Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2018[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Sterkte voor alle dames die nog in afwachting zijn en bij we de poging is mislukt. Ik weet hoe jullie je voelen ik heb 6 iui behandelingen gehad en 3 ivf en elke keer was het een teleurstelling. Maar hou je sterk en geef niet op. Als het voorbestemd is voor je om kinderen te krijgen dan krijg je die ook. Even wat anders.. ik had een foto gestuurd met daarin de kruidvat testen die steeds lichter werden. Ik had gelezen op internet dat kruidvat testen bij een te hoog gehalte aan hormoon de testen soms lichter kunnen worden. Ik geloofde het niet maar mijn kruidvat van gister was echt een hele lichte streep schrok er wel van terwijl op de echo het hartje al klopte. Ik heb nog 1 eb laatste keer getest met een andere test om te zien of het aan de kruidvat ligt en ja hoor dik positief. Dus voor mij nooit meer kruidvat heeft me zo onzeker gemaakt 721dc4d35a7bffaa790de3c2416bfa3d.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte voor alle dames die nog in afwachting zijn en bij we de poging is mislukt. Ik weet hoe jullie je voelen ik heb 6 iui behandelingen gehad en 3 ivf en elke keer was het een teleurstelling. Maar hou je sterk en geef niet op. Als het voorbestemd is voor je om kinderen te krijgen dan krijg je die ook. Even wat anders.. ik had een foto gestuurd met daarin de kruidvat testen die steeds lichter werden. Ik had gelezen op internet dat kruidvat testen bij een te hoog gehalte aan hormoon de testen soms lichter kunnen worden. Ik geloofde het niet maar mijn kruidvat van gister was echt een hele lichte streep schrok er wel van terwijl op de echo het hartje al klopte. Ik heb nog 1 eb laatste keer getest met een andere test om te zien of het aan de kruidvat ligt en ja hoor dik positief. Dus voor mij nooit meer kruidvat heeft me zo onzeker gemaakt 721dc4d35a7bffaa790de3c2416bfa3d.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gefeliciteerd, nu lekker gaan genieten!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cil jammer cil hebben ze bij jou wachtlijsten of mag je meteen door voor derde traject ? sterkte

 

Ja echt balen, maar ja het is niet anders. Op de dag van je menstruatie moet je bellen en dan krijg je te horen of er plek is of niet. Ik hoop dat er plek is, want ik moet eerste een maand aan de pil en dan pas spuiten. Dus hopelijk kunnen we meteen door

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt balen, maar ja het is niet anders. Op de dag van je menstruatie moet je bellen en dan krijg je te horen of er plek is of niet. Ik hoop dat er plek is, want ik moet eerste een maand aan de pil en dan pas spuiten. Dus hopelijk kunnen we meteen door

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Shit, niet leuk. Sterkte met de volgende stap! Hopelijk snel weer door.

 

Bij mij net cryo erin, beginnende blastocyst zeiden ze. Daarna manlief afgezet op zijn werk en nu onderweg naar huis houdt mijn auto ermee op. Wachten op de wegenwacht....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, niet leuk. Sterkte met de volgende stap! Hopelijk snel weer door.

 

Bij mij net cryo erin, beginnende blastocyst zeiden ze. Daarna manlief afgezet op zijn werk en nu onderweg naar huis houdt mijn auto ermee op. Wachten op de wegenwacht....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ohh dat is fijn zeg..veel succes! .. alleen wat een pech... hoop dat ze snel komen!

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt balen, maar ja het is niet anders. Op de dag van je menstruatie moet je bellen en dan krijg je te horen of er plek is of niet. Ik hoop dat er plek is, want ik moet eerste een maand aan de pil en dan pas spuiten. Dus hopelijk kunnen we meteen door

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Sterkte @Cil hoop dat je snel door kan

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 7 cryo s en ze hebben er elke keer 2 tp, nu de derde keer. 1 heeft het ontdooien niet overleefd. Ik heb een vijfdaagse blasto en nog een tp gekregen. 1 top score en andere is middelmatig.. gelukkig heb ik nu aantal dagen dat ik kan relaxen dat heb ik vorige keren niet gedaan dus hoop dat T effect heefthoe gaat het met jou? Voel je iets van een innesteling en wanneer wil je gaan testen? En heb jij ook pregnyl moeten spuiten.. 4 je

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik voel nog niet heel veel. Soms wat druk onderin. Is het innesteling of een menstruatie die er straks weer aan komt.. Zeg het maar.. Ik ga de 20e testen, niet eerder. Ben bang dat ik te vroeg test anders. Haal ook pas maandag smiddags een test in huis voor de volgende ochtend. Nee heb ik niet hoeven spuiten. Heb een terugplaatsing in een kunstmatige cyclus dus gebruik progynova en ustrogan.

 

Sterkte Cil! Weer met goede moed op naar de volgende ronde 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Een lastige miskraam achter de rug, die nu echt voorbij is. We kunnen weer verder, heel fijn! 26 dec gestopt met utro & progynova, 3 januari bloeding maar hcg steeg. Uiteindelijk injectie gekregen om het achterblijvende weefsel, of mogelijk een bbz weg te krijgen. Vandaag was mijn hcg eindelijk laag genoeg om lucrin te injecteren. Daarmee drie maanden in de kunstmatige overgang ivm endometriose en begin mei punctie twee.

Ik ben niet veel aanwezig geweest hier de afgelopen weken en zal dat de komende weken waarschijnlijk ook niet zijn maar aangezien ik hier ook in het schema sta toch een korte update :)

Zowel mijn vriend als ik zijn blij met deze korte 'rust'pauze. Even op adem komen en weer meer ruimte voor elkaar en andere dingen.

Meiden, veel succes allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Een lastige miskraam achter de rug, die nu echt voorbij is. We kunnen weer verder, heel fijn! 26 dec gestopt met utro & progynova, 3 januari bloeding maar hcg steeg. Uiteindelijk injectie gekregen om het achterblijvende weefsel, of mogelijk een bbz weg te krijgen. Vandaag was mijn hcg eindelijk laag genoeg om lucrin te injecteren. Daarmee drie maanden in de kunstmatige overgang ivm endometriose en begin mei punctie twee.

Ik ben niet veel aanwezig geweest hier de afgelopen weken en zal dat de komende weken waarschijnlijk ook niet zijn maar aangezien ik hier ook in het schema sta toch een korte update :)

Zowel mijn vriend als ik zijn blij met deze korte 'rust'pauze. Even op adem komen en weer meer ruimte voor elkaar en andere dingen.

Meiden, veel succes allemaal!!

 

Jeetje, je hebt behoorlijk wat doorgemaakt. Wel fijn dat het nu klaar is. Voorlopig pauze van ivf en tijd voor elkaar

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen ladies

 

@ Pino81 Ohw shit schat dat is idd echt k*t Ik hoopte het zoo dat het dit keer raak zou mogen zijn bij jouw! Zoo verdiend..het is ook allemaal oneerlijk allemaal... ik kan me goed voorstellen Pino dat je even een volgende poging zonder het forum wilt gaan doen en dat moet je ook zeker doen als je dat wilt . Ik wil je heel veel sterkte wensen en voor nu heb je een lekker vakantie in het vooruitzicht , ga genieten van je man van de avonturen die jullie gaan bekeven en even genieten en stil staan bij de dingen waarvoor je dankbaar bent die je wel hebt voor nu en als je terug komt heb je nieuwe positieve energie om door te kunnen gaan en ik weet zeker dat het een keer gaat lukken lieverd Ik denk aan je ! Jij was degene met wie ik en samen met nog andere als eerste op het bankje terecht kwamen Houd moed geef niet op ! Sterkte ❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door het ziekenhuis, idd negatief. Dank je wel! Op naar de derde poging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hè jammer cil, had zo gehoopt dat het bij jou wel gelukt was.Sterkte 😘 en de 3e ronde gaat m worden 💪🏻.Vond het zelf wel zwaar om weer naar de 3e ronde te gaan. Hoe verder je komt in het traject des te moeilijk wordt het om je weer bij elkaar te rapen.Je mag altijd een privé berichtje sturen als je wilt.Maar hoop vooral dat je met positieve energie verder gaat en dat dat m gaat worden 🍀😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen ladies@ Pino81 Ohw shit schat dat is idd echt k*t Ik hoopte het zoo dat het dit keer raak zou mogen zijn bij jouw! Zoo verdiend..het is ook allemaal oneerlijk allemaal... ik kan me goed voorstellen Pino dat je even een volgende poging zonder het forum wilt gaan doen en dat moet je ook zeker doen als je dat wilt . Ik wil je heel veel sterkte wensen en voor nu heb je een lekker vakantie in het vooruitzicht , ga genieten van je man van de avonturen die jullie gaan bekeven en even genieten en stil staan bij de dingen waarvoor je dankbaar bent die je wel hebt voor nu en als je terug komt heb je nieuwe positieve energie om door te kunnen gaan en ik weet zeker dat het een keer gaat lukken lieverd Ik denk aan je ! Jij was degene met wie ik en samen met nog andere als eerste op het bankje terecht kwamen Houd moed geef niet op ! Sterkte ❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘
Thanks lieve Miranda! 😘We zijn idd allebei zo vorig jaar hier om het bankje gekomen.En helaas nig steeds met lege handen.Vindt het lastig om steeds maar anderen te moeten feliciteren. Dat het gelukt is en wij nog steeds met lege handen staan.Heb behoefte aan meer persoonlijk contact waarin je elkaar een beter kan steunen. Hier is het een komen en gaan. En om dan naar zwangersschaptesten te kijken van anderen vind ik moeilijk.Dus vooral nu proberen dingen te doen waar ik positieve energie van krijg. Hopelijk ia het bij jullie in de nieuwe ronde gegund. Dat het maar eindelijk eens mag lukken en dat we beide over een paar maanden eindelijk kunnen zeggen we zijn zwanger 💪🏻🍀.Jij ook succes! En zal je wel eens een berichtje sturen om te horen hoe het gaat 😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,Een lastige miskraam achter de rug, die nu echt voorbij is. We kunnen weer verder, heel fijn! 26 dec gestopt met utro & progynova, 3 januari bloeding maar hcg steeg. Uiteindelijk injectie gekregen om het achterblijvende weefsel, of mogelijk een bbz weg te krijgen. Vandaag was mijn hcg eindelijk laag genoeg om lucrin te injecteren. Daarmee drie maanden in de kunstmatige overgang ivm endometriose en begin mei punctie twee.Ik ben niet veel aanwezig geweest hier de afgelopen weken en zal dat de komende weken waarschijnlijk ook niet zijn maar aangezien ik hier ook in het schema sta toch een korte update :) Zowel mijn vriend als ik zijn blij met deze korte 'rust'pauze. Even op adem komen en weer meer ruimte voor elkaar en andere dingen.Meiden, veel succes allemaal!!
Lieve wensmama. Wat is het oneerlijk en zwaar hè.Neem je rust en probeer dingen te doen waar je energie van krijgt.Ik ga ook (tijdelijk) van het forum af, even aan mijzelf denken.Hoop voor je dat je deZe klote Periode ene beetje kan afsluiten en je dadelijk weer met vertrouwen verder kan. Hopelijk met succes!!! Hele veel sterkte, dikke knuffel en succes 🍀😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve wensmama. Wat is het oneerlijk en zwaar hè.Neem je rust en probeer dingen te doen waar je energie van krijgt.Ik ga ook (tijdelijk) van het forum af, even aan mijzelf denken.Hoop voor je dat je deZe klote Periode ene beetje kan afsluiten en je dadelijk weer met vertrouwen verder kan. Hopelijk met succes!!! Hele veel sterkte, dikke knuffel en succes 🍀😘
Lieve pino,Ja het is zeker zwaar. De afgelopen 2,5 jaar is het een kwestie geweest van door, door, door! Operaties, reïntegratie op het werk, ivf en nu opnieuw thuis van het werk. Nu proberen weer een beetje rust te vinden. Daar is geen recept voor geloof ik, dus links en rechts maar iets uitproberen. Jij bent ook al aardig ver in het traject geloof ik hè? En de meiden in de omgeving worden maar zwanger.. voelt als een oneerlijke strijd voor jou waarschijnlijk ook.Groot gelijk meid, dat je het forum even laat voor wat het is. Veel sterkte!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mupje hoe gaat het? Hou je het nog vol met het wachten? Heb je al een voorgevoel?
Het ene moment lijkt het of ik gek wordt, het andere moment alsof alles langs me heen gaat. Hetzelfde met mijn voorgevoel, zo voel ik of hij er nog zit, en zo weer niet. Ik weiger te denken dat het niet het geval is, maar ben toch bang dat het te mooi om waar te zijn is. Hoe positief ik dit traject inging , hoe negatief geladen ik me voelde toen ik de kamer binnenstapte voor de TP, toen verteld werd dat het kwalitatief niet zo een goede was. Ik wil dit gevoel niet hebben, dus ga dan steeds mezelf afleiden naar andere gedachten. Ik weet even niet meer wie het hier zei, over het gouden eitje en het zich maar verder ontwikkeld. Deed me zo goed, om het positief te zien. Want ja, ooit is er immers een baby’tje wezen groeien. En buiten dat ik het mezelf zo gun, gun ik het mijn dochtertje zo.Ik wilde op Valentijnsdag gaan testen, maar houd het toch bij de 15e. Die ene dag moet er ook nog wel bij kunnen. Morgen nog maar maandag😩Even terug wezen scrollen, maar zag dat jij ook in Zwolle zit en ook de enige teruggeplaatst heb gekregen. Wanneer jij de td? 20ste dan denk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

🦋Mupje: 1 feb tp15 feb td

🦋ACJ1984: 6 feb tp20 feb td

🦋Menace: 8 feb tp22 feb td

🦋Alice123: 9 feb tp23feb td

 

Flower01: ovulatie testen

 

Femke1985: 29 jan start gonalf,

.. feb 1e echo fm

 

Miranda13: 7 feb start gonalf

.. feb 1e echo fm

 

Yamila: 2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

 

Lalautje: 7 feb start saizen

19 feb startecho

 

♥️Amf: cryo

♥️Beebwish: cryo

♥️Sharlee: nieuwe poging

♥️Wensmama: nieuwe poging mei

♥️Cil: nieuwe poging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ene moment lijkt het of ik gek wordt, het andere moment alsof alles langs me heen gaat. Hetzelfde met mijn voorgevoel, zo voel ik of hij er nog zit, en zo weer niet. Ik weiger te denken dat het niet het geval is, maar ben toch bang dat het te mooi om waar te zijn is. Hoe positief ik dit traject inging , hoe negatief geladen ik me voelde toen ik de kamer binnenstapte voor de TP, toen verteld werd dat het kwalitatief niet zo een goede was. Ik wil dit gevoel niet hebben, dus ga dan steeds mezelf afleiden naar andere gedachten. Ik weet even niet meer wie het hier zei, over het gouden eitje en het zich maar verder ontwikkeld. Deed me zo goed, om het positief te zien. Want ja, ooit is er immers een baby’tje wezen groeien. En buiten dat ik het mezelf zo gun, gun ik het mijn dochtertje zo.Ik wilde op Valentijnsdag gaan testen, maar houd het toch bij de 15e. Die ene dag moet er ook nog wel bij kunnen. Morgen nog maar maandag😩Even terug wezen scrollen, maar zag dat jij ook in Zwolle zit en ook de enige teruggeplaatst heb gekregen. Wanneer jij de td? 20ste dan denk?

 

Het is zooo herkenbaar wat je schrijft. Mijn zoontje komt uit hetzelfde "nest" had 10 cryo's ingevroren. Dan denk ik er moet toch 1tje bij zitten die goed is?? Hierna hebben we er nog 1en dan moeten we alles weer opnieuw doen. De 20e idd testen! Ik moet dus nog wat langer geduld hebben😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden