Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bo, sneeuw? hihi. Hier lag wel wat, maar niet genoeg voor de slee. Len vond het ook prachtig, zei toen de sneeuw al weer gesmolten was"mama, nieuwe sneeuw halen.." hahaha.Dus ik moet maar even naar de winkel gaan, sneeuw halen hahaha.

Het gaat goed met hem trouwens. Hij heeft een paar dagen koorts gehad, maar verder nergens last van, nu is het weer over.. geen idee dus, wat het geweest is.

En op de psz ging het vandaag super!! Het weggaan was even moeilijk, maar hij is de hele ochtend gebleven, alleen!!

José... hoe is het met jullie?

Hilde... nog alles rustig?

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:curtianpeek:Hallo Iedereen:curtianpeek: kennen jullie me nog

Sorry sorry sorry,ik ben jullie echt niet vergeten en kijk bij sommige ook geregeld op hyves maar verder kom ik de laatste tijd helaas niet.Alles gaat hier echt super goed maar ik ben zoooooo druk ! Kiki is al zindelijk ! ( 2,5 jaar !! ) zelfs nachts wordt ze wakker en wil ze naar de wc !,ik ben zo trots op haar ! volgende maand gaat ze naar de psz,ben heel erg benieuwd en er ook wel klaar voor hoor ! even een paar uurtjes voor Sem en Sophie.Sophie loopt al en Sem wanneer hij niet te lui is !!

Hilde ik heb het ook op je hyves gelezen van je ziekenhuisbevalling,als je het niet had verwacht dan is dat inderdaad een domper,maar ze zijn daar zooooooo lief !

Lis,las ik ergen snel dat je een jongen verwacht ?

Groetjes Manuela

ik beloof vaker te komen.

Geplaatst

Amanda, heb je al nieuwe sneeuw gekocht voor Len hahahaha. Geweldige opmerking!

Manuela; niet verontschuldigen hoor!!!We zijn er allemaal wat minder hoor het is gewoon een drukke periode! Goed zeg dat Kiki al zindelijk is! Knap!

Hilde; hoe is het met je?????

Geplaatst

Ja, ik vind ook dat je sneeuw moet kunnen kopen in de winkel!!! Len heeft helemaal gelijk!!! Hihihi

En echt gaaf, Manuela, dat Kiki al helemaal zindelijk is!!!

Hier is het nog steeds rustig. Morgen ochtend moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis. Kijken hoe het er dan weer voor staat.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

:angel10: nouja zeg, alle winkels af geweest, nergens sneeuw te koop? hahahahaha..........

Hij vroeg het vandaag gweer.. hihi.

Hilde, spannend meid, het einde is in zicht.. nog even geduld...

Hé Manuela, lang niet gezien, haha ;)

Geplaatst

Weer wat meer eiwit in de urine.... Ze had gelijk even gekeken hoe het er allemaal voor staat: baarmoedermond is 2/3 verstreken en er was ook al wel ontsluiting. Ze kon met haar vingers het hoofdje van de kleine al voelen. Ze heeft me gestript. Maar eh, het heeft verder nog niet echt doorgezet.

Mag morgen weer komen!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Ohhhhhhhhhhhhh hilde wat erg hahahahahaha

Die kleine heeft het veel te lekker bij jou daar, die wacht op beter weer!

Vandaag is een mooie dag om te bevallen, dus kom maar eruit boeffie, hahahahah

Allemaal ziek geweest, bah vervelend hoor, beterschap voor wie nog ziek is.

Sab sab sab sab sab, jaaaaaaaaaaaaa ze leeft nog, hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaa

beau ook alles weer beter thuis , en ja lief hè die snoeten als ze de jas weer aan mogen, anne-meya roept altijd meteen ja we gaan naar de kinderboederij, hahahahha

Lis staat er al een buikfoto van je op de site?

Lauuuuuuuuuuuu erg ziek zijn met 2 van dieboeven, brrrrrrrrrrrr

Is er al zicht op een datum voor de verbouwing!

Vonnie wat erg dat die spullen nog niet komen , maar wat heerlijk die zolder opruiming.

Stuur ze maar door heb hier ook nog genoeg liggen, en zijn ook bezig met opruimen van de zolder.

manuela wie is dat ook alweer, hahahahahahahahah

fijn om weer wat van je te horen!

Cynthiaaaaaaaaa hoest met je nieuwe baan meis!

Amanda wat fijn dat het vooruitzicht goed is met len naar de psz

Zo en hoe is het met de rest?????????????

Hier gaat het redelijk goed , joepieeeeeeeeeeeeeee

Ben bezig met acupunctuur en gaat lekker.

Anne-meya is naar de psz geweest even en vond het heerlijk(gelukkig)

Ben op dit moment opzoek naar ugg laarzen voor anne-meya de andere zijn te klein.

Maar vind ze zo leuk, maar erg duur.

Heb nu een adresje gevonden met neppers voor maar 20 euro, lekkerrr

oh ik moet ff afronden ben er straks nog even!

Kus allemaal!!

Geplaatst

En Joos nog gelukt met de nep-ugs???

Geweldig vind ik ze!

Wat mag Anne-Meya trouwens vroeg zeg naar de psz!

Leuk dat ze het zo naar haar zin heeft!!

Hilde; hoe is het met je??

Geplaatst

Oh meiden, ben al een tijd niet op het forum geweest... Schaam schaam...

Lees net op Hilde haar Hyves dat ze is bevallen, ze hebben een dochter!

Zal zo eens even bijlezen hoe het hier met iedereen gaat op het forum. Hier gaat alles prima, Maar druk druk druk... Heb het enorm naar mijn zin met mijn nieuwe baan (per 1 dec werk ik weer als kraamverzorgende). Werk nu wat extra om goed ingewerkt te worden en het valt niet altijd mee om 8 dagen te werken en tussendoor drie of vier dagen vrij te zijn. Maar de komende tijd ben ik wat meer vrij, dus dat is wel fijn. Het grootste deel van het inwerktraject heb ik nu gehad. Het is de bedoeling om voorlopig 66% te werken en als dat te veel blijkt te zijn voor ons als gezinnetje, dan ga ik een stapje terug naar 55%. Maar eerst maar eens zien hoe alles verloopt.

Met Marissa gaat het echt super, nog een kleine maand en dan vieren we haar tweede verjaardag alweer. Wat gaat het toch snel! Afgelopen vrijdag zijn we met haar naar de peuterspeelzaal geweest. Ze vond het prachtig! We hadden een intakegesprek met de juffen, maar Marissa schoof ook netjes aan in de kring en wilde wel meedoen met zingen en wat eten en drinken. Haha. Ze vond het echt heel leuk en denk dat ze er ook geen problemen mee had gehad als wij weg waren gegaan en haar later weer hadden opgehaald. Ze wou ook niet mee naar huis, de kindjes gingen nog buiten spelen en zij wou ook wel mee doen. Nou ja, nog een maandje en dan mag ze echt heen hoor.

Marissa doet het verder ook super bij de oppas, ze pakt het zo goed op dat ik weer aan het werk ben. Als ik aan het werk ben, gaat ze maandags en woensdags naar een oppas hier in het dorp (op de dagen dat ze straks naar de peuterspeelzaal gaat) en de rest van de dagen als Fred ook aan het werk is, gaat ze naar mijn schoonmoeder.

Het wachten is hier nu op de waterpokken... tja, vervelend, maar aangezien alle kindjes het nu hebben bij de oppas, zal ook zij wel aan de beurt komen. Vanavond zagen we een bultje op haar buik en op haar billetjes ook twee. Maar we weten nu niet of het komt doordat de luier niet helemaal goed zat of dat het het begin is van de waterpokken. Het is nu anderhalve week geleden dat ze het heeft kunnen oplopen, dus qua incubatietijd zou het kunnen... Nou ja, we wachten wel af. We kunnen het toch niet voorkomen...

Nou meiden, ik ga ff bijlezen en hoop wat sneller weer terug te keren op het forum als dat er tussen de laatste keer en nu heeft gezeten...

Liefs Bianca

Geplaatst

HILDE...gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!! wauw wauw

Joos, helpt de acupunctuur? Wat leuk dat Am naar de psz al gaat!

Manuela...ja druk hoor met 3 kindjes dus geen sorry zeggen(doe ik ook iedere keer)

Alles goed, wat gaaf dat kiki al zindelijk is!

Bianca, ook Marissa al bijna 2, gaat zo snel en eeen nieuwe baan vergt veel hoor..succes

Lis, waar zijn je foto's!

Lau, al uit de ziekeboeg?? ook lekker druk met die 2???

En beauke..alles ok!?

Sab en roos en Amanda...ik vergeet jullie niet hoor...hahaha

Hier druk maar leuk maar vermoeiend..hahaha Faas en Lieve komen nu echt in de peuterpuberteit of hoe ze het ook noemen...alles ander swat mama zegt, strijd voeren en elkaar pesten, alles NEE en heel veel zeuren maar ook veel lachen kletsen spelen en ondeugd...Net heeft Faas nog de chocoladepoeder (voor melk) over de grond gegooid..alles onder..ach ik ruim het maar op met een lach ...

Ik kom snel terug!

Kus Cynthia

en ja mijn baan is leuk maar ook veel inpanning dus dubbelop..(plzeier dan hahah)

Geplaatst

Cynt, ik heb gemist dat je een nieuwe baan hebt..? Wel in de zelfde branche?

Dichter bij huis zeker?

Leuke foto's van Faas en Lieve, wat worden ze snel groot hé?

Klaar voor carnaval?

Bianca, fijn dat je baan goed bevalt, lijkt me ook erg leuk om te doen! Alleen wel vermoeidend 8 dagen achter elkaar werken!

Hoe doet Marissa het nu op de psz, alleen?

Joos, zijn jullie thuis helemaal klaar met verbouwen?

Geplaatst

Nou, dames, onze tweeling is alweer twee en de ledikantjes zijn de deur uit!

De bedden van Roos en Kim konden we vorige week donderdag al halen en hubbie heeft ze daags daarna al opgezet. Het middagdutje vrijdagmiddag was geen succes, eerst wilden ze het bed niet in en toen ze eenmaal in de gaten hadden dat ze er zelf in en uit konden stappen, was het een groot feest....!

Gelukkig waren ze 's avonds zooooo moe, dat ze zonder problemen in slaap vielen, alleeen..........vielen ze er telkens uit :crybaby2:

Maar goed, dat was zo verholpen, een plank ernaast en nu vallen ze niet meer uit bed. Alleen het middagslaapje is vrees ik al verleden tijd. Elke keer als we zo overdag naar bed brengen is het een groot feest, uit bed, lamp aan, en spelen!!

Maar goed, het zij zo, dan zijn ze 's avonds lekker moe :angel1:

De verjaardag van de meiden dit weekeinde was heel gezellig. Ze zijn weer enorm verwend, een keukentje, dekbedovertrekken, pyama's, poppen, viltstiften, puzzels, boekjes, bestek en nog veel meer.

Op naar volgend jaar!!! :curtianpeek:

Geplaatst

oooh Von, idd, ze zijn alweer jarig geweest!

Nog van harte gefeliciteeeeerd!!!

Goed verwend o te lezen.

Joh wat een gedoe met de bedden.. wel goed opgelost dat ze er nu niet meer uitrollen.. lijkt me zo zielig!

En dat middagslaapje.. is hier ook vaker niet dan wel!

Als Len naar de peuterspeelzaal is geweest slaapt hij nog wel eens een uurtje maar anders niet hoor.

grappig trouwens (vind jij vast niet grappig) dat ze zelf uit bed komen, ook met die plank ertussen? Len heeft deze week pas ontdekt dat hij er zelf uit kan.. maar hij roept wel eerst altijd, als het te lang duurt komt hij eruit, en zegt dan trots "zelf eruit geklommen" .............

Geplaatst

He meiden,

ik ben helemaal een beetje achter... josé ik lees dat t goed gaat, wat lekker zeg!

en met bianca en marissa ook, mooizo!

Vonnie, nog gefeliciteerd met de meiden, hier is het maandag zo ver!

Verder gaat t hier niet zo erg goed. Ebbe is erg aan t puberen en sinds eergisteren is hij erg huilerig. Ook hoesten en snot, dus t zal wel algehele malaise zijn, waar hij (net als zn papa en mama) erg chagrijnig van wordt, zoiets? T is in ieder geval niet leuk.

Hij wilde daarnet naar buiten maar buiten wilde hij in de auto, daarna naar binnen. Naar huis of naar de winkel binnen? Nee! waar dan binnen. nou binnen. de auto misschien, maar we gaan niet zomaar rondjes rijden hoor! Pfff, 17 kilo dus gillend terug gedragen naar huis waar hij weer boos was want hij wilde naar buiten!

Arg, dan is mijn geduld ook even zoek hoor. Ik heb m snel in bed gestopt en hoop dat hij even gaat slapen en we straks weer met een schone lei kunnen beginnen...

En voor mij dan maar even koffie! Ik ben ook erg verkouden en niet lekker, en de rugpijn (ja de 6 maanden zijn er) komt ook opzetten, maar vooral met liggen.

Sorry voor het klaagverhaal, even van me af schrijven!!!

Liefs,

Lis

Geplaatst

hehe, nou na een middagje zoo gaat t gelukkig weer wat beter hier! Ik hoop dat mn verkoudheid snel over is want ik word er erg moe en chagrijnig van...

Liefs,

Lis

Geplaatst

Lis lekker herkenbaar...Hier veel driftbuien enz.. zullen faas bij Ebbe zetten hahahha en lieve erbij want die wilt alles regelen vooor iedereen....

klagen mag en moet op zijn tijd!

liefs Cynthia

Geplaatst

Ach, Lis ik heb wel met je te doen na zo'n verhaal hoor. Kom maar lekker spuien. Gelukkig was je berichtje erna weer optimistischer.

Vonnie, ik heb gelukkig nog geen intenties om de tweeling uit de ledikenten te halen. Want dan wordt het net als bij jou niet meer slapen denk ik haha. WEl goed opgelost!

Enne, nog gefeliciteerd met je meiden natuurlijk!!!

Hier gaat het prima, zal wat grappige foto's op ons foto forum zetten. Onderwerp; als je even niet oplet.... haha

Groetjes Laura

Geplaatst

Laura, geweldige foto's, en een geweldige actie van die twee haha.

Lis, erg hé.. die driftbuien en streken, moet zeggen dat het hier weer wat minder aan het worden is, gelukkig!

Beterschap!

Geplaatst

Hoi hoi, ff vlug:

Allereerst, Lis van harte proficiat met Ebbe's tweede verjaardag!! Die driftbuien (her)ken ik ook hoor, de dames hebben er regelmatig eentje. Best vreemd trouwens, want de oudste heeft ze helemaal niet gehad (godzijdank). Ik zeg altijd: "ik ben twee, en ik zeg NEE"!

Het middagdutje gaat hier iets beter. Gisteren duurde het een UUR (met circa 20 keer terug in bed leggen....) maar toen sliepen ze toch eindelijk...... Ik vond het een hele overwinning! Vandaag sliepen ze na een korte tijd al nadat hubbie maar 1x naar boven hoefde te lopen om Kim terug te leggen. Als dat zo door blijft gaan ben ik reuze tevreden.

Enne Lis, ik snap je helemaal hoor en het is geen klagen. Af en toe kunnen die ukkies het bloed onder de nagels vandaan halen en dan moet je toch rustig blijven..... MOEILIJK!!! Zeker als je zelf dan ook ff niet lekker in je vel zit, om welke reden dan ook. Schrijf het hier lekker van je af, dat lucht op!!

Nou, ik ga ff verder lezen. Tot gauw!

Geplaatst

Ebbe jarig?

Hieperdepiep Hoeraaaa!

Gefeliciteerd Lis, met je mooie ventje.

Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie jarige koters!

En bedankt voor alle felicitaties!

Heb 2 foto's bij februari neergezet (ik kan ook eindelijk meedoen :snitch:).

Oepsie, de peuterpubertijd!... Die is gelukkig nog ver weg!

Heb het idee dat ik nu al de handen vol heb aan ons kleine meisje... In bed in slaap vallen lukt zo goed als niet... Dat doet ze het liefst bij ons in bed of op de arm. En dan leg je haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig terug in bed, en 9 van de 10 keer is het daarna toch weer wakker worden en huilen....

Het zal wel even tijd nodig hebben......

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hilde,

Ik kan het niet laten, als je het vervelend vind moet je het zeggen, maar misschien heb ik een kleine tip voor je wat betreft dat in laten slapen van je kleine. Het is namelijk af te raden om je kleine er aan te laten wennen dat ze slapend in bed wordt gelegd. Ze moet echt leren om zelf in slaap te komen. Je zou haar overdag gewoon beneden kunnen laten slapen (in de box of in de reiswieg van de kinderwagen). Dan hoort en ruikt ze jou wel en dat kan haar misschien al voldoende gerust stellen om in slaap te vallen.

Onze meiden hadden er in het begin ook moeite mee, waarschijnlijk omdat het bij hun op de kamer te stil was. Ze hadden immers 2,5 weken in het ziekenhuis doorgebracht en daar is het nooit helemaal donker en/of helemaal stil. We lieten ze daarom de eerste tijd overdag beneden slapen. 's Avonds liet ik ze in de wipstoel (helemaal in ligstand) in slaap vallen en zetten ze dan met wipstoel en al in het ledikant. Gordels om zodat ze er niet uit kunnen vallen, dekens er overheen en klaar is kees..... Ging prima!

Succes en probeer - ondanks de slapeloze nachten - uit te rusten en vooral te genieten. Die babytijd is superbijzonder!

Geplaatst

Hilde, wat vervelend dat Thirse moeite heeft met in slaap komen.

Ik herken het ook, maar waak voor wat Vonnie ook zegt...

Nu is het "makkelijk" om haar bij jullie in slaap te late nvallen en in bed te leggen, (ik heb het ook gedaan hoor), maar straks loop je uuuuuuren met haar, en als je haar dan terug legt, begint het spelletje opnieuw..

Heeft ze een speentje?

Huilt ze lang, ls je haar even laat huilen?

Gaat je door merg en been hé ,als ze zo huilen..

Ik wil niet betweterig overkomen... maar echt, ik spreek uit ervaring...

oja en bij Len was het tegenovergestelde als bij Vonnie, hij had teveel prikkels, en sliep juist het beste in bed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden