Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Arzu,

ik vind het echt heel erg voor jullie.

Zoveel hoop en dan toch niks.

Het is echt een achtbaan van emoties bij jullie.

Heel veel sterkte met alles verwerken.

En ik ga duimen dat de IVF-D voor het wonder kan zorgen waar jullie op hopen.

Dikke knuff meis.

@Loes: was dit in het AMC/Radboud dat ze dit zeiden?

Want andere artsen hebben er echt maar weinig kaas van gegeten.

Je kan met een hoge FSH alsnog een goede kans hebben met TESE.

Wel minder dan met een normale score, maar het hangt van veel meer dingen af.

Sterkte meis!

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel lieve dreamer.

We zijn wel al allebei wat rustiger, tuurlijk als ik eraan denk.

En dan zegt mustafa ook dat ik dat niet moet doen!

het is goed zo zegt ie

Geplaatst

Haa,

Onze 2 cryo's hebben het ontdooiproces overleefd! Vanmorgen een terugplaatsing van 2 emmy's gehad! Hopelijk wordt dit een geslaagde zwangerschap! Ik ben super blij!! Maar mijn gedachte zijn ook bij Arzu! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht! Ik denk aan je!!! En ook aan je man...Hoop dat jullie veel steun aan elkaar kunnen hebben!

XX Suzzy

Geplaatst

OOOh wat goed suzy proficiat ben zo blij voor jullie dat ze het overleeft hebben, en hopelijk word dit een mooie zwangerschap.

Meiske nog steeds aan het genieten hoop ik.

heeft brussel al gebeld?

meiden een vraagje, mijn buik is helemaal opgezwollen, en ik ben 1 kg zwaarder.

Ze zeiden me als dat over een paar dagen het geval was dat ik moest bellen.

Maar moet ik dat nu ook al.

Sorry voor weer mijn vraagjes

xx

Geplaatst

Even terug van weggeweest, en heb in de vlucht even bijgelezen.

Arzu, echt ROT voor jullie ... Ik leef zo hard met jullie mee! Begrijp volledig hoe je je nu moet voelen ... Zeker als de arts eerst zo positief was ... Dit was bij ons ook het geval, want de chromosomen en hormonen waren goed. Ook al hou je er rekening mee, het komt echt aan als een bom. Hopelijk komen jullie er samen door! Ik duim superhard voor jullie! Dikke knuffel.

Meiske, PROFICIAAAAAAAAAAAAAT!!! Geniet er van! Je ziet het, het kan verkeren! :) Ben zo blij voor jullie!:clap2:

En Dilara, heeeeeel veel succes!! Dat we al maar snel 2 weken verder zijn he, op naar een dikke vette streep! :)

Loes, positief blijven denken he. Het kan alle kanten uit. Soms hebben de dokters hoop, en loopt het toch niet zo goed af. Soms vrezen ze ervoor, en blijkt het toch een positief resultaat te zijn. Dus gewoon positief blijven denken en hopen hopen hopen!

Geplaatst

HA Arzu,

Zoals je het beschrijft denk ik aan een overstimulatie...maar ik ben natuurlijk geen dokter....Ik zou in elk geval even bellen. Mij hadden ze geadviseerd om veel te drinken na de punctie. Maar de meningen verschillen hier over. Nou zeg, heb je dat er ook nog bij!

XX

Geplaatst

@Arzu: als je het niet vertrouwd gewoon bellen meis!

Het kan overstimulatie zijn, maar ook gewoon pijn.

Beter een keer teveel dan te weinig bellen!

@Meiske: wat staat die banner je mooi :toothy9:

@Suzzy: jeeeeeeeej!

Ik ga voor je duimen dat ze allebei nog 8,5e maand mogen blijven zitten!

@Katrien: hoe gaat het nu met jou meis?

Geplaatst

Hoi Arzu

Brussel heeft idd gebeld, de waarden waren goed, volgende week een 2de meting, ik schrok enorm maar dat is bij hun standaard omdat alles zo pril is.

wat betreft jouw klachten, bel aub even met Jette!

Heel veel succes, ik hoop dat jou tp vrijdag is en dat je buik dan wat rustiger is, is wel zo prettig

liefs

Meiske74

Geplaatst

HAA!

Even een vraagje...

Gister dus de terugplaatsing gehad en nu heb ik opeens wat last van bruin-rose afscheiding...weten jullie wat dit kan betekenen? Een innesteling lijkt me wat snel...misschien wat irritatie van de terugplaatsing???? Ik vind ook niks op google...

XX Suzzy

Geplaatst

Suzzy

Ik durf het niet te zeggen. misschien wel van de tp (speculum?)

in ieder geval heb je ze lekker bij je, veel succes!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Lieverd ik verschrok me kapot toen ik je sms kreeg!

Wat erg dat ze de uitslag verkeerd hadden uitgelegd.

Vind het zo erg voor jullie!!!

Een hele dikke knuffel

xxx

Geplaatst

Hallo Dilara

ik begrijp het goed dat jullie je rot geschrokken zijn!!

Fijn in ieder geval dat een tese niet nodig was en hou vertrouwen je!!!

Arzu, gaat het met jou (en je man) al wat beter?

groetjes

Meiske74

Geplaatst

HAA,

Ohh Dilara, wat is dit nu weer! Hoe kunnen ze jullie zo verkeerd inlichten???? Ik kan me voorstellen dat jullie je kapot hebben geschrokken!! Gelukkig is er iets gevonden! Als ik het goed begrijp worden jouw eicellen nu bevrucht met de zaadcellen die ze hebben kunnen vinden!

Ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat er een paar mooie embryo-tjes uit mogen komen!

XX Suzzy

Geplaatst

ik had veel gerust en er was weer een halve kg weg, daarnet wat moeten lopen,Moesten ergens heen en wat gedronken ook niet te veel, weer 1,5 erbij.

van het rusten gaat het dus weg maar wat te veel doen en het komt weer.

Met mijn man gaat het weer wat beter, maar het blijft pijnlijk natuurlijk.

Hoe is het met jou nu meid:D

xxx

Geplaatst

Heftige tijden hier meiden! Dilara...spannend nu, wachten op een tp!

Arzu...sterkte om dit weer fatsoenlijk een plekje te kunnen geven.

Suzzy...ik heb bij de laatste tp ook na 1 dag wat rozige afscheiding gehad. W.s. hebben ze dan wat geraakt bij je baarmoedermond ofzo! Ik denk niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken hoor!

Geplaatst

@Dilara: jeetje meis!

Kan me voorstellen dat dit als een klap komt.

Hoeveel eicellen had jij?

En hoeveel zaadjes zijn er uiteindelijk gevonden?

Ik hoop dat er toch bevruchtingen ontstaan meis!

Mn duimen draaien voor je.

@Suzzy: ik denk dat ze iets geraakt hebben.

Je bm is slijm aan het opbouwen en als ze dat aanraken gaat dat bloeden.

Is niks ergs.

Jeetje dames, wat een verhalen allemaal de laatste dagen.

Geplaatst

Hee meiden,

Wat gebeurt er hier de laatste tijd veel!!!

Suzzy, Fijn meid dat er 2 mooie emmies zijn terug geplaatst, ik denk idd wat de dames hier boven zeggen klopt en dat er gewoon iets geraakt is.

Arzu'; Hoe het wel ff in de gaten als er ineens 1.5 kilo bij is!!! Hoe is het verder met jullie??

Dilara; Hoe hebben ze jullie nu verkeerd kunnen voorlichten pfff. Ik hoop dat het toch nog goed is gekomen. Hoeveel eicellen en zaadjes zijn er gevonden. Is de punctie je meegevallen??

Dreamer; Hoe is het met jullie??

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Sas

Geplaatst

Even tussendoor; heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat er bevruchtingen optreden? Want ik word morgenmiddag gebeld, maar kreeg gisteren te horen dat ik het zelf eerder kan zien op de digitale IVF poli. Ik heb al een paar keer gekeken, maar er staat nog helemaal niks. Alleen dat een gedeelte van me eicellen geïnjecteerd is met de zaadcellen.

Ik word hier zo zenuwachtig van. Pff, had ik nou maar helemaal niet gekeken. Of kan het kloppen dat daar nu (1 dag later) nog niks over bekend is?

Geplaatst

wat lief meiske dat je vraagt.

Hier zou het normaal morgenvroeg gebeuren, maar moet eerst 's morgens gaan bloedprikken en een echo.

want ik had beginnende overstimulatie.

Gisteren was het nog niet echt slecht maar het mag ook niet nog slechter worden.

Mijn hele buik zit vol vocht en duwt tegen mijn maag en longen.

Zo moeilijk ademen en eten gaat ook niet.

Ik barst van de dorst maar ja mag neit veel drinken.

Veel eiwitrijk voedsel eten.

Hoe is het met jou???

Op dilara zit ik ook te wachten op een sms anders.

maar nog niks:(

xxx

Geplaatst

HA

Arzu, wat rot voor je meid! Hoop dat het snel beter gaat! Doe maar rustig aan vandaag! Hoop dat de terugplaatsing morgen gewoon door kan gaan.

XX Suzzy

Geplaatst

hoi Dreamer,

Je vroeg of de uitslag die we hebben gekregen in het AM/ Radboud was gekregen, maar dat is niet het geval. Dus het geeft me hoop dat je zegt dat TESE dan misschien toch wel zin heeft ondanks te hoog FSH.

Ik hoop ook echt dat we snel door verwezen worden als het nodig is, want ik heb nu vaak het gevoel dat de artsen van elkaar niet weten wat ze aan het doen zijn...

Dilara; jeetje wat een nieuws zeg...dat ze iets gezegd hebben wat nu heel anders blijkt te zijn...kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt!

Enne de meiden met tp, veel succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden