Ga naar inhoud

Wie start er weer in juli/augustus


Dhana

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden, ook ik wil me hier aanmelden.

Wij zijn bezig met de tweede IVF poging en hebben daar nu nog 5 cryo's van.

Na 9 tp's en twee miskramen gaan ze ons nu eindelijk verder onderzoeken.

We krijgen een karyotypering(oftewel chromosomentest).

Helaas moeten we wel 10 weken op de uitslag wachten, ben benieuwd wat daar uit komt.

Na de uitslag weten we meer over een nieuwe tp.

Succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi lovleyM

wij zijn nu denk ik al ruim twee en half jaar bezig voor ons tweede kindje. Onze eerste dochter is nu 6 jaar.

bij haar hadden we aan een eisprong opwekker genoeg maar helaas wil t nu niet echt lukken.

al verschillende iui behandelingen gehad en 1 keer ivf, maar helaas...

welke behandelingen heb jij al gehad?

succes hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missmup,

 

Ik moet wel utro gebruiken hoor. Heb ik dat gezegd dan? hmmm...

Ik heb progynova waarmee ik op cd 2 moet starten. Dan moet ik het ziekenhuis bellen voor een echo. Ik moet volgens mij een paar dgn voor de tp al met de utro beginnen, maar dat weet ik niet meer precies.

Zodra mijn menstruatie start moet ik het azm even bellen om alles nog een keer door te spreken.

Dus wel gewoon utro :) Volgens mij hoef je in een natuurlijke cyclus geen utro te slikken? Dat dacht ik iig te hebben gelezen bij een andere dame.

 

ahh Eslief! Toch niet geschikt voor de studie? Dan worden we gewoon zonder zwanger he!! Op naar de uitgangsecho. Veel succes hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef in mijn natuurlijke terugplaatsing geen Utro gelukkig. En ja dit is bij elk ziekenhuis weer anders wat ik hier vaker heb gehoord.

Toen ik dat hier hoorde dat het bij andere anders is heb ik dit gelijk aan het ziekenhuis gevraagd. Het is bij mij niet nodig omdat alles goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He verdorie Eslief! Dat is niet het nieuws dat je wilt horen.... Vrijdag meer duidelijkheid dus.. En zelf kun je er natuurlijk helemaal niks aan doen.

Hoe kan het dat je eierstokken dikker zijn dan normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik een raar lichaam heb hahaha.. het is al eerder voorgekomen..vorige keer was het een

Soort overstimulatie dat mijn lichaam dacht dat er een zwangerschap was die er niet was.. toen was het ook baarmoederslijmvlies aan blijven maken.. nu was dat er niet.. de uitgangsecho word bij ons gedaan door de verpleging de gyn was nog niet aanwezig.. vrijdag moet ik naar mijn eigen gyn die zal het me dan wel vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend zeg :( Ben benieuwd naar de bevindingen van je eigen gynaecoloog...

 

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Thank the lord, want ik heb al 2 avonden vreetbuien niet normaal. De chips en alles is gesneuveld terwijl ik normaal 99% clean eet dus wel een aanslag op mijn lijf en ik heb tandpijn :S

Vanaf vandaag weer normaal eten! Veel salades ter compensatie. Vanmiddag het ziekenhuis bellen voor de planning. Zin in!!!! (Freak I know..) maar ik wil aan de slag! Op naar ons eskimootje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kitty welkom en jeetje jij hebt ook al een aardige weg bewandeld! Ben benieuwd of je wijzer word van de test maar wat een wacht tijd! Succes!

 

Vuurtje wij hebben een pesa/icsi gehad als eerste poging en daarna een cryo tp en daar is ons dochtertje van geboren.

 

Eslief fijn zeg toch nog goed nieuws!

 

Dhana na raar hè hoe blij je kan zijn met je ongi hihi

vandaag gesprek gehad en echo alles zag er goed uit en word teruggebeld nadat de dokters hebben overlegd hoe nu verder.

Over de utrogestan zijn de meningen inderdaad verdeeld bij ons zeggen ze als je bms dik genoeg is hoef je eigenlijk geen utro te gebruiken maar ik heb het bij de verse poging toen wel gehad en bij de cryo niet terwijl me bms altijd goed was

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bianca het lab van de studie heeft het bloed niet omgerekend wat normaal gewoon gelijk gebeurd. Mijn waarde was dus 6 maar omgerekend is het 0.84 en dan zit ik dus wel onder de marge van 1..echter zijn mijn onderzoeken verlopen er is kans dat ik alles opnieuw moet doen.. in elk geval nu officieel goedgekeurd vanmiddag hoor ik meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt vanmiddag een echo gehad en handtekening gezet;) het is ongeveer een week hoeft niet precies dat is ook de test...het is Dan 20 dagen na de ongi begon dan word alles stil gelegd om meer eitjes te gaan stimuleren. Moet zelf weer ff alles gaan doorlezen ben het een beetje kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww okee maar dat is dan dus met een nieuw medicijn?

Ik heb ook wel eens t lange protocol moeten doen en vanaf dag 20 met de deca tot aan de punctie. .je bent vandaag direkt naar t ziekenhuis gegaan dus jij denkt ga snel tekenen dan kunnen ze er niet meer onderuit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier vandaag Eslief :)

 

Gisteren gebeld met het azm. Ik had de vervelende verpleegkundige weer aan de lijn.. Zij heeft ook een keer een echo gedaan waarop toen nog niks te zien was na 1,5 week gonal spuiten. Toen kwam een heel doemscenario van nog weken spuiten of afbreken en blablabla. Twee dagen daarna echo bij de arts en werd ik ingepland voor een punctie. Ik vind het heel goed dat ze je laten weten wat er kan gebeuren en dat je er bewust van bent dat het ook kan mislukken. Alleen... We weten allemaal de slagingspercentages heel goed. In zo'n proces heb je toch liever iemand die je een hart onder de riem steekt dan een preek van een half uur dat de kans groter is dat het niet lukt?? Na die echo had ik echt zoiets van nou dit wordt em niet. Zelfde gisteren na alle doemscenario's was me de moed echt weer in de schoenen gezonken.

Ik had al niet zoveel vertrouwen in het hele cryo gebeuren.. Maar goed we gaan er toch weer voor!

 

21ste de echo. 22ste heb ik nog een afspraak met de osteopaat. Als de 21ste alles goed is zou ik vrijdag de 25ste een tp kunnen krijgen. ALS dat allemaal goed gaat kunnen we 8-8 testen.

Laat nummertje acht nou net ons nummertje zijn? 20-8 een relatie begonnen, mijn vriend is geboren op 28-08 en ny testen op 8-8. Zou het? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dhana, ik breek even in. Jij loopt ook in het azm lees ik. Van het woordje empathie hebben sommige verpleegkundige nog nooit gehoord. Ik weet dat ik na m'n eerst miskraam ook zo'n lompe koe aan de tel had.

 

Succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden