Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Roxanne ik zie ook een heel licht streepje. Test kruidvat niet vanaf 12,5 hcg? Ik weet zeker dat de digitale cb zwanger/niet zwanger vanaf 50 hcg test. De cb indicator test vanaf 25 hcg. De Cb + ook vanaf 25 hcg. Morgenochtend met ochtend urine nog een keer proberen. Ik hoop keihard dat het streepje donkerder wordt! Jammer dat je man het niet weet, zou hij je niet begrijpen?

Kim ik toch even naar huisarts gaan vrees ik. Heb jij je nagel er al afgeknipt en nog een keer eruit geprobeerd te halen? Of trekzalf?

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik voelde me vandaag zo onzeker en down omdat dit de 2e dag is met vrijwel geen kwaaltjes. Licht weeïg, beetje gevoelige boobs dat ik met m'n stomme kop een test heb gekocht. De onderste is van zonet. De bovenste is van eergisteren met ochtend urine. Die onderste is veel donkerder, pfff weer ergens opgelucht. Vrijdag weer hcg prikken, ben er erg zenuwachtig voor. Maar mijn innerlijkste ik zegt dat het goed zit

Geplaatst

Ik zie toch echt een streepje roxanne. Jij maakte toch de vorige keer ook langzaam hcg aan?

De kruidvat test al vanaf 7 hcg! Dus daar is maar weinig van nodig.

Die van de cb idd vanaf 50 hcg! Dus sta er dan ook helemaal niet raar van te kijken dat die negatief was. Aangezien je hcg per 48 soms 72 uur verdubbeld!

Je zou verwachten dat de kv test wel iedere dag wat donkerder moet worden. En zou de cb test dan ook pas zaterdag doen ofzo!

Geplaatst

Hope, gek ding ben je ook! Stop nou maar met testen je bent gewoon knetter zwanger!!! Hou er ook rekening mee dat je testen op den duur sowieso lichter gaan worden he! Geloof er maar in deze keer komt t goed!

Geplaatst

Hope ziet er goed uit hoor. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam.

Mojn nagel heb ik al zo ver mogelijk afgeknipt. Ga straks toch maar naar de huisarts vrees ik.

Geplaatst
Ik zie toch echt een streepje roxanne. Jij maakte toch de vorige keer ook langzaam hcg aan?De kruidvat test al vanaf 7 hcg! Dus daar is maar weinig van nodig.Die van de cb idd vanaf 50 hcg! Dus sta er dan ook helemaal niet raar van te kijken dat die negatief was. Aangezien je hcg per 48 soms 72 uur verdubbeld!Je zou verwachten dat de kv test wel iedere dag wat donkerder moet worden. En zou de cb test dan ook pas zaterdag doen ofzo!
Klopt ik maak in het begin weinig hcg aan.. dus eigenlijk maak ik me geen zorgen of toch wel. Deze is al donkerder als die van gisteren. Vrijdag gaan we testen met de cb op onze trouwdag!En daarnaast doe ik er ook één van de kruidvat. Maar de test neem ik nu overal mee naar toe. En ben echt elke dag goed misselijk, dat als ik vrijdag zwanger ben echt aan de emasefene moet.En elke keer denk ik misschien ben ik wel gek en wil dat tweede streepje zien! Maar jullie zien het ook...
Geplaatst

Ik wist dat je toch zou testen!!! Zou ik nl ook doen Is toch niet uit te houden als je al zo'n licht streepje hebt gespot. Maar lijkt er toch op dat je zwanger bent hoor

En Jup ik heb gisteren ook getest... Een week na de tp en hij was Omo wit. Toch wat te snel denk ik vrijdag probeer ik nog es. Ik heb hoofdpijn en ben moe vd medicijnen, maar verder voel ik niks dus ik ben bang dat ik geen 2 streepjes ga krijgen. Het bankje is al zo groen!! Dan krijgt je ook n keer rood... Doe je niks aan.

Auw Kim lijkt me pijnlijk!! Al naar de dokter geweest?

@ Mirella wanneer ga je trouwen? Sterkte met je vader! Tp gaat goedkomen hoor

Geplaatst

O Mirella, het is echt veel wat jij op dit moment aan je hoofd hebt. Ik ga zo duimen voor jou dat je vrijdag een tp hebt en dat je dan twee weken later een positieve test hebt.

@dhana, misschien te vroeg inderdaad. Hopelijk vrijdag twee streepjes.

Ik ben naar de huisarts geweest ja. Hij heeft een wigje uit mijn nagel geknipt, auw! Daarna de splinter eruit gehaald met een pincet. Toen nog een tetanusinjectie, want die was al lang niet meer geldig. Nu weer voor 10 jaar beschermd.

Geplaatst

Dank je wel!! Ik hoop ook op het positieve. Anders stappen we over van ziekenhuis voor onze derde vergoede poging. Dan weer onderzoeken vanaf het begin. 24-7-2015 ga ik trouwen. alles is geregeld. Maar hoop zo dat me vader dit nog mee kan maken en zeker de kleine. Ik heb hem nooit zo erg zien huilen als de vorige keer toen ik zei dat het muslukt was. Hij wil het zo graag mee maken dat hij nog een keer opa wordt maar dan van de kleine van zijn dochter. Hij heeft al een kleinzoon.

Geplaatst

Hoop het voor je Mirella.

Pffff ik ben normaal een healthfreak maar ik kan alleen maar aan eten denken... Heb nu yoghurt op een zakje snack a jacks en een hand ovenchips... Volgens mij ontplof ik dalijk... Dit heb ik dus nog nooit gehad!! Weird :s

Geplaatst

Roxanne en? Ik hoop het zo voor jullie!!

Mirella ik hoop dat je vannacht lekker hebt geslapen, probeer positief te blijven, morgen hebben je toppertje in je buikkie!

dhana hoe gaat het met jou?

ik vannacht amper geslapen vd misselijkheid. Mijn hemel, zo was dat dus, je zo shit voelen. Midden in de nacht appeltjes eten en sultana. En nu dus zo moehoehoe zijn blegh!. Maarja mijn zoontje wordt zo wakker, ga ik eerst hcg prikken, dan naar de dierentuin, dan naar mijn moeder, en dan naar de huisarts omdat mijn zoontje al 4 wkn hoest. En de dag is weer gevuld : )

Geplaatst

Mijn ticker werkt niet? Ik bewerk elke dag mijn ticker maar hij loopt niet af, grrrr. Hij zou nu op 4 wkn 6 dgn moeten staan

Geplaatst

Yes ik heb net een CB met indicator gedaan en die geeft al 3+ aan terwijl ik pas 4 en een halve week ben .

Hope voor jou weer spannend vandaag. Krijg je vanmiddag weer de uitslag.

Met die tickers kan misschien aan de internetbrowser liggen. Ik zie bij verschillende browsers de tickers verschillend. Bij Internet Explorer lopen ze goed maar bij Chrome lopen ze achter.

Geplaatst

He verdikkie dhana!!! Sterkte!

Ik heb wel goed geslapen. Nog een dag wachten en dan hopen dat het goed ontdooit. Morgen om 9:30 bellen. En dan hopelijk snel een TP. Morgen lekker vrij genomen.

Geplaatst

Jipppieeeeee!!! Vandaag 4 weken 6 dagen en bij mij geeft de CB indicator ook 3+ !! Kim jij ook gefeliciteerd, fijn gevoel he?

Ga zo trouwens hcg prikken

Geplaatst

Ahh dhana nee toch..:( ik duim nog ff verder voor je! Zet hem op

Rox spannend!!!! Ziet er echt goed uit!!!! Bij mij kwam er nooit een indroigstreep dan bleef die gewoon omowit

Geplaatst

Hoi Meiden,

@ Roxanne, ik zie ook een streepje hoor!

@Hope, ik snap je onderzekerheid. Maar je gevoel en nu de test ook weer zeggen hetzelfde. Succes morgen met bloedprikken, laat je snel weten hoe mooi je hcg is!

@Kim, ieuwww een spinter onder je nagel. Gelukkig is ie er nu uit, wel even een vervelend klusje.

@dhana, jij succes met wachten

@Mirella, probeer zoveel mogelijk te ontspannen. Dat is moeilijk in jullie situatie, maar wel beter voor de mooie cryo en je nestje. Zet em op he.

Ik ben nog steeds onder de indruk van de positieve test van afgelopen maandag. Morgenochtend bloedprikken, dus daar toch ook wel weer een beetje zenuwachtig voor. Al ben ik nog steeds niet ongesteld, zijn mn borsten supergevoelig maar afgezien van dat geen enkel kwaaltje (behalve mn hoge bloedsuikers dus ben alweer druk in de weer om die goed te krijgen...zucht)

Geplaatst
Roxanne en? Ik hoop het zo voor jullie!!Mirella ik hoop dat je vannacht lekker hebt geslapen, probeer positief te blijven, morgen hebben je toppertje in je buikkie!dhana hoe gaat het met jou?ik vannacht amper geslapen vd misselijkheid. Mijn hemel, zo was dat dus, je zo shit voelen. Midden in de nacht appeltjes eten en sultana. En nu dus zo moehoehoe zijn blegh!. Maarja mijn zoontje wordt zo wakker, ga ik eerst hcg prikken, dan naar de dierentuin, dan naar mijn moeder, en dan naar de huisarts omdat mijn zoontje al 4 wkn hoest. En de dag is weer gevuld : )
Niet getest.. morgen.. Word met de dag onzekerder.Gisteren nog wel even gegluurd bij duo wagens..Laat deze dag en nacht snel voorbij gaan heb het nu afl helemaal gehad.
Geplaatst

@Dhana, balen zeg, maar het is nog niet je officiële testdag toch? Ik duim nog even verder.

@eslief, hoe gaat het met jou?

@hope, yes jij ook 3+. Weet iemand vanaf hoeveel HCG hij 3+ aangeeft?

@roxanne, ik hoop zo dat je test morgen duidelijk is. Duimen draaien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden