Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joos, Jheroen, Sab & hubbie;

gefeliciteerd met jullie dochter en een hele leuke dag toegewenst!!!

2 jaar alweer, de tijd vliegt.

Het is een prachtige dag, heerlijk hoor; geniet ervan.

Liefs beau & kids

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Anne Meya en Carolijn,

Van harte met jullie 2e verjaardag!!!

Hopelijk worden jullie lekker verwend en hebben jullie een gezellige dag!

Beau, nog gefeliciteerd met je meisjes!!!

Hier gaat het redelijk, ontzettende druk met 2 bedrijven, kinderen en huishouden.

Ik moet zeggen dat ik jullie best mis hoor!!!

Groetjes Laura

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh ik mis jullie ook!!!!!

Djw voor de felicitaties en beau jij ook gefeliciteerd met je meiden!

Hier heerlijke vakantie gehad en de verjaardag was helemaal top.

Mooi weer dus de kindjes konden lekker naar buiten.

\Ga zo ff met de foto`s aan de gang en zal er dan hier ook wat opzetten!

lisssssss verlof,meis wat gaat het snel, geniet ervan.

Hoop dat je ook wat beter gaat slapen dan.

Ja lau hier ook zo druk met 2 bedrijven, brrrrrrr, wij zijn al aan het kijken naar een andere indeling vanaf jan 2010, hoop dat het gaat lukken dan gaat het allemaal wqeer wat rustiger worden.

Nou hier morgen naar de peuterspeelzaal, brrrr spannend hoor!

Nou ga ik dus even bijlezen, niet alles hoor, dat is niet te doen hahahahah

Kus voor allemaal!!!!!!!!!!!

Geplaatst

hoi hoi, nou we hadden prachtig weer gister, wat een geluk zeg! We hebben heerlijk in de tuin gezeten met de hele bups en de kids vonden het prachtig. Carolijn heeft een speelhuisje gekregen voor haar verjaardag en t was een drukte van jewelste in haar eigen huisje haha.

Joos: gefeliciteerd met A-M. Zo te horen ook een mooie dag gehad! En succes morgen op de psz.

Lis: heerlijk dat je verlof hebt,je hebt er prachtig weer bij, hopelijk blijft het zo en duurt het niet al te lang meer!

Lau, is goed toch dat je het zo druk hebt? Zeker in deze tijd mag je van geluk spreken als je bedrijf goed loopt, toch? Hoewel het voor de tijd met je kindjes misschien wat minder is hihi.

ow, ik moet gaan, ik zie het Albert busje aankomen, tpoedels

xx

Geplaatst

He Sab,

Da's waar ook, jouw kleine meid is ook alweer jarig geweest. Ik lees dat jullie een leuke dag gehad hebben. Alsnog van harte proficiat!!

Geplaatst

En Seetje, jij natuurlijk ook nog van harte met de tweede verjaardag van je dochter!!

Geplaatst

ZO, daar zijn we dan ook weer ff (5 minuten hoor, want dan moet ik de oudste alweer van school gaan halen...)!

Hier alles zijn gangetje, behalve dan dat de meiden wat aan het kwakkelen zijn. Verkouden en af en toe koorts waardoor ze gewoon niet lekker in hun vel zitten. Gaat vanzelf over, maar is lastig als ze alletwee eigenlijk alleen maar bij mama op de buik willen liggen....

Jammer dat het mooie weer bijna weer voorbij is, was wel lekker hoor, de hele middag de kids in de tuin laten spelen. Slapen ze zo lekker van!

Hier hebben we de meiden nu pas opgegeven voor de psz. Vind persoonlijk de leeftijd van 2 jaar erg jong, zeker als ik zie hoe onze meiden zich nu gedragen. Denk niet dat het een succes zal worden als we ze nu al zouden brengen. Dus opgegeven voor na de zomervakantie. Dan zijn ze 2,5 jaar en dan maar hopen dat het goed gaat. De oudste had er in het begin veel moeite mee, dus we hebben er al wel ervaring mee. Maar op een gegeven moment zijn we er wel aan toe, alhoewel de dames hier heel leuk met elkaar en met hun broer (kunnen) spelen.

Nou, het is weer huilen hier, dus ik ga de boel opvrolijken, inpakken en wegwezen!

Geplaatst

hallooooooooooooooo

Sab, jij natuurlijk ook gefeliciteerd mat je meisje.

wij hebben anne-meya een fiets met zijwieltjes gegeven, eentje met lieveheersbeestjes erop, heel lief!

Peuterspeelzaal is heel goed gegaan, ze vond het helemaal super.

Ze was zo moe toen ik haar kwam halen.

De juf is 2 keer gaan kijken hoe oud ze nou eigenlijk was vertelde ze, ik moest al lachen.

Ze praat zo goed zei ze, ja dat had het cb ook al gezegd maar ja wij horen niet anders dus letten er niet op.

Maar goed wel leuk om te horen dat ze zich heel goed duidelijk kan maken!

Ze had op een gegeven moment gezegd: waar is mijn papa nou gebleven.

hahahahah ze hadden haar met open mond aangekeken, hahahhaha

Maar goed hopen dat het volgende week weer zo goed gaat!

Vonnie anne-meya was echt toe aan de peuterzeelzaal.

Niet alleen wij vonden dat maar ook het cb en de huisarts waren het daarmee eens.

Dus een weloverwogen stap is het geweest!

Gaat het alweer wat beter met je meiden von?

Sab het ah busje, hahahahhaha

je gaat geen boodschappen meer doen zelf, hahahha

Hoest in je nieuwe huis meis?

Alles al klaar?

Ik moet nog gordijnen en dan zijn we eindelijk helemaal klaar!

xxx allemaal

Geplaatst

te gek Joos, dat het zo goed ging op de psz!!

Wat een bijdehante tante, erg leuk!!

Geplaatst

Jeetje Joos wat geweldig dat Anne-Meya al zo goed kan praten!

Die zin waar is mijn papa nou gebleven, ik zie het haar helemaal zeggen, knap hoor!!!

Hier zijn de meiden ook net begonnen met de psz.Ik moet ook zeggen dat ik van tevoren mijn bedenkingen had. Ik vind nl. 2 jaar ook best jong, maar ik wilde het toch wel proberen omdat ik dacht dat ze er wel aan toe waren. En inderdaad ze vinden het helemaal super! Rugtas om, spullen mee en gaan. Ze vinden het zo leuk!

Dus ik moet er ook van terugkomen dat het te vroeg is. Het is gewoon afhankelijk van het kind, net of ze er aan toe zijn of niet.

Leuk meiden, dat jullie verjaardag zo gezellig was. En jullie hadden het natuurlijk lekker getroffen met het weer.

Lis; hoe bevalt je verlof??

Lau; bezige bij. Hou je het nog allemaal een beetje vol nu het zo druk is??

Ik moet zeggen dat ik jullie ook wel mis hoor op zijn tijd, maar het ontbreekt gewoon aan tijd!! Dat hebben we allemaal denk! Dus het loopt goed met je eigen onderneming?

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Meiden liggen net ff op een oor. Heerlijk hoor.

Ik hoop dat ze dat nog een tijdje blijven doen! Het kan natuurlijk zomaar afgelopen zijn met die middagslaapjes.

Vanavond komen 3 vriendinnen eten, we gaan tapas eten.

We hebben allemaal kleine hapjes gemaakt en dan heerlijk samen even bijkletsen onder het genot van een lekkere borrel. Heb er nu al zin in.

Ik heb als nagerecht een cheescake gemaakt. Die is zo onwijs lekker dat ik er nu al trek in heb hahaha. Ik zal het recept hier nog ff een keer opschrijven.

Leuke dag nog allemaal!!!

Geplaatst

He Seetje,

De meiden zijn weer beter hoor, maar hebben het virus aan mama gegeven, tsja, ze delen graag àlles.... Roos lag dinsdag de hele dag bij mij op de buik en ja hoor, gisteren op het werk voelde ik de koorts al opkomen. Vandaag wat verhoging maar wel keelpijn en alles wat erbij hoort. Ach, als de kids zich maar beter voelen he? Straks met de Pasen kunnen we weer "uitzieken"....

Geplaatst

Allereerst Carolijn en Anne-Meya en Sab en José: van harte gefeliciteerd!!! (beetje laat...)

Jose, wat goed joh, die a-m die zulke volzinnen produceert! Hebbie nog wat foto's van die mooie dame?

En van Carolijntje en de rest...

Grappig is dat he, dat je op een bepaald moment minder foto's neemt en ze niet meer meteen online zet. Zo gaat dat zeker...

Vonnie, beterschap meis. Wat een ellende.Ik hoop dat je snel opknapt want zo met 3 kids lijkt t me vreselijk om ziek te zijn!

De eerste week zit er alweer op. Ik heb helemaal niet veel bijgeslapen omdat ik t gevoel had van alles te moeten doen... Gek he.

Ik heb een nieuw matras gekocht (komt over 2 weken, ik verheug me er erg op) en vandaag naar de kapper geweest en nog wat kleren gekocht (maar niet erg geslaagd). Pfff wat vermoeiend, zo door de stad lopen...

Volgende week maar wat rustiger aan doen.

Nu eerst een weekendje weg. Met de schoonouders en -zus met fam. naar een huisje in Drenthe. lekker!!!! Mijn schoonouders zijn altijd erg behulpzaam met ebbe. Dan mag ie bij hun op de kamer zodat wij eeen beetje bij kunnen slapen. lief he. En hij kan met zn neefjes en nichtjes spelen, dat vindt ie ook heerlijk.

Nu nog een beetje lekker weer...

Over psz kan ik niet meepraten...ebbe gaat al heel lang naar t kdv. Maar voor Ebbe zou het allang tijd zijn geweest anders. Ik merk aan m dat ie best veel behoefte heeft aan spelen met andere kinderen. T is een druk mannetje, onze ebbe. We waren laatst op kraamvisitie en daar gaf ebbe het bob de bouwer lied een paar keer ten goede (hij zingt dat nogal hard) en toen zei de kersverse moeder: 'is ie altijd zo?' Eh... nou, wel vaak ja....Haha, ik hoop dat die van hun ook een lekkere druktemaker wordt!

Vandaag was minder: Ebbe was op beide wangen door een ander kindje gebeten. Hij had echt 2 afdrukken op zn wangen. Zielig he. Ze hadden het al met de ouders erover gehad, maar ja, zo'n kindje houdt niet zomaar op met bijten, dat is best lastig op deze leeftijd.

hoe zijn jullie kinderen daarin? Ebbe is best vaak agressief. Dan slaat ie of bijt ie. Soms zo erg dat ik m even in de hoek zet. Vaak is het frustratie omdat ik iets doe dat ie niet leuk vind. En soms raakt ie bij stoeien ofzo gewoon een beetje door het dolle en begint te bijten. Tja, ik zeg er altijd wat van, maar het helpt voorlopig nog niet echt. Ik heb me laten vertellen dat t erg aan de leeftijd ligt, dus ik hoop dat t straks weer ophoudt!

Iedereen de groetjes en fijne paasdagen!

Lis

Geplaatst

Hey weer,

Ik kan ook niets zeggen over de psz, aangezien de tweeling sinds mijn verlof over was naar het kdv gaat (1 dag per week). Vanaf mei gaan ze 2 dagen en een dag naar mijn schoonmoeder. 3 dagen opvang is echt max, daar heb ik soms al en beetje schuldgevoel van.... Maar ze vinden het daar altijd leuk.

Lis, ik zag ooit door het raam dat Thomas een klap in zijn gezicht kreeg van een groter jongetje. Ik had dat kind persoonlijk een klap terug willen geven! Maaaaaaar, ik heb het aan de leidster over gelaten. Thomas was er beduust van en begreep het niet. Kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent.

Ik heb inderdaad een luxe probleem; teveel werk. Aan de andere kant doe ik ook de administratie van Robbert, en die heeft erge last van de credietcrisis. Stressen dus!

Maar goed, we redden het vast wel, even doorbijten.

Gaaf dat Carolijn zo'n huisje heeft gehad. Ik wilde die ook voor de tweeling, ,maar we krijgen ook al van die houten stellages in de tuin, dus wordt een beetje teveel anders.

En die fiets met zijwieltjes zagen we van de week ook in de Toys-a-rus, zooooo leuk! Maar het is toch de trekker met aanhangwagen geworden haha.

Lis, spannend hoor! Hopelijk kan je evengoed nog slagen voor leuke kleding voor de laatste weken.

Nou, dit was het even weer, ik ga nog even bankhangen

Groetjes Laura

• 3 weken later...
Geplaatst

He meiden,

Jee, wat een rust... we zijn allemaal druk en hopelijk aan t genieten van het lekkere weer. Oh wat is dat fijn zeg.

Ik heb vandaag weer een 'echte' verlofdag; ebbe is naar t kdv, dus ik heb de tijd aan mezelf. Er is vanmorgen al een meneer geweest die naar ons dak heeft gekeken. Ja een huis verkopen gaat niet zomaar. Poe hee, wat een gedoe met schoonmaken en kijkers etc. Vorige week hebben ebbe in ik gepicknickt omdat er van 18:00 tot 19:30 kijkers waren... Maar goed, ik ben blij dat onze makelaar zo flexibel is en vind het zelf ook fijn als ik savonds of in t weekend ergens terecht kan ivm met hub zn werktijden...

En t belangrijkste: voorlopig gaat t erg goed, veel kijkers. Spannend!!! Nu zelf nog een huis, we hebben er wel 1 op het oog, maar ik vind m een beetje te duur en hub niet... moeilijk! Hub is erg positief, maar ja, t is wel een lastige tijd voor dit soort beslissingen. toch willen we een ander huis, een tuin is nu toch wel heel fijn voor ebbe. Voetballen op een dakterras is zo lastig he... Even de bal halen als ie naar beneden valt, haha.

Lau, wat lekker dat je werk zo goed gaat. wel heftig met je tweeling er nog bij. Denk je ook een beetje aan jezelf? Hou je t vol?

En ja, die kinderen kunnen echt agressief zijn he. Brrr, ik ben blij dat ik t bijten niet gezien heb want je hebt gelijk; je kan t beter aan de leidster overlaten...

ebbe deelt zelf ook wel ns een klap uit... de van mij -fase is echt begonnen...

Vandaag 37 weken!!!!!

Goed he. Langer zwanger dan van ebbe dus en nu heb ik ook wel goeie hoop dat t nog even duurt. 39 weken lijkt me wel ideaal... Maar goed, t blijft afwachten!

Ik hou jullie op de hoogte!

Lis

Geplaatst

idd rustig hier!!

Vroeg me wel af, hoe zal het toch met Lis zijn? En al 37 weken!! Gaaf joh.

Nog eventjes en Ebbe is grote broer!

Geniet nog maar eventjes van je rustige dagen!!

Erg ja, dat andere kindjes bijten en slaan.. moet je al helemaal niet zien idd..

Roos, hoe is het met jou? En je kleine man? En je mama?

Joos.. ?

En Beau-ke?

en.. iedereen die ik vergeet..

Hier alles zijn gangetje..

Met Len gaat het super. (net weer een flinke verkoudheid overleeft..)

Met mama wat minder.. ik zit al sinds januari thuis, in de ziektewet, en sinds vorige week zijn ze (de artsen) erachter wat ik heb, fibromyalgie.

(das reuma in de weke delen) Blij, dat er eindelijk een diagnose is, maar die wel hard aankomt..

Maar goed, we proberen positief te blijven en gaan gewoon verder.

We hebben lekekr vakantie geboekt, heerlijk, en jaja, Amanda en haar mannen gaan vliegen!!!

hahahaha, wie dat vorig jaar voorspelt had, had ik voor gek verklaart, angsthaas..

Maar nu, vind ik het een heerlijk vooruitzicht!! Er even lekker uit, en verzekerd van zon!!

Geplaatst

Lis, klinkt goed zeg! En zeker dat je al 37 weken zwanger bent vandaag.

Amanda, wat ontzettend balen zeg, van die Fibro. Ik heb diverse mensen in zorg gehad met die aandoening. Stuk voor stuk optimistische mensen gelukkig. Sterkte in ieder geval!

Hey meiden, vandaag precies een jaar geleden werd deze topic geopend. Deden we voorheen enkele weken over dit aantal berichten, nu een heel jaar haha. Maar goed, ik ben reuze blij dat we nog steeds "samen" zijn!!!

Hele fijne dag morgen allemaal!!!

Kus Laura

Geplaatst

Amanda, jeetje zeg wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je schrikt van het bericht. Hoe gaat het nu verder? kan je nog blijven werken of ga je minder werken of moet je helemaal stoppen? Wel lekker zeg dat jullie gaan vliegen. Waar ga je heen?

Lis; hoe is het met je? Je schiet al lekker op? Hoe gaat het met jullie huis? En gaan jullie in de buurt verhuizen of gaan jullie naar een andere stad?

Lau; inderdaad doen we tegenwoordig een stuk langer met een topic hahaha.

Hoe gaat het met jullie meiden???

Hier gaat alles lekker. Vaders is even met de meiden op pad, dan kan ik mooi even aan mijn schoolwerk (verslagen maken). Verder veel bakkies doen met jan en alleman en lekker erop uit. Maandag weer aan het werk dus ik geniet nog even van de vakantie.

Gast Vonnie
Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier weer ff een berichtje van ons, is alweer veel te lang geleden. Eigenlijk gaat alles prima hier, behalve dat de dames hier af en toe de tent afbreken, hihihi....

Zat me net te bedenken dat de ontwikkeling van die twee nu ineens zo hard gaat. Het praat volop, zijn bij tijd en wijlen goed te verstaan (soms iets te goed....doet pijn aan de oren!), klimmen en klauteren op elke glijbaan, schommel en wipwap die ze tegen komen, rennen door de kamer achter de hond aan, pakken elkaars speelgoed af om het vervolgens om de ander zijn/haar hoofd te "parkeren"..... enzo.

Heb soms medelijden met onze oudste, met twee meiden moet tie toch wel eens het onderspit delven...maar goed, zo leert hij wel van zich afbijten!

Vorige week vakantie gehad en wonder boven wonder mooi weer! Dat komt bij ons niet vaak voor, meestal hebben we slecht weer als we thuis blijven met vakantie. Paspoorten geregeld voor de dames voor de zomervakantie (rib uit mijn lijf, maar ze staan er mooi op!), dus dat kunnen we niet meer vergeten.

Ik ga hier ff ingrijpen, de bank wordt als trampoline gebruikt (tjsa het regent en dan moet je maar binnen gaan klooien !@#$)!

Gast Amanda
Geplaatst

Laura, kwamen die mensen ivm de fibromyalgie? Kon je wat voor ze doen?

Vonnie, haha, vindingrijk zijn ze hé? Boefjes, maar zo onzettend leuk! Waar gaan jullie heen in de zomervakantie?

Bo, we gaan naar mallorca. Qua werk ben ik met mijn werkgever aan het bekijken wat ik kan, en of ze iets voor me hebben.. spannende tijd dus..

Lekker nog even genieten van je vrije dagen!

Geplaatst

he amanda, wat een naar bericht! ik weet er niet veel van, ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden? en dat je op je werk weer terecht kan, op een andere manier.

Veel sterkte! en geniet lekker van de vakantie voorpret.

Vonnie, ja wat gaat t af en toe snel he. Dan kijk je opeens naar ze en zijn ze zo groot en doen zo veel!

Beau, we gaan binnen de stad verhuizen. Wel slechte timing hoor, maar ja, kopen, verkopen en verhuizen zijn nooit mijn hobbies...

Groetjes!

Lis

Gast Vonnie
Geplaatst
Vonnie, haha, vindingrijk zijn ze hé? Boefjes, maar zo onzettend leuk! Waar gaan jullie heen in de zomervakantie?

Hoi Amanda,

Wij hebben voor twee weken een huisje gehuurd in Duitsland. In eerste instantie wilden we (weer) naar Menorca maar vliegen met zijn vijfen is nagenoeg onbetaalbaar (althans voor ons). Dus maar lekker met de auto naar het buurland. We nemen de oppas (lees: opa en oma) mee, hihihi....

Heb er nu al zin in, maar moet nog drie maanden wachten....

Gast Amanda
Geplaatst

Lekker toch?!!

Ik vind vliegen ook erug duur, en dat zit er voor ons ook niet elk jaar in hoor!!

(voor wie wel nog in deze tijd..?) :(

Handig, dat de oppassen ook mee gaan! En gezellig natuurlijk!

Geplaatst

Wow, Amanda, heftig!!! Goed op jezelf passen!!!

Ben hier op het moment niet zo veel meer. Heb niet echt puf. Merk dat ik moe ben. Geniet van mijn meisje... Moet solliciteren, want financieel gezien moet ik weer aan het werk, het huis moet bij gehouden worden... Pffffffffft!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Gast Vonnie
Geplaatst

Hoi Hilde,

Vervelend dat je er nu ff een beetje door heen zit, ik snap je gevoel. Ook al heb je het enorm druk, probeer minimaal 1x per week ff wat tijd voor jezelf te vinden. Regel oppas van je ukkie en laat de boel ff de boel. Dan hou je het net ff langer vol. Echt, ik heb twee jaar terug ook huilend in bed gelegen omdat ik zoooooo moe was met twee dametjes die elke nacht twee keer gevoed moesten worden en een drie-jarige die aan de peuterpubertijd begonnen was.....

Sterkte meis!!

Gast Amanda
Geplaatst

Hilde, ik had je al gemist!

Balen dat je er nu even doorheen zit, maar het is ook niet niks, en dan heb jij ook nog de extra zorg voor je man, en ook al doe je dat met alle liefde van de wereld, je doet het wel!!

Hoe oud is Thirse nu?

Hoe is het met je opleiding, is die al af?

Succes met solliciteren!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden