Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sophie lijkt echt sprekend op emil zeg.

en sem vind ik zo`n prachtmannetje.

ja en kiki kijk naar der en je ziet de ondeugd. ahhahahahha

wat een prachtstel zeg.

Geplaatst

hallo hallo hallo,

sorry sorry sorry,

Ja ik ben echt heel druk, net als jullie heb ik al gelezen.

Soms kom ik wel even meelezen hoor maar zoals net ook dan trekt mevrouw een kop koffie omver terwijl ik even niet oplet....whhhhhhhhhhhhaaaaaaaaa

Wat is een kindje op deze leeftijd druk....ze wil lezen lopen alles openmaken en dat de hele dag

Dansen de hele dag...gelukkig is ze heel vrolijk.

Slapen is nog steeds een ramp, om 9 uur kruip ik dan ook mijn bed in dus ook dan weer niet op het forum, vind het wel jammer hoor mis jullie wel.

Van de week hebben we de eerste ban hier gegeven.....hahahahha...jaja

Ook dat moeten we nog in de gaten houden.

O ja de voetejs van anne-meya gaat vanzelf goed komen....ze trekt wel een beetje met haar linker beentje en dat moeten we goed in de gaten houden.

IN het zelfde gebouw zit ook fysio dus meteen ff daarheen gelopen.

Die hebben eht ook gezien en ga er over een paar maandjes nog eens terug.

Verder druk met voorbereiden van de verbouwing, we gaan ook de bovenverdieping aapassen dus bedenk zelf maar wat een drukte het hier is...hahahahahahha

En dan mijn rugpijn word steeds erger...ook maar weer naar de fysio.

Ik wil eigenlijk zo graag is met die kleine naar de dierentuin...ze is zo gek op beesten...zo lief om te zien.

Ga ik gauw maar eens tijd voor maken.

Zo meiden ik ga weer even achter mijn meisje aan...heeft inmiddels een tornado door de woonkamer eroorzaakt...hahahahahahha

ik kom snel weer terug, en beau bedankt voor je berichtje...je bent lief.

Corine nogmaals een dikke knuffel van mij.

Kus allemaal.

Geplaatst

he roos,

lijkt me een fijn idee dat je moeder voor een second opinion gaat. dan weet je dat ze het beste advies krijgt lijkt me.

je rug is nog even afwachten dus. ik heb ns gelezen dat ze vaak wachten met opereren omdat het soms ook zo goed kan komen, maar dat hangt misschien van de soort hernia af?

fijn dat milan weer eet!

ebbe eet overdag goed en savonds wisselend. ik merk wel dat als het naar mijn idee te zout is geworden hij het lekkerder vindt dan als ik braaf zoutloos (of bijna dan) heb gekookt...

doen jullie dan nog meiden: zout en jus enzo niet erover doen?

manuela, wat een mooie foto's. die kiki, wat een schoonheid!

en wat is de tweeling cute in die witte tuinpakjes!

josé, goed te horen dat t vanzelf goed komt met anne-meya's teentjes.

haha, ze klinkt lekker druk ja. raar he, dat ze zo weinig slaap nodig heeft! nou ja, als ze maar vrolijk is. maar t is wel zwaar voor je, dat zal ook wel zijn waarom je rug dan opspeeld? en natuurlijk de drukte van de verbouwing in voorbereiding (ieks) sterkte hoor!

wat is de ban die jullie hadden gegeven? ik snap t niet!

ebbe vind de dierentuin ook steeds leuker, maar heel veel beesten kan hij nog niet zijn of zijn te ver. eigenlijk zijn de eenden nu favoriet, dus ja...haha, je kan ook naar een vijver gaan ...

groetjes,

lis

ps: heel leuk filmpje erop gezet!

Geplaatst

Roos, gelukkig eet Milan weer wat!

Ben benieuwd wat ze over je mamma zeggen..

En je rug.. heb je vast veel last van!

Lis, ik kook gewoon met zout, en kruiden. Wel minder dan voorheen. Len krijgt ook jus, een klein beetje. Dit "moet" volgens het cb..?

Joos, die A-M is een drukke tante!! Nog drukker dan Len volgens mij..

Succes met verbouwen, *tip* Als je het niet meer ziet zitten, en dat komt vast en zeker, denk dan aan het eindresultaat!!!

Manuela, wat een mooie foto's!! Kiki staat echt overal heel mooi op! En Sem en Sophie.. heerlijk!!

Ik moet ervandoor, dreumes met driftbuien...

Geplaatst

hey amanda,

op zich gaat het wel goed met mn rug

de ene keer wat meer last dan de ene keer!!

lis,

ik geef milan alles

hij krijgt ook knoflook enzo

hij vind zout ook lekker maar dan geef ik hem wat meer drinken als hij er last van heeft!!

manuela,

Wat een lekkerdjes zeg!!

en leuk die foto met caroline erbij!!

hey joos,

die tornado streken die ken ik wel,hahaha

lekker druk he deze leeftijd!!

groetjes rosalie

Geplaatst

hahahahah...ja echt tornado streken...hahahahaha

roos wat heerlijk dat je er weer wat meer bent.

wanneer ga je naar royal wings meis?

Lis aan het spuiten...leukkkkkkkkk spannend.

Amanda wat zeg je nou "als ik het niet meer ziet zitten"hahahahahahah wat ben je toch lief!

Lis die ban was voor iemand die hier steeds opnieuw medicijnen aanbood, eigenwijs figuur.

Amanda wat goed dat je vader alweer aan het werk gaat meis, goed teken!

Manuela wat een heerlijke kindjes heb je toch en wat is dat een mooie foto die eerste!

Gaan we je nog zien in babyboom?

Sab vertel vertel vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o ja brenda jij vroeg over dat forum van die moeders...hahahahha...daar heb je niks aan dat is een spelletjes site meis, maar klets daar wel eens met wat moeders.

Laura meis red je het nog een beetje en hoe is het met robbert, nog steeds veel napijn?

Hier sliep ons meisje vannacht weer eens goed tot om 2 uur de telefoon ging:BangHead:

met ruud de wild van radio 538....ja zeg opzouten.

jheroen heeft hem erop gegooit...we denken ook dat het grappenmakers zijn geweest.

Daarbij gaat het ook niet zo goed met de vader van jheroen dus we schrokken ons wezenloos.

ook hier geef ik anne-meya alles te eten, en dan ook alles.....ik maak geen onderscheid meer voor haar, of er moet veel sambal inzitten dan meng ik het met wat meer rijst of bami maar verder eet ze alles, en moet zeggen ze eet goed en best veel.

Ze is gek op vers spul, rauwe boontjes rode en zwarte besjes in een bakje.

Frambozen bramen kersen aardbeien...heerlijk!

Hier dus bijna geen snoep of koek maar een bakje vers...hahahahah

Ikmoet steeds wel om haar lachen...gisteren had ze door dat ze op haar tenen kan lopen...hahahahaha.....ging ook een keer fout...boem met de zijkant van haar hoofd tegen de kast en ja hoor beetje blauw oog.

Ook is oh mooi helemaal in hier...speldje in haar haren is ohhhhh mooooooiii

Kleertjes smorgens aan en dan naar papa en zeggen ohhhhh mooooooiiii...hahahahah

Echt een meid hoor!

Leuk is dat hè....iedere dag leren ze iets nieuws en wel 2 woordjes erbij...zo lief!

O jeeeeeeee poepbroek hier......neus alarm....hahahahahhaha

kus allemaal!!!!!!!!!!

Geplaatst

Wat een vervelende nachtelijke streken, José! Jullie zullen nog wel even natrillend in bed hebben gelegen zeg!

Fijn Amanda, dat je vader weer zin heeft om wat te gaan doen. Vaak is dat wel een goed teken. Mijn opa heeft het ook met zijn hart gehad en is geopereerd toen ik een jaar of 8 was denk ik. Die man leeft nu nog steeds en is inmiddels 91. Dus eh.... ik hoop dat je vader een zelfde toekomst tegemoet gaat!

Groetjessssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

hoop geschreven hier weer meiden. Ben er maar kort heb zo weer een afspraak hihi.

Joos, wat een rotzakken zeg, bah! Ennuh, Ruud de Wild werkt trouwens voor Q music dus zeg dat mar tegen ze als ze vannacht weer bellen ;-)

Jheroen zijn vader is al een tijdje slecht nu he? Zit er wel verbetering in of is het alleen maar minder aan het worden??

Leuk dat A-M zo lekker praat, gezellig he?

Lis: ik ga zo je filmpje bekijken. hoe voel je je verder??

?Mauela, leuke foto's mooie kids!

Roos, hopelijk word je moeder er wat wijzer van, sterkte iig.

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed, komen 4 kiezen tegelijk door dus das wel even pijnlijk geweest natuurlijk. Maar verder is Carolijn echt vrolijk en kletserig en erg ondernemend en ondeugend, net als jullie kids hahaha.

Tot later

xx

Geplaatst

Sab, hou ons niet in spanning!! Vertel...

Joos, ruud de wild, nouja.. wat een eikels.....

Sterkte met Jheroens vader! Is hij erg ziek?

Len eet ook heel graag fruit en groente (heeft hij niet van mij .. ieieie..)

Maar hij krijgt eigenlijk ook heel weinig snoep, geef hem druifjes, rozijntjes, tomaatjes, mandarijn, banaan, perzik.. vind ie heerlijk. Als het op is, rent hij al naar de koelkast of fruitschaal " nog"!

Geplaatst

hey meiden,

joos wat leuk dat ze dat al kan zeggen

hier blijft het alleen maar bij mama,papa en die en dit!!

is dat heel erg als hij nu nog niet meer kan???

zie je wordt er weer onzeker van!!

hahaha

en laura hoe gaat het met robbert?

klote dat hij zoveel last heeft..

en was er trouwens nog een meeting in aankomst?

of heb ik die inmiddels ook alweer gemist?

dat zal toch niet he?

groetjes rosalie

Geplaatst

Meiden, ff snel een berichtje! Ben net klaar met spullen pakken. We gaan ff een weekje op vakantie in eigen land!

Maar ik wilde

- Lis ff succes wensen, meis wat spannend weer! Ik duim voor je!

- Joos laten weten dat ik hoop dat je niet gebeld wordt vannacht. Wat een lullo's zeg!

En je sterkte wensen met je rug!

- Hilde plezier en succes toewensen met de echo.

- Sab een dikke knuffel geven en vooral ook voor je meisje met de 4 doorkomende

kiezen

- aan Amanda vragen hoe het nu met je vader is. Is hij echt alweer begonnen met werken?

En sterkte wensen met je rug!

- Roos ff een dikke knuffel geven. En wat dat Milan weer eet!

- aan Lau vragen hoe het met je is. Red je het allemaal nog nu Robert niet zo veel kan?

En geef je moppies maar een dikke knuffel van mijn moppies!

- tegen Manuela zeggen dat ik natuurlijk nog weet wie je bent!! En wat heb je toch dotjes

van kinderen! Om op te eten! LIEF LIEF LIEF!!!

- tegen Cyn zeggen dat ik nu nog steeds niet naar SATC ben geweest. grgrgrgr. Komt na de

vakantie, hopenlijk draait hij dan nog.

- sorry zeggen tegen iedereen die ik ben vergeten.

Doei tot over 1,5 week!:theCabin:

Kus, beau (uiteindelijk toch niet echt een snel en kort berichtje :-)

Geplaatst

hey lieve beau!!

Een hele fijne vakantie meis!!

en een hele dikke kus voor je meisjes!!

veel plezier

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

groetjes rosalie

Geplaatst

Hey Beau,

Jij ook een hele fijne vakantie.

Wij vertrekken morgen ook voor een weekje...

Lekker hoor!

En die maandag daarna is pas de echo. We hebben ook aan onze (partime)dochter gevraagd of ze mee wil. Ze heeft tenslotte vakantie, dus nu kan het. We zullen het in de vakantie (ze gaat lekker met ons mee met een vriendinnetje) wel horen of ze zin heeft om te gaan kijken naar de (voor haar) eerste bewegende beelden van haar (half)broertje of zusje. Ze vindt het in ieder geval wel heel leuk dat we een kindje verwachten, en daar zijn we al heel blij mee!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Sab ja de vader van jheroen is al een tijdje niet in orde.

hij heeft al heel lang reuma, daar is ie al vaak aan geholpen.

OOk een hersenbloeding heeft ie gehad 2 jaar geleden.

zijn rug operatie de laaste keer is niet zo goed verlopen en dat gaan ze van de week weer doen.

Hij heeft echt mega pijn.

En ja ik was er ook al achter dat ruud de wild niet bij die zender werkt....heb ze daarom ook maar geen boze mail gestuurd.

Miss toch wel lui die wilde weten of we thuis waren....brrrrrr

o ja de verbouwing gaat van start als de constructuur klaar is en het kozijn leverbaar is.

zal wel september worden...hoop ik een beetje...kunnen we nog ff van de tuin genieten met mooi weer.

Roos wanneer ga jij nou naar royal wings?????????????

roos is niet erg hoor dat milan niet veel zegt...is eigenlijk heel normaal.

Anne-meya is vroeg ermee.

Sab hier komen ook zo`n beetje alle kiezen door..echt niet normaal.

zielig hè voor die kleintjes.

Hoe is je werk....weet nog steeds niet wat het nu is wat je nu doet:icon_pale:

Beau en hilde fijne vakantieeeeeeeeeeeeeee

Geniet ervan meiden.

En de rest een fijn weekend!

o ja roos...nee er is geen meeting geweest....maar roep maar hoor als je een datum hebt...gaan we met zijn alle naar de dierentuin...leuuuuuuuuukkkkkkkkk.

Geplaatst

hey joos,

ik ben allang terug meis!!

ik ben van 31 mei tot 14 juni geweest!!

hahahhahah

en gelukkig maar want hij wil echt niet,haha

en we gaan 11 augustus weer lekker weg voor 2 weekjes!!

Geplaatst

hilde en beau, heel veel plezier!

wij gaan pas eind augustus... nog heel lang wachten dus.

josé, wat een enge mensen zijn er toch op de wereld he?

ik hoop dat de operatie goed verloopt, altijd maar zo'n pijn moet echt vreselijk zijn.

sab, veel kiesjes dus, jee 4 is echt veel. Bij jou ook al jose? welke kiezen zijn dat dan? die eerste denk ik he? ik heb geen idee wanneer die laatste kiesjes komen. bij ebbe komen nu boven twee snijtanden. ook geen pretje... hij heeft ook weer flink rode billen gehad.

en nu is ie snotje verkouden. ligt snachts te hoesten... arm kind.

verder hier zn gangetje. al 2 spuiten gezet en vanavond de derde. schiet alweer op he?

Groetjes, ook aan iedereen die ik vergeet!

lis

Geplaatst

lis wil je even heel veel succes wensen met jullie poging voor een brusje voor ebbe

spannend weer zeg wij hebben begin september een afspraak staan dus waarschijnlijk starten wij half september

heel veel succes

steph

Geplaatst

meiden, lang niet geweest..

Wat kan je het toch druk hebben.....

Nog een fijne vakantie Beau en Hilde...te laat maar genieten maar..

Hier ook niet veel kletsen hoor Roos...komt wel..

Ik ben door mijn rug gegaan en Lieve weer een virus, al 4 dagen hoge koorts enz.. dus vandaar dat ik niet veel reageer, ben kapot...Joos hier ook nog best wat nachten(lees Faas) op hoor..

Tot snel, eerst bijlezen..

kus Cynthia

Geplaatst

He vervelend Cynth, beterschap hoor meis en sterkte natuurlijk.

Boke en Hilde goeie vakantie gewenst, beetje laat maar alla. Hopelijk genieten jullie lekker.

Joos, was een rottijd zeg, ook nog slecht slapen lees ik, houdt het eens op? Zorg goed voor jezelf

Lisssss, wat spannend meis. Ik hoop het zo, beterschap voor Ebbeke, ik ken het verhaal hier ook weer aan de zeehondenblaf, erg zielig zijn ze dan.

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed en nog steeds druk, vandaag was ik vrij, morgen ook, heeeeeeerlijk, morgen misschien een bbq op t strand, weet nog niet of ik ga... eerst kijken hoe het met Carolijntje gaat. Die is trouwens lekker aan de wandel en er wild de laatste dagen en dat gaat natuurlijk gepaard met vallen en opstaan en dus ook met blauwe plekken etc.

Joos, ik ben tegenwoordig secretaresse bij een superleuk bedrijf, gister mijn einde proeftijd gesprek gehad en ik mag blijven ;-) hahaha,

Nou, hub is niet thuis vanavond dus ik ga lekker bankhangen, heeeeeeeeeerlijk, eens kijken of er nog wat leuk op tv komt....GAAAAP

Dikke kus van ons xx

Geplaatst

Wat leuk Sab dat je mag blijven bij het bedrijf en dat je het zo naar je zin hebt!

Helemaal super! Ben je nog naar de bbq geweest?

Joos; wat een malloten zeg die dan bellen! Je moet er toch niet aan denken dat ze bellen om te weten of je thuis bent....Gatsie. Dus in september gaan jullie beginnen met verbouwen?

Leuk! Alhoewel het even afzien zal worden, maar als het klaar is, ben je helemaal gelukkig!

Hoe is de operatie van Jheroens vader gegaan? Hopenlijk is alles goed gegaan. Sterkte, ook voor jullie.

Cyn; jij ook sterkte met je rug. Wat kl*te zeg!!! Hoe is het met Lieve?

Roos; lekker hoor dat je in augustus weer gaat. Heerlijk! Waar gaan jullie naar toe?

Lis; jij eind augustus? Heerlijk! Hopenlijk zijn jullie dan met zijn 4tjes op vakantie. Ik blijf voor je duimen meis.

Hilde; hoe was jouw vakantie?

Wij zijn net terug en we hebben supergenoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk gefietst, gezwommen en vooral veel in de speeltuin gespeeld.

De meiden vonden het geweldig! En wij dus ook. Heerlijk hoor.

Jaren naar uitgekeken en dan heb je zo'n geweldige vakantie.

Wat kan een mens gelukkig zijn!

Geplaatst

hey,

Lis,

heel veel succes meis!!

Beau,

Je hebt het verdient hoor een super vakantie!!

leuk voor je meiden!!

en we gaan in augustus naar servie voor 2 weken!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden