Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@remmir, haha zou ook wel raar zijn als ie negatief was geweest. Heel veel succes met de punctie morgen. Op naar veel gouden eitjes.

@seef, o wat vervelend zeg. Zou innesteling kunnen zijn, maar er kan misschien ook wel wat beschadigd zijn een bloedvaatje of zo bij de tp. Ik hoop voor je dat het snel stopt.

@eslief, bij ons in het zh is standaard altijd een rustmaand na een mislukte poging. Wat fijn dat je nu wel al uitsluitsel hebt over je volgende poging. Kort protocol en andere medicijnen dus, hopelijk geeft dat voor jou beter resultaat.

@mirella, balen zeg geen cryo's. Ik ken het maar al te goed. Wij hebben ooit maar 1 keer 1 cryo gehad en die is ook nog niet goed ontdooid. In ons zh duurt het ook altijd lang voordat je te horen krijgt of er cryo's zijn.

@noes en moes, ik blijf hier zeker nog meelezen ben benieuwd hoe het jullie vergaat in DD.

Hier niet veel te melden. Gewoon "rustig" afwachten.

Geplaatst

@kim spannend hoor.. die wachtweken zijn vreselijk dat was ik even vergeten.. 2 rustmaanden is wel oke.. begin april gaan we er weer voor:) nu heb ik beslotrn het hele huis te gaan verven:)

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier niets te melden maar ik lees met jullie mee.

Mirella; fijne vakantie

Seef; misschien de innesteling

Remmir; veel succes morgen met de punctie, ik duim voor veel goede eicellen

Kim; wachten duurt altijd veel te lang. Hopelijk heb je voldoende afleiding

Eslief; weer even wachten, hopelijk vliegt voor jou de tijd voorbij. Het korte protocol is misschien voor jou beter

Noes;succes met je echo

Bianca; alles goed?

Geplaatst

Hoi Iedereen,

Ook ik lees nog steeds iedere dag mee!

Sjoke,Hoe is het met jou?De teleurstelling een beetje te boven?En weet je al wanneer het gesprek is met de arts?

Eslief,Succes met het verven van het huis! Benieuwd of ze de medicatie op gaan hogen en ofdat je misschien het korte protocol kan gaan volgen.

Kim,Succes deze wachtdagen nog! Kom je ze een beetje door?

Moes,Succes! Jij bent ook weer in de race! You goooooooo girl!

Mirella,Gaat het met jou een beetje?Ben je de teleurstelling een klein beetje te boven?Wat zuur dat er geen cryootjes zijn. Vind het zo sneu! Ik heb 4 maart ook een afspraak in het Maastad met de gyn grappig!

Seef, Gebruik je utrogestan? Wellicht een innesteling of als je de utrogestan gebruikt heb je van binnen misschien iets geraakt?

Remmir,Morgen de punctie he? Toi toi toi! Hoeveel follikels waren er nu? Hopelijk heb je over een week weer zon positieve test!!!!

Noes,Wanneer mag jij weer starten?

Hier gaat alles goed vandaag precies 5 weken zwanger. Vind het nog steeds ongelofelijk. 19 februari een echo en als deze goed is dan hebben we 4 maart een afspraak met de gyn die mijn zwangerschap gaat begeleiden. Vandaag is moeders voor moeders langs geweest en weer een knal test. Donderdag mag ik beginnen met plassen. Vandaag zelf maar eens naar Voorburg gebeld om te vragen of we cryootjes hebben normaal mag het niet telefonisch verteld worden maar we hebben van de 5 overgebeleven embryootjes 3 cryo’s!

Wat zijn er een hoop onderbehandeling in het Maastad. Ik heb daar zon fijne GYN!

Meiden heeeeeel veel succes allemaal!! Op naar het uitgerekend November topic!

Geplaatst

Bianca, ik ga weer vol goede moed op naar de volgende terug plaatsing hopelijk ontdooien onze laaste twee ook mooi.

vrijdag heb ik een gesprek met de gynaecoloog en een bloedprik om te controleren of het hcg weer onder de 5 is. Eerder mag ik niet beginnen.

Jij al 5 weekjes, voel je je goed? Wat een geluk dat je een fijne gynaecoloog hebt. Is zo belangrijk.

Wil je Goofy ook eens de groeten doen, ik hoop dat het met haar wat beter gaat.

Geplaatst

@eslief, succes dan nu met het verven van de kamer.

@sjoke, ik duim dat je snel weer verder mag met de volgende cryo.

@bianca, fijn dat je bij mvm ook weer een knaltest had. En super ook nog 3 cryo's. Op naar de 1e echo.

Het wachten gaat op dit moment nog best goed. Ik vind de Olympische Spelen ook erg leuk, dus heb wel voldoende afleiding zo.

Geplaatst

Sjoke, Goed om je zo positief te horen! Ze moeten het gewoon goed doen! Krijg je nu wel utrogestan? Ik zou daar echt op aan dringen. En het desnoods via iemand anders regelen. Wellicht heb je van jezelf een veels te lage progesteron waarde en dit controleren ze zelden in ziekenhuizen volgens mij!

Ik zal Goofy de groetjes van je doen. Het gaat redelijk met haar. Ik vind het zo sneu voor haar. Ze krijgt steeds weer nieuwe tegenslagen te verwerken.

Ik voel me goed. Soms t idee dat ik ongesteld moet worden en gek in rare dingen nu al! Verder niks te klagen. Maar dat zal vast nog wel komen ;-)

Kim,Thanks ben er ook blij mee! Gelukkig vermaak jeje wel de wachtdagen! Je hebt nu ook wel afleiding van je dochter denk ik! Dat scheelt meestal ook wel volgens mij. En de Olympische Spelen is ook leuk om te kijken vooral schaatsen! Het was vanmiddag ook weer rete spannend!

Geplaatst

Hihi misschien zien we elkaar wel. Ik moet om 15:00 bij dr.ritfeld. vind ik zo een fijne arts. Dr.dreischor is ook heel fijn. Die heeft bij mij de punctie gedaan. Ik vind het wel een fijn ziekenhuis.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Ik denk dat dat de fertiliteits artsen zijn of niet? Ik zelf heb een afspraak bij dr versendaal. Hij heeft niks met de fertiliteit te maken maar t is wel allemaal in dezelfde ruimte. Ik heb om 13.50 een afspraak. Hij loopt veel uit maar hopelijk geen 70 min! Dus we zien elkaar niet! Ik vind t ook een heel fijn ziekenhuis en vind veel artsen heel kundig!

Geplaatst

Succes morgen meiden!♥ denk aan jullie! Ik duik vroeg mijn bedje in heb erge last van de mestruatie.. ik kom morgen spieken hoe het gegaan is

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Hee meiden,

Remmir, heel veel succes met de punctie!!

Kim, fijn dat het wachten goed gaat. Ben je een vroegtester?

Eslief, succes met verven. Leuke klus. ;) Welke kleuren gaan het worden?

Seef, hoe is het nu? Het lijkt me vroeg voor een menstruatie? Hopelijk is het een innesteling.

Sjoke, hopelijk goed nieuws voor jullie vrijdag.

Bianca, wat fijn die knaltest! Op naar de echo!

@all, gisteren punctie gehad, en er zijn 13 eicellen gevonden. Dit aantal nog niet eerder gehad. Ik vind het heel spannend. De vorige icsi waren er 3 eicellen en 1 bevruchting. Ik hoop dat deze eicellen bevrucht kunnen worden. Dat hoor ik eind van de middag.:gekruiste vingers 4

Geplaatst

Wauw Mrs. De Vries!! Dertien!! Wat super. Hopelijk allemaal goed en dan kun je ff vooruit. Rustig aan doen vandaag nog hoor. Ik hoop op goed nieuws vanmiddag.

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

V ;-), ik wens jullie heel veel succes met wachten! Hoelaat hoor je vanmiddag wat? Zijn jullie beide thuis vanmiddag? Vind het altijd zo spannend!

Ik ben zo blij voor jullie dat er 13gouden eieren waren! Hopelijk blijven er minimaal 10 mooie emmies over! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!

Geplaatst

Ik snap je zenuwen! Maar t komt goed schatje ;-)! Ik heb goede hoop! laat je t me weten als je het weet! Ik ben namelijk ook behoorlijk zenuwachtig voor jullie!

Geplaatst

Hahaha deal! Zelfs R heeft t geproefd! Gestoord of niet t was verrukkelijk haha! Wel vers gemaakte knoflook saus!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden