Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja zat een poosje niet zo goed in mn vel

En we zijn getrouwd

Was zoon mooie dag

Voelde me echt een prinses

Dus hadden we besloten om even geen terug plaatsingen te doen en er ook niet mee bezig te zijn

Maar is wel lastig om nu weer op t forum te komen zoveel gemist van iedereen

Dat hoop ik ook

Hoe gaat het bij jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hier ook 1e cryotp niet gelukt, zat eigenlijk de hele maand in een negatieve flow. Wist dinsdag ak dat het nieg gelukt was, gisteren gaan menstrueren (ustrogan) en vandaag al 2 dagen estradiol geslikt (bah misselijkmakend). Sinds gisteren voel ik mij weer wat beter en kan ik mij op deze ronde richten. Goed gevoel bij. Dus morgen ziekenhuis bellen om echo in te plannen.

Hopelijk ben je uit xe negatieve flow en kan je positieviteit weer vooruit. Je had een mooie jurk, hopelijk ook een mooie bruiloft? Ik vond mijn bruioft echt een geweldige dag

Je hebt nu een cryotpr gehad toch, geen verse? Verdet nog cryo,s in de diepvries?

Sterkte komende dagen met het wachten of er een eem definitieve positieve test komt 😙

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo... ongesteld geworden en daarmee de wachtmaand afgesloten. Op naar de bonuskansjes. We hebben nog 2 cryo's in de vriezer, spannend want we hebben nog niet eerder een cryo tp gehad. Nog even wachten en dan mogen we weer. Ik heb er zin in 😊

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Oh dat is wel fijn poekie dat je nog 2 cryos in de vriezer hebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen . Hopen op dit x een blijvertje 😉 succes !

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

@ sfa. Ik heb op woensdag 31 mei de Ovitrelle gespoten en dinsdag 6 juni de tp gehad van een 4 dagen oude embryo .. lopen we zon beetje gelijk wat grappig 😊 Ik heb op dag 9 getest om te kijke of t klopte dat ie dan uit mijn lijf zou zijn en t klopte hij was net zo licht als die van jou dus denk dat op 9 a 10 dagen de Ovitrelle wel eruit is

Geplaatst
Zo... ongesteld geworden en daarmee de wachtmaand afgesloten. Op naar de bonuskansjes. We hebben nog 2 cryo's in de vriezer, spannend want we hebben nog niet eerder een cryo tp gehad. Nog even wachten en dan mogen we weer. Ik heb er zin in 😊Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat fijn Poekie ! Dat is ook echt t enige moment dat je blij bent dat je ongi bent geworden 😂 Dan kan je weer verder Spannend... voor jou eerste cryo die je gaat gebruiken als alles goed verloop?
Geplaatst
Wat fijn Poekie ! Dat is ook echt t enige moment dat je blij bent dat je ongi bent geworden 😂 Dan kan je weer verder Spannend... voor jou eerste cryo die je gaat gebruiken als alles goed verloop?

Ja klopt, nog niet eerder een cryo gehad. Hoop dat alles goed gaat! Maar nog ff twee weken wachten hoor haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Hee sfa zie dat je ook in Groningen woont loop jij ook in het umcg

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Klopt ik woon 15 min van de stad met de auto dan he

Ik ga naar de kliniek in wolvega die zijn 5 jaar op rij prijswinnaars de vrijaaward ofzo

Ze staan met een 9.4 aangeschreven

Daar heb ik mn onderzoeken en echo's enzo

En in isala zwolle hebben wij onze terugplaatsingen

Ben erg tevreden met hun

Daar hebben wij voor gekozen omdat umcg een 5.4 stond aangeschreven dat ik dat verschil nog al groot vond

Geplaatst
owh hij was al dag 4 dan bij terhgplaatsing denk ik? plus dus al ver gevorderd dan zou het zeker wem hcg kunnen zijn van een zwangerschap!

Ik hoop het

Hoe gaat het met jou eslief?

Geplaatst
Hier ook 1e cryotp niet gelukt, zat eigenlijk de hele maand in een negatieve flow. Wist dinsdag ak dat het nieg gelukt was, gisteren gaan menstrueren (ustrogan) en vandaag al 2 dagen estradiol geslikt (bah misselijkmakend). Sinds gisteren voel ik mij weer wat beter en kan ik mij op deze ronde richten. Goed gevoel bij. Dus morgen ziekenhuis bellen om echo in te plannen.

Hopelijk ben je uit xe negatieve flow en kan je positieviteit weer vooruit. Je had een mooie jurk, hopelijk ook een mooie bruiloft? Ik vond mijn bruioft echt een geweldige dag

Je hebt nu een cryotpr gehad toch, geen verse? Verdet nog cryo,s in de diepvries?

Sterkte komende dagen met het wachten of er een eem definitieve positieve test komt

Ohhh jammer dat het niet gelukt is duim voor je dat de volgende raak is

Ja het was een prachtige dag veel gelachen maar ook veel gehuild zoveel liefde ia onbeschrijfelijk

Ja ben helemaal uitgerust gelukkig en helemaal klaar voor deze ronde

Ja was 1 uit de vriezer van de 12 zitten er nu nog 3 in de vriezer

Hier ging hemmo op zn knie met een gouden ketting om aan mijn dochter te vragen of hij haar papa mocht zijn (de trane trekker)

30e6d14129e41d2a413019a4aa418fea.jpg

Geplaatst
@ sfa. Ik heb op woensdag 31 mei de Ovitrelle gespoten en dinsdag 6 juni de tp gehad van een 4 dagen oude embryo .. lopen we zon beetje gelijk wat grappig Ik heb op dag 9 getest om te kijke of t klopte dat ie dan uit mijn lijf zou zijn en t klopte hij was net zo licht als die van jou dus denk dat op 9 a 10 dagen de Ovitrelle wel eruit is

Ohhh spannend lopen dan gelijk op idd

Mijne was 3 dagen oud en de dag dat die uit de vriezer gehaald is telt ook mee toch?

Zag jij al iets op de test dan?

Geplaatst

@sfa wat was je prachtig en je dochter ook! gefeliciteerd.. hier icsi 3 net achter de rug.. beetje balen 8 eiblaasjes,4 eicellen en maar 1 gaan delen.. dus hopelijk is dit hem.. gister terug gekregen.. zie er nu al tegenop om icsi 4 in te gaan dus we duimen heel hard! jij succes het ziet er super goed uit.. je emmy was echt super gaan delen en dat hij nu al zover was betekend ook dat ie eerder innesteld..als.je test donkerder word is het een zwangerschap en word hij lichter is het toch nog pregnyl en kan hij alsnog weer oplopen

Geplaatst
@sfa wat was je prachtig en je dochter ook! gefeliciteerd.. hier icsi 3 net achter de rug.. beetje balen 8 eiblaasjes,4 eicellen en maar 1 gaan delen.. dus hopelijk is dit hem.. gister terug gekregen.. zie er nu al tegenop om icsi 4 in te gaan dus we duimen heel hard! jij succes het ziet er super goed uit.. je emmy was echt super gaan delen en dat hij nu al zover was betekend ook dat ie eerder innesteld..als.je test donkerder word is het een zwangerschap en word hij lichter is het toch nog pregnyl en kan hij alsnog weer oplopen

Dankje wel

Is er maar 1 eitje goed uit gekomen?

Dat meen je niet

Hopen dat het bij allebij een x raak is

Heb jij de bollen ook gebruikt?

Ik doe over een paar dagen weer een test en als die dan terug loopt weet ik dat het miss is als die oploopt dan is t dik raak

Geplaatst
Ohhh jammer dat het niet gelukt is duim voor je dat de volgende raak is

Ja het was een prachtige dag veel gelachen maar ook veel gehuild zoveel liefde ia onbeschrijfelijk

Ja ben helemaal uitgerust gelukkig en helemaal klaar voor deze ronde

Ja was 1 uit de vriezer van de 12 zitten er nu nog 3 in de vriezer

Hier ging hemmo op zn knie met een gouden ketting om aan mijn dochter te vragen of hij haar papa mocht zijn (de trane trekker)

30e6d14129e41d2a413019a4aa418fea.jpg

heerlijk zeg! Wat zagen jullie er prachtig uit, straalt veel liefde van uit.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

@sfa hopelijk is de prygnyl eruit, als je 5000 e had gespoten is het over 10 dagen uit max. En 10000 e 14 dagen.

Wanneer ga je weer testen? hoop dat dit m echt word !

Geplaatst
@sfa hopelijk is de prygnyl eruit, als je 5000 e had gespoten is het over 10 dagen uit max. En 10000 e 14 dagen.

Wanneer ga je weer testen? hoop dat dit m echt word !

5000 had ik

Ik denk donderdag en zondag

Het zou een leuk vaderdag cadeautje wezen

Geplaatst

Het umcg is echt verschillend per persoon. Zij scoren weer het beste wbt dat de cryo de ontdooiing overleeft.

Een vriendin van me liep daar ook, en we ze begon een maandje eerder daar dan mij. Na de punctie heel veel follikels maar geen 1 bevruchting. Bleek dat haar eischil te hard was voor ivf en ging gelijk door voor icsi. En daar waren heel veel bevrucht. En haar allereerste verse terug plaatsing van een 2 daags is ze nu 9 weken zwanger van.

Ik heb zelf wel een goed gevoel over het umcg.

Ik loop in het mcl leeuwarden en de tp word in het umcg gedaan.

Geplaatst
5000 had ik

Ik denk donderdag en zondag

Het zou een leuk vaderdag cadeautje wezen

Dat zou zeker mooi zijn

Zondag is dus je testdag

Geplaatst
Nee de 20 ste

Oh je hebt lekker vroeg getest.. ik test altijd na 11 dagen incl de dagen van het embryo voor het eerst. Maar ik blijf duimen voor je dat het donkerder word. Spannend deze dagen nu voor je haha

Geplaatst
Ohhh spannend lopen dan gelijk op iddMijne was 3 dagen oud en de dag dat die uit de vriezer gehaald is telt ook mee toch? Zag jij al iets op de test dan?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bij mij was de test van kruidvat op dag 7 nadat ik Ovitrelle had gespoten positief en op dag 9 ook nog lichtjes een streep te zien dus bij mij was t van de Ovitrelle zal proberen een foto up te loaden
Geplaatst

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden 🎊🎉🎊 Vanmiddag bellen om en afspraak te maken voor een echo over 2 weken en morgen weer starten met Progynova. Ben blij dat we eindelijk weer verder kunnen 😃

Geplaatst
Ohhh spannend lopen dan gelijk op iddMijne was 3 dagen oud en de dag dat die uit de vriezer gehaald is telt ook mee toch? Zag jij al iets op de test dan?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Als t goed is zie je op de bovenste test op dag 7 een streep die. Op dag 9 lichter is dus d eivitrekke is zeker wel weg op dag 10 hoe de bijsluiter ook aangeeft laten we hopen dat de testen alleen maar Donkerder gaan worden 🙌🏾
Geplaatst
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden 🎊🎉🎊 Vanmiddag bellen om en afspraak te maken voor een echo over 2 weken en morgen weer starten met Progynova. Ben blij dat we eindelijk weer verder kunnen 😃

Dat je zo blij kunt zijn met je menstruatie hè? Fijn! En op naar de volgende poging! Nu effe je lijf weer wat rust en opladen ;)

Geplaatst
Dat je zo blij kunt zijn met je menstruatie hè? Fijn! En op naar de volgende poging! Nu effe je lijf weer wat rust en opladen ;)

Misschien hoorde mijn bericht hier niet helemaal thuis, heb nog 1 cryo over en hoef dus gelukkig "nog" niet helemaal vooraan te beginnen. Hopelijk kom ik op het wachtbankje van juli...samen met een paar andere van hier 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden