Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kim ik heb zojuist CB gebeld en die zeiden het volgende:

1-2 is 25 hcg tot 160 hcg

2-3 is 160 hcg tot 2600 hcg

3+ is boven de 2600

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Kim1980 - nee, mijn testdatum is pas dinsdag... Maar jullie hebben allemaal zo vroeg positief getest..

Ik heb overigens die andere test vd kruidvat. Niet die wat jullie hebben?

Geplaatst

Hi dames,

Ik lees al een tijdje mee, maar zou het fijn vinden om op de valreep nog naast de laatste meiden van jullie aan te schuiven op het bankje. Hier is het nu wachtdag 10, mijn tp was op 29-7 en ik mag testen op maandag (11-8). Ik loop dus gelijk met Dhana. Seef74, volgens mij heb ik in december 2011 ook samen met jou op het bankje gezeten... Wat mooi dat je sindsdien moeder bent geworden!

In augustus 2012 zijn we na onze eerste IVF de trotse ouders geworden van een prachtig meisje. Nu hebben we een cryo teruggeplaatst gekregen, het gaat dus om een tweede kindje. Maar man, wat vallen die wachtweken me weer zwaar zeg... Ik durf inmiddels bijna niet meer naar de WC, bang om een beginnende ongesteldheid te zien. Ben ontzettend gespitst op wat er in mijn lichaam gebeurt, wat ik allemaal meen te voelen of juist niet te voelen. Aargh! Was het maar vast maandag.

Het is een behoorlijk groen bankje aan het worden dames. Gefeliciteerd voor degenen die een positieve test in handen hebben! En sterkte voor de meiden bij wie het deze keer helaas niet is gelukt.

groetjes, Simone

Geplaatst

Dhana.. joh je bent nog veel te vroeg.. dit zegt nog niks..

Wat kruipt de tijd zeg...

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Wat is er teruggeplaatst?[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]1ste echo:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne

[/TD]

[TD]ICSI cryo ET

[/TD]

[TD]25 Juli 2014

[/TD]

[TD]1 2 cellige cryo

[/TD]

[TD]8-8-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hermine

[/TD]

[TD]ICSI 4

[/TD]

[TD]22 Juli 2014

[/TD]

[TD]2 blasto's

[/TD]

[TD]3-8-2014[/TD]

[TD]Nee.. [/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef

[/TD]

[TD]ICSI1 (cryo)

[/TD]

[TD]25 Juli 2014

[/TD]

[TD]2 cryo's

[/TD]

[TD]8-8-2014[/TD]

[TD]JA!![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope

[/TD]

[TD]ivf 3 cryo

[/TD]

[TD]22 juli 2014

[/TD]

[TD]1 morula

[/TD]

[TD]05-08-2014[/TD]

[TD]JA!![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kim

[/TD]

[TD]IVF 2

[/TD]

[TD]23 Juli 2014

[/TD]

[TD]1 cryo

[/TD]

[TD]01/08 [/TD]

[TD] JA!![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana

[/TD]

[TD]IVF/ICSI 1

[/TD]

[TD]29 Juli 2014

[/TD]

[TD]1 cryo 5 cellig

[/TD]

[TD]12 Augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

nou ik hoop het hoor Roxanne... Ik heb nu die andere testen gehaald. Nog meer even afwachten dan. Is morgen wel jouw officiele testdag?

Trek je het nog??

@ Simone succes!

Geplaatst

Morgen is de officiële testdag ja..

Nee ik word helemaal gek .. ik wil weten waar ik aan toe ben.. maar ja elke dag misselijk is toch ook wel een goed teken..

Morgen als ik wakker ben ga ik testen.. nou ja ik zet me wekker natuurlijk om zes uur.. en dan als hij posi is klim ik gelijk

in de laptop om het hier te plaatsen.

En als hij nega is ga ik me bed in, en bel ik om acht uur mijn huisarts om te vragen of ik bloed mag laten prikken.

Geplaatst

Whaaaaaaaa!!!!! Mijn HCG is verVIERdubbelt!!!!! Was afgelopen maandag, 3 dagen geleden dus 1068 en nu 5100!!! Omg ik hoop eigenlijk niet dat het n tweeling is, tjee wat klinkt dat ondankbaar, alkes is welkom natuurlijk maar financieel gezien en qua ruimte in huis pfffff

Geplaatst

Lieve Dhana t zegt nog helemaal niks! Je bent sowiesk 5 dagen te vroeg en als je de andere test van de kruidvat gebruikt heb dan dan heb je daar minimaal een hcg van 25 voor nodig! Voor die andere testen die iedereen gebruikt van de kruidvat een hcg van 7! Dus daar zit nog al een enorm verschil in. En niet iedereen maakt even snel hcg aan! Weet niet welke testen je gekocht heb maar mocht je morgen weer testen zou ik je de 2 voor 5 euro van de kruidvat willen adviseren meid!

Geplaatst

We hebben express maar 1 terug laten plaatsen, maargoed we zien wel

Geplaatst

@ Bianca, dank je voor je lieve en geruststellende bericht!! Ik ben meteen naar de kruidvat gereden en heb 2 doosjes van de 2 voor 5 euro testen gekocht. Ik wist niet dat daar zoveel verschil in zat!

Nog maar even geduld hebben dan...

@ hope, wow dat is echt heel hoog he... Hier zou een tweeling zoooo gewenst zijn... Ik hoop op een gezonde zwangerschap als t er meer zijn.. Spannend hoor

Geplaatst

Dhana, graag gedaan hoor!!!

Er zit enorm veel verschil in de testen. ik teste ook altijd met de kv 2 voor 5! Ik ga zo onwijs voor je duimen op een klein wondertje in je buik!

Geplaatst

@hope, dank je wel voor het navragen van de waardes. Wat een hoge waarde heb jij zeg! Wij hebben ook expres maar 1 laten terug plaatsen.

@Dhana, nu heb je de goede testen. Mijn duimen blijven draaien. Wanneer ben je van plan om weer te testen.

@Roxanne, o wat enorm vervelend al die kwaaltjes die bij ongi of zwangerschap kunnen horen. Ik hoop dat ik morgenvroeg een positieve test van jou zie.

@Simone, welkom en heel veel succes nog met wachten.

Geplaatst

Ja heel vervelend.. maar ergens geloof ik erin dat ik zwanger ben.. want me borsten doen ongelofelijk veel zeer.. en misselijk elke dag

zweetaanvallen.. warme borsten.. en ongelofelijke eetlust heb ik gegeten dan ben ik misselijk!

Ik voel me totaal niet zo als het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. maar ja we zullen het morgen weten..

Vanavond lekker op bed serietjes kijken en lekker slapen.. zes uur de wekker.. en dan hoppa positief testen!

Geplaatst

Nu weer totaal het gevoel dat het mis is.. voor de grap een ovulatietest gedaan maar die geeft heel in de verte een klein streepje.

Als je zwanger bent zijn dan altijd de ovulatietesten positief?

Geplaatst

Roxanne muts gooi er dan een zwangerschaps test tegen aan! Bij mij was de test negatief toen im zwanger was maar hij werd of rare momenten positief die ovulatie testen.

Geplaatst
Roxanne muts gooi er dan een zwangerschaps test tegen aan! Bij mij was de test negatief toen im zwanger was maar hij werd of rare momenten positief die ovulatie testen.
Haha heerlijk je reactie.. kan het echt niet maken.. Maar het hoeft dis niet perse.. Bagger dit!
Geplaatst

Haha je kan t echt niet maken nee je kan t wel maken die ovulatie test te doen hahaha doos! Ik t deed t ook altijd stiekem en deed daarna alsof mn neus bloede whaha

Geplaatst
Haha je kan t echt niet maken nee je kan t wel maken die ovulatie test te doen hahaha doos! Ik t deed t ook altijd stiekem en deed daarna alsof mn neus bloede whaha
Haha.. het probleem is ik heb nu maar één cb met indicator en één van de kruidvat. En die zouden we alle twee morgenochtend doen. En is ochtend urine niet het beste?
Geplaatst

Jawel ochtend urine is ook wel t beste maar ondanks dat dat beter is had je op de kruidvat echt wel een streep gezien met avond urine ;-) is t geen koopavond? Onee t is al te laat haha

Geplaatst
Jawel ochtend urine is ook wel t beste maar ondanks dat dat beter is had je op de kruidvat echt wel een streep gezien met avond urine ;-) is t geen koopavond? Onee t is al te laat haha
En een dochter die niet wilt slapen.. laat het snel morgen zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden