatsing hebt gehad en Utrogestan hebt gebruikt, dan moet er een maand tussen zitten zo is mij verteld. het durt namelijk even voor die Utrogestan uit je lijf is en je kan niet een mooi nieuw bms opbouwen als je dan meteen weer begint voor de nieuwe ronde. Ik weet niet of het klopt, maar dit is het antwoord wat ik van mijn IVF arts heb gekregen toen ik boos en verbolgen vroeg waarom ik niet direct door kon. Ik zie even niet duidelijk in je handtekening of je bollen hebt gebruikt, maar als je die hebt gebruikt is dat de verklaring.

 

Ik vind het wel raar dat je niet nu mag beginnen met de pil, want dat mag ik wel na de Utrogestan. Moet je eerst je menstruatie afwachten en dan pas de pil en na de menstruatie daarna pas weer Lucrin en Gonal? Ik snap dat je daar van baalt!!

 

X, Floor

 

Hallo meiden,

 

Ik heb er echt even flink de pest in :sad:

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat ik ben gaan menstrueren.

Hele lief melevend mens aan de telefoon.

 

Nu baalde ik al dat ik weer het lange protocol moet volgen...dus eerst aan de pil en daarna Lucrin en gonal-f spuiten.

Nou nu stond ik helemaal met mijn mond vol tanden. Ik kan nieteens nu beginnen met de pil....neeeeee....ik moet gewoon wachten tot mijn volgende menstruatie.

Oh ik baal hier zo van. Ik wil gewoon zo snel mogelijk door en nu krijgen we dit. Ik vind het allemaal al zo lang duren steeds.

 

Voor de dames die wel gelijk al doormogen vind ik dat natuurlijk heel erg fijn.....maar ik wil ook :(

 

Moest het even van mij afpraten.

Denk dat ik vanmiddag nog maar eens het ziekenhuis bel om te vragen waarom ik niet nu al mag beginnen. Vorige keer toen de punctie afgeblazen was en ik daarna ongesteld werd mocht ik ook direct weer beginnen.

 

Baal baal baal.

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pammie...ja heb inderdaad al ziekenhuis gebeld...: ) en heb eerder dan als jij de 16 nov een eerste ego...zou dan 7 weken en 4 dagen zeg volgens zh...ze gaan dan van de dag van de punctie uit, is dit bij jou ook zo...?

Ik hoef alleen geen bolletjes meer te gebruiken....toch raar dat dit bij ieder zh weer anders gaat...mocht na de 12 dag na terug plaatsing mee stoppen....waarom laten ze jou dan langer doorgaan???

Vind het alleen allemaal nog wel erg onwerkelijk hoor, heb zoiets van eerst maar die controle in het ziekenhuis voor we het van de daken roepen : )

 

Gefeliciteerd Anne super hoor...

 

Andere meiden nog steeds sterkte ....knap van jullie dat jullie nog steeds hier mee schrijven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Monica: wat ellendig dat je gevoel goed zat, veel sterkte

@ Anne: ontzettend gefeliciteerd! Wat goed!

@ ricklover: wat fijn, een topper tp. Nu heb je het beste eruit gesleept, en hopen dat hij braaf blijft zitten!

@ colle: bij ons in het ziekenhuis moeten we ook eerst een maand wachten na een volle Ivf poging tot we weer door mogen. Na een cryo is er geen wachttijd. Dit is omdat ze het lichaam eerst helemaal tot rust willen hebben. Heeft toch best wel wat meegemaakt met die gezwollen eierstokken en alles. Ze willen dat dat eerst allemaal rustig is voordat ze een nieuwe cyclus starten. Klinkt wel begrijpelijk, maar is vooral erg frustrerend omdat het allemaal al zo lang duurt met ook die pilmaand.

@ Saskia: lang hè, dat wachten! Ik hoop dat het bruine idd niks was. Op naar vrijdag.

@ ekiaam: hoe gaat het met je? Heb je er nog een testje tegenaan gegooid?

 

Hier alles rustig. Nog regelmatig zware onderbuik door die gezwollen eierstokken en weinig energie. Die energie wordt allemaal opgeslokt door het wachten, haha, tjemig wat duurt dat lang, wd 4 pas achter de rug.... Als er niks gebeurd dan denk ik na het weekend testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even op mijn oude bankje lezen hoor..hier de eerste deca er weer ingezet vanavond..blegh, maar voor een goed doel toch? WIlde jullie even allemaal sterkte en liefs wensen. Met positieve testen! Met verdrietige ongis en met spannende momenten! Ik denk aan jullie! Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sproet, jeetje eerste deca er al weer in. Heel veel succes, hopelijk ga je deze keer heel erg groen eindigen!

 

Megan, sterkte nog met wachten.. pfff... nog even volhouden, op naar na het weekend :)

 

Aman, ik heb ook maar 12 dagen de bolletjes hoeven te gebruiken. Na de positieve test hoefde ik niet meer. Op naar een goede echo nu! En dat is ook nog lang wachten!

 

Anne, gefelcitieerd!! Jaaa eindelijk weer een beetje groen!

 

Ricklover, Wat goed een toppertje! en nu lekker broeden! en nagelbijten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aman. Ik heb dit bij mijn zoontje ook gehad. 12 weken de bolletjes blijven gebruiken. Dit om innesteling te bevorderen en beter voor t vruchtje zodat deze een lekker dik bedje heeft in de baarmoeder ;) Ook zorgt het voor een hoog progesteron halte!!Ziekenhuis heeft mij altijd verteld dat een hoog progesteron gehalte beter is ivm het vruchtje.Ik zit in Radboud Nijmegen.Ik heb een cryo tp gehad,dus geen punctie.Dus dan zal jij verder zijn dan ik met de zwangerschap?Megan zet hem op . Nog even geduld!Sproet succes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allen,

 

Hier ben ik weer een keertje.

@beanie , hoe gaat het nou met jou meis? En al nieuws voor de derde poging?

 

@happinez, heb je het allemaal een beetje een plaatsje kunnen geven al?

 

@minoes, Jij al een beetje aan het opknappen??? Hoe gaat het met de kleine I?

 

@floortje, Is mini alweer een beetje aan de beterhand? Heeft die nog veel overgegeven gisteren?

 

Aan alle andere die ik vergeten ben srr, ik reageer als er nog iets voorbij komt.

 

Ego, zaterdag dus de eerste spuit deca gezet en sedert zondag de gonal-f erbij.

Gaat momenteel redelijk met me, ook bijna van de ongi af pfff gelukkig maar.

en op 5/11 de eerste fm meting, dus hoop dan ook bijna voor de punctie te kunnen gaan, ben er alleen nu wel een pak banger voor dan de vorige keer.

 

@colle, srr om te lezen dat jij zo een lang traject moet gaan doen weer.

Even duidelijkheid over mijn pogingen, ik heb in september de eerste ondergaan met punctie, toen ook de bollen moeten gebruiken maar was negatief, waarom ik in oktober na de bollen wel voor men cryoos mocht en ik hier las na bollen nooit nieuwe poging , geen idee dus waarom ik dan wel, ik moet wel zeggen heb er wel altijd zelf achter gevraagd om gelijk door te gaan,

dus nu oktober weer negatief,maar doordat deze keer cryoos gebruikt zijn mocht ik nu wel gelijk door voor de punctie, had het een verse poging geweest en nu weer had het niet gemogen.

 

Hoop je hier een beetje wijzer mee gemaakt te hebben

 

groetjes en knuffel allemaal xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap Blondine! Ik vind je echt sterk. Je gaat er alweer voor. Ik hoop dat je deze keer beloont wordt. Heb jij het korte of lange schema?? Ik moest altijd eerst 2 weken deca prikken en dan eerst met de puregon beginnen - vreselijk lang. Ik ga het in december ook met hun bespreken of ik niet het korte schema kan doen..

 

Dus: duimen meid!!:)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happinez, ik heb volgens mij het korte protocol iedere keer al tot nu toe toch.

Heb in september 12dagen deca en gonal-f gespoten en ovitrelle 2 dagen voor punctie,na punctie heb ik 18 dagen bollen gebruikt.

In oktober in eigen cycluus na 10 dagen echo gehad voor mijn eigen foliekel te meten en de bms, zes dagen voor TP van d cryootjes , 1 spuit ovitrelle op dag 11 en na de TP geen bollen moeten gebruiken

Deze poging heb ik weer voor 14 dagen deca en gonal-f, en van deze keer zal het met pregnyl zijn omdat die blijkbaar weer verkrijgbaar is, en dan punctie ik denk ergens in de loop van volgende week en deze poging moet ik wel weer 18 dagen bollen gebruiken.

Hoop dat jij als je het vraagt ook eindelijk een kort traject mag volgen volgende maand.

Vind het wel verwarrend dat ze overal zo anders werken, want ja welke methode is dan idd het beste he, ga je dan toch twijfelen,heb aan de gyne gevraagd of ik nog extra keukenhulp of medische hulp kan bijdoen, kreeg als antwoord dat die er niet zijn...

 

 

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb me er bij neergelegt en ik snap het nu ook wel. Was gewoon enorm teleurgesteld dat ik weer zo lang moest wachten (waar ik niet op gerekend had) Ook dacht ik dat andere hier op het forum wel gewoon gelijk door mochten en wist ik niet dat dat alleen maar kan na een Cryo terugplaatsing of als je geen Utrogestan hebt gebruikt.

Ik heb dus inderdaad die Utrogestan bolletjes gebruikt.

Ik ga mijn lichaam nu lekker rust geven. Iedere dag fruit eten, goed ontbijten, iedere dag mijn vitaminepilletjes en wekelijks sporten (heb 3 weken stil gestaan) (etos: zwanger worden) en dagravit en meer drinken. Ik drink erg weinig op een dag en ik eet nauwelijks fruit (terwijl de fruitschaal uitpuild van het fruit)

Dus vanaf nu samen met K.ian goed onbijten, samen met Kian gezellig op de bank met een grote bak fruit :) en weer lekker 2 keer in de week sporten.

Na mijn berekening zal ik rond eind december weer een ICSI krijgen maar dan zitten ze ook 2 weken dicht. Ben dus heel benieuwd naar het stimulatieschema die ze mij toe gaan sturen.

Ik moet nu eerst mijn volgende menstruatie afwachten. Dan aan de pil en daarna gelijk Lucrin en gonal-f Dus dan hoef ik na die pil niet een menstruatie af te wachten. Weet nu dus ook dat er verschil in zit met hoelang je de pil moet slikken. Dat ligt er gewoon aan hoe het te plannen is in het ziekenhuis. Is het druk dan laten ze je gerust een week langer de pil slikken. Dus nu hopen op niet langer dan 2 weekjes pil slikken.

 

Nou ik ga K.ian uit bed plukken en dan even een wandelingetje maken met hem en ons opvangkindje.

 

Lfs Colle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kom ik het bankje niet groener maken. Vanmorgen ben ik ongesteld geworden en van het bankje afgevallen.

We mogen gelijk door voor onze laatste cryo, hopelijk ontdooid deze ook goed.

Weet wel weer gelijk hoe het voelde al die teleurstellingen. Zo'n cryo cyclus zonder hormonen voelde nog niet echt alsof we in de molen zaten.

Nu wel, we zitten er weer helemaal in. Maar goed.. kop op.. we hebben nog een kansje voor we weer voor vers moeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik trek me voorlopig terug van dit forum. Weet niet of ik überhaupt nog een relatie heb en dus ook niet of ik ooit nog aan ivf begin. Ik gun jullie allemaal vanuit de grond van mijn hart een fantastisch mooi kind (of meerdere!)! Maar wil wel ook alle vrouwen waarschuwen ....ivf maakt meer kapot dan je vantevoren zou denken....denk niet dat alles goed zit....weet het zeker....blijf praten....anders gebeurt jullie hetzelfde als mij nu...en dat gun ik niemand....lieve meiden ,heb echt heel veel aan dit forum gehad en hoop nogmaals dat jullie wens in vervulling gaat.

Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saskis, ahhh meid, wat vervelend. Sterkte om dit te verwerken. Wij hebben ook nog maar 1 cryo en hoop dat hij goed ontdooit. Sterkte meid.

 

@ Kirsten, lieve schat ik schrik een beetje van je bericht. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En hopelijk komen jullie er samen uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heftig kirsten! Wat ontzettend verschrikkelijk naar en zwaar voor je. Ik hoop dat jullie nog herstelmogelijkheden hebben! Heel veel succes de komende tijden..

 

@ Saskia: ik had zo gehoopt dat we het aantal groen nog wat zouden ophogen! Wat ontzettend jammer voor je. Ik hoop dat je cryo zometeen goed ontdooit en lekker blijft plakken. Ik ga extra hard duimen zodat je niet weer het hele traject hoeft!

@ ricklover: mijn buik is nog een hele week wat gevoelig/zwaar gebleven. Alle leeg gepuncteerde follikels lopen weer vol en daar kan je last van hebben, zeker als je van de punctie zelf ook al wat last had. Lang hè dat wachten! Blij dat het weer lekker werkdagen zijn, gaat de tijd wat sneller. Ik vind het weekend zo slopend traag...

@ ekiaam: hoe staat het ermee?

 

zelf had ik vandaag goed nieuws. Vind deze confrontatie tussen goed en slecht nieuws, hoogtepunten en diepe dalen wel cru op dit platform....

We hebben 10 cryo's!! Ik vind het echt absurd veel en ben er heel blij mee. Zo fijn dat we die hebben als deze niet blijft plakken. Lijkt me zo zwaar om zoals colle eerst verplicht een "rustmaand" te hebben. We willen geen rust, we willen door! Haha, die dokters hebben het maar zwaar met ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kirsten wens je heel veel sterkte!! Tjee zeg wat krijg jij het voor je keizen.....maar hopelijk klim je er weer uit....nu lijkt dat niet zo maar weet dat er mensen zijn die om je geven, en dat maakt je misschien sterk om straks verder te gaan. Hopelijk komen jullie er samen nog uit.

Ook bij ons heeft alles de nodige spanning opgeleverd...het is dan ook allemaal niet niks wat we allemaal moeten doorstaan, maar ook voor de mannen is het niet makkelijk

Lieve groet

 

Megan ja dat is inderdaad het moeilijke van dit forum...had ik ook heel erg je leeft mee met de meiden bij wie het niet goed gaat maar ben ook blij met wie het wel goed gaat, en dat is dan wel heel dubbel je gunt het iedereen zo!

 

Met mij gaat het goed ben nog wel steeds voorzichtig blij...eerst de ego 16 nov...

Meiden succes trek me terug maar lees nog wel met jullie mee...me inmiddels aangemeld bij juli 2013.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden