Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb nog niks van mvm gehoord..

Ook ik heb het idee dat ik al een dikkere buik heb en heb dan ook al broek maat groter gekocht.. Want mijn andere broek zat niet lekker meer..

Verder gaat het hier goed. Nog 12 dagen tot echo... En diezelfde dag is ook belangrijk voor mijn zoon. Want die doet op die dag mee aan een talentendag van sc Heerenveen om keeper te worden. Hij is al keeper, maar als hij daarmee wordt toegelaten komt hij op de voetbalschoenen van Heerenveen en dat is wat hij heel graag wil..

Ik voel mij verder goed... En heb gelukkig mooi afleiding aan de oppaskinderen.. En mijn eigen kinderen met sporten...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi lisselot goed bezig maar jij had al.een grotere broek liggen toch of was dat iemand anders?

Benieuwd wanneer je iets van mvm gaat horen. Morgen komen ze hier de kratten brengen.

Dan moet t wel een top dag worden! Een kloppend hartje en succes voor je zoon! Weet hij dat je zwanger bent?bijzonder dat hij daar aan mee kan doen hoe oud is hij?

Heb je veel oppas kinderen ben je weer fanatiek aan t sporten?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Bianca, ik heb ook niks gehoord van hope.. Misschien laat ze het even bezinken...

Mijn zoon is 9 en hij weet dat ik zwanger ben. Wij brengen hem heen en een vriendin van mij haalt hem op. Dus komt vast goed allemaal..

Ik heb in het totaal 9 oppaskinderen, maar niet allemaal tegelijk hoor..

Sporten doe ik nog niet fanatiek. Maar wel wandelen en fietsen,,

Geplaatst

Ben dan gelijk bang dat er iets mis is ofzo!

Spannend hoor wat vind hij er van dat hij een broertje of een zusje krijgt?jullie blijven niet kijken dus bij hem of is dat sowieso niet mogelijk?

Wauw 9 oppas kinderen ben je gastouder? Hoeveel tegelijk? Oww fietsen en wandelen moet idd kunnen!

Geplaatst

Hi meiden!

ben ik weer, snappen jullie het nog? Mijn hcg was 1865. Precies verdubbelt zoals had gemoeten. Afgelopen vrijdag 461, dus zondag 922, gisteren 1844 en vanmorgen vroeg om half tien 1865. Het zal allemaal goed zijn maar ik vind het zo laag, toen ik zw was van mijn zoon had ik precies op 5 wkn 17000

ik ga niet meedoen met mvm, ben d'r zo zo zo ziek van.

ook ik krijg m'n broeken niet meer dicht

victor fijn dat je zo goed als bent opgeknapt!

Geplaatst

Uitgerekend:

2 okt norwegian-sky 3de kindje spontaan

9 okt Lisselotje 3de kindje ICSI2

12 okt Victor 83 2e kindje

13 okt bianca1 2de kindje

Bloem 2de kindje

19 okt Vlinder_1976 2de kindje ICSI(1)

Afspraken:

n-sky: 17 feb 1ste echo & 6 maart intake vk

bianca1: 19 feb 1ste echo

Bloem: 21 februari eerste echo

Lisselotje: 24 februari 1ste echo

Victor 83: 25 februari 1ste echo

Vlinder_1976 : 5 maart 1e echo

gevoel qua geslacht

n-sky: meisje

bianca1: jongen

Lisselotje: jongen

Bloem: meisje

Victor 83: meisje

Vlinder : meisje, terwijl mijn man een jongen zegt

Geplaatst

Gelukkig! Geen ene hcg waarde is t zelfde he tijdens een Zwangerschap je zit nog Steeds mooi binnen de lijstjes toch?

Oh maar Bloem herkend niemand dan? Hoop t ! Dacht al heb ik iets verkeerds gezegd!

Geplaatst

Ja dat hoop ik ook! Dus ik verwijder mijn vorige berichtje. Nee je hebt niets verkeerds gezegd hoor : )

Geplaatst

Oww zo op die manier! Dacht al dan moet je t wel weg halen dat je daarom een andere naam hebt aangemaakt!

Geplaatst

Ben ik ook weer even!

Vandaag weinig kwaaltjes gehad maakte me erg onzeker.

Bij de jongste hing ik elke dag boven het toilet.

En bij de oudste was ik ook smorgens erg beroerd.

Maar hier heb ik het dus rond etenstijd.

Ging als aan mezelf twijfelen.

Had vanacht lage rugpijn en een soort druk onderin me buik. Is dit bandenpijn denken jullie.

Ook al is dit de 3de je vergeet die dingen zo snel haha.

Zo maar weer te bed heb het soooo koud

Geplaatst

hoi hoi,

mijn zoon vind het helemaal geweldig dat hij een broertje of zusje krijgt. Hij vraagt ook bij alles hoe het gaat en wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de baby nu groeit enz.

Wij kunnen helaas niet blijven kijken bij hem met de talentendag. Aan de ene kant baal ik daar onwijs van. Maar aan de andere kant is het misschien maar goed ook. Dan wordt hij niet afgeleid door ons. De talentendag is van 14 uur tot 15 uur en wij moeten om 14:30 uur in Leeuwarden zijn. Dus dat wordt hem niet.

Gisteravond was ik in ene kotsmisselijk en dat ben ik ook de hele nacht geweest. Ik voel mij nog niet helemaal lekker, dus maar kop thee en beschuitje jam gehad. Ik heb ook last van hoofdpijn en zere keel. Dus misschien wel de griep te pakken. Maar hopelijk blijft het hierbij.

Bloem leuk dat je er ook weer bent. En super dat je hcg zo goed verdubbelt is.

Sky, voor jou schiet de echo dag ook al op... Maandag toch... ik ben heel benieuwd...

Geplaatst

Lisselotje oh bah niet leuk! Hoe gaat het nu wat opgeknapt?

vanmorgen de cb test met conceptie indicator gedaan hij gaf nog steeds 2-3 aan....hij had toch al 3+ moeten aangeven? Nu ook geen enkele zw klacht. Niet misselijk, moe helemaal niets...

Geplaatst

Getsie lisselot jij ook al ziek aan t worden hier net zo! Slaap ook bere slecht en moet vaak piessen.

Fijn dat hij zoveel over de baby wilt weten. Bijzonder is dat dat hij nu op een leeftijd is dat je dat ook echt kan delen. Meestal is t idd beter met zon talentenjacht als pa en ma er niet zijn.

Bloem, kon je t weer niet laten ;-) dat zegt helemaal niks. Je had bij cb de hcg waardes opgevraagd toch was t niet dat de test pas met 4000hcg 3+ aangaf?

Als.je dan kijkt naar t hcg van gisteren zit je dr je nog niet. En bij de 1 stijgt t hcg sneller als bij de ander. En aangezien t wel stijgt moet jeje zelf echt niet onzeker gaan maken hoor.

Geplaatst

Ja voel mij nog steeds niet top. Maar je vanavond maar vroeg op bed.. Net de boodschappen gedaan en nu thuis met oppaskindje die zit te spelen met de barbies.

Bloem niet te druk maken. Je weet dat je hcg is gestegen. Nog een week en dan heb je de echo toch?

Ik weet dat wachten lang duurt, maar ik test niet meer en zie het wel de 24ste. Zolang ik geen hele erge pijn heb en niet bloed gaat het nog goed.

Geplaatst

Hier voel ik me flink broerd op de fiets even mn urine weg gebracht maar de huisarts maar daar ging ik bijna gestrekt ik voelde me helemaal weg trekken. Nu lig ik op de bank want voel me zo naar en futloos. Echte griep vermoed ik. Maar man ik heb continu bij iedere ademhaling een steek recht in mn vagina. Heeft iemand een idee hoe dit kan . Ik ben al die tijd heel relaxed geweest maar dit maakt me best angstig.

Geplaatst

owh bianca, dat is minder zeg... hopelijk voel je je snel weer beter.. Die steken kan ik niet.

Ik heb wel af en toe last van opstopping in de darmen en na een paar dagen wordt ik heel erg beroerd en dan buikpijn en dan komt alles er gelukkig uit en is alles weer goed.

Af en toe steken in mijn bekken aan de linkerkant net alsof ik mijn eierstok heel erg voel, maar dat zullen de banden wel wezen denk ik.

Nog anderhalve week en dan hebben de meeste van ons de eerste echo erop zitten met hopelijk allemaal goed nieuws. Ik ben de dagen wel aan het af tellen hoor. want blijf het toch wel spannend vinden. Maar probeer gewoon mijn dingen weer te doen en er ook niet teveel bij stil te staan. ook al doe je dit automatisch wel.

Dus nog even geduld hebben...

jammer genoeg nog niks van mvm gehoord. Dus ik hoop dat ze vanmiddag bellen.

Geplaatst

Beterschap bianca. Geen idee wat het kan zijn.

Lig even op bed. Net een stuk gefietst met de jongste maar ben nu erg moe.

Over een uurtje de oudste weer ophalen bij de psz dus geniet even van de rust. Jongste ligt op bed.

Geplaatst

Vandaag contact gehad met t ziekenhuis. Continu steken vanonder recht in mn vagina. Buik pijn en net eens een foto gemaakt van mn buik en die is nu net zo bol als toen ik 10/11weken zwanger was. Dus t ziekenhuis gebeld kon 40min later terecht maar helaas is t dik een uur rijden en had ik geen vervoer. Dus eigenlijk wilde ze me morgen zien maar ja R kan dan niet mee en wat als t niet goed is? Of wat als je geen hartje ziet kloppen want t is nog veels te vroeg dus zit je in de stress of wat als t hartje wonderbaarlijk wel klopt R hoort bij dat moment aanwezig te zijn.

Dus heb nu iplv woensdag de afspraak nu sowieso a.s maandag. Want maandag is R zn vrije dag. Dus ik kijk wel hoe t de aankomende dagen gaat. Zo relaxed rustig en positief als dat ik de afgelopen dagen was zo onzeker en bang ben ik nu.

Sorry voor mn geklaag maar wilde t even kwijt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden