Ga naar inhoud

De pauze meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Graag wil ik me ook bij jullie aansluiten om te pauzeren. Wij gaan in augustus weer verder met een cryootje hopelijk. Deze pauze was eigenlijk niet bewust gekozen door ons, maar door het zh. Maar goed, het is niet anders, en ik kom nu gewoon bij jullie kletsen als dat mag!

Chablis, wat knap dat je al zoveel bent afgevallen!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Deze pauze was eigenlijk niet bewust gekozen door ons, maar door het zh.

Mag ik vragen wat de reden is?

Ja ik ben er zelf ook erg happy mee. En ga gewoon verder. Ik zie dan wel hoeveel ik afgevallen ben wanneer we weer starten :whistling_girl:

Geplaatst

zo hey jullie hebben het maar drukmet "kletsen"gehad hier vandaag!!!

@chablis wij zijn/gaan nu onder behandeling in nijmegen eerst zaten wij in venlo maar hier doen ze geen ivf helaas.ook ik ben begonnen met afvallen ik moest helaas van het zh ik heb een bmi van 33 dus ik zou iets van 4 kilo af moeten vallen maar dat vind ik het niet waard dus ga proberen meer af te vallen.

@schapenwolkje ookik ben niet zo heel blij dat ik moet wachtn maar het zal wel moeten heb vandaag de gyn aan telefoon gehad en ik kan waarsch echt niet eerder beginnen als na de zomer dus sept of zo dt is omdat er een zomerstop is en er dus in deze periode geen nieuwe behandelingen meer gestart worden helaas voor mij :-(

maar we maken het ons hier gewoon gezellig met een lekker glaasje wijn en een toastje met kaas ;-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben ook een "pauze meisje". Heb al 2 ivf's, een operatie en 4 iui's achter de rug (de laatste in april). We gaan begin juli beginnen met het verkorte protocol ivf nr. 3. Voorlopig geniet ik nog van het feit dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef en ga ik over ongeveer 2 weken met vakantie. Lekker nog een weekje duiken voordat het niet meer kan. Als we terugkomen zal het niet lang duren dat ik ongi word en we kunnen beginnen. Misschien is het onze laatste wel (als het niet lukt, dan beslissen we erna wat we verder gaan doen), dus zoals je kunt raden heb ik al mijn hoop op deze poging gevestigd.

Geplaatst
zo hey jullie hebben het maar drukmet "kletsen"gehad hier vandaag!!!

@chablis wij zijn/gaan nu onder behandeling in nijmegen eerst zaten wij in venlo maar hier doen ze geen ivf helaas.ook ik ben begonnen met afvallen ik moest helaas van het zh ik heb een bmi van 33 dus ik zou iets van 4 kilo af moeten vallen maar dat vind ik het niet waard dus ga proberen meer af te vallen.

Euh..ik bedoelde of je onder behandeling bent in het CWZ of het Radboud?

Zo zie je maar weer dat er dus onderscheid is in de meningen van ziekenhuizen. Ik word in het VU behandeld, mijn bmi is echt wel meer dan 33, maar ik heb geen moment te horen gekregen dat ik moet afvallen. Dat is volledig mijn eigen keus.

Geplaatst

@chablis ohw sorry.ben dus onder behandeling in het radboud.

ze zeiden tegen mij dat het beter was voor de punctie als ik wat zou afvallen.wat houdt dat eiwit dieet van jouw precies in??

@otjes lekker hey duiken!!! waar ga je dat doen??geniet van je verdiede vakantie en dan gaan we daarna heel hard duimen dat de 3e poging DE poging voor jouw gaat zijn

Geplaatst

Hai Sasje,

Ik heb je even een priveberichtje gestuurd met wat uitleg en 2 links. Ik wist namelijk niet of hier links geplaatst mogen worden.

Groetjesss

Geplaatst

5 weken geleden besloten om het toch weer een keer te gaan wagen.

Vanmorgen eindelijk voor de uitgangsecho (na hormonen om de bloeding op gang te helpen). Helaas was er weer slecht nieuws..de cyste die zich bij de laatste poging in maart heeft gevormd nu inmiddels 7 cm is.

Waarschijnlijk moet deze worden verwijderd en word mijn pauze verlengt:-(.

Geplaatst

Hoi Chablis,

Wij moeten wachten omdat het in juli Gentse feesten zijn, en dan is het lab van UZ gesloten en mogen er geen cryo's teruggeplaatst worden...

@Otjes: geniet van je duikavontuur! Nu kan het idd nog...

@Nousje: balen zeg... Sterkte!

Geplaatst

Kijk, kijk, wat een pauzemeisjes, zeg!

Ik heb in dit topic al eerder uitgelegd dat ik tot ong. oktober lekker onbezorgd leef en pauze heb van de hele MMM. Voelt steeds beter! Heb nu pas het gevoel écht weer als mezelf te reageren en niet meer o.i.v. hormonen.

Geniet weer en ben dol op m'n nichtje, zonder moeite te hebben met het feit dat m'n zusje wel moeder is nu en ik nog niet... Die kleine hoort gewoon écht bij m'n zusje en het is heel speciaal dat ik haar tante mag zijn. 't Is een schatje!

Op 't werk weer lekker bezig, helemaal mezelf. Promotie gemaakt en een hele, leuke en uitdagende job nu. Wil ik al jaren.

Vakantie geboekt, lekker genieten van de zomer.

Tussendoor een beetje op m'n gewicht blijven letten en blijven bewegen.

Lees hier af en toe bij om te zien hoe het met iedereen gaat. Bij tijd en wijle deel je toch intensieve periodes met elkaar, waarin vreugde en verdriet dicht bij elkaar ligt. Er zijn ook weken waarin ik niet aan het forum denk... ook dat is voor nu prima.

Deze pauze doet ons écht goed. Najaar 3e behandeling; ICSI dan.

Geplaatst
Hoi Chablis,

Wij moeten wachten omdat het in juli Gentse feesten zijn, en dan is het lab van UZ gesloten en mogen er geen cryo's teruggeplaatst worden...

Dat is inderdaad wel heel noodgedwongen, maar wie weet waar het goed voor is :blob1:

Geplaatst

hoi allemaal,

Otjes...fijne vakantie...geniet ervan!

Nousje...balen meid. Al enig idee wanneer hij weggehaald wordt?

Ik heb op het moment wel een dip hoor. Vind het zo moeilijk dat over een paar maand onze allerlaatste poging is. Het definitieve komt zo dichtbij! Ik voel me heel leeg sinds zondag. Ik kan er slecht woorden aangeven. Ik ben heel dankbaar voor al het mooie wat er is in mijn leven en ik wil dat ook zo blijven zien/voelen maar nu is alles echt even leeg en niet leuk. Ik vraag me zo vaak af wat de bedoeling is in mijn leven. Vandaag sprak ik mijn directeur, leuke jonge man (ong. 36) en hij is ook kinderloos. Als ik hem hoor over zijn leven dan denk ik...het kan best heel leuk zijn. Ze hebben een mooi, vol sociaal leven, leuke banen enz. We hebben het nu ook leuk hoor maar ik wil heel graag weer kunnen genieten, weer even lekker onbezorgd zijn. Ik merk dat ik een beetje een tobberig type ben momenteel en dat wil ik helemaal niet zijn.

nou ja...even lekker van me afgeklaagd. Ik ga zo lekker slapen en morgen schijnt de zon!

liefs esther

Geplaatst

Hai lieve meiden,

Ik wil jullie allemaal even een hele positieve pauze wensen. Het kan soms enorm moeilijk zijn om te wachten, zeker als het je eigen keuze niet is. Probeer te genieten van de hormoon- en ziekenhuisvrije periode, de zon en hopelijk veel leuke dingen!

Liefs,

Henne

Geplaatst

@Moon

Goed zo meid! geniet lekker van je pauze. Ik ben blij om te horen dat het zo meevalt. Laad lekker je batterijen op zodat je weer met volle kracht tegenaan kan.

@EDR

Een dikke knuffel om je uit je dip te helpen!!!!! Ik hoop dat het vandaag beter gaat (ook als het zonnetje niet schijnt ,niet hier in ieder geval)

Mijn pauze is helaas alles behalve rustig. Afgelopen dinsdag had ik mijn kijkoperatie waarbij helaas complicaties zijn opgetreden en uiteindelijk een volledig buikoperatie is geworden (verhaal in " ben weer terug" topic)

Ik heb nu nog behoorlijk pijn en ben erg moe.De herstel zal weken duren.

Ik denkt dat de volgende poging dus niet eerder dan september/oktober kan plaatsvinden.

Gisteren avond had ik ook een huilbui.Ik vond het zo oneerlijk dat ik zo veel pijn en leed moet uitstaan voor mijn grootste wens wat voor anderen zo doodnormaal is.

Soms vind ik het niet toepasselijk om hier te klagen want velen van jullie hebben nog veel meer meegemaakt dan ik maar ik moest het nu even kwijt.

Mooie dag allemaal!

Geplaatst

Ohw Esther (maar ook Kris), jouw verhaal is zo herkenbaar. Onze laatste (vergoede) poging is ook bijna in zicht. Begin juli (als ik net terugkom van vakantie) verwacht ik mijn ongi en dan gaat het weer beginnen.... En dan zouden we begin augustus moeten weten of het gelukt is. We weten ook niet of we daarna nog doorgaan. Ik ben net 39 geworden en tsja .......

Ik ga proberen heel positief te zijn, gezond te leven etc. Weet nu al dat de tweede wachtweek het langste gaat duren...

Een dikke knuffel

Natasja

Geplaatst

hoi meiden...

poosje niks van me laten horen. Geen zin gewoonweg! Het gaat ondertussen wat beter hier hoor. Ik blijf wel een leeg gevoel houden. Ik had verwacht dat ik na deze mislukte poging vlot de draad weer kon gaan oppakken en zou kunnen gaan genieten van alles wat mooi is in mijn leven maar nee...dat loopt even wat anders. Het geeft niet. Komt vanzelf weer.

Verder zijn we ons actief de afgelopen twee weken gaan verdiepen in adoptie. Helaas werden we daar ook een beetje moedeloos van. Bijna alle landen zitten dicht, er zijn zelf bijna geen wachtlijsten meer! Momenteel moet je gemiddeld zes jaar wachten op een kind. pfff....deprimerend. We weten echt niet of we dat wel willen. Ik ben me ook eens gaan verdiepen in langdurig pleegzorg. Ik realiseer me dat er in Nederland ook zoveel kinderen zijn die geen toekomst hebben. Wel moeilijk...wat zijn je intenties om aan pleegzorg te gaan beginnen...is dat niet je eigen verlangen naar een kind...eerlijk zijn naar jezelf. We gaan het allemaal in de week zetten en rustig overdenken.

Tot die tijd...ik blijf jullie volgen!

liefs esther

Geplaatst

Heerlijk toch juist dat we elkaar hier op het forum begrijpen; dat er geklaagd, gemopperd, gelachen en gehuild mag worden, of een ander nu meer/minder mee heeft gemaakt in de mmm?! Als het hier niet kan en we hebben hier geen begrip voor elkaar, waar dan wel? De één mag dan wat meer nog hebben meegemaakt dan de ander, maar voor ons allemaal geldt dat we het zo heel graag anders en gemakkelijker gewild hadden... Hartstikke herkenbaar wat jullie allemaal schrijven, hoor!

Kris, valt niet mee wat je nu weer voor de kiezen gehad hebt! Succes met je herstel, meid.

Raar en beladen idee hé Natas, als de tijd gaat dringen én de laatste poging nadert... Dat gaat voor ons dit najaar ook gelden; de laatste vergoede poging. Hmm, nog even niet aan denken. Pauze!

Esther, ik denk zo goed te weten hoe jij je voelt nu (been there, heb je weinig aan misschien, maar toch...). Lastig hé. Ik vond het zó moeilijk te vatten soms dat ik de knop niet om kon krijgen en op de één of andere manier m'n tijd uit moest zitten tot ik de hormonen écht kwijt was en daardoor een beetje meer mezelf werd weer én tot er gewoon tijd overheen gegaan was. Tijd om te verwerken, om te rouwen, om weer wat afstand te nemen en weer oog te krijgen voor andere dingen in m'n leven. Nou ja, gewoon tijd. Komt goed, komt goed!

Succes ook met afwegen wat je wil/kan m.b.t. adoptie of pleegzorg. Lastig om derg. beslissingen zuiver te nemen. Er speelt zoveel door elkaar nog...

• 3 weken later...
Geplaatst

Ben ik weer eens. Het gaat hier redelijk al met al. Erg warm trouwens maar dat is het overal (alhoewel het in het oosten het slimst is geloof ik). We klagen niet, tenslotte is het nu echt zomer!

Volgende week vrijdag hebben we de evaluatie van onze 2e icsi poging. W.s. zullen we dan ook gaan bespreken wanneer we de laatste behandeling gaan doen. We dachten eerst dat we dat in september wilden, direct na de vakantie maar daar zijn we eigenlijk nog niet uit. Ik heb afgelopen week gesolliciteerd en ben aangenomen. Per oktober ga ik werken in het ziekenhuis in zwolle. Ik heb er enorm veel zin in, even weer een hele andere tak binnen de gezondheidszorg. Ik kom begin september terug van vakantie en werk in september bijna niet. Ik ga lekker mijn vakantieuren opmaken. Enerzijds zou het lekker zijn als we in de vakantie konden beginnen met spuiten zodat we in september de punctie zouden hebben. Alles afgerond voordat ik begin met mijn nieuwe job. Anderzijds is het misschien ook wel lekker om zonder stress en verdriet te starten met een nieuwe baan en in januari ofzo de laatste behandeling te gaan doen. Lastig hoor! Aan de ene kant wil ik zo graag die laatste behandeling z.s.m. doen. ik ben er zo moe van (terwijl ik me realiseer dat ik vergeleken met anderen nog maar zo kort bezig ben). Ik wil zo graag verder met mijn leven...en voor mijn gevoel kan dat pas als de derde behandeling erop zit.

Moeilijk! Of maak ik het moeilijk? Ik weet het niet.

Hoe is het met jullie verder? Ik las ergens anders dat natasja binnenkort weer gaat beginnen? Meid wat spannend! Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Wat vroeg trouwens al of niet?

Kris...hoe is het met jou? AL een beetje hersteld van die gecompliceerde buikok?

En moon? VOlgens mij zie ik je niet zo vaak meer hier of wel?

Iedereen die een pauze heeft...geniet ervan, sterkte als er dingen zijn die jullie dwars zitten en een fijne zomer!

liefs esther

Geplaatst

Hey meiden,

Ja helaas ben ik terug....had me hier liever niet meer vertoond haha. Maar goed, we hebben dus ook weer pauze. Wat wel inhoudt dat we zeker weten verder gaan. Wanneer wete we nog niet, maar we geven nog niet op!

Esther wat een lastige beslissing. Kan me voorstellen dat je er nog snel ff een poging aan wil wagen vóór je nieuwe baan (gefeliciteerd trouwens!!!), maar aan de andere kant is het ook heerlijk om even echt niks te doen. Ik heb zelf in februari een icsi gehad, in maart nog drie weken gewerkt en toen een week vrij voor ik aan mijn nieuwe baan begon. Prompt was ik die week ziek en begon ik dus niet uitgerust. Dan is een nieuwe baan best zwaar!

Aan de andere kant was het ook een doel om naar toe te leven na de teleurstelling. Ik viel niet in een zwart gat omdat ik naar iets anders uit kon kijken. Zoals ik nu bijvoorbeeld heel erg naar de vakantie uitkijk.

Tja meisje, je moet het zelf beslissen. Misschien dat het evaluatiegesprek er wat aan bij kan dragen om een keuze te maken. Wat ik je nog mee wil geven: zorg dat je achteraf geen spijt krijgt dat je overhaast bent geweest. Je hebt nog een kans, benut die optimaal. Zorg dat je uitgerust en fit bent, zowel fysiek als mentaal. Ik wéét hoe het voelt dat je het op een gegeven moment zo zát bent. Dat je wilt weten waar je aan toe bent en door wil met je leven. Maar ga niet om díe reden te snel door. Dat is niet de goede reden en dan begin je niet goed aan je nieuwe kans. Ik was afgelopen maandag zelfs een soort van opgelucht dat ik ongesteld werd. Niet omdat ik niet zwanger wil zijn, maar omdat ik dan nu tenminste weer gewoon normaal door kon met mijn leven. Deze icsi was eigenlijk een soort van 'lastig', ik wilde andere dingen doen. En dat is volgens mij toch niet helemaal goed...

Sterkte met keuzes maken.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Je omschrijft het precies zoals het is Henne...nog ff snel een poging wagen voordat ik begin met mijn nieuwe baan. Eigenlijk als ik dat zo zwart op wit zie staan dan denk ik...wat bizar...nog ff snel een poging wagen! Het gaat om onze laatste poging en die wil ik even snen wagen! Niet echt zoals ik het diep in mijn hart wil. En optimaal benutten doen we die laatste kans ook niet op die manier. Maar het leek me aan de andere kant ook wel goed omdat ik de maand september w.s. zo goed als vrij ben. Maar des te meer tijd om te piekeren. Misschien ook wel niet zo fijn dus. En het is idd niet de bedoeling om totall loss aan een nieuwe baan te beginnen.

misschien is de gedachte dat we een nog langere pauze hebben ook wel fijn. Ik moet zeggen dat ik september al wel weer heel dichtbij vind komen.

M'n mannetje en ik gaan er nog eens goed over nadenken! Thanx voor je reactie!

liefs esther

Geplaatst

Hoi allemaal,

Is weer even geleden dat ik hier geweest ben, dus was even bijlezen. Esther hartstikke fijn dat je een nieuwe baan hebt. Kan me ook wel voorstellen dat je met het dilemma zit van de volgende poging. Heeft van beide kanten voordelen natuurlijk. In principe is het wel fijn om thuis te zijn als je de behandeling begint, spuiten e.d. maar in de wachtweken is het toch wel fijn om ergens anders mee bezig te kunnen zijn...

Ik wens je heel veel wijsheid en zeker weten kom je met de voor jou perfecte keus!!!

Henne, fijn dat je toch nog niet opgeeft. Heel veel succes met de volgende stap...

Iedereen heel veel succes verder. Ik ben eigenlijk wel weer toe aan de cryo, maar moet wachten tot augustus van het zh. Is wel vreemd om heel de tijd niks te doen, heb dan ook het idee dat ik niet alles er uit haal. Maar ja, als het zh niet mee werkt, houdt het op hè? En eigenlijk is de pauze ook wel even lekker. Moet nogal veel werken dus das ook wel lekker. Vakantie duurt nog lang... pas begin september! Dus eerst nog cryo en dan lekker met vakantie. Wat er ook gebeurt, hebben we in ieder geval ontspanning na de moeilijke weken.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben pauze meisje af..... en heb weer plaatsgenomen wij de IVF-clan. We hebben groen licht om weer te beginnen ... Ben nog steeds niet zo heel actief op het forum, maar misschien dat dat weer gaat komen nu ik er zelf weer helemaal inzit. Ik heb wel heel veel verhalen gelezen en ik zal jullie ook zeker volgen.

In ieder geval heel heel heel veel succes.

Liefs

Natas

Geplaatst

Hoi Natas,

Ik heb even een vraag aan jou. Als ik jouw handtekening lees, zie ik dat je 2 x IVF hebt gehad en daarna nog 4 x IUI? Of begrijp ik het verkeerd? Kan dat dan? Ik zat het me toevallig vandaag af te vragen, dat als je eerste ICSI poging mislukt, of je dan nog (tussendoor) IUI mag proberen? Ik dacht eerst dat dat niet kon, maar als ik het zo lees bij jou? Ben erg beniewd!

Caroline

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden