Ga naar inhoud

Zin en onzin van de Babyuitzet


Henne

Aanbevolen Berichten

ik had een luiertaart gehad met luiers van Kr.uidvat wat een ondingen zeg ze lekken 9 van de 10 keer! en ze zijn veel te dik. Al met al scheelt het 2,25 euro met een pak p.ampers 56 stuks en vind ik stukken beter. Andere merken heb ik nog niet uitgeprobeerd.

 

Hier trouwens sinds gisteren zo'n aquasit in gebruik tijdens het badderen. Dat is handig, heb je tenminste je handen vrij als je even iets wilt pakken (niet weglopen natuurlijk)

 

Ook handig: mini ledikantje van 80 bij 40cm die dient als wieg. Staat naast ons bed. Kan hij lekker door de spijlen kijken en ons zien liggen. In de aanbieding bij bab.yentiener.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

  • 2 weken later...

@ henne wij hadden wel speciaal een voetenzak gekocht voor bij de maxi, en vonden hem helemaal GEWELDIG...

kleine een jasje aan doen en kan er meteen in, super lekker warm.. echt super! hij is gelukkig nog zo goed als nieuw,

dus ga hem dit keer zeker ook gebruiken.. wikkeldoek met voetjes hebben wij ook, ook erg lekker voor die kleintjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een leuke topic meiden!

Ik ga later flesvoeding geven omdat borstvoeding na borstoperatie niet fijn is. Zo pijnlijk schijnt, dus de fles.

Maar wij hebben laatst de magnetron eruit gegooid en stoomoven geplaatst omdat hier 100% vd voedingstoffen in het voedsel blijven zitten, maar om daar een fles in op te warmen duurt eeuwig. Op welke wijze is de fles het fijnst op te warmen? Wat gekookt water? Of is een flessenwarmer fijner?

 

-Ik heb de Wrapper ook aangeschaft, als tip v vriendin. Als je kraambezoek heb kan je je kindje lekker inwikkelen en op de arm nemen;-)

-En ik ben gegaan voor de nieuwe kinderwagen, m.ima X.ari. lekker hoog en een wieg in 1 systeem, open ritsen en v buggyzit naar wieg. Met 1 druk in te klappen, en 3 standen, om te draaien en vooral dat deze stukken hoger is dan de B.ugab dat lage wiegje is niks voor mijn man, en deze vond hij ook hip&stoer voor als hij met t beebje gaat wandelen;-)

-ik zou graag die babyC.ook willen, om mee te nemen, stomen en pureren in 1 in een meeneemtas!

Maar ik wacht rustig op de kado's en geef deze als babyshower kadotip mee:p

 

Iemand nog een tip voor een geurloze luieremmer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jilzz ik weet niet waar je woont maar als je in Brabant woont dan mag je de voeding van gewoon warm kraanwater maken. De kraamverz. Had het er ook over dat binnenkort Limburg mogelijk ook mocht, maar ik weet niet hoe dat nu is.anders werkt een flessenwarmer ook, ik heb deze ook, bij Kv gekocht voor 12,-, was ook handig met potjes eten verwarmen als er geen magnetron in de buurt was. Pannetje water kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, of je de box veel gebruikt kun je vooraf natuurlijk niet inschatten maar wat me opvalt is dat de maten zo verschillen. Sommigen lijken me echt klein.(60x80 of zoiets) maar 1x1 meter lijkt me dan weer rijkelijk overdreven :-) Wat is jullie mening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne in een grotere box kunnen ze wat meer bewegen zonder steeds in de spijlen verstrikt te raken. Wij legden een kleed op de vloer en hadden zo een enorme "grondbox" lekker de ruimte en heerlijk om erbij te liggen en genieten. Hebben de box ook al vrij snel uit huis weer gedaan. Voor hij 1 jaar was gebruikten wij hem al een maand of 3 niet geloof ik.

Idd persoonlijke voorkeur. Ligt natuurlijk ook aan de ruimte die je hebt met uitzoeken van de grote van de box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook zo. Ik weet dat min. Buurvrouw haar zoontje van ruim een jaar vaak een uurtje in de box zette zodat zij boven rustig op kon ruimen ed. En hij vind dat prima. Maar andere kinderen zullen dan moord en brand schreeuwen. Ik schijn zelf wel eens in de box geklommen zijn, om rustig te spelen en aan mijn broer en zusje ontkomen :-D Maar dan moet ik toch ook al wat ouder geweest zijn anders kun je dat niet.

 

Zal eens opmeten waar we redelijkerwijs plaats voor hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de box ook lang gebruikt! Mijn zoontje zat er graag in,totdat hij kon lopen. Dat was met 16 mnd.

Ik vond t ideaal. En inderdaad fijn als je even de handen vrij wilt hebben ;)

 

Hier ook geen last met kv luiers. Vind ze totaal niet dik of stug.

Pampers vond ik al snel stinken naar urine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden