Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Sab, wat goed, 13 kilo!!! Hoe doe je dat, ben wel benieuwd. Zou er eigenlijk ook nog wel wat kilootjes (nou, zeg maar kilo's) af willen hebben....

Iedereen die met vakantie gaat/is: FIJNE VAKANTIE !!

:mountainClimb:

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijne vakantie Sab!!!!!!!!

Wil ook wel weten waar je heen gaat /bent, zal toch niet dat je oook naar gran canaria bent hahahahahahahah

Nee jij zal wel op kreta zitten, denk ik!

Lekker dat het bij jou ook goed gaat met lijnen, als we mekaar weer zien zijn we slank hahahahahahahahha

En beau we gaan dus naar gran canaria naar hotel lopesan!

http://www.zoover.nl/spanje/gran-canaria/maspalomas-campo-golf-internationaal/gran-hotel-lopesan-costa-meloneras/hotel

Hier gaan we heen.

En voel je vooral niet schuldig allemaal, de kleintjes worden groot dus druk druk druk!

Lis wat een mooie buik heb je meis, hoe is het met je?

Nou meiden ik ga zo lekker een tibetaanse massage laten doen, heb er zin in!

morgen de hond wegbrengen en dan op VAKANTIEEEEEEEEEEEEE

Ik kom nog wel even loeren voordat we zondag vliegen!

Kus allemaal!

Geplaatst

Wouw sab, 13 kilo, sjemig, da's echt super zeg! Echt mega-knap!

Ik kom je na mn zwangerschap om tips vragen... Laatst was ik 5 kilo aangekomen in 4 weken, hmmmmmmm. Is niet de bedoeling geloof ik.

Nou, goed te horen dat t zo goed gaat, dan kan je straks zonder stress aan de slag.

En jullie dus ook al op vakantie, lekker zeg! Heel veel plezier!

Roos, had ik jou al gefeliciteerd met je nieuwe baan? Ik hoop dat je t erg naar je zin zult hebben! en hou je een beetje in he, qua schoenen kopen...

José, jij ook veel plezier, oh wat lekker, ik ben al niet meer geweest sinds de zomer, maar ik geloof dat t bij jullie langer geleden is of heb ik t verkeerd? Geniet er lekker van.

Hier gaat t wel, ik hoef nog maar 3 weken te werken (heb extra vakantiedagen opgenomen voor mn verlof) en dat is dus maar 9 dagen... Komt goed uit want ik kan qua rug niet meer lang liggen, dus heb ik eigenlijk overdag een slaapje nodig. Ik heb na mn werkweek(je) behoorlijke blauwe kringen onder mn ogen...

Eigenlijk is vooral die rug dus vervelend, verder vind ik t nog steeds zo gaaf, zwanger zijn. Zo jammer dat t straks weer voorbij is. Niet dat ik niet ook zit te springen om dit kindje te zien en vast te houden. Lekker dubbel is dat.

En ik snak naar een lekker glas wijn of een heerlijk biertje. Erg he...en ik wil nog wel borstvoeding geven...

Ik zie overal om me heen weer van die brave babies die lekker gaan slapen en goed drinken/ eten en hoop dat die van ons ook zo is. Maar ik reken toch maar op heel wat slapeloze nachten en huilbuien en een jaloerse ebbe. Die is al jaloers als de kat bij mij op schoot komt dus dat wordt nog wat.

Ik heb nu een babyklokje met hoeveel dagen het nog duurt: nog 68. Gaat snel he?

Groetjes allemaal!

Lis

Geplaatst

Hey daar ben ik weer,

heb nog veel bij t elezen, dus even kort.

Ben net terug van een week skiën, heerlijk, maar wel heeeel anders met kindjes haha.

Zal foto's plaatsen, doei doei

Geplaatst

... nadat de dames uit het ledikantje zijn gegaan en nu in een groot bed slapen, staat nu de kinderwagen te koop....

Tsja, het is nou eenmaal een enorme sta-in-de-weg, zo'n tweelingkinderwagen, en hij past maar net in de kofferbak van de auto. En dan met de vakantie in het achterhoofd is een tweelingbuggy veel praktischer. De meiden willen ook steeds meer en vaker lopen, dus ....

Tweelingkinderwagen te koop zetten en via marktplaats een tweelingbuggy op de kop getikt. En zo is het volgende babyhoofdstuk afgesloten :tearyeyed:

Begrijp me niet verkeerd, we zijn dolgelukkig met drie gezonde kinders, maar je sluit toch een lange periode af.....

Geplaatst

Oh ja, wat ik nog vergat. Zitten we gisteren lekker pannekoeken te eten. Zegt Roos tegen Kim: "Lekker Kim?". Waarop Kim antwoordt: "Ja Roos".

En dan gisterenavond in bed. Ik stop Kim in, geef haar een dikke knuffel en een kus en zeg: "Kim, ik vind je lief". En wat zegt Kim: "ik jou ook"....

Nou zeg ik je... net 2 jaar oud !!!!

Geplaatst

OOh Vonnie, wat heerlijk hé? die kids!!

Ja, weer een mijlpaal, een hoofdstuk afgesloten.. het gaat snel, al vind ik het allemaal zijn charmes hebben! Maar af en toe denk ik ook nog wel eens, aan die babytijd, die zó ver weg lijkt!

Geplaatst

Ja Vonnie, inderdaad een tijdperk afgesloten bij het verkopen van spulletjes.

Ik heb vandaag een stukje gefilmd van Thomas, die Iris hapjes vla aan het voeren was.

Hij had nog over en zij vroeg een hapje....zooooo lief inderdaad.

Geplaatst

Joos en Sab; sorry ben te laat om jullie een fijne vakantie toe te wensen!!!!!!!

Ik hoop dat jullie het geweldig hebben!!!

Vonnie; wat heerlijk zeg dat je meiden zo tegen elkaar praten. Hilarisch, echt geweldig!

Lis; nog 68 dagen? Dat schiet echt op!

Verder niet veel nieuws. druk druk druk maar dat is een bekend verhaal bij allen van ons!

Geplaatst

Hey,

Ga vanavond wel ff bijlezen

eerst ff Milan's verjaardag vieren hij wordt vandaag 2 jaar!!

ben meer gespannen dan de kleine man zelf!

hahhaha

Geplaatst

Roos, gefeliciteerd met Milan!!!!!!!!!!!

Heb je nog een leuke taart kunnen vinden? En is ie lekker verwend???

Fotooooooooooooooooooos!

Groetjes Laura

Geplaatst

Roos, gefeliciteerd met je kleine, grote man!!! Hoe vind ie zijn nieuwe bed?

Geplaatst

Roos, Gefeliciteerd met Milan zijn 2e verjaardag, zag een leuke taart op je Hyves, echt geweldig mooi! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Gr Bianca

Geplaatst

Oh Roos, SOLLY!! Ben ff een paar dagen niet hier geweest en zie nu dat Milan's grote dag alweer achter de rug is. Toch nog van harte proficiat en ik hoop dat jullie een leuke dag achter de rug hebben. Ligt Milan inmiddels in zijn grote jongensbed? En zo ja, vind hij het fijn?

Geplaatst

Het is rustig hier!

Wie van de maart/april kindjes is de volgende jarige?

Jullie raden nooit wat ik vanavond moet gaan doen... naar de info-avond van de basisschool!! Ja.. nu al!

Volgende week moeten we Len gaan inschrijven, niet normaal hé, hij is 2,5.. haha.

En op de pueterspeelzaal.. was het wéér drama. Huilen huilen huilen.. echt, ik werd er gewoon doodmoe van. De juffen met de handen in het haar, andere kindjes uit hun doen.. dus, ik heb er een hele nacht wakker van gelegen (ja echt..) want ik was de grens al over van "oo, wat zielig" en aanbelandt bij "nu moet het maar eens afgelopen zijn".

En ik heb met de juffen gepraat, en gezegd dat ze wat strenger moeten (mogen) zijn. Ik denk namelijk dat meneertje al die (extra) aandacht wel lekker vind......... :sneaky: (ooo, best erg om dat van je eigen kind te zeggen hihi)

Maar................ vandaag dus, zijn ze begonnen met wat strenger zijn, en wat strenger is best heel streng hihi. Wanneer hij huilt mag hij niet meedoen met het groepsgebeuren en moet hij buiten het groepje (wel in dezelfde ruimte) op een stoeltje gaan zitten, wanneer hij niet meer huilt, mag hij weer meedoen.

En.. vandaag heeft hij 2 x op het stoeltje gezeten, en vanaf 10.00u heeft hij heerlijk gespeeld!!!

Toen ze gingen plakken en de juf stond naast een ander kindje, zei Len : Hier komen staan" wijzend met zijn vinger hahaha, dat kan natuurlijk niet... toen de juf dat vertelde, wist ik het zeker, hij wil gewoon alle aandacht!!

oooohoo, erg hé? hihihihi.

(moet er stiekem wel mee lachen)

Roos, wat een geweldig leuke taart had je voor Milan!!!!

Lis, hoe is het met je? Hoeveel weken al?

Sab, Joos, al terug van vakantie?

Geplaatst

Amanda, wat een gedoe met Len op de psz zeg... Kan me voorstellen dat het toch wel een heel dubbel gevoel is. Je weet dat je kind niet met tegenzin naar de psz moet gaan, maar je weet ook dat hij het er toch ook wel naar zijn zin kan hebben. Moeilijk hoor. Marissa is nu drie keer naar de psz geweest. De eerste en tweede keer zei ze: doei en speelde meteen verder. Maar gisterochtend begon ze te huilen toen ik weg ging, ze keek me zo zielig aan... Oh, mijn hart brak echt... Mijn verstand zei: Doorlopen, komt wel goed. Maar mijn gevoel zei heel wat anders: Oh, ik wil mijn meisje troosten en desnoods neem ik haar weer mee... Zo moeilijk he. Heb gezwaaid, ben naar huis gegaan en toen ik haar weer op kwam halen, zei de juf: je was nog niet van het plein af en Marissa speelde al. Pfff, ik weet dat ze het er naar haar zin heeft, maar toch had ik het ff moeilijk hoor... Nou ja, ff doorzetten en dan komt het allemaal goed.

Groetjes Bianca

Geplaatst

Olaaaaa! Ben weer terug uit Oostenrijk!

Heerlijk weer gehad, de hele week zon, eindelijk!!!!

Carolijn is alweer wakker, grrr 25 minuten in bed gelegen..pfff

Amanda, wat een gedoe zeg op de psz, maar even doorbijten denk ik inderdaad.

Roos gefeliciteerd met Milan en Boke jij ook met de meiden he?

Nou,ik moet rennen, tot snel weer.

liefs Sab xx

Geplaatst

oja Beau.. ergens in maart, dus waarschijnlijk zijn je meisjes ook alweer 2!

Gefeliciteerd!! En als het nog moet komen, een hele fijne dag!

Sab, heerlijk, een week zon!! Dat doet een mens goed.

Zijn jullie een beetje gewend in het nieuwe huis?

Geplaatst

oh sab wat heerlijk! lekker van genoten dus.

Amanda, wat goed dat je dat gezegd hebt. Knap hoor, is toch moeilijk lijkt me. Maar het werkt dus. Haha ik moet er wel om lachen, die Len, kleine slimmerik. Hij lijkt wel een beetje op Ebbe. Mama mee, mama hier, mama zus en zo. Hij regelt het allemaal wel. Die moet ook echt aangepakt worden, is aan het puberen, arg, ik wist niet dat t nog erger kan denk ik elke keer... Maar verder is het een lief slim kereltje...

Bianca, ja ik ben blij dat ik ebbe nooit hoef weg te brengen. (doet hub) Een paar keer gedaan en dan is ie ook zo stilletjes etc. maar na een paar minuten is het goed en hij heeft het prima naar zn zin. Wij moeders he...

Hier gaat t zn gangetje, alhoewel... over een week heb ik verlof! Ik ben dan nog maar 33 w en een paar dagen hoor, dus het is lekker vroeg (had zoveel vakantie dagen van mn vorige verlof over. toen bouwde ik op met 5 dagen en ging daarna 3 dagen werken!)

Ik ben er wel aan toe, want slaap slecht en vooral de dagen dat ik werk lig ik ook nog ns te piekeren snachts. Ik kan minder goed relativeren ofzo en maak me om van alles zorgen. Heerlijk dus dat dat in ieder geval over is. Heb ik alleen nog maar de 'gewone' zwangerschapskwaaltjes, haha.

Ik hoop nog 7 weken van er van te kunnen genieten, maar vooral van die dikke buik met levendige baby erin!

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Lis, goed te horen dat je zo geniet van je zwangerschap. En heerlijk, het vooruitzicht op je verlof, hopelijk wordt het een mooie lente/zomer voor je.

Van bijlezen is hier nog steeds geen sprake met zo'n wakker kind, ik red t elke keer net om 2 of misschien 3 korte topics te bekijken. Maar ik zie dat het hier niet zo druk is dus er valt niet veel bij te lezen haha.

Verder geen nieuws hier, dus ik ga kijken of ik nog wat kan bijlezen.

toedels xxx

Geplaatst

Lis, Het schiet al aardig op he. Fijn om te lezen dat je zo lekker geniet! Beseft Ebbe het ook al dat er straks nog een babietje bij komt?

Liefs Bianca

Geplaatst

Roos; nog gefeliciteerd met Milan!!!!!!!!!!!!!

Lis; lekker hoor dat je bijna verlof hebt. Kun je samen met Ebbe nog even leuke dingen doen. Hij zal straks zijn mama moeten delen en dat zal wel even wennen zijn. Geniet er maar lekker van.

Joos; hoe was het op vakantie? Alvast een fijne verjaardag zondag!

Sabje; wat fijn dat je zo genoten hebt! Jij ook een hele leuke verjaardag toegewenst zondag!

Amanda; moeilijk hoor met Len zo op de psz. Knap van je dat je het nu op deze manier aanpakt. Hopenlijk helpt het en kan jij gewoon vanaf nu elke keer met een gerust hart naar huis. Leuke avatar heb je trouwens!

En hoe is het met de anderen?

Hier zijn de meiden inmiddels ook 2. We hebben een geweldige verjaardag gehad.

Ze zijn schandalig verwend en hebben er erg van genoten. Ook net gestart met de psz.

Ze vinden het tot nu toe nog leuk, dus daar ben ik erg blij mee.

Verder geen nieuws. Ja druk is het hahahaha maar daar ben ik niet de enige in volgens mij aan de aantal reakties hier te zien in de afgelopen weken. Het is nu eenmaal een bedrijvige tijd maar het is toch gewoon geweldig!

Het worden al echte meiden, zo leuk om te zien. Beginnen al lekker te praten, kleuren, puzzelen enz.

Nou, ik brei er een eind aan. We gaan heerlijk genieten van het zonnetje!!!!!!!

Kus, beau

Geplaatst

beau, jij ook van harte gefeliciteerd met je meiden!

ja wat worden ze groot he. Toch ook wel heel fijn hoor, ze kunnen al zoveel.

Bianca, ebbe snapt t volgens mij nog niet helemaal. die gaat wel schrikken straks, van de baby... ik denk heel dubbel, blij maar ook jaloers. Tja, dat moeten we maar gaan meemaken.

Hier is mijn verlof begonnen, althans eigenlijk natuurlijk volgende week dinsdag (op vrijdag en maandag ben ik altijd vrij), maar mn laatste dag zit er op, dus ik vind het wel verlof!

Jihoe!

en nu maar hopen dat ie wat langer duurt dan vorige keer en deze beeb dus gewoon op tijd komt ipv 3 weken te vroeg. We zijn er dit keer echt nog niet klaar voor haha.

Sab, hoe is t bij jou? Mei begint al aardig dichtbij te komen he? Spannend joh. Een beetje dezelfde timing als bij al onze kleintjes (qua maand) of is het iets eerder? Nee het was juni he? Goh, ik weet t niet meer precies...

Groetjes aan iedereen,

Lis

Geplaatst

oo Lis, heerlijk, geniet van je verlof! Met dit weer gaat dat zeker lukken!

Geplaatst

José en Jheroen, en Sab,

Een hele fijne verjaardag morgen, van jullie Anne-Meya, en Carolijn.

Geniet ervan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden