Ga naar inhoud

Afscheid van dit fijne forum


Gast Guusje

Aanbevolen Berichten

Lieve allemaal,

 

Ik ga afscheid nemen van dit fijne forum. Het voelt voor mij als een volgende stap, een stap in de goede richting, een van afscheid van mijn/onze kinderwens.

 

Ik ben zo blij dat ik mij hier lang geleden heb aangemeld, bang en vreselijk onzeker dat ik was.

 

Het is zo fijn om lieve mensen hier om mij heen te hebben gehad tijdens mijn behandelingen, vreugde en verdriet.

 

Ook vond ik het fijn dat er mensen waren die mij begrepen. Maar ook dat ik andere tot steun kon zijn.

 

Ik wil iedereen enorm bedanken, mede dankzij jullie ben ik gekomen waar ik nu ben. Dankbaar met hetgeen wat ik wel heb.

 

Dank voor al jullie aanwezigheid, liefde, steun, luisterend oor enz enz enz.....

 

Ik wens iedereen hier heel veel geluk , kracht en vooral veel liefde toe!

 

Heel veel liefs Annemarie

 

:blowkisses:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Annemarie,

 

Jij ook bedankt! Bedankt voor je bijdrage aan dit forum, voor je lieve privé-berichtjes, voor ons fijne gesprek! En bedankt voor 'het meerijden' (pregnyl)

 

Heel veel geluk en liefde voor de toekomst! Je bent een mooie en sterke vrouw!

 

Liefs, Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Annemarie,

 

Jij ook bedankt voor je luisterend oor en meeleven tijdens de behandelingen van vele meiden. Dank je wel dat ik je heb mogen leren kennen als een Door Dik en Dun meisje!

Ik heb bewondering voor jouw kracht en moed!

Het afscheid nemen op dit fijne forum is ook weer een extra stap naar de toekomst!

Onze wegen scheiden niet helemaal (gelukkig) en wij zullen elkaar vast wel weer eens tegen komen op een van de DDD meetings of FB berichten.

Ik wens je ontzettend veel liefde en geluk toe voor de toekomst!

xxxx

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Annemarie,

 

toevallg kom ik even lezen en zie jouw bericht.

ik wil jou ook bedanken voor jouw hulp, steun, luisterend oor, leuke gesprekken etc. Etc.

jullie zijn door een enorm diep dal gegaan maar wat ben je daar ongelofelijk sterk uitgekomen, petje af voor jou!

ik ben erg blij jou te hebben leren kennen en kijk uit naar een volgende "date" !

 

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve Annemarie!

Wat ben jij een warm en lief mens! Ik vond het fijn je te mogen leren kennen en je ontmoet te hebben! Ik hoop ook zeker dat we je nog een keer gaan zijn op een d&d meeting! Via fb houden we in elk geval contact.

Ik wens je heel veel warmte, liefde en fijne mooie dingen toe! Het is je zo gegund om bijzondere zonnestraaltjes op je pad tegen te komen!

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he lieve Annemarie!!!

 

schatje, ik ga je missen. Ben zelf ook niet meer veel op het forum, maar wil jou ook bedanken voor je lieve en warme woorden toen wij erdoor heen zaten.

We zullen elkaar zeker nog zien bij een van onze meetings.

 

Lieverd, heel veel geluk en liefde op jullie nieuwe levenspad. Samen met je mannetje gaan jullie er komen!

 

dikke zoen en knuffel!

 

Tool!:hugs2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve annemarie,

 

Ik wil jou ook bedanken voor al je interesse in mij en alle andere!

Ik snap dat je een hoofdstuk wilt afsluiten en daarbij ook afscheid neemt van dit forum.

Ik ben hier ook niet veel meer , maar het forum heeft mij heel veel steun gegeven.Toevallig log ik vandaag in en zie je bericht... moest er even op reageren...

Ik wens je het allerbeste heel veel geluk samen met je man!!

 

Liefs en een dikke knuffel

 

Femke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden