Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dat snap ik en is niet meer dan normaal.. die angst en onzekerheid heel logisch.

Maar ik heb bij jou vanaf het begin toen was het echt net net geweten /gevoelt dat het goed zat .

Het is spannend de 20e want je gaat je eigen kindje zien , wat je nog nooit mee hebt gemaakt , zo bijzonder!! maar het gaat helemaal goed komen let maar op!

Lief, dankjewel. Jij komt deze periode ook echt door. Alleen sterke vrouwen kunnen dit aan.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lief, dankjewel. Jij komt deze periode ook echt door. Alleen sterke vrouwen kunnen dit aan.

Ja ik ga ervoor , en hou vertrouwen.

Jij nog genieten op je vakantie en ontspan!

Geplaatst
Ik denk dat t nog een restje bloed is van je menstruatie heb ik ook gehad namelijk. Ze zagen op de echo nog wat vocht in mn baarmoeder maakte me zorgen toen. Uiteindelijk klein beetje bloedverlies gehad en je raadt t al , de volgende echo was dat vocht weg. Dus een restje bloed wat achter is gebleven. Misschien dat je door alle medicijnen niet goed leeg kan menstrueren ofzo? Geen idee maar ik heb dat ook gehad in ieder geval!

Sas hoelang heeft die bloeding toen bij jouw geduurt en had je ook baarmoederkrampen erbij?

Geplaatst
En hoelang duurde die bloeding? en had jij ook krampen erbij? wanneer voelde jij wat aan je eierstokken met stimuleren?
De bloeding was 1 dagje denk ik. En het was echt alleen een restje van de menstruatie. Ik kreeg al snel een overvol gevoel in mn onderbuik en eierstokken continu zo'n gevoel alsof ik moest plassen. Graag gedaan meid! Daar is dit forum voor 💋 Zit vast en zeker goed !
Geplaatst
De bloeding was 1 dagje denk ik. En het was echt alleen een restje van de menstruatie. Ik kreeg al snel een overvol gevoel in mn onderbuik en eierstokken continu zo'n gevoel alsof ik moest plassen. Graag gedaan meid! Daar is dit forum voor  Zit vast en zeker goed !

Ik hoop dat het morgen weg is dan, het is licht rood bruinachtig en wel baarmoederkrampen erbij. geen stolsels ofzo. Volle gevoel heb ik nog niet merk nog niks alleen dit ongesteldheidsgevoel. Hopen dat het snel stopt :) :icon_flower:

Geplaatst
Ik hoop dat het morgen weg is dan, het is licht rood bruinachtig en wel baarmoederkrampen erbij. geen stolsels ofzo. Volle gevoel heb ik nog niet merk nog niks alleen dit ongesteldheidsgevoel. Hopen dat het snel stopt :) :icon_flower:
Ja dat is echt oud bloed 😘 Komt vast goed ! 🦋
Geplaatst

Dinsdag terugplaatsing gehad van een 3 dagen oude emmy

Vandaag een test gedaan 2 streepjes

Kan dat kloppen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Dinsdag terugplaatsing gehad van een 3 dagen oude emmy

Vandaag een test gedaan 2 streepjes

Kan dat kloppen?

Effe checken: heb je ovitrelle oid gebruikt en welke dosering? Dat zou de eerste 10-14 dagen na gebruik nog een valse positief kunnen geven. Dag 8 zou je nu zitten dan (3 dagen oud en 5 dagen geleden geplaatst) (dag 10 na ovitrelle evt). Als je medicatie hebt gebruikt is het wellicht wat te vroeg nog. Maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Duim dat het zo doorzet!

Geplaatst
Effe checken: heb je ovitrelle oid gebruikt en welke dosering? Dat zou de eerste 10-14 dagen na gebruik nog een valse positief kunnen geven. Dag 8 zou je nu zitten dan (3 dagen oud en 5 dagen geleden geplaatst) (dag 10 na ovitrelle evt). Als je medicatie hebt gebruikt is het wellicht wat te vroeg nog. Maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Duim dat het zo doorzet!

Volgende week donderdag pregnyl gespoten

Dinsdag tp

Verder geen medicatie

Ohhja alleen de bollen

Geplaatst

Heb je een foto ervan? Heb je ovitrelle of pregnyl gebruikt? Dan kan het nog daarvan zijn. 5 dagen na een 3 daagse embryo is wel erg vroeg om te testen omdat die pas gaat innestelen rond dag 4-5. Maar het zou altijd kunnen natuurlijk.

Geplaatst

Ik denk dat je misschien de pregnyl nog meet. Wat staat er in de bijsluiter over de tijd die je lijf nodig heeft om het te verwerken? Bij ovitrelle is dan 10 dagen. Het verschilt ook per dosering. http://www.apotheek.nl/medicijnen/humaan-choriongonadotrofine?product=pregnyl#belangrijk-om-te-weten-over-humaan-choriongonadotrofine

In pregnyl hcg. Dus je zou zwanger kunnen zijn of de restjes pregnyl kunnen testen nu. Nog even afwachten dus!

Spannend!

Geplaatst
Heb je een foto ervan? Heb je ovitrelle of pregnyl gebruikt? Dan kan het nog daarvan zijn. 5 dagen na een 3 daagse embryo is wel erg vroeg om te testen omdat die pas gaat innestelen rond dag 4-5. Maar het zou altijd kunnen natuurlijk.

6ceaf67099b15867fe67ea59009e32ca.jpg

Pregnyl heb ik gebruikt

Ik ben bij elke terugplaatsing die we gehad hebben in een jaar zwanger geweest maar ging elke x miss

Nu heb ik die bollen gekregen om te proberen of het dan wel blijft zitten

En het voelt nu ook eerder en erger weet niet of dat door die bollen komt of dat het nu wel heel erg raak is

Geplaatst
6ceaf67099b15867fe67ea59009e32ca.jpg

Pregnyl heb ik gebruikt

Ik ben bij elke terugplaatsing die we gehad hebben in een jaar zwanger geweest maar ging elke x miss

Nu heb ik die bollen gekregen om te proberen of het dan wel blijft zitten

En het voelt nu ook eerder en erger weet niet of dat door die bollen komt of dat het nu wel heel erg raak is

Spannend! Die bollen kunnen wel wat bijwerkingen geven. Het ziet er wel positief uit voor nu. Hopen dat het doorzet!

Geplaatst
Spannend! Die bollen kunnen wel wat bijwerkingen geven. Het ziet er wel positief uit voor nu. Hopen dat het doorzet!

Ik lees net dat het met 10 dagen uit je lichaam is dat was dus gister

Hoop het zo

Geplaatst
Ik lees net dat het met 10 dagen uit je lichaam is dat was dus gister

Hoop het zo

Geplaatst

Ik hoop voor je dat het een combinatie is van nog een restje pregnyl en de eerste hcg vam een zwangerschap. Ik tesste na een 3 daagse op wachtdag 9 voor het eerst positief en bij een 5 daagse na 5 dagen.dus het zou wel kunnen maar is wel vroeg . ik duim met je mee

Geplaatst
Ik lees net dat het met 10 dagen uit je lichaam is dat was dus gisterHoop het zoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoop het ook voor je het kan heel erg verschillen per persoon hoe gauw het uit je lijf is. Het ligt er ook aan hoeveel je hebt gespoten? 5000 of 10000? Ik denk dat t nog van de pregnyl is als ik je streepje zo zie. Maarja het blijft twijfelachtig! Dat is het nadeel van zo vroeg testen. Ik zou over 2/3 dagen nog een keer testen en kijken of het dan donkerder is geworden! Succes! 🍀
Geplaatst

@sfa mis je op het forhm wachtbankje ;-).

Fijn dat je ee goede terugplaatsing heb gehad

Ik ben geen kenner met positieve testen, maar js wachtdag 5 van een 3 daagse niet veels te vroeg om testen, idd ook ivm ovitrelle en kans is dat heg mis gaat.

Hoop uiteraad dat het een steeds duidelijker streep wordt en het ee mooi kindje mag worden 🍀🍀

Geplaatst

Mijn bloeding lijkt weg te trekken hopen dat het zo blijft !. @Sfa hoop voor je dat deze test al licht positief is Door jouw eigen hcg aanmaak . Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst
@sfa mis je op het forhm wachtbankje ;-).

Fijn dat je ee goede terugplaatsing heb gehad

Ik ben geen kenner met positieve testen, maar js wachtdag 5 van een 3 daagse niet veels te vroeg om testen, idd ook ivm ovitrelle en kans is dat heg mis gaat.

Hoop uiteraad dat het een steeds duidelijker streep wordt en het ee mooi kindje mag worden

Ja zat een poosje niet zo goed in mn vel

En we zijn getrouwd

Was zoon mooie dag

Voelde me echt een prinses

Dus hadden we besloten om even geen terug plaatsingen te doen en er ook niet mee bezig te zijn

Maar is wel lastig om nu weer op t forum te komen zoveel gemist van iedereen

Dat hoop ik ook

Hoe gaat het bij jullie?

Geplaatst

@sfa in wat voor staat was de embryo? hoeveel cellig? ik vind het best een duidelijke streep denk eigenlijk dat dit nog van de pregnyl is.. donderdag gezet dan is het nu dag 10.. 3 dagen oude emmy zou nu pas 8 dagen zijn en eigenlijk onwaarschijnlijk dat ie dan al positief test. maar ik hoop het wel voor je..de meeste testen pas na een week van een tp licht positief

Geplaatst
@sfa in wat voor staat was de embryo? hoeveel cellig? ik vind het best een duidelijke streep denk eigenlijk dat dit nog van de pregnyl is.. donderdag gezet dan is het nu dag 10.. 3 dagen oude emmy zou nu pas 8 dagen zijn en eigenlijk onwaarschijnlijk dat ie dan al positief test. maar ik hoop het wel voor je..de meeste testen pas na een week van een tp licht positief

Embryo was op cavitatie7a66c687d87a9745d026946d91d12b40.jpg

Geplaatst

owh hij was al dag 4 dan bij terhgplaatsing denk ik? plus dus al ver gevorderd dan zou het zeker wem hcg kunnen zijn van een zwangerschap!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden