Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha die Bianca! Sexy en ik in één zin! En dan ook nog in het ziekenhuis. Deal, je mag komen in het ziekenhuis wanneer ik ben bevallen! ( Hoop het zo! )

Dat was inderdaad met Marlijn en Mariska. José ken ik van de theeleuten.

Wauw Eslief, dat zijn een hoop kilo's. Hoe heb je dat gedaan? Ik ben nu hard in gevecht met de kilo's. Ben vorig jaar door ziekte flink aangekomen. Wil er nog zeker 15 kwijt. Ik ben nu 1.73 met 89.9 kg. Ik loop bij een diëtiste en eet maar 1000 kcal per dag. Ook sport ik daarbij.

Kim, hoe ging het? De eerste is een feit! Yoehee! Succes !!!!!!!

Bianca, Beterschap voor jullie een allemaal welterusten en morgen gezond weer op.

Hier helaas al om 5.45. Pfffff, had in deze twee dagen ook nog maar vrij........

Doei Doei

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca, beterschap voor jou en je vriend en zorg ervoor dat hij geen koorts krijgt. Dus veel paracetamol laten slikken. Logisch ook dat de jaarwisseling een moeilijk moment voor jullie was, kaar je klinkt wel heel positief verder.

Goody dat is wel heel vroeg morgen. Succes.

Nou de eerste spuit zit er weer in en het viel reuze mee. Als de uitgangsecho op 17 januari goed is mag ik dan inderdaad gaan beginnen met stimuleren.

Geplaatst

Yessssee Bianca en Goofy, wat fijn en goed om jullie weer op het forum tegen te komen.

Bianca, goed nieuws zo op de valreep van 2013. Hopelijk een goede afsluiter voor een goed begin van dit nieuwe jaar.

goofy ook bijna weer in de race, wat fijn! Ennuh.....ik dacht al dat je afgevallen was als ik je foto's zo bekijk die op fb voorbij komen. Goed bezig! Maar jeetje, 1000 dan eet je ook weinig op een dag.

maar het gaat je lukken!

Meiden successss.

Geplaatst

Lieve meisjes,

Ik wil iedereen een heel fijn, mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2014 wensen en dat alle dromen mbt de kinderwens in vervulling mogen gaan.

@bianca1: Super dat de cyste kleiner geworden is en je mag beginnen, heel veel succes. Lief van je trouwens wat je schreef in een paar berichtjes terug.

@eslief: Jeetje zoveel afgevallen. Op eigen kracht? Wat een prestatie, dan doen er je maar heel weinig na denk ik.

Ik moet iedereen hier nog "een beetje leren kennen" dus daarom reageer ik nog niet heel veel...sorry

Geplaatst

@ Kim, Dank je wel! Gaat goed komen hoor! Neem lucifer houtjes mee om mijn ogen open te houden! Hahaha! Fijn dat de eerste prik goed ging! Toppie!

@ Seef, geen probleem meid, komt vanzelf! In ieder geval veel succes !! En sorry zeggen hoeft hier niet! Wees gewoon jezelf!

@ José, heb er wel even over na zitten denken om op het forum terug te komen, maar voel me hier zo thuis! En bedankt voor je compliment. Ik ben inderdaad al 8 kg kwijt. En die prednison kop is weg! (Gelukkig!) Gaat het met jou goed? Je bent al over de helft toch? (Toevoeging om 22.32 uur: zit nu achter pc nog ff, en zie dat je al 28 weken bent! Yoehee, wat gaat het snel meid!)

Meiden, ik ga mijn mandje in! Tot later! Xxx (nu echt, hihi)

Geplaatst

Goofy,Ja jij was sexy in het ziekenhuis! Weet je dat niet meer;-)

Tuurlijk kom ik in het ziekenhuis langs als je bevallen bent! Ik zit vol verassingen als jij in het ziekenhuis ligt dat weet je nu onderhand toch wel!Ojaa dat was het! Met maris en marlijnne!

Succes met het vroege opstaan! Hoelaat moet jij dan in hemelsnaam beginnen??

@Kim,Dank je wel!! Ik stop hem helemaal vol met paracetamol!! En ik laat hem vier keer per dag zn temparatuur op nemen! Wat een drama! Yeah spannend weer!! Na 2 weken deca spuiten en dan de hormonen kreeg ik wel altijd een geiriteerde buik het was dan net een speldenkussen hihi!!

@Jose,Dank je wel!! Een goede afsluiter en hopelijk ook een goed begin van 2014 ;-)

@seef,dat komt vast helemaal goed hier!! We vinden het juist hartstikke gezellig als je mee komt kletsen!! Wat heb ik dan voor iets liefs gezegd? Ik en iets liefs?? Dat kan niet grapje ;-) ik ben altijd heel lief!!Dus vanaf nu gewoon vaker reageren jij dat is alleen maar gezellig!!

Hier is de griep bij ons beiden echt door gebroken wat een drama! R lag al om 22.00 keihard te snurken. Ik ben om 23.00 uur op de bank gaan liggen en om 1.00 uur stond hij ineens naast mee en wilde hij op de bank gaan liggen. Maar ben weer mee terug het bed in gegaan na een uur al weer wakker dus weer de bank opgezocht wat een drama is dat als je niet kan slapen!! Ik dacht R moet morgen werken dan heeft hij zn nachtrust nodig. Maar die zei vanmorgen gelijk dat hij zich ziek ging melden. Dat is echt wel minder want hij werkt er nog niet eens 2 maanden. Maar als je hem hoort en ziet is hij echt zwaar beroerd. Ik loop hem heel de dag vol te stoppen met paracetamollen en hij neemt heel de dag door zn temparatuur op. Want hij mag gewoon echt GEEN koorts krijgen. 4 weken geleden was hij ook zo ziek maar gelukkig door de hoeveelheid paracetamollen geen koorts gehad. Hopelijk nu weer niet! Anders zijn we weer drie maanden uit de running!!! Duimen jullie met ons mee dat er geen koorts bij komt ;-)

Ik heb gisteren een serie gedownload. Overspel. Geen idee of het wat is maar las goede berichten. Dus we blijven samen maar heel de dag in bed deze serie kijken!!

Lieve meiden hele fijne dag en voor degene die moeten werken werkse!!

Geplaatst

Bianca ik ga duimen voor je! Geen koorts krijgen!

Voor iedereen die het vroeg;) ik heb een operatie gehad daardoor ben ik de kilo's afgevallen. Het was zwaar maar geen spijt gehad:) om zwanger te mogen worden moest ik minimaal 35 kilo afvallen.. de vorige keer moest ik er 15 en dat lukte met een crashdieet maar die kwamen tijdens het spuiten er dubbel aan. Ik ben altijd zwaarder geweest.Ik kreeg zware zwangerschapssuiker waarbij ik moest spuiten. En ook mijn dochter had erge last van schommelingen. Na de geboorte heeft ze vaak in het ziekenhuis gelegen wel om andere redenen.. door dat alles kwam ik niet meer buiten huis en heb angsten ontwikkeld.. afvallen lukte niet meer door de zwangerschapsuiker bleef mijn lichaam opslaan. Toen was ik het zat en heb knopen doorgehakt samen met mijn man en huisarts. De kans dat ik evengoed weer zwangerschapsuiker ga krijgen is heel groot maar ik zit nu goed in mijn vel en kan dat aan:)

Geplaatst

Wauw eslief wat een diepe respect heb ik voor jou! Je moet t maar kunnen! Kom je nu.wel weer buiten nu jeje lekkerder in je vel voel zitten of ga je nog steeds bepaalde dingen weg. Lijkt me moeilijk als je t tijdens je volgende zwangerschap weer zou krijgen maar gelukkig weet je dat de wil er is om t gene te bereiken wat je graag wilt! En ik denk dat je er alles voor over heb om weer zwanger te raken hoe klote dit ook is!

Hier liggen we als twee zeehondjes te snotteren in bed. Beiden een eigen doos tissues die hard opraakt hihi. Erg Hilarisch eigenlijk om ons zo te zien. Vooralsnog geen koorts!

Geplaatst

Ik heb hulp gehad en die hebben me geholpen.. mijn overgewicht was zo erg dat ik me minderwaardig voelde en daardoor angsten ontwikelden. Zware tijd voor mijn man;) de angsten zijn weg alleen in heel drukke omgevingen heb ik ze maar dan weet ik wel hoe ik mezelf weer rustig kan krijgen. Nu lijkt het alsof ik het over een ander heb;) de laatste 2 jaar goed aan mezelf gewerkt en ik ben sterker geworden.. nu de toestemming om weer zwanger te mogen worden.. als het lukt natuurlijk:)

Bianca succes met zeehond spelen.. hoop dat jullie er snel vanaf zijn

Geplaatst

@eslief, wat een heftig verhaal zeg. Respect voor jou en je man.

@bianca, o geen koorts, mijn duimen draaien voor jullie. Gewoon paracetamol voor ontbijt, lunch en avondeten.

@goofy, en wakker kunnen blijven vandaag?

Nou ik heb meteen al weer hoofdpijn van de decapeptyl. Morgen gaan mijn man en ik lekker een dagje met z'n tweeën naar Phantasialand. Even tijd voor en met elkaar, voordat we straks weer de slopende wachtperiode ingaan.

Geplaatst

Allemaal een gezond, gelukkig en vruchtbaar jaar gewenst!!!

Ik heb even weer moeten bij lezen.. Wat een gezellig drukte hier!

@ Goofy… Gezellig dat je mee kletst!! Altijd goed als je veel wilt schrijven toch! Ik heb er ook een handje van.. Kan nooit iets in het kort uitleggen helaas haha.. Ik probeer vaak op iedereen even te reageren.. Al lukt dat me niet altijd!

Ik begin waarschijnlijk ook pas in februari.. maar de voorbereiding begint al in Januari uiteraard!

@ Moes.. Ik heb ze ook uit DD. Weet je zeker dat je de juiste hebt! Wat mij opvalt is dat ik enorm positief ingesteld ben.. En als ik op mijn gevoel nu af moet gaan dan gaat het lukken dit jaar om zwanger te worden… Ben al begonnen met fantaseren over de baby kamer enz… Heel raar. Terwijl ik juist dat niet meer wou omdat het mij zo kon teleurstellen. Heb weleens tegen mijn vriend gezegd dat ik dat zo jammer vond dat ik niet meer kon fantaseren omdat het mij te pijnlijk werd, maar nu ben ik bijna in staat dingen te kopen ( durf het niet hoor) Maar ongelofelijk

dat ik dat nu weer heb.. is lang geleden.

Wat mij ook opvalt is dat ik voor het eerst sinds echt jaren niet mijn menstruatie op tijd heb. Ik had dinsdag al ongesteld moeten worden maar ben het nu nog niet?? Ken jij dit ook?

@Eslief Respect voor jou. Wat ontzettend knap en wat super fijn dat je er sterker uitgekomen bent en je je beter voelt dan eerst. Knap dat je hebt aangepakt en niet bij de pakken bent gaan neerzitten!! Zoveel fijner voor jezelf en vriend natuurlijk! Maar je moet het maar wel kunnen en je hebt het gedaan!

@Kim Fijn de eerste spuiten zijn gezet. De deca spuiten vond ik altijd het pijnlijkst. Alsof de naald dikker is dan de andere spuiten. en als ik niet goed prikte.. au au. Van de deca krijg ik ook altijd hoofdpijn. Hoe voel jij je verder? Wat ga jij spuiten qua andere hormonen?

@seef74 Maakt niets uit hoor.. Sommigen van ons zijn echte kletsers en andere zijn echte lezers en kunnen met weinig zinnen ook genoeg zeggen -;) Je komt er vanzelf in!

@ Bianca.. Wat een ziekenboel bij jullie.. Komt het omdat jullie dan ook in de rust komen?? Mijn vriend heeft het nu ook. Altijd rond kerst is hij de pineut! Ik heb het ook vaak in Januari. Vorig jaar met de punctie had ik koorts. Ik was bang dat het niet door kon gaan. Maar zolang ik het ben is het geen probleem! Hoe is het met R? De koorts nog steeds weg? Wat super dat de cyste geslonken is! Weg met de pil!! Wanneer wordt de eerste spuit gezet? Kort protocol? Ik had idd al de hoogste hoeveelheid hormonen om te spuiten. Ik ben niet zo makkelijk te stimuleren en heb ook niet zoveel voorraad meer.

Het is allemaal gelukt met de boodschappen en visite. Alleen ook tig winkels afgereisd om alles te kunnen krijgen..pff..Het was gezellig en ben er nu wel klaar mee met alles organiseren en al dat eten! Vanaf morgen weer aan de maaltijd salades!

Volgende week zondag vertrekken we naar Westendorf. Even heerlijk Skieen al ligt er niet veel sneeuw. We gaan van zondag tot maandag. Want had in de planning om die maandag een afspraak bij Dusseldorf te maken voor bloedprikken, maar helaas doet hij niet op de maandagmiddag. Dus die donderdag 23 januari een afspraak staan. Zoals het er nu naar uitziet zal ik begin Febr starten aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben. Maar sta te popelen om te starten! Best bijzonder. Heb er ook weleens zooooo anders in gestaan.. Beetje eng mijn enthousiasme… Denk dat het de pillen zijn -')

fijne avond allemaal

Geplaatst

Hallo allemaal, daar ben ik ook nog ff.

Pfffffffffffffff, wat was dat vroeg vanochtend. Ik ben gesloopt...... Ik werk van 7.30 - 17.00 (4 x per week).

Ik heb het overdag wakker kunnen houden maar ben net is slaap gevallen op de bank, hahahaha, bedankt Bianca voor je appje, was gelijk wakker! :-)

@ Eslief, wat een verhaal zeg! Ben echt trots op je! Ongelooflijk knap hoe je er nu is staat. Een pluim voor jou!!

@ Kim, Veel plezier morgen in Phantasialand. Ik hoop dat je dan minder hoofdpijn hebt. Ik heb ook altijd flinke migraine van de deca...

@ Remmir, bedankt voor je warme welkom, ja zeg, nog zo'n lang verhaal schrijver, hahahahaha. Maak je borst maar nat, Bianca en ik kunnen er wat van maar zo aan jou te zien kan jij er ook wat van. Super! Schrijf maar lekker! Ik ga rond 25 januari met Progynova beginnen. Ben benieuwd hoe dat werkt enzo. Heb nog nooit een cryo gehad en ook nog nooit een TP, ben dus een leek eigenlijk maar wel met een voorgeschiedenis...

Heerlijk trouwens dat je zo lekker positief bent! Houdt vast, dat maakt het dragelijker!!

@ Bianca, er wordt binnenkort een opvang geopend voor zeehonden in de regio waar jullie wonen. Iets voor jullie??

ff zonder gekkigheid, ik hoop echt dat R geen koorts krijgt, het mag gewoon niet gebeuren!! Moet ik paracetamol opsturen??

En ja, jij zit vol rare maar hele lieve fratsen als ik in het ziekenhuis lig! Daarom vind ik je ook zo lief!!!

Nou meiden, dit is weer even mijn aandeel, ik heb een knalkop van de koppijn van vermoeidheid. Nog één dagje en dan lekker

WEEKEND!!!!!!!!!

Groetjes allemaal en welterusten!

xx

Geplaatst

Hallo dames,

Ik verwacht over ong 1 week te zullen starten met ons 1e traject icsi en ben op internet op zoek gegaan naar een forum om in contact te komen met andere vrouwen die rond deze tijd zullen starte. En ik kwam jullie tegen.

Groeten!

Geplaatst

Welkom trientje! Klets gezellig mee:) ik heb veel aan mijn lotgenootjes gehad de vorige keer en er zelfs echt vrienden aan overgehouden die we regelmatig zien:) het kan fijn zij om over van alles te kletsen maar ook je vragen beantwoord krijgen.. ik vind het nu al een gezellig clubje

Geplaatst

Hé meiden! Wat een gezellige drukte is het bij ons topic! Leuk.

@Remmir, wat grappig dat je zo positief bent. Volgens mij hoort het ook als bijwerking bij deze pillen. En wat betreft de menstruatie..ik had het twee dagen later en dat stond ook bij de bijwerkingen. Ik werd er wel gestresst van omdat dan (doortellend) straks de afspraak in DD weer verzet zou moeten worden.. Heb jij dat niet? Ze hebben de afspraak gemaakt op ongeveer een week voor menstruatie. Ik laat het gewoon zo (heb zelfs al een hotel erbij..) en dan merk ik het wel in februari. Ik heb inmiddels wel wat meer pukkeltjes gekregen...balen. Maar dat kan ook komen doordat mijn vaste dagcreme even op was en ik andere heb nu. Dat hoop ik dan maar!! Anders zit ik nog weken met pukkels.. De baard is nog steeds niet gekomen....pfff...of ik zie m niet.

@ Bianca, hoe gaat het bij jullie? Ik hoop dat er nog steeds geen koorts te bekennen is! Jullie kunnen aandelen paracetamol kopen! Spannend om zo onrustig te moeten griepen. Knappen jullie alweer op? En blijf gerust lappen schrijven, ik vind het wel gezellig. Oja, ik bedoelde een aantal berichten terug dat ik met mijn telefoon jouw hele tekst per ongeluk erin gekopieerd had bij de reactie en dat er uiteindelijk ergens onderaan nog drie regels reactie van mij stonden..totaal verborgen...heb je vast niet eens opgemerkt. Dat werkt dus ook niet.

@ Goofy, ook gezellig om over jou te lezen! Leuk hoor. Ik blijf mij afvragen waarom mijn laptop alleen bij deze site voor geen meter typt. Hij pakt de toetsen niet ofzo, heel irritant en vertragend. Dus lange lappen tekst zullen niet zo snel van mij uit kunnen komen vrees ik...

@Eslief, leuk om jou ook te lezen! Grappig dat je ook "real life" vrienden aan het forum overgehouden hebt! Hoe is dat zo ontstaan? Zelfde ziekenhuis?

@Trientje, welkom! Spannend de eerste keer! Heb je hiervoor nog andere dingen geprobeerd?

@Kim, lekker gehad in het pretpark? Ik krijg ook altijd hoofdpijn van de deca! Bedenk me dat nu pas deze link.. Ik heb ooit spugend door een pretpark gelopen van de migraine van deze spuiten. En de naalden zijn ook dikker, dat klopt. En niet altijd even scherp schijnt waardoor het pijnlijker is dan Gonal. Geen lolletje. Als wij straks starten ben jij er weer vanaf! Hoelang moet je Deca spuiten? Ik maar twee weken gelukkig.

@Seef, hoe gaat het met jou? Lekkere feestdagen gehad? Nu begint langzaam het echte leven weer. Ik vind dat wel fijn. Behalve het vroege opstaan..

Ik ga weer verder, ben aan het werk (waar ik wél lekker typen kan merken jullie..). Ik slik nog braaf alle supplementen en tel af, nog een maand tot de eerste afspraak in DD. Kijken of ik dan ook zo fluitend positief als Remmir door het leven dartel!!!

Liefs,

Moes

Geplaatst

Dag dames,

Ik Zie dat hier meer leven is dan op het wachtbankje van januari. Ik stel me eerst even voor. Ik ben emmiline 34 jaar oud en zijn in 2012 gestart met ivf. Vanmiddag m'n 3 de tp, nu weer een cryo. In okt12 en jan 13 ook tp gehad, beide zwanger maar ook een miskraam.

Ben ondertussen beetje gespannen voor vanmiddag

Gr emm

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Eslief, wat goed om te horen dat de maag operatie bij jou wel goed heeft gewerkt. En wel 56 kg!!! Echt super hoor!!!Ik heb ook een maagoperatie gehad en ben bijna 40 kg afgevallen, maar meer door mijzelf dan door de operatie, want de operatie heeft niet gedaan wat hij hoorde te doen. Dit komt vermoedelijk doordat ik eerst een naafbanden heb gehd. Tenminste dat is wat de arts mij verteld heb. Ik vecht nog steeds tegen de kilo's envind het supermoeilijk, want het wil gewoon niet... Dus ik hoop dat deze poging slaagt en wij zwanger raken. Want als hieruit komt dat het weer niet lukt wn het nog steeds door mijn gewicht komt, dan is de kans groot dat wij ermee moeten stoppen..Maar we gaan er met volle moed voor... En ik voel mijn eierstokken al... En dit terwijl ik nog maar 4 dagen aan de menopur zit...Sorry voor ego bericht...Dames heel veel succes en hopelijk slaagt het voor iedereen deze maanden!!!Trientje van harte welkom!!!Moes ik heb ook problemen om de letters op beeld te krijgen als ik via de laptop zit!!!

Geplaatst
Dag dames,Ik Zie dat hier meer leven is dan op het wachtbankje van januari. Ik stel me eerst even voor. Ik ben emmiline 34 jaar oud en zijn in 2012 gestart met ivf. Vanmiddag m'n 3 de tp, nu weer een cryo. In okt12 en jan 13 ook tp gehad, beide zwanger maar ook een miskraam. Ben ondertussen beetje gespannen voor vanmiddag Gr emmVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Succes vanmiddag!!!!!
Geplaatst

Emmiline...Succes!!!!! De moordende weken beginnen weer voor jou. Leuk dat je meeschrijft!

Lisselotje, gezellig dat ik je hier weer tref! Afvallen is errug lastig...dat blijft een strijd. Zeker in deze decembermaand! Zet 'm op, het is nu weer januari dus minder verleidingen. Goed te horen dat jij ook voor geen meter kunt typen met de laptop! Echt heel shit is dat, elke toets moet ik wel drie keer indrukken voordat er wat staat, vinger voor vinger.

Groetjes!

Geplaatst

Hi lady's

Even een update geven. Vanmiddag m'n terugplaatsing gehad van een blastocyste. Ik ben super blij dat van de 3 cryos er nu nog 2 in de vriezer zitten en er geen verloren zijn gegaan. Nu begint het ellendige wachten

Gr emm

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Goedeavond dames!!!

@ Emmiline, gefeliciteerd meid met je superbericht! Succes met je wachtweken!! Wij wachten en duimen met je mee!!!! Spannend....

@ Trientje, jij ook welkom op dit gezellige forum!!

@ Moes, Nou jij kan er ook een houtje van hoor, lange berichten schrijven, ik lees stiekem op het werk en doe dat op de wc via mijn gsm, vandaag vroegen ze of ik buikloop had, bleef soms zo lang weg, hahahahahahaha.

Ik heb Bianca ook via het forum leren kennen. Ik wilde niet privé bekend worden maar van het één kwam het ander en toen kwam ze in het ziekenhuis langs waar ik afgelopen twee jaar 4 keer heb gelegen ongeveer. Ze nam zelf een superlief cadeau mee, ze nam me mee naar Londen om alle shit ff te vergeten. De Engel,

Balen dat je pukkeltjes hebt maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen, succes meid!!

@ Bianca, Gaat het een beetje lieverd? En met R? Koorts buiten de deur weten te houden? Knuffffff

@ Lisselotje, ook een pluim voor jou qua afvallen, goed hoor! Het blijft een eeuwig gevecht. Ikzelf ben ook 30 kg afgevallen op eigen houtje lang geleden (toen ik nog jong was, 18) Nu ben ik door alle prednison, antibiotica en hormonen 16 kg aangekomen maar ben er inmiddels wel weer een boel kwijt. Maar wil graag nog wat kwijt voor we starten. Maar komt goed, hier ook aan de salades en weg met die feestdagen en al dat eten, ben er zo klaar mee.

Dat is snel dat je je eierstokken voelt. Rammelende eierstokken.... Goed teken toch, je weet dat er wat gebeurd!! Succes verders!

@ Seef, alles goed? Kan je het een beetje bijhouden al die berichten? ;-)

@ Eslief, ik heb ook veel aan mijn schrijfgroepje gehad, die hebben mij er echt doorheen geholpen. Zeker omdat ik een vriend heb die niet graag praat over dit onderwerp en ik het er het liefst de hele dag over heb... :-D

@ Remmir, wat heerlijk trouwens dat je er nog ff tussenuit gaat om te skieen. Misschien valt er nog wat sneeuw voordat jullie gaan.

@ Kim, leuk gehad vandaag? Hoop dat het droog was, ik tik dit nu onder het gerommel van flinke onweer, brrrrrrr.

@ Sjoke, Jessi79, Noah en Victor 83, hoe is het met jullie?

Meiden allemaal een fijne avond.

Ik ga lekker lui op de bank hangen met TVOH kids. Lekker verstand op nul en lachen!

Morgen flink aan de bak in mijn huiskamer en keuken. Alle kersttroep eruit en flink poetsen.

Zondag naar de sportschool en dan filmpje kijken en dan is het alweer maandag. Maar daar denken we nu nog niet aan!!

Allemaal een heel goed weekend en tot schrijfs!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Eslief,Tuurlijk is het een zware tijd geweest voor jullie beiden! Dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten! Hopelijk komt het deze zwangerschap niet zover! Je hebt een super mooie beloning gekregen en dat is dat je weer mag gaan starten! Duimen dat het nu weer direkt de eerste keer raak is!

hihi de zeehond is hier weer weg gelukkig ;-)

Hier ook veel vriendinnen aan het forum over gehouden. We hebben een leuk groepje meiden van 7 waar we iedere dag mee appen. Eens in de zoveel tijd zien we elkaar en ook in de leuke en minder leuke periode zijn we er voor elkaar. Ook heb ik nog 4 andere vriendinnen aan dit forum overgehouden.Waaronder toevallig Goofy van dit topic!

5 meiden van het forum waren ook op de begrafenis van Lente. Super bijzonder!! Ze wonen door het hele land friesland,twente,limburg etc maar ze waren gewoon naar ons toe gekomen. We werden overladen door kaarten bloemen en bloemstukken en van Jose van het forum een super mooie dierbare bedel gekregen voor aan mn pandora armband. Als herinerring aan Lente!! Zelfs van meiden uit een ander topic die ik haast niet ken echt alleen maar van het voorbij zien komen een mooie bos bloemen gekregen voor Lente!! Dus ik blijf dit forum zo enorm bijzonder vinden. Heb er veel aan te danken! En heb een hoop vriendinnen in mn hart mogen sluiten!

@Kim,Jeetje wat vervelend dat je van de deca hoofdpijn hebt gekregen! Heb je dat altijd?? Super dat jullie naar Phantasialand zijn geweest. Was het een leuk dagje??Even heerlijk saampjes!!

@Remmir,Geen idee hoe het komt. De vorige keer was ik grieperig en een paar weken later R toen zeiden we wel tegen elkaar dat alles stress en verdriet er van de afgelopen maanden op die manier uit kwam. Maarja nu al voor de tweede keer. En ik vermoed ook dat R het nu weer heeft omdat hij de boel flink aan het ondrukken is met paracetamol dus dan kan hij ook nooit effe goed uitzieken.

Oneee he jou vriend ook?? Is die ook flink aan de paracetamol??Want koort is zo shit!! Extra stukje stress krijg je er zo bij he!

Wat balen dat je moeilijk te stimuleren bent. Komt dat door je leeftijd of hebben ze geen idee? Hoezo ga je geen andere hormonen proberen dan?

Waardeloos he dat boodschappen doen rond de feestdagen. Dan kun je idd naar meerdere winkels hier dus het zelfde pfff! Leek wel of iedereen aan het in kopen was voor een jaar ofzo!

Wauw heerlijk een weekje skieeen ik ben zoooo jaloers!!Ach wie weet ligt er dan wel sneeuw!! Je weet het nooit er is niks zo veranderlijker als het weer ;-)

Balen dat je die maandag geen bloed kan prikken.Dus nu moet je weer speciaal daarvoor terug naar DD . Is het ver rijden voor je?

Had je al ongesteld moeten worden?Balen is dat he als je erop zit te wachten word je het nooit op tijd! Nou hopelijk komt die poes in hangmat snel ;-)

@goofy!!!Jeetje dan werk je wel lange dagen!! Vandaar dat je dan 4 dagen werkt? Maar eigenlijk is het dan gewoon fulltime of niet?

Oh had ik je wakker geappt?Sorry! Zal ik niet meer doen hihi.

Hahahhaa moet altijd zo om je lachen. Geloof dat er bij jou in het dorp een zeehonden opvang is als ik me niet vergis in jullie straat op het huisnr waar jullie wonen ;-)

Nee hoor schat. Hier zijn er wel in 2 maanden tijd 2 grote dozen paracetamollen erdoor heen gegaan pfff. Haha ik ben ook zooooooooooooooooo lief voor iedereen!! :D

Hopelijk werd je vanmorgen wakker zonder hoofdpijn!

Haha ik zie je ook al zitten op de plee met je mobiel!! Hoebedoel je je bent forum verslaafd! Het is ineens weer zo gezellig druk he! En dat terwijl het forum aardig dood bloeit.

En London was echt gezellig he!Helaas usb stick stuk bedenk ik me nu alle foto s weg L

Kijk je mannie mee naar the voice?? R die ligt dan met zn mobiel te spelen of gaat weg die vind er echt niks aan!! Kersttroep heb ik hier woensdag al weg gehaald.Saaie boel dan ineens weer!

Ben je samen met je mannie aan het sporten??

@Trientje,Welkom hier trientje! Het zal een spannende tijd voor je zijn! Vind je het spannend?? Mocht je vragen hebben kun je ze altijd aan ons stellen leuk als je ook mee komt schrijven!

@Moes,wat super vaag dat je niet kan tikken op je laptop thuis op het forum. Ik heb dat alleen met mijn ipad.. Maar lees het wel vaker van meiden op het forum.

Nog een maandje en dan je afspraak in DD!Mag je dan direkt gaan starten?

Ja tuurlijk had ik dat opgemerkt!Dacht al wauw mijn berichten zijn al zo lang en nu kopieer je het nog ook !

@Emmiline,Spannend jij hebt vandaag je cryo terug geplaatst gekregen! Wat onwijs spannend weer!

Hopelijk gaat dit hem worden lekker broeden maar!! Blastocyste was ik zwanger van de aller eerste keer!!

En idd op het Januari bankje is het enorm rustig. Ik denk omdat het komt omdat veel ziekenhuizen dicht waren tussen kerst en oud en nieuw. En jou ziekenhuis net als de mijne als 1 van de weinige niet!

@Lisselotje,Getsie wat is dit vreselijk! Je wilt zo graag maar je bent in gevecht met je eigen lichaam! Je bent goed bezig! En hopelijk gaat het gewoon lukken en komt het niet door je gewicht! Als het door je gewicht zou komen dan zullen ze je toch niet eens de behandeling laten doen? Bizar dat jeje eierstokken nu al voelt!! Hopelijk is dat een goed teken!! Duim duim duim!

Hier gaat het vandaag iets beter!! Iig niet op de bank geslapen. Maar werd wel hor en dol van R zn gesnurk. Maar ja hij kan er niks aan doen. Hij is gaan werken en stond om 2 uur weer binnen. Hij stond te tollen op zn pootjes en voelde zich zo broerd.

Na 1 pak paracetamol nog geen koorts godzijdank! Hopelijk blijft dat zo!! Pas na de tp mag hij koorts krijgen!

Ik ben enorm benieuwd in welke ziekenhuizen jullie lopen willen jullie dat vertellen?? En evt leeftijd?? Dan maken we gewoon een lijstje waar iedereen nu momenteel staat??

Ik zelf ben 29 en ben onderbehandeling in Voorburg.

Ik wil zoooooo graag weer starten. Maandag de laatste pil geslikt ben 4 dagen eerder gestopt. Maar nog steeds niet ongesteld!! Dus kom maar op met die poes in de hangmat!! Ik heb er zin in!!

Vandaag een lekker poets dagje badkamer compleet onderhanden genomen en alle deuren beneden in de grondverf gezet! Hopelij kan ik me er toe zetten ze morgen te gaan verven. Ik kan voor geen meter verven maar we wonen hier sinds april en R is er zo klaar mee om iets te doen in huis. En ik ben t echt beu om tegen mn ongeverfde deuren aan te kijken. Ach als ik er een wit kleurtje op gesmeert hebt dan ziet het er wellicht beter uit als nu haha.

Zo ik heb mijn bijdrage ook weer geleverd voor vandaag op het forum hahaha!!

Fijne avond iedereen!!

Geplaatst

Hoi allemaal, even tussendoor een berichtje. Dadelijk komen wat vrienden langs voor mijn man zijn verjaardag. Dus ik moet een beetje op schieten ;-))

emmeline: welkom!! Ik lees dat je een spannende tijd tegemoet gaat, de wachtweken....pfff. Hopelijk kunnen we je een beetje steunen, duimen voor een goed resultaat.

trientje: welkom!

Remmir: heerlijk skiën. Ik ging tot 3 jaar terug ook altijd skiën. Helaas door de behandelingen is het er steeds bij in geschoten. Ik zie dat jullie een paar dagen gaan ik hoop voor je op wat verse sneeuw die klaar liftboy aankomst.

goofy: wat leuk dat je naar me informeert...ben blij dat ik mee ben gaan schrijven. Las hier vaak maar durfde nooit te reageren. Ik lees en schrijf graag mee.

kim: wat rot dat je zo snel al hoofdpijn hebt. Ik laat me behandelen, accupunctuur heb hier veel baat bij ook voor de lichamelijke klachten tijdens de behandeling.

Eslief: wat een ontzettende prestatie. Super knap om zo met jezelf aan de slag te gaan. Neem ik mijn pet voor af

bianca: hopelijk knapt je man snel op. Hou de koorts maar mooi op afstand. Voor in het lijstje. Ik ben 33 jaar eerste 3 behandelingen in Maastricht daarna voor 4+5 in Genk.

Voor allemaal nog de beste wensen. Leuk dat we onze ervaringen en belevingen samen kunnen delen.

Ik ga nu gauw alles klaar zetten voor het bezoek

groetjes

Geplaatst

@ Bianca.. Fijn dat de koorts weg is!! Op naar de spuiten!

Voor ons is DD normaal zo'n 1.45u rijden. Laatste keer op de terug reis 3.30u erover gedaan. Das dan minder. Ik ben 35. En ga vervroegd in de overgang. Mijn moeder was 40 toen ze in de overgang ging. En het blijkt erfelijk te zijn.( wist ik niet)

Wij zitten dus bij het Ziekenhuis in DD.

Gelukkig is mijn R niet ziek alleen een hele zere keel en snipverkouden. En is gewoon aan het werk.

@Moes Ja ik heb dat ook dat onze planning in de war komt. Maar ben het nu net geworden gelukkig. 3 dagen overtijd. Fijn dat jij ook pukkels krijgt -;D Ben ik niet de enige! En als je dan ook het positieve gevoel overneemt is dat best prettig!

@Goofy Mag ik vragen hoe het komt dat je 3e poging mislukt is maar je wel 2 cryo's hebt? Ik heb ook geen idee hoe het met een cryo gaat.

@ Emmiline wat een mooi emmy heb jij terug gekregen zeg. Mijn duimen draaien!

@ Trientje. Welkom leuk dat je mee schrijft!

Sorry korte aandeel vanavond. Lange werkdag gehad en ga douchen en beentjes op de bank.. Denk dat ik ga candy crushen ;-) Nog meer meiden hier verslaafd aan?

Liefs

Geplaatst

@ Sjoke, gefeliciteerd met je man! Hoop dat het feestje is geslaagd! Gewoon gezellig meekletsen! Doen hoor!

@ Bianca, je hebt echt gewonnen met het langste verhaal ooit! Proficiat! Haha.

De voice kijk ik alleen hoor! Vriendlief zit boven op de pc met muziek van Sportify. Hij kijkt niet graag tv en ik wel. Sporten doen we afzonderlijk. Abbonement bij basic fit. €15.95 per maand voor beide maar dan mag je niet samen. We hebben geen geld om twee abonnementen te nemen. Vandaar!

Ik werk 4x9 inderdaad dus fulltime. En ja Pieter buren is hier. Al heb ik nu genoeg medicatie om niet meer zo op een zeehond te lijken :-D.

De voice gaat starten dus luitjes, ik ben weer weg! Doei!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden