Ga naar inhoud

ICSI in januari/februari 2014!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helemaal zennn.....thans the spirit!!

in België moet ik een voorschot betalen voor ze de behandeling uitvoeren. Heb ik ook voor de punctie gedaan, ben bij het UMC dus hoop straks hiervan nog wat terug te krijgen.

Ik denk dat ze uitgaan van de echo's maar echt zeker ben ik nog niet omdat ze me nog weinig info hebben gegeven. Laat het maar op me afkomen.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Owja jij bent onder behandeling in Gent he. Standaard dat je daar moet betalen gisteren vertelde een vriendin van mij dat ze de huisarts ook eerst zelf voor moeten schieten.

Balen dat je verder geen info mee gekregen hebt. Ach net wat je zegt over je heen laten komen.

Bij het UMC krijg je toch vergoed naar Nederlandse maatstaven? Of niet?

Haha helemaal zen thats the spirit nou ik hoop het ik ga iig een poging wagen ik ga niks beloven.

Pffff een moedervlek op mn rug en in mn gezicht laten verwijderen. Maar man wat is die op mn rug irritant zeg! Doet best zeer! Ach word er alleen maar knapper van! :P Nog knapper hwhaha ;-)

Geplaatst

Ik weet niet of ik nog wat vergoed krijg is de 5e poging, wat ik krijg is meegenomen. Medicatie heb ik gekregen van een koppel hier uit de buurt dus dat scheelde enorm. Ik zit in Genk niet Gent ;-))

wat kl... Dat je zoveel last van het weghalen van je vlekjes hebt. Hopelijk wordt het snel minder.

Geplaatst

Oh ik dacht dat je hoe dan ook bij die verzekering de 4de en de 5de poging vergoed kreeg.

Maar de 4de heb je toch zelf bekostigd? Zal het dan niet zo zijn dat je die ook nog vergoed krijg of had je die al via een andere verzekering vergoed gekregen?

Gelukkig heb je de medicatie via andere lieve vrouwen kunnen krijgen.

Oww dacht Gent daar zit toch ook een ziekenhuis of vergis ik mij?? Ik doe maar als of ik er verstand van heb hoor :P!

Hoop het ook het zit precies onder mn bh bandje. En echt het gedeelte waar je tegen aan zit!! Ach er zijn ergere dingen!

Geplaatst

Hoi sjoke

Zie nu pas dat je uit het Limburgse land komt. Als je vaak in vijlen gaat wandelen heb je kans dat we elkaar al vaker zijn tegengekomen. Zelf veel in de omstreken te vinden. Ik kom zelf ook uit het zuiden van Limburg.

Jammer dat je zo weinig info heb gekregen over hoe de behandeling ju gaat verlopen.

Ik moet bekennen dat ik me best redelijk voel. Op de eerder genoemde klachten. Savonds is m'n rug erg pijnlijk, maarja ik ben de kostwinnaar thuis en werk 38 uur oer week dus ook normaal dat m'n rug nu wat lastig doet.

Gr Emm

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Poging 4 heb ik nooit geen rekening van gezien is waarschijnlijk direct naar de verzekering gegaan. Wij dachten dat er iets mis was gegaan en dat deze gewoon alsnog zou komen. Maar het duurde wel erg lang.

Ik dacht dat ik toestemming moest hebben voor 4 en 5. Wij zelf dachten dat we daar niet voor in aanmerking kwamen omdat Maastricht ons adviseerde te stoppen. Toen ik geen rekening van 4 ontving ging ik twijfelen dus daarom ga ik het nu toch proberen.

In Gent is ook een ziekenhuis...dus je bent toch goed op de hoogte;-)

Geplaatst

Hoi Sjoke,

Op die manier! Ik ken een hoop vrouwen die nooit een rekening hebben gekregen van behandeling 4!

Ik zou geen slapende honden wakker maken en idd niet eens vertellen de hoeveelste behandeling dit is! Wellicht tellen hun dit als behandeling 4 !

Dat zou nog eens relaxed zijn!

Dat meen je niet dat maastricht jullie adviseerde te stoppen. hoe komt dat als ik vragen mag. Want in Belgie willen ze je dus wel helpen en dat is ook niet voor niks toch?

Geplaatst

Emmeline, dan wonen we waarschijnlijk in de buurt van elkaar. Ik woon in de buurt van Maastricht.

Pittig zoveel werken tijdens de behandeling. Pas maar een beetje op jezelf

Geplaatst

We hadden steeds minder eicellen en de embryo's waren van slechte kwaliteit. Hun vonden het onverstandig door te gaan omdat ze dachten dat het nooit zou lukken. Ze dachten dat ik vervroegd in de overgang zou komen en adviseerde ons het af te sluiten. Maar ze wilde geen extra onderzoek doen omdat het geen verschil zou maken wat betreft de uitkomst. Was echt een klote tijd ben blij dat we naar België zijn gegaan voor extra onderzoek. Ik wil en kan het gewoon niet afsluiten, en toen ik zwanger raakte dacht ik zie je wel ze hadden het mis. Nu hoop ik dat het opnieuw gaat lukken en het wel goed mag gaan

Geplaatst

Sjoke, wat goed dat je een terugplaatsing krijgt in normale cyclus....

Bianca, die van mij waren de eerste meting rond de 13 mm. dus het is nogal verschillend wat ze groeien. want ik heb van verschillende maten. tussen de 13 en de 16 mm en ook van 10 mm., dus ik hoop dat ze allemaal nog goed groeien zodat ik er toch minimaal 10 heb en met allemaal een super eitje...hihihihi hopen mag toch!!!

Emmeline, ik vind het heel knap dat jij nog geen testdrang heb. Ik zou dat wel hebben denk ik.

Ik heb begrepen dat als je 10000 pregnyl spuit dat dat 10 dagen nodig heeft om uit je lichaam te gaan. Maar is het dan ook dat als j maar 5000 pregnyl spuit dat het dan maar 5 dagen duurt?

meiden succes nog even... en hopelijk krijgen wij een mooi groen bankje dit keer...

Geplaatst

Naam Leeftijd Ziekenhuis Startdatum

Bianca, 29 Jaar, Voorburg, 9 jan eerste fm

Sjokke, 33jaar, Genk

Goofy, 37 jaar, Nijmegen, Ong 26 jan start cryo

Lisselotje, 36 jaar Leeuwarden/Groningen, 13 jan 3e fm

Emmiline, 34 jaar, 3 jan, Terugplaatsing Cryo

Moes, 41 jaar, Dusseldorf, 5 feb uitangsecho

Eslief, 33 jaar, Isala Zwolle, 7jan uitgangsecho

Remmir, 35 jaar, Dusseldorf, 23 jan echo

Kim1980, 33 jaar, Catharina zh, 17 jan uitgangsecho

Noes73, 40 jaar, MCK/ Dusseldorf, 9 jan intake DD

Ik heb het lijstje even aangepast.

Geplaatst

Poeh zeg dagje gewerkt en net mijn dochtertje in bed. Ik denk ga even op het forum kijken, maar man wat hebben jullie veel geschreven vandaag.

@bianca, zo dat zijn inderdaad veel eiblaasjes zeg. Volgens mij groeien ze ongeveer 1 mm per dag dacht ik. Je kan inderdaad niet veel meer dan doen dan rustig afwachten. Wel fijn dat de arts al aangaf dat ze niet snel een behandeling afbreken. Vevrelend dat je zo veel last heb van die moedervlek.

@lisselotje, dat ziet er goed uit bij jou. Wel iest langer doorspuiten, maar dan heb je ook weer kans op meer eicellen.

@sjoke, fijn dat het in je eigen cyclus kan. Alleen wel vervelend dat ze niet veel uitleg hebben gegeven. Ik weet dat in ons ziekenhuis gebruikt wordt gemaakt van ovulatietesten en dan ook nog van een bepaald merk. Wat betreft die 4e behandeling daar zou ik ook niks van gaan zeggen. Wat vervelend dat Maastricht jullie adviseerde om te stoppen zonder verder onderzoek te doen. Goed dat jullie de stap naar Belgie hebben gemaakt.

@emmiline, spannend bij jou.

@noes, hoe was het DD

Hier trouwens nog een limbolander. Ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Heerlen, maar woon nu in de buurt van Roermond. Nog een week wachten en dan heb ik eindelijk ook mijn eerste echo.

Geplaatst

Hahahaha veel mensen uit Limburg op dit forum!!

Ik kom zelf uit Parkstad. Ik ben 7 jr. samen met m'n mannetje waarvan 4,5 jr getrouwd. 3,5 geleden kwamen we erachter dat hij een chronische ziekte heeft, deze heeft als nadeel dat hij erg moe is en al jong bijna geheel is afgekeurd. Door zijn ziekte is hij ook minder vruchtbaar. Wij dus ook nooit een andere keus gehad dan ivf. Met mij is qua vruchtbaarheid niets aan de hand. We hebben samen een zwaar leven gehad en ik weet dat ik op redelijke jonge leeftijd er alleen voor kom te staan. Door de complicatie van de ziekte heeft hij het risico jong te sterven. Mijn grootste wens is om hem ons kindje te laten zien opgroeien want hij zou een fantastische vader zijn.

Succes allemaal

Gr Emm

Geplaatst

Lieve, lieve meiden,

Ik kwam op het forum om individueel op jullie te reageren maar ik heb er gewoon de tijd en energie niet voor om jullie allemaal afzonderlijk iets te schrijven. Ik denk aan jullie en ik schrijf mee als ik even wat meer tijd heb en dan kom ik op jullie terug! Ik duim voor jullie, denk aan jullie, weet dat ik bij jullie ben op het forum en in gedachten. Het komt denk ik ook dat jullie allemaal wat verder zijn en ik nog een tijd moet wachten, maar ik lees in ieder geval mee!! (op de pot op het werk, hahahahaha)

Meiden een hele dikke knuffel en heel veel liefs.

Geplaatst

Misschien een rare vraag. Maar kan je wel gemeenschap hebben tijdens begin stadium van behandeling. Dat heb ik niet gevraagd eigenlijk aan de arts. En jeetje wat een rot vooruitzicht emmiline maar toch ook om iets naar uit te kijken. Ik hoop dat het jullie ook gaat lukken. Is jullie gegund.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Geplaatst

Hoi mirella

Je kunt zeker nu gemeenschap hebben. Het is alleen de vraag of jet het prettig vind. Luister naar je eigen lichaam.

Gr Emm

Geplaatst

Ooohhh dames ik heb jullie allemaal een beetje verwaarloosd… Maar wat is er veel geschreven.

@Bianca.. Jij hebt mooie volle eierstokken zeg.. Goed drinken hoor!! Vooral na die tijd natuurlijk, maar toch. Spannend. Ik lees pas na de vakantie hoe alles is gegaan.. bah.. balen..Hoe gaat het verder met je? Krijg je nog uitslag van die plekjes die weggehaald zijn? Ik had er 1 net onder mijn wenkbrauw en was er niet op verdacht ( gelukkig maar anders was ik niet gegaan) dat die spuit vlakbij mijn oog zo zeer kon doen. Was het een grote plek op je rug? Hopeijk ben je geen rug slaper..

@Noes.. Ik ben ook erg benieuwd hoe je gesprek is gegaan in DD. S.choltes is een man die van de hak op de tak springt. Je moet er wel iets vanaf weten om hem soms te kunnen volgen. Hoe was je gevoel erbij?

@Moes.. Hoe is het met jou? Ben je nog steeds sopraan? OF ga je al richting de alt??? Slik jij ook alle vitamines van het lijstje? Laatst waren wij bij de Opa en Oma van R en daar vlakbij heet een zaak MOES.. Moest meteen aan jou denken! Je komt toevallig niet uit het Noorden?

@ Emmiline Als ik straks terug kom van Vakantie dan weten jullie hoe en wat.. Spannend. Wat een heftige situatie voor jullie zeg! En 38 uur werken en dan de ivf traject is soms best zwaar!! Neem wel je rust en ontspanning..

@ Goofy.. hoe is het met jou?

@ Lisselotje.. Jij gaat ook goed! Nog iets langer doorspuiten en nog een paar meer bij pakken! Volgens mij is als je pregnyll 5000eh spuit dat dat na 10dagen uit je lichaam is. Volgens mij spuit ik altijd 5.000 voor de eisprong.. Maar begin nu te twijfelen ook..

@Sjoke Wanneer kiezen ze voor de natuurlijke cyclus en wanneer niet? Ik heb geen idee hoe het werkt. Heb ook nooit een cryo gehad. Ga je het nog bij houden met ovulatietesten? Wel fijn geen hormonen bijspuiten

@ Eslief.. hoe is het met jou? Ben jij ondertussen begonnen met spuiten? kort protocol? Heb jij alles bij Zwolle?

@ Kim Jij bent ook al een mooi zetje bezig met de spuiten! Hoe gaat het? Heb jij ook last van blauwe plekjes of valt het mee?

Ik ben weer genezen van de buikgriep.. Maar op dit moment erg druk met werken. Daarom heb ik niet altijd tijd om te reageren.. Kost bij mij ook altijd veel tijd omdat ik op iedereen wil reageren eigenlijk.

wij gaan zondag op vakantie.. naar Oostenrijk.. En er ligt haast geen sneeuw. R is alle sites aan het bijhouden in de hoop dat de vooruitzichten veranderen voor wat ze nu voorspellen. Dit is onze vakantie.. Van het zomer haast geen vakantie gehad vanwege dat de overname van mijn zaak precies in de vakantie viel. We zeiden al dan nemen we het ervan met de wintersport… Maar goed we wachten af. Annuleren kan ook niet..

De tijd gaat dan wel lekker snel, want die maandag komen we terug en die donderdag naar DD . Hopelijk is het niet te vroeg vanwege dat mijn menstruatie later begonnen is. Ik heb ook nog geen idee welke hormonen enz ik ga gebruiken. Ben nog steeds erg positief ingesteld en ben erg blij dat ik de kans krijg dat ik de ivf/icsi kan doen zonder de stress van de zaak. Want voor mijn gevoel heeft dat ook parte gespeeld.

Liefs Mij

Geplaatst

Hoi Mirella. Dat kan zeker hoor! Het kan geen kwaad!

Misschien een rare vraag. Maar kan je wel gemeenschap hebben tijdens begin stadium van behandeling. Dat heb ik niet gevraagd eigenlijk aan de arts. En jeetje wat een rot vooruitzicht emmiline maar toch ook om iets naar uit te kijken. Ik hoop dat het jullie ook gaat lukken. Is jullie gegund.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Geplaatst

@ Remmir, het gaat goed met mij hoor. Het is alleen zo druk in mijn privé en ik werk ook fulltime. Is bijna niet bij te houden hier. Wil ook graag beginnen met de voorbereidingen van de cryo maar moet nog tot ongeveer 24 januari de pil slikken. Dan ongi worden en progynova starten. Dan bellen om aan te melden. Zo spannend maar duurt nog ff.

Jullie allemaal succes hoor!

Geplaatst

Sjoke,Naja belachelijk.En zie wat er gebeurde je raakte zwanger hoe bijzonder!! Helaas was het van korte duur jullie waren zo dicht bij!! Het moet jullie gewoon gaan lukken!

Lisselotje,Bij mij is er ook geen touw aan vast te knopen soms hebben ze ineens pokon gegeten en zijn ze de tweede fm al 16 mm ofzo! Blijft weer spannend. Tuurlijk gaan we er bij jou voor. 10 is een mooi aantal en 10 keer een gouden ei?!! Zou helemaal super zijn.

Ik heb de vorige keer 5000eh pregnyl gespoten. Ik ben toen op dag 5 na de tp naar het ziekenhuis gegaan s avonds laat omdat ik enorme last had van mn buik. Standaard deden ze in dat ziekenhuis een bloedonderzoek en ook hcg. Kreeg te horen dat ik onmogelijk van deze zwangerschap zwanger kon zijn aangezien mijn hcg 7 was!! Ik was woest dat ze dat zeiden want ik zat op dag 5 na de tp. Een standaard gyn heeft er geen verstand van. En op dag 7 teste ik positief. Dus mij was op dag 5 na de tp de pregnyl 5000eh er toen al helemaal uit! We gaan voor groen idd met zn alle!!

Kim,nog 1 weekje en dan is het eindelijk zover dan mag jij ook de stoel weer in ;-)! Spannend!

Wat wonen jullie allemaal in een uithoek van het land :P! Wel een mooie uithoek hoor!

Emmiline,Vandaag wachtdag 7 he! Heb jeje nog in kunnen houden??Wauw wat een heftige tijd hebben jullie mee gemaakt en zullen jullie vast nog tegemoed gaan. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal graag samen een kindje willen dan kan de grote wens van je man ook in vervulling gaan, Hoop het zo voor jullie.

Goofy,Smoesjes van jou! Jij en druk? Haha je zit heel de avond met je luie billen op de bank! Grapje schat! Voel je zeker niet verplicht hoor! Het moet wel leuk blijven! En het moet niet als (moetje) voelen. Toch te bizar dat als je op de pot zit aan ons moet denken haha! Gek mens ben je ook!

Mirella, Je mag gemeenschap hebben hoor hier is niks op tegen. Zou het er nog maar lekker van nemen. Straks ben je zwanger en dan denk je er misschien wel heel anders over ;-)

Remmir,Vol zijn die eierstokken he!! Er zijn tig vrouwen denk ik heel jaloers op. Ik produceer met 75 eh Gonal-f zoveel follikels. Sommige vrouwen spuiten 300 eh en mogen blij zijn als ze 3 follikels hebben. En ik baal er enorm van. Want het is toch steeds een risico kon ik maar wat afstaan ;-)

Jij hebt het het zelfde ervaren dus die spuit. Walgelijk is die he. Had je zeker het gevoel dat hij dwars door je oog ging. Bij mij zat hij op mn wang onder mn wallen zeg maar en had dat zelfde gevoel. Op mn rug is die gewoon irritant omdat je er tegen aan zit maar gelukkig ben ik een zij slaper.

Gelukkig ben jij weer uit de lappenmand. Heerlijk op vakantie, Maar wat vreselijk verdrietig zal dat wezen als er geen sneeuw ligt. Is er ook geen gletcher in de buurt? Toen wij vroeger nog gingen keken we altijd naar een gebied waar een gletcher in de buurt was voor het geval dat. Welk plaatstje gaan jullie? Wat doen de weersverwachtingen daar? Hopelijk gaat het toch nog flink sneeuwen want jullie verdienen het wel na het afglopen jaar! Fijn dat je deze ronde met de behandeling geen stress gaat hebben dat scheelt al zoveel. Dan is je lichaam al zoveel meer in balans!

Hier alles goed. R komt vanavond laat pas thuis dus heel de dag home alone. Beetje relaxen. We hebben een druk weekend voor de boeg althans voor namelijk ik want R moet slapen. We zouden 8 verjaardagen hebben maar heb het terug kunnen dringen naar 4 verjaardagen voor dit weekend. Morgen ochtend vrijwillegers werk doen met een client en zondag de 2de fm en s avonds met mn schoonfamilie uit eten oma word 88 altijd gezellig!

Geplaatst

Naam Leeftijd Ziekenhuis Startdatum

Bianca, 29 Jaar, Voorburg, 12 jan tweede fm

Sjokke, 33jaar, Genk

Goofy, 37 jaar, Nijmegen, Ong 26 jan start cryo

Lisselotje, 36 jaar Leeuwarden/Groningen, 13 jan 3e fm

Emmiline, 34 jaar, 3 jan, Terugplaatsing Cryo

Moes, 41 jaar, Dusseldorf, 5 feb uitangsecho

Eslief, 33 jaar, Isala Zwolle, 7jan uitgangsecho

Remmir, 35 jaar, Dusseldorf, 23 jan echo

Kim1980, 33 jaar, Catharina zh, 17 jan uitgangsecho

Noes73, 40 jaar, MCK/ Dusseldorf, 9 jan intake DD

Geplaatst

Hahaha Bianca hier nu vanaf de bank op mijn luie billen ff gauw tussen koken en eten door!

Meiden spannend hier!

Succes hoor!

Bij longarts alles goed. Wel verhoging van ventolin. Nu 12 puffen pd. Groen licht voor ivf qua alle meducatie is afgegeven. Yoehee.

Allemaal fijn weekend/vakantie/fm meting/verjaardagsbezoek/etc

Tot later! Xxx

Geplaatst

Yes!Goofy wat een goed nieuws dat je groen licht gekregen hebt van de longarts en dat het goed gaat. Is de ventalin verhoogt door je zeehonden kuch? Wat zei hij daarvan?

Eetse!! x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden