Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thirse is nu bijna 13 weken. Ze doet het echt super hoor, maar ik heb gewoon een beetje moeite met alles weer voor elkaar krijgen. En dat zit hoofdzakelijk in mijn koppie geloof ik.

De opleiding duurt nog 2 jaar. Heb het eerste jaar er bijna op zitten, al loop ik nog een paar boeken achter. De tentamens heb ik wel gehaald.

Heb al diverse brieven de deur uit, maar helaas maar weinig reacties gehad. Tja, voor de portemonnee wordt het wel noodzakelijk dat er gauw wat gaat komen.

Groetjesssssssss

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo allemaal,

veel te lang geleden een berichtje van mij..ik kan heel veel excuses zoeken die ik niet wil...ben moe te druk met kids, werk en huis en tuin enz..........sorry

Het gaat hier wel goed hoor maar het zijn er 2 met een heel eigen willetje ..precies tegenovergesteld...hang de hele dag ze uit elkaar te halen. pffffffffffff

hebben jullie dat ook??

verder gaat het qua ontwikkeling erg goed, Lieve is een pittig meisje die alles wilt regelen(voor mama, papa, faas de hond enz) Ze speelt wel goed alleen.

\Faas is een echtje jongen, roept de hele dag klimmen, auto paf poef enz...

Van de week op het CB (lees ook eindelijk) geweest voor de 2 jaern controle.

Of ze al 2 woorden enz praten, ze zinge al hele liedjes hahah. Lieve zat meer op 3 jarig niveau dan 2 jarig, ach ze weeet wat ze wilt..Ik heb vandaag een weekje extra Kos geboekt voor in juni, ben er echt aan toe om met ons 4ern lekker weg te gaan. lekker allin.

Ik mag niet klagen hoor dit jaar ondanks de kredietcrisis die ook op mijn werk heerst. Ga eerst in mei naar Malta voor het werk, juni Kos en september Spanje met mijn zus en gezinnen..

En jullie allemaal.......

Spannend Lis!! nog fffffff

En AM al naar de psz, leuk Joos dat het goed gaat, ze zijn er echt aan toe dan he. Hier gaan ze al 2 dagen naar het kdv dus dat hou ik maar zo, daar spelen ze ook met anderen.

Amanda, ik las het al op je hyves dat je nu eindelijk wist wat je hebt, niet fijn hoor, heel veel sterkte.

En voor alle vergeten jarigen..HIEP HIEP HOERA!!!

Ik ga een beetje ;-) bijlezen

Liefs Cynthia

Gast Amanda
Geplaatst

Ik hoop dat je snel wat vind Hilde, is alweer een kopzorg minder!

Kun je altijd nog verder kijken en je opleiding afmaken.

Hoop dat je je rust een beetje kan vinden.

Cynthia! Je benet er! Net de foto's bekeken, wat een leuk stel zijn Lieve en Faas!

Lekker op vakantie, en nog wel 2/3 keer, heerlijk hoor, geniet er maar van.

Geplaatst

Hey Cynth,

Goed je weer te horen.Ik ken het gevoel dat je politieagent bent geworden, hier ook vaak bonje. Iris is ook de regeltante. Wij mogen 10juni voor de 2jr3mnd controle. Ben benieuwd.

Verder ben ik ook druk, maar gelukkig jullie ook, dus excusen niet nodig.

Lis, hoe je het nog vol? Heerlijke dag gekozen voor een "laatste weekend samen" dag. Heerlijk weer. Sterkte nog even. Kan me voorstellen dat je opziet tegen de bevalling. Iedere bevalling is inderdaad anders, dus toi toi toi.

Hilde, balen dat je werk moet zoeken, en het is er niet.... In welke sector zoek je iets?

Amanda, hoe agat het nu? Er is niet echt een dieet bij Fibromyalgie. Maar veel mensen die het hebben zijn te zwaar (oa door weinig lichaamsbeweging) en komen dan bij mij.

Hier gaat het prima. De waterpokken zijn op hun retour maar de tweeling is wel nog pieperig en onrustig. Misschien door alle aandacht van afgelopen week, dat ze nog even doorgaan met "zeuren"?

Vandaag moederdag, maar daar doen we niet echt aan. Ik hou niet van die coomercie. Heb liever een gezellig ontbijt (ze hebben samen met papa croissantjes gemaakt) en een mooie tekening (papa vergeten te maken met hun en de creche doet er niet aan?).

Groetjes Laura

Geplaatst

Hilde heel veel succes met zoeken. Da's niemands hobby, maar ik hoop dat je snel iets leuks vindt!

Lau, wat fijn dat de waterpokken bijna achter de rug zijn. Hier ook wel de ervaring dat na ziek zijn ebbe nog even niet zo makkelijk te handelen is...;)

En wat jammer dat je geen tekening hebt gehad! Hier heeft de creche wel gezorgd voor een mooie tekening. Hoeft niks voor te stellen, t gaat om het idee he...

Maar goed, ik heb ook niet echt een moederdag gevoel gehad zo zonder ebbe... wel erg genoten van het mooie weer inderdaad. En toch ook wel door hub verwend met ontbijtje.

Ik probeer elke dag een stukje in t meldtopic te schrijven, lukt niet altijd, maar dan weet je waar je kan kijken mocht je je afvragen of ik al aan t puffen ben...

Groetjes!

Lis

Geplaatst

Hey meiden, hier weer een kort berichtje uit Den Haag. Kijk wel regelmatig even om bij te blijven maar schrijven lukt me gewoon niet meer zo uitgebreid. Ook teveel te doen en te weinig tijd.

Lau gelukkig knapt je span weer op, altijd naar als ze wat hebben, ook nu nog.

Amanda, wat een rotziekte, hopelijk wordt de pijn draaglijk . Iig lekker een vakantie om naar uit te kijken.

Cynth, yeeeeeeeeea je bent er weer hihi. Hoorde indd op t reisburo dat de crisis wel een grote impact heeft op de reisburo's maar ja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weer via internet heb geboekt voor in juni..., tis nou eenmaal goedkoper via internet en voor dezelfde reis meer betalen gaat me te ver...ik zal volgende keer aan jou vragen wat je voor ons kunt betekenen ;-) :-) Tis namelijk wel van Tui hihi.

Hilde, ik ken het ook, je moet zo je ritme zoeken in het begin, heb er ook last van gehad en dan ook nog werk zoeken, bah, niet ideaal maar t zal moeten he? Brr, sterkte hoor meis.

Lis: is er al een babbietje? Hihi, goed hoor dat ie langer is blijven zitten dan Ebbe!

Voor de rest: hopelijk gaat alles goed met jullie!

Nou meiden,

ik ga lekker even liggen want ik ben moeeeeeeee van al het harde werken en Carolijntje slaapt ook even.

Kus voor iedereen xx

Geplaatst

he Lis nog niet bevallen...zo spannend hoor!

En Lau weer aan de betere hand die 2...gelukkig maar, zeuren heeft niets te maken met ziekte hoor, vandaag heeft Lieve nl a 3 uur gehuild en gezeurd achter elkaar en nu ze in bedje liggen wilde ik effe zappen is de zapper weg...( lees verstopt) dan maar gaan dweilen..ook leuk

sab, via het reisbureau is het echt dezelfde prijs hoor, maar dan wel alleen bij arke reisbureau's en niet de anderen;-)

en je moet altijd om korting vragen bij je reisbureau, krijg je nu altijd....

Lis, ik las over dat bijten, dat doet faas ook wel eens hoor, vooral als zijn zusje hem pest of knijpt dan wordt hij soms heel erg boos en dan zet hij de tanden erin...

Verder zit Faas in een meisjes fase..kennen jullie dat, hij wil een meisje zijn(zegt hij) en wil roze dingen en speldjes in de haren???!!!!!!!!!!!!

waait hopelijk ook over, we doen nu maar met hem mee.....wat anders?!

hoe is het met de rest , alles ok??

Groeten Cynthia

Geplaatst

haha Cyn, nee dat ken ik niet.. haha maar dat komt denk ik omdat Len hier geen roze dingen ziet en geen speldjes enzo.

Wel speelt hij bij vrienden met meisjes met de poppen en met de buggy enzo, dus denk dat het gewoon heel normaal is!!

Gaat vanzelf wel weer over.

Geplaatst

O Cynt, wat moet ik lachen om Faasje - smeerkaasje hahaha.

Thomas had vorige week ook speldjes in zijn haar en heeft zelfs een eigen pop en ik heb ook 2 poppenwagens, anders is er dikke ruzie.

Ik maak me er maar niet druk om, Iris speelt tenslotte ook met lego en auto's.

Geplaatst

Hier ook hoor. De oudste (een jongen) speelt nu ineens graag met poppen, kinderwagens ed. en wil zelfs een speldje in zijn haren....! Is maar een fase, ze vinden het gewoon interessant. Kim speelt daarentegen graag met de auto's en het gereedschap van haar grote broer. Ach, we gaan er gewoon in mee, alleen de oudste gaat echt never-nooit-niet met een roze speldje in zijn haar de straat op..... hihihi!

Geplaatst

Hier niet veel ervaringen met jongens van een tweeling die graag speldjes in willen :-)

Volgens mij is het inderdaad een fase.

En wat jij zegt Lau spelen meiden ook met lego en auto's.

Kijk als ze straks een jaar of zeven zijn dan is het een ander verhaal als ze speldjes in willen :-)

Lis; gaat het goed met je?!?! Echt de laatste loodjes nu meis!

Joos en Sab; al tijd niet gesproken. Hoe is het met jullie??

En met de rest??

Hoe gaat het met jullie met de zindelijkheid. Zijn er al kinderen zindelijk aan het worden of niet?

Hier hebben ze van de week voor het eerst op het potje geplast. Helemaal super!!!

Helemaal trots natuurlijk was ik!

Gezellig weekend allemaal!

Geplaatst

Hey,

Ja Beau, Thomas heeft 1x op potje gepoept en 2x geplast. Maar dat was al een maand voor zijn 2e verjaardag. Momenteel vinde ze het potje niet meer interessant, dus ga ik van de zomer in Frankrijk weer verder oefenen. Dan kunnen ze wat langer luierloos rondlopen. Nu is het te koud haha.

Maar wat goed van jouw meiden zeg!!!

10 juni mogen we weer naar het cb, dus zal daar eens vragen hoe we het moeten aanpakken. Prénatal heeft van die leuke stickerboekjes, maar daar vind ik ze nog te klein voor.

Even andere vraag algemeen; ik zoek voor Thomas een lang witte broek mt 92. Mijn schoonzus trouwt in sept en de bruidmeisjes hebben al leuke witte jurkjes. Hij is de enige jongen, maar nu kan ik nergens een leuke witte broek vinden (alleen kort). Iemand ideeën?

Geplaatst

hoi hoi..

hier nog niet zindelijk, willen wel heel graag op het potje maar meer voor het leuke..

Op het kdv plast Lieve wel al op de kleine wc's, ik ga ook in de vakantie oefenen als t warm is.

Lau,

Je hebt momenteel ook veel witte spijkerbroeken. En een meisjesbroek, ziet niemand toch, daar is wel veel wit te vinden ..

Lis, leef je nog...

En Joos, alles ok?

Groetjes Cynthia

Geplaatst

Hey meiden...

Over dat zindelijk worden hoorde ik laatst een goeie tip...

De kinderen onder de luier een onderbroekje aantrekken. Ze voelen dan dat ze nat worden. Die luiers van tegewoordig absorberen zo goed dat ze niet eens voelen dat ze plassen.

En het voordeel: niemand ziet dat ze 'in de broek' geplast hebben.

Hier weinig nieuws.... Thirse groeit goed en we genieten van haar!

Groetjessssssssss

Geplaatst

He meiden,

ebbe heeft t potje een tijdje heel leuk gevonden, niet dat ie er iets op deed...

maar vandaag wilde hij poepen en zei dat ook, maar niet op het potje! jammer hoor, maar ja, het komt wel.

Hier alles nog steeds rustig!

Lis

Geplaatst

Goed idee Hilde!! Zal het bij iets mooier weer gaan proberen. Thomas is denk ik wel al zover, Iris nog niet.

Lis, alles oké nog daarbinnen?

Cynt, dank voor je tip, zal gaan kijken naar spijkerbroekjes etc.

Hier weinig nieuws. Lekkere relaxte zondag gehad en klaar voor een drukke werkweek.

Groetjes Laura

Geplaatst

De dames hier vinden het naar de wc gaan van papa en mama machtig interessant, dus ik neem ze tegenwoordig mee naar het toilet als ik ga plassen. Ook het potje is interessant en ze zeggen dan ook geregeld: potje plassen.... Maar als ze dan uiteindelijk met de blote billen erop zitten, dan is dat toch wel eng! Ik ga binnenkort maar es proberen om ze elke avond voor het naar bed gaan op het potje te zetten. Wie weet zit er een keer een plasje in! En sowieso gaat van de zomer met warm weer de luier buiten uit, zo heeft de oudste het ook geleerd!

Geplaatst

:shower1:Hallo, even mijn schaamte weg douche hahahahahahah

Erg ik ben al zo lang niet geweest!

lis nog niet bevallen heb ik ff snel gelezen.

Amanda wat but zeg die fibro, zover ik me nu heb verdiept in reuma is er niet veel aan te doen toch?

:toothy1:en ja hier ook ik ben twee en ik zeg nee en ben nog doof ook, hahahahahha

Sab wanneer ga je beginnen meis?

Hier gaat het eigenlijk wel goed naar omstandigheden.

Ook hier een diagnose en een naam gekregen voor mijn klachten.

Syndroom van tietze, is niks aan te doen dus mee leren leven!

Anne-meya vind het heerlijk op school, 2 x huilen en daarna gaat ze met plezier gelukkig.

Ze is 2 weken erg ziek geweest voor het eerst, wat een ellende zeg.

Niet drinken niet eten koorts dus naar de dokterspost geweest omdat ze al 2 dagen niet had gedronken(natuurlijk in het weekend)

Krijgt ze broxil, nou dat is me toch smerig.

Niet naar binnen te krijgen met als gevolg gaan spugen en ja een kind wat al 2 dagen niet heeft gedronken en dan ook nog gaat spugen, brrrrrr

Dag erna bij mijn eigen huisarts een wat kindvriendelijker drankje gekregen.

daarna heeft ze een week niks gegeten, wat kan je je dan zorgen maken.

Op het cb was ze iets te zwaar een week daarvoor, na het ziek zijn niet meer dus hahahah

Ik ga nog even bijlezen, zag hilde al voorbij komen die erg moe is, kus meis!

We hebben er een klant uitgedaan alleen moeten we nog tot 1 dec het contract afmaken en dan krijgen we weer wat rust hier.

Kus allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

He Seetje,

Long time no see...! Wat vervelend van je aandoening, heb je er nog veel last van?

En dan Anne-Meya zo ziek geweest, zielig is dat hè? En je staat dan zo machteloos. Maar zo te horen is ze aardig hersteld: dat "ik ben twee en zeg nee" maak ik hier ook regelmatig mee. Maar ook : "ik ben vijf en mij maak je niks wijs...".....

Geplaatst

Joos.. fijn weer eens iets van je te lezen!

Wat goed van A-M, dat ze het zo goed doet op de psz.

Wat is ze ziek geweest zeg.. pff.. wat maak je je dan zorgen hé? Gelukkig is ze weer aan het opknappen.

Heb even gegoogled op je syndroom, niet fijn zeg!!

Makkelijk gezeg, ermee leren leven (hebben ze mij ook gezegd) maar zo simpel is het niet in de praktijk.

Heb je er veel last van?

Geplaatst

he José!

Leuk om van je te horen!

Wat balen van je ziekte, dat ze er niks aan kunnen doen. Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent, dat heeft lang geduurd he? Maar nu ermee 'leren leven', inderdaad, da's altijd makkelijk gezegd. Ik lees dat t soms erger is dan anders, is dat bij jou ook? En kan je de pijn een beetje stillen op de moeilijke dagen?

wat is A-M lang ziek geweest zeg! Jee, slopend lijkt me. En zo zielig!

Ebbe is ook gisteren even ziek geweest. Vandaag weer een beetje boven jan en ik heb m alweer naar t kdv gebracht. Voel me wel een beetje slecht, maar ik heb vannacht zooooo slecht geslapen, ik moest even bijkomen en zn koorts was bijna weg... hopelijk is het voor ebbe ook wel fijn om wat afleiding van de kindjes te hebben (ipv een moeie, hoogzwangere moeder). En als de leidsters het niet meer zien zitten bellen ze wel!

Ik ga dus even van dit vrije dagje genieten. ik ben wel uitgerekend vandaag, maar zo met een zieke ebbe en een balkonrenovatie hier ben ik misschien niet helemaal relaxed genoeg en duurt het nog even voordat de beeb eruit komt...

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Heb speciaal even ingelogd voor jou Lis om te kijken of er misschien al nieuws was.....

Kan best hoor dat je het nog even "ophoudt" tot Ebbe beter is en je balkon klaar is.

Je hoort wel vaker verhalen dat het eerst rustig moet zijn.....

Succes nog even met de laatste loodjes.

Joos; fijn je er weer bent. Wat houdt het syndroom van Tietze precies in? Wat *** dat ze niks kunnen doen en dat je er maar mee moet leren leven.

Makkelijker gezegd dan gedaan! Sterkte ermee.

Handige tip Hilde van die onderbroek. Ik ga hem morgen eens proberen.

Ik wilde ze vanmiddag al lekker laten dolen zonder luier in de tuin maar het was niet warm genoeg.

Geplaatst

Hey meiden,

hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik niet, ben aan het poetsen in huis, carolijn is op de creche en ik ben verplicht vrij, bah! Ging liever werken want t was een dure dag, dikke vette boete gekregen voor te hard rijden, echt zo $W%%$%@ gewoon, maar ja eigen schuld he? Ondanks dat toch nog even lekker geshopt vanmorgen in mijn uppie, heerlijk! voel me wel schuldig over die boete hoor, maar ja...

Joos, lang geleden zeg, goed dat je er weer bent. Balen van dat syndroom, en K dat ze er niets aan kunnen doen zeg. Heb even gekeken wat t is hoor, lastig lijkt me. Hoe is het met A-m nu?

Amanda, volgens mij heb ik van jou wat gemist qua fibro, ik weet t even niet meer, maar ook dat is zo'n rotziekte, ken t viavia. Hopelijk is het allemaal te doen.

Lau, hoe is het met Iris en Thomas , ik las waterpokken? Zooo zielig is dat, gaat t nu weer een beethe?

Boke: lekker aan het werk weer, wel leuke dingen gedaan met de meiden in je vakantie?

Cynthia: lekker aan het werk? WErk je nog steeds 4 dagen of is het al weer 1 dagje minder?

Oh ja Joos, we gaan in juni voor de cryo-poging als alles meezit. Mei halen we niet meer denk ik want ik ben nu bijna ongesteld en dan dag 10 bellen geloof ik en dan testen doen etc..en we gaan over een paar weken met vakantie. Dus eerst lekker weg en dan,ooohhhh spannend weer hahaha.

Ohhhhhhhh ja, had ik al verteld dat ik weer tante word??? Volgens mij niet. Nou ik word weer tante in augustus of september, lachen he? weer een manneke erbij, tis een jonge namelijk haha.

Verder niet veel spannende dingen hier, zitten met spanning op bericht van de bouwer te wachten of het huis inderdaad nog steeds opgeleverd wordt begin 2010, allemaal leuke dingen in het verschiet dus. Met Carolijn gaat ook alles goed, zal eens een foto plaatsen van haar.

Nou, meiden, ik ga nog even relaxen want ik ga zo op de fiets Carolijn halen, gezellig!!

toedeltjes xx

Geplaatst

hahahaha Sab is back!!

dan zal ik maar ff met je klesten..

Al heb ik niet heel veel te melden.

Wordt tijd dat Lis eens gaat bevallen! Ben erg neiuwsgierig naar de nieuwe wereldburger en helemaal naar zijn naam!

Mooie foto's van Carolijn wat je erop gezet hebt. Wat wordt ze al een hele dame!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden