Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihihi moes die typefouten krijg je snel via je mobiel.. Heb ik ook wel!!!

Hoe gaat het bij jou met het prikken? Wanneer heb je weer fm of punctie?

Noes hoe gaat het bij jou?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi, zat ik gisteren nog te verkondigen dat ik niet zoveel last van de hormonen heb, haha, gisteravond moest ik bij ieder item huilen van All you need is love, het moet ook niet gekker worden!! Vriendlief moest er erg om lachen.

En ik slaap ook een beetje onrustig, dus ik merk er toch wel wat meer van dan anders..

Moes, ik begrijp het wel hoor, ik ben er af en toe ook maar half bij met al die hormonen, en jij hebt nog een hogere dosis...!

Remmir, het zou zo maar een tweeling kunnen worden, met 2 van die toppers aan boord!

Lisselotje, heb jij al last van zwangerschapskwaaltjes?

Zo maar een stuk hardlopen in de duinen, het is te hopen dat mijn nieuwe doping helpt...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, ik ben met vlagen misselijk, erg moe, en gevoelige borsten. Verder valt het mee gelukkig... Hihihi

Jezal altijd zien dat je op de raarste momenten last hebt van de hormonen...

Geplaatst

Haha Noes, ik jank altijd al bij elke scheet die op tv komt, all you need, hello goodbye....noem het qua emo tv en ik ben al weg. Iedereen weet het ook van mij. Dus ik kan dat helaas niet op de hormonen wegschrijven. Hardlopen durf ik nooit zo goed met de hormonen, bang dat mijn energie dan weg van de eieren gaat. Het is wel heerlijk met dit weer, zou wel zin hebben. Ik ben ook geen marathon loper dus mogelijk scheelt dat met jou. Ik ben maar een recreantje.

Morgen ga ik weer voor de tweede echo Lisselotje. En dan doorbellen aan dd om te kijken wanneer ik nog een echo bij hen moet maken. Ik moet morgen ook even bloed prikken voor de hiv en hepatitus. Dat doe ik via de huisarts, gewoon in het lab. De punctie wordt hopelijk in het weekend of (nog beter) volgende maandag. Eerder zou wel erg veel puzzelen worden met werk en thuis.....

Spannend weer hoor!! Deze weken zijn even doorzetten en een gedoe en dan begint het wacccccchhhhten weer. Sterkte voor alle wachters!!!

Liefs Moes

Geplaatst

Haha noes. Als het daarbij blijft!! Extra pak tissues erbij! Knap dat je gaat hardlopen! Bij mij slaan die medicijnen in als een bom! Totaal geen uithoudingsvermogen!

Moes maakt niet uit hoor! We snappen het wel 😉 voel jij je ook positiever door die DHea? Voel jij verschil? Ik wil mijn hele leven hier wel aan blijven als het niet zo duur was!

Lisselotje je vervelend dat je ook misselijk bent! Hopen dat deze lange weken toch snel voorbij gaan! Na die 12 weken wordt het weer anders.

Voor iedereen een een fijne zondag!!

Geplaatst

Hé Remmir!! Super dat jij zo positief bent door de verjongers!! Dat is hoopvol voor de wachtweken! Ik krijg wel meer energie door de DHEA geloof ik en ik ben meestal wel positief maar wie weet nu nog wat meer?? Ik heb er geen last van in ieder geval. Wel zo nu en dan een pukkel maar....die had ik ervoor ook weleens. Het schijnt wel wonderspul te zijn. En wat is duur...de psych is ook door en als jij op deze manier positief blijft! Mag dat wat kosten. Haha. Alleen de bijwerking bij langdurig gebruik (kankersoorten) staat mij minder aan. Dus als het potje leeg is ben ik er weer klaar mee.

Ga nu even wat goeds in huis doen, heerlijk die energie...bah. En jij??? Zwevend door het huis met het ene na het andere glas granaatappelsap?? Joepie dat je er twee hebt!!!! Wanneer hoor je over de andere twee?

liefs Moes

Geplaatst

Haha moes. Hoeveel pillen zitten er bij jou in het potje? Want ik ben er bijna doorheen! Volgens mij heb ik er 90! Heb al wel een nieuw recept meegekregen! Had ik die daar in moeten leveren? Heb jij ze via de apotheek daar?Dat je meer energie hebt kan ook zeker met dit wonderspul te maken hebben! Maar Ach en of het daar echt door komt?! Bij mij wel denk ik! Mijn beste vriendin is nu net zwanger6wk. En toen ze het mij vertelde was ik oprecht heel blij voor haar. Zij in tranen omdat ze dat zo erg vond voor mij. Normaal kon ik soms erg jaloers zijn en nu nergens last van! Zeer fijne bijkomstigheid! Kan van haar zwangerschap genieten!

hier het huis ook al helemaal schoon! Winterspelen en Openhaard aan met een heerlijke glas granaatappelsap idd!! Vind het niet zo lekker btw.

Morgen bellen voor die andere 2!

Poetse!!

Geplaatst

Ik had een potje met 128 stuks maar die gaan ook snel. Ik red het nog wel. Moet ik ze voor je halen in dd? Het moet via de apotheek daar inderdaad. Dan moet je je recept ff naar mij sturen. Of je mailt het naar de apotheek en dan haal ik het op voor je. Kan ook misschien. Ze kunnen het ook vanuit de kliniek aan je verzenden. Suffie dat je het niet gelijk gedaan had...

Wat heerlijk voor je dat je zo goed in je vel zit! Dat is zeker de helft van het slagen denk ik. Twinkle gaat morgen, misschien kan zij de pillen ophalen voor je? Ik zit wel vaak aan je te denken, het gaat echt goed! Die dhea zal vast helpen.

Geniet van de haard (heerlijk) en het schone huis!

Liefs Moes

Geplaatst

Uhhh...ik ben lekker bezig met getallen! Ik kijk net en heb ook 90 stuks. Ik vond 128 zo'n raar getal, hoe ik dáár nu weer bij kom! Maar het aanbod staat, geen punt. Komen we op de terugweg langs je huis? Anders stop ik ze in een bubbel envelop en stuur ze op, altijd goedkoper dan door DD laten opsturen.

Zie maar.

Groetjes weer!! Noes zal wel denken...die Moes spoort echt niet wat tellen betreft ;)

Geplaatst

Haha, Moes ik ben ook maar een recreant hoor, en ik loop zeker geen marathon. 5 a 10 km vind ik momenteel echt wel genoeg! Trouwens, ik zag op de bijsluiter van de neusspray dat het positieve doping testen kan geven: vandaar dat ik vandaag zo lekker de heuveltjes opging! .

Misschien nog wat extra DHEA erbij en dan ga ik helemaal als de brandweer! Haha, ik moest wel even lachen om je energie naar de eitjes! Ik moet zeggen dat als de eierstokken flink gaan groeien, ik het ook houd bij wandelen met mijn paard, en na de terugplaatsing doe ik het zeker niet

Zo Remmir, je zit alweer op wd2! Ik denk dat wij (de olijke naam-tweeling) het bijna net zo spannend als jou vinden!!

Zo nu maar even bij mijn bejaarde vriend gaan kijken en rustig wandelen of even voetballen, vind 'ie ook leuk (haha, apart paard...)

Gr

Noes

Geplaatst

moes, succes met je fm morgen. Hopelijk de punctie dan idd in het weekend of maandag.

@remmir, hopelijk voor jou morgen goed nieuws over de andere 2 emmies.

Bij mij is het denk ik over. Net twee keer al wat bruin aan wcpapiertje. Ook steeds krampen en steken in mijn rug. Dus net getest en negatief.

Geplaatst

NEEEEE toch Kim, dat ga je niet menen!! Ik hoop een innesteling.. Maar bij mij was dag 10 ook wel regulier wat betreft misgaan. Ik duim gewoon nog even voor je door hoor!

@Noes, zou mijn dochter moeten weten...een paard dat van voetballen houdt! Ik heb een paardenkind. Bij ons op de manege voetballen de paarden ook weleens in de bak, zó schattig.

Tien km is voor mij nog een hobbel te ver, ik doe vijf. Maar wel echt heerlijk dat rennen. Vooral als je klaar bent! Dus we gebruiken doping??! Volgens mij is al die hormonentroep echt raar, alleen dhea zou je eens moeten proberen! Remmir en ik gaan er lekker op.

Kim, sterkte,

liefs Moes

Geplaatst

Kim bah wat klote, sterkte

mrs de vries, een blasto wauw, hou hem maar warm ;-))

remmir, op naer een tweeling

moes, succes met de echo morgen

fijne avond allemaal

Geplaatst

oh nee @Kim...sterkte, hopelijk zet het niet door.

@remmir en @mrs. de vries, dat klinkt super, nu broeden maar

@moes, succes met de echo morgen

ik moet as vrijdag evengoed naar het AMC om een bloedtest te doen, terwijl ik eigenlijk zeker weet dat er niks gebeurd is met de cryo. heb van maandag t/m gisteren gebloed, dus kan niet anders dat het gewoon menstruatie geweest is, voel me ook niet anders dan anders. ik hoop vrijdagmiddag dan te horen hoe we verder gaan.

fijne avond en werkse maar weer in de nieuwe werkweek

Geplaatst

Kim neeee!! Het klinkt niet echt goed! Hopelijk blijft het hierbij!!! Dikke knuffel!

Noes.. Vind jou paard dat ook zo leuk ja.. Dan heb je nog best een speels paard zeg! Hoe oud is hij? Heb je ook wedstrijden met hem gereden?

Wat fijn dat het lopen goed ging! Ben benieuwd hoe het met jou en de eitjes gaat? Voel je ze groeien?

Volgens mij is dit wd 1 toch? Vandaag of morgen zal de innesteling zijn 😊.

Moes jij mag morgen weer!! Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn! Hoe laat moet je? Laat je het ons even weten?? Succes spannend weer!! Klein verschilletje hoor 128 of 90! Haha...

ik doe je ff een pb tje!

De de vries ik heb ook nog geen kwaaltjes denk ik?? Vandaag scherpe steek in mijn eierstok gehad.. Althans denk dat die dat was! Verder rustig aan doen en hopen op goede afloop! Doe jij verder nog iets? Granaatappelsap? Aspirine?

Geplaatst

Seef toch nog een bloedtesten dus!? Nou ja dan is het ook 100% zeker en kun je weer verder plannen!! Jullie hebben er nog wat in de vriezer gelukkig!! Succes!

Geplaatst

Ik doe niets extra's buiten vitamine om. Ik heb nog geen steken gehad geloof ik. Wel veel plopjes in onderbuik. Meer knappende lichtbellen achtig gevoel. Doe jij bog iets extra's?

Geplaatst

Moes heel veel succes vandaag met fm..

Kim hoe is het nu met jou heeft het bloeden doorgezet?

Mrs de vries en remmir heel veel succes... Mijn duimen draaien overuren voor jullie!!

Geplaatst

Wat balen Seef, Je was al heel vroeg gaan vloeien, toch? Sterkte.

Kim, ik duim nog steeds voor je. Wanneer mag je testen? Ik hoop dat het niet doorzet! Dikke knuffel.

Moes en Noes, (altijd ff 2x checken. ;) ) Hoe is het met jullie?

Remmir, wachtdag 2 is begonnen. :toppie:

Lisselotje, hoe is het met jou?

Geplaatst

Hier heeft het bloeden dus echt doorgezet. Helder rood en ook steeds krampen. Ik baal echt enorm, ik had er echt een goed gevoel bij deze keer. Kan alleen maar huilen nu, maar als ik dan naar mijn dochter kijk weet ik wel hoe gelukkig ik me al mag prijzen.

Straks het zh bellen dat het mislukt is. Dan verplicht een maand rust en dan verder met een cryo.

Geplaatst

Echt balen Kim! Verdriet mag hoor! Maar blij zijn met je dochter blijft natuurlijk het fijnst. Een achtbaan van links naar rechts. Sterkte. Ik ga op weg naar de echo. Jullie horen het.

Remmir en lisselotje en Mrs. De vries, goed broeden!! Ook de andere meiden de groetjes!

Moes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden