Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda ik hoop dat alles goed is gegaan?

Dank je patrician en jullie gefeliciteerd lees ik!!! Super!

Bijzonder melis om mee te mogen maken!

Geplaatst

Wauw, mooi is dat hè, Melis! Het zal al wel geboren zijn. Gefeliciteerd alvast!

Ik heb de eerste bevalling van mijn zusje ook meegemaakt in 2010. Hewl bijzonder!

Geplaatst

Het zal wel een bijzondere en spannende avond/nacht zijn geweest Melis. Wat mooi om er dan bij te kunnen zijn lijkt me!

En Freggel, laten we hopen dat jouw vruchtwater het goed aanvoelt en dat onze Trixie-icsi het zo goed blijft doen!

Ik heb in ieder geval een afspraak gemaakt bij een echobureau in Gorinchem dat vanaf 15 weken geslachtsecho's maakt (Oss kan pas vanaf 16 weken, stel je voor, nog een week wachten ;-)) En kan met 15w1d terecht.

Fijn ook dat je een goed gesprek hebt gehad bij het het UWV en dat het duidelijk is hoe geregeld tot je verlof!

Linda, ik hoop dat het gisteren is meegevallen. Ben benieuwd hoe met met je is.

Geplaatst

Hoi meiden,

De bevalling was prachtig om mee te maken, mijn zusje is om 22.13 uur bevallen van een gezonde zoon. Hij woog maar liefst 4025 gram bij 38+2.

Hoe gaat het met jullie?

Hier alles goed, op rugpijn na. Wat wil je met een dreumes van 17 maanden die regelmatig getilt moet worden. Morgen eigenlijk naar dr. Papa, yeah!

Freggel, ik stuur de buikbanden morgen naar je op!

Geplaatst
Hoi meiden,

De bevalling was prachtig om mee te maken, mijn zusje is om 22.13 uur bevallen van een gezonde zoon. Hij woog maar liefst 4025 gram bij 38+2.

Hoe gaat het met jullie?

Hier alles goed, op rugpijn na. Wat wil je met een dreumes van 17 maanden die regelmatig getilt moet worden. Morgen eigenlijk naar dr. Papa, yeah!

Freggel, ik stuur de buikbanden morgen naar je op!

Heel veel plezier morgn!!! En nog steeds een voorgevoel? En gefliciteerd met je neefje he!

Hier de eerste roze "buit" binnen hahaha! Heerlijk!

Linda ik hoop dat het goed met gaat!?!

Geplaatst

Saba, thanks, wat lief van je!

Faye, ook jij bedankt! Wat heb je gekocht voor jullie prinses?

Patrician, bedankt!

Heb gisteren nog een berg maatje 50 naar m'n zusje gebracht. Ze had, heel stom, alleen 56 gekocht maar daar zwemt hij in :-( Bevalling was idd bijzonder om mee te maken, zekee omdat ik zelf ook zwanger. Verloskundige was verbaasd dat ik erbij durfde te zijn, haha.

Op 2 mensen na denkt iedereen dat ik zwanger ben van een meisje. Maar of ze dat nou zeggen omdat we als een jongen hebben? Geen idee. Ik heb een totaal andere zwangerschap, voel me veel beter, alleen geen eetlust, ben een stuk breder gewordwn. Nog 5 uurtjes dan weten we het!!

Geplaatst

Van harte met je neefje Melis! En heul veel plezier straks!!

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e - jongen!

Freggel - 32 jaar - zwanger van 1e kindje- nog verrassing

karinl - 33 jaar - zwanger van 2e kindje

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje

Faye1974 - 38 jaar- zwanger van 2e kindje- meisje!

Eve1980 - 32 jaar - zwanger van 1e kindje-

Talleke - 31 jaar - zwanger van 2e kindje

Megan80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

11 januari - Talleke

16 januari - Eve1980

24 januari - Megan80

Afspraken/echo's

13 juli - lindaah - geslachtsbepaling (15w4d)

17 juli - Freggel - controle gyne (20w1d)

23 juli - Freggel - 20 weken echo (21w0d)

14 augustus - Melis25 - 20 weken echo GUO (19w3d)

------------

Melis hihi!! Een jongen, super leuk! Toch anders dan gedacht, van harte!!:-))))

Oh, lief van je! De buikbanden!

Laat maar weten waar ik de verzendkosten naar over kan maken.

Linda, hoe is het gegaan, je controle? Maak me een beetje zorgen om je afwezigheid.

Oeh.. ik vind het nu toch ook wel spannend hoor! Ben nu toch ook wel benieuwd of mijn gevoel voor een meisje klopt!!!

Nog aanvullingen voor het lijstje?

Xx

Geplaatst

Oh Melis, een jongetje. Wat leuk! Ik zat net in de auto en was gewoon al zo nieuwsgierig naar je berichtje. Hoe reageerde je man? V is nog te klein om er iets van te begrijpen of toch wel? Mooie echo's meegekregen?

Ik ga de 26e voor een geslachtsecho, zal zo het lijstje even aanpassen. Ik wil het ook nu-nu weten! Jij bijna Freggel :-)

Vandaag tweede trimester hier, fijn!

Geplaatst

Dr. Papa heeft wel een vleesboom in m'n baarmoeder gezien, iemand daar tijdens de zwangerschap ervaring mee?

Ben helemaal in de wolken van het babyboy nieuws, zo leuk! Handige bijkomstigheid is dat we nog onwijs veel kleren en spullen hebben.

Maar ga desondanks zo wel even wat shoppen met manlief!

Ik stuur je een berichtje Freggel!

Eve, gefeliciteerd met je 2e trimester! Hebben veel en mooie foto's meegekregen. Ik zag de piemel als eerste, was heel duidelijk! Maar ben toch het meeste blij met dat alles qua gezondheid er tot op heden goed uitziet!

Geplaatst

Wie is wie

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e - jongen!

Freggel - 32 jaar - zwanger van 1e kindje- nog verrassing

karinl - 33 jaar - zwanger van 2e kindje

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje

Faye1974 - 38 jaar- zwanger van 2e kindje- meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje-

Talleke - 31 jaar - zwanger van 2e kindje

Megan80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje

Wanneer uitgerekend

03 december- Freggel

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

06 januari - karinl

11 januari - Talleke

16 januari - Eve1980

24 januari - Megan80

Afspraken/echo's

13 juli - lindaah - geslachtsbepaling (15w4d)

17 juli - Freggel - controle gyne (20w1d)

18 juli - Eve1980- Controle verloskundige (14w)

23 juli - Freggel - 20 weken echo (21w0d)

26 juli- Eve1980- geslachtsbepaling (15w1d)

14 augustus - Melis25 - 20 weken echo GUO (19w3d)

Geplaatst

Is goed Melis, ik wacht rustig af!

En ik moest even glimlachen om je berichtje. "De piemel" hihihi ;-))

Eve, yeah!! Gefeliciteerd!! 2e trimester, joehoe! Nog 14 dagen en je bent 15 weken!!

wij nog 5 daagjes....ik ga gewoon zeuren bij de gyne hoor. Ze moet er maar even de tijd voor nemen hihi. Met 20 weken 1 dag moet zij het écht wel kunnen zien, mits kindje er goed voor ligt!

Geplaatst

Joehoe! Een jongen wat heerlijk!! Gefeliciteerd melis! Wat ontzettend leuk ook voor je andere kleine man lijkt me dat! Enne shoppen is shoppen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden