Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 687
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat onwijs balen Dhana laten we hopen dat t een trage embryo is die zich traag heeft ingenesteld. Maar snap je gevoel nu wel helemaal! Sterkte meid!

Geplaatst

Hè shit Dhana, echt zo balen : ( ik hoop heel hard dat het een late innesteling is, en je toch nog zwanger bent.

Geplaatst

Nou officiële testdag is dinsdag, maar even gewoon realistisch. Als ik zwanger zou zijn, zou ik met deze test nu toch gewoon iets moeten kunnen zien? Al is het een vaag lijntje. Toch? Gewoon graag eerlijk dames... Dan drink ik er een op vanavond...

Geplaatst

Ik kan natuurlijk niet voor 3 dagen vooruit kijken, maar betrek ik het op mezelf, ik testte altijd op wd 11 positief. Kans wordt nu een stuk kleiner, maar zeg nóóit nooit. Er zijn meiden die op wd 11 een witte test hebben en op de testdag zelf een streepje

Geplaatst

Dag damesss,

Hoe gaat het ermee ik was hier een tijdje gelden ook omdat ik in mijn wachtdagen zat met iui 1. Hoorde al me 3de iui te krijgen maar was een klein beetje anders gelopen. Mijn vriend zijn blindedarm moest verwijderd worden en moest daar 6 weken van revalideren.

Maar tot mijn verbazing ben ik nu precies een week en 1 dag over tijd. Ik dinsdag getest negatief, toen gisteren gestest 8 aug en er kwam een lichte streep. Was een kruitvat test en hoorde dat die goed zijn. Ziekenhuis vertelde dat ik maandag nog een keer moet testen om te kijken of de streep wat dikker zou zijn omdat het kan zijn dat ik te weinig hcg nog in mijn lichaam heb. Stiekem hoop ik natuurlijk dat dit gewoon raak is.....maar aan de ene kant denk ik hmmm, omdat dit dan spontaan is gebeurd zonder de insiminatie en pregnyl???? Dit omdat we al zolang proberen en ook dat ik was begonnen met de iui"s en alles. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 28 juni:happy3:

hebben jullie ervaringen met een lichte streep of kruitvat testen.

Geplaatst

Hi lady-g

Ben nieuw op dit forum, heb net m'n 4e IUI gehad. Nu net gestart aan m'n wachtweken..

Geen ervaring met kruidvat testen, maar ze schijnen gewoon goed te zijn.

M'n vorige zwangerschap in Spanje getest.. Dus hier nog helemaal geen ervaring met zwangerschapstesten

Ik zal hard voor je duimen

Geplaatst

He bah Roxanne dacht echt dat je positief zou testen, misschien toch even zwanger geweest.

@Dhana balen maar het is nog steeds wel vroeg!

@Mirella succes!!!

Voor ons deze maand hopelijk een cryo terug plaatsing. Vrijdag ongesteld geworden, dus begonnen met de progynova. Spannend spanned!

Geplaatst

Pff kan pas 10 oktober terecht in Gent voor de eerst afspraak. Dat duurt nog even dus .. alle zwangeren hier heel veel succes en op naar een mooie baby!

Alle vrouwen die nog een tp hebben of krijgen heel veel succes en mogen het blijven plakken..

Ik ga me weer even afmelden en hoop in Oktober me weer te melden!

Geplaatst

Nog niet ongesteld maar voel van alles.. dus denk wel dat het gaat komen..

Bij Hailey op wachtdag 17 een goede dikke streep op de kv, maar wel op dag 14 een cb met zwanger 1-2 en een heel licht streepje op de kv..

Dus heb geen hoop.. al af en toe dan denk ik jeetje ik heb dit kwaaltje of dat kwaaltje.. net zoals de aders op mijn rechterborst zijn echt

groot en massaal aanwezig! Maar ja helaas..

Geplaatst

Nog 1 nachtje wachten en dan morgen eindelijk bloed prikken en 's middags de uitslag... Zwanger of niet! Ik ben nog niet ongesteld geworden. Man, wat is dit weer spannend!!

Sterkte voor de meiden die een teleurstelling te verwerken hebben. De dames met een positieve test hoop ik te mogen spreken in een 'zwanger'-topic.

Geplaatst

Lastig roxanne.. ik duim toch nog ff maar niks zo veradelijk als een vrouwenlichaam.. maar je had wel een streep dus als het vroeg verkeerd is gegaan is dat ook wel een verklaring voor de kwaaltjes.. wat moet je lanh wachten op de afspraak!!!

Geplaatst

Roxanne en Simone wat ontzettend spannend! Ik duim voor jullie!

Geplaatst

Nou ik heb zaterdagmiddag voor de zekerheid nog een test gedaan en die was ook omo wit. Ik heb het er 's avonds van genomen en de cocktailbar geplunderd.

Afspraak in Genk staat voor 2 september. We hebben de papieren voor het bloed en spermaonderzoek al thuis liggen van het vorige gesprek dus mijn vriend gaat vandaag even bellen of we dat deze week al kunnen doen zodat die uitslagen iig al binnen zijn. Heb even op hun site gespiekt en hun doen nu ook imsi wat voor ons natuurlijk super is plus vanaf ronde 2 plaatsen zij 1 of 2 embryo's of cryo's in. En dat is nu precies wat wij willen!

2 ipv 1 is dubbel kans, zo simpel is het. Ronde 2 wordt onze ronde!!! En als we een gezonde tweeling zouden mogen krijgen is dat alleen maar dubbel fantastisch :D

We gaan ervoor!

Succes Simone! Laat maar snel iets weten :)

Geplaatst

@roxanne, wat onzeker zo zeg. Hopelijk snel echte duidelijkheid. @Simone, spannend! @Eslief, succes met de echo vandaag. @Dhana, jullie kunnen gelukkig snel weer door. Maar wat betreft die 2 cryo's/embryo's zou ik wel even goed navragen ivm vergoeding. Volgens mij moet je de poging namelijk helemaal zelf betalen als er twee worden terug geplaatst, is Nederlands beleid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden