Ga naar inhoud

Wie start er weer in juli/augustus


Dhana

Aanbevolen Berichten

Eslief, Ja, ik dacht het al, maar dacht even voor de zekerheid vragen. Maar voor jou nog wel spannender denk ik. Ik heb nog wel altijd meegelezen, maar had zelf de energie niet om te reageren. dus ben beetje op de achtergrond geraakt. Maar een nieuwe studie, ben heel benieuwd hoe het verder gaat en ja, dat overgeven en hoofdpijn kan echt wel van de spanning komen.

 

Maar ik mag dus donderdag weer aan de decapeptyl en ik heb 19 aug. de uitgangsecho voor de start met puregon, ik wil deze keer wel iets meer puregon dan de vorige keer, aangezien er toen maar 3 groeide bij de eerste meting en bij de 2e meting waren het er 5. Hoewel het er bij de punctie een paar meer waren en ze alles hebben leeggetrokken wat maar enigzins geschikt zou zijn. En toen 9 eitjes, 7 bevrucht en dus 1 verse TP gehad en 6 cryo's, maar helaas is niets blijven plakken en gaan we nu voor poging 2. En ik wil toch proberen om er al iets meer eitjes uit te kunnen krijgen met stimulatie...

 

Maar ik vind het wel heel spannend en hoop zo dat we een 2 kindje gaan krijgen, eentje die we dan ook daadwerkelijk in onze armen mogen houden en niet alleen in ons hart. Het confronteert iedere keer weer als ik die negatieve test in mijn handen heb, want het had al zo anders moeten zijn. Ons eerste dochtertje/kindje Chloë* zou al 3 jaar zijn geweest (inmiddels)...

 

Ik zal snel de andere berichtjes in deze groep lezen en daarop reageren, maar kost wel wat tijd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Volgens mij ken ik je nog van toen de tijd de naam van je dochter klinkt me heel bekend. Toen de tijd was het hier heel actief ik vind het jammer dat dat nu niet meer is.ik hoop echt dat je snel weer mama mag worden! Lijkt me heel moeilijk die negatieve testen ook omdat je weet dat het wel kan! Ik snap je hellemaal met de eitjes.. ik heb er elke keer zo weinig en geen cryo's.. ik hoop dat door deze studie er veel meer gaan groeien:) ik verwacht 14 augustus te starten met stimuleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

poeh Vlindermama wat heb jij allemaal meegemaakt... Wat ontzettend heftig en enorm verdrietig...

Ik hoop echt dat je snel zwanger mag raken en een gezond kindje in je armen mag houden. Ik heb er helemaal kippevel van..

Ik gun het je enorm en ga je zeker volgen. Heel veel succes alvast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Vlindermama, ik blijf nog veel harder duimen dat Chloë* heel snel een broertje of een zusje mag krijgen! Nog gefeliciteerd met jullie meisje trouwens hoe dubbel ook! Hopelijk hebben jullie er een mooie dag van gemaakt!

 

Nogmaals heeeel veeeeel succes en hopelijk gaat t deze keer lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Bianca, dankjewel!! En jullie ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje*. Wij hebben er inderdaad een mooie dag van gemaakt, Haar grafje mooi versierd met ballonnen en eigengemaakte knutsels. En 's avonds een gezellig feestje met vrienden en familie.

En jullie nog lekker wezen uiteten? Hoop dat het gesmaakt heeft en een speciaal diner is geweest.

 

Jij alweer 30 weken, gaat toch wel snel zo! Dikke knuffel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in jan begonnen met ivf1 en nu al ivf2 3e cryo tp? Ik ben in november ofzo int traject gekomen en nu pas ivf1 cryo1... Bij ons gaat het zooooo langzaam word er gek van! Ben meer aant wachten als wat anders...

Hopelijk blijft je cryo plakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is icsi. De eerste keer hebben ze te snel een punctie gedaan. Had te weinig folikels. Bij ons is het bij een vers tp een maand rust en bij een tp kan ik elke keer door. Ik hoop ook dat deze nu wel eens blijft plakken. Als dit niet zo is gaan we naar een ander ziekenhuis. Dan op nieuw in de molen. Want dit ziekenhuis gaat ook niet kijken waardoor het komt dat deze niet blijft plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je het vraagt seef:) maandag voor bloedonderzoek en echo en als de uitslag er is zal ik starten met stimuleren met 1 van de medicijnen.. mijn hypofiese moet uitgeschakeld zijn ofzo en als dat zo is mag ik starten.. zo niet dan over een week later. Ik ben er nog niet heel erg mee bezig al zet ik de spuiten wel en zijn mijn hoofdpijn en humeur niet best:) waarschijnlijl zelfbescherling ofzo omdat het niet de eerste keer zou zijn dat een echo niet goed is en er cystes zijn of vergroote eierstokken.. dus ik ben benieuwd maandag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dhana/mirela, dacht dat ons traject langzaam ging. Maar ik ben in April begonnen met ICSI 1 en heb 1 cryo tp gehad en ben nu in de weer voor ronde 2 start morgen met GonalF

 

eslief, ook weer spannend voor jullie!

 

ik start dus morgen weer met GonalF! Super spannend!

Ik hoop dat het een mooi resultaat mag zijn, ben wel zenuwachtig omdat ik nu weet wat mij te wachten staat.

ik heb laatste dagen ontzettende hoofdpijn gehad denk ook wel vd decapeptyl.

Merken jullie ook dat het traject veel van je vraagt? Ik ben zo moe constant en zo emotioneel en mijn concentratie is ver beneden peil.

ik heb gewoon nergens zin in. En dat terwijl ik graag gezond beIg wil zijn en mijn vakantie kilootjes eraf wil sporten maar met die hoofdpijn en moe heid... Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat precies zo!!! Enorm moe, futloos, non-stop koppijn, geen concentratie op t werk. Ik herken mezelf niet meer... Fijn te lezen dat een ander dit ook heeft. Niet dat ik het je gun hoor! Maar je gaat aan jezelf twijfelen.. Ow en uitslag ook nog es :s dat we maar snel zwanger mogen zijn! Klaar met de zooi. Succes hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar ook voor mij.. inmiddels zit ik alweer ruim een jaar in het traject en de hormonen doen geen goed..ik herken mezelf niet meer maar hou hoop en had niet ingeschat dat ik zo sterk zou zijn.. ik ken de verhalen en dacht dat trek ik niet.. en ik doe het allemaal toch en je gaat maar door.. zet hem op meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Mirella, ga nu maar lekker nestelen embryootje :-)

 

Eslief, ik duim mee voor maandag dat alles er goed uitziet en jullie verder kunnen.

 

Dhana, nog bedankt voor je lieve reactie, die heb ik helelmaal gemist... Bij ons gaan de tp ook steeds vlot. In september 2013 IVF1 gehad met verse TP. Daarna 6 cryo's die vanaf januari, iedere 5 weken, zijn teruggeplaatst. Sinds gisteren weer begonnen met decapeptyl spuiten voor IVF2, hoogstwaarschijnlijk begin september punctie etc.

 

Seef, hoe gaat het nu met jou? Jij zou toch al mogen testen of niet? als ik het zo teruglees, of heb ik al iets gemist...

 

Okaasan, ik vind het echt super om te lezen dat je nu zwanger bent!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden