Ga naar inhoud

Het verhaal van Jane

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Dani,

Vandaag weer een lange werkdag gelukkig! Maar vindt het echt loodzwaar nu!

Ik was heel stellig met de testdatum maar...... misschien dat we de test vrijdag gaan doen.

Mn grootste angst is wéér een enorme teleurstelling, aan de ander kant, dit is gewoon bijna niet meer vol te te houden. En ik lees idd vaak dat er meiden zijn die eerder mogen testen.....

Voel me nog steeds oke, de toiletbezoekjes worden steeds spannender en spannnender...... Maar tot nu toe nog geen bloed te bespeuren!

Wordt vervolgd......

Liefs, Jane

Jane

• Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Jane

Het wordt idd spannend hé. Jij mag 7/3 testen, ik eigenlijk ook maar doordat het een bloedtest is verschuift dat naar maandag. Doe jij gewone zwangerschapstest dan?

Ik vind het ook moeilijker en moeilijker om geduld te oefenen en net als bij jou neemt de angst heel erg toe, maar we moeten blijven hopen hé !!!

Ik blijf voor je duimen

Geplaatst

Oh meissie ik kan me die angst zo goed nog voor de geest halen, gelukkig vind je veel afleiding op jouw werk maar zelfs daar zal het onbewust nog steeds door je hoofd spelen, even ontspannen op het toillet zitten is er dan ook niet meer bij.

Bah die laatste loodjes zijn in dit geval echt loodzwaar, ik duim in ieder geval nog steeds keihard ;)

Geplaatst

Hey Jane,

Hoe gaat het? Hou je het nog een beetje vol? Voor mij is morgen dag 18 na de TP en dus de bloedtest. Ik vind het heel spannend allemaal, maar heb er wel een goed gevoel over (mede dankzij een thuistest die ik gister gedaan had en daar zag ik 2 streepjes op - niet super dik, maar toch). Bij mij heeft het stiekum thuistesten dus wel wat rust en vertrouwen gegeven zo deze laatste dagen...

Sterkte en ik ben heel benieuwd naar het resultaat!!

Knuffel, Michelle

Geplaatst

Nou Michelle... wie weet, dat is hoopgevend! Succes morgen.

Jane nog even aftellen... de laatste loodjes. Stiekum alvast een keertje thuis testen vrijdag; kan me het voorstellen. Heb zelf nu nog in m'n hoofd om de testdatum gewoon af te wachten want vorige keer werd ik 2 dagen voor testdatum pas ongesteld. Maar kan me voorstellen dat ik er met een paar dagen toch anders over ga denken?! Succes i.i.g. nog even!

Geplaatst

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik vind dit zo fijn! Jullie begrijpen het gewoon!

Het ging goed vandaag, had veel afleiding en was er niet zo mee bezig. Ik vind de ochtenden, het eerste toiletbezoek het ergst, zo spannend. Meestal komt mn menstruatie s' ochtends. Heb trouwens niet het gevoel dat mn menstruatie er aan zit te komen. Maar ja, we zullen zien morgen!

Michelle, spannende dag voor jou morgen. De duimen draaien hier voor jou!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hoihoi,

Vandaag is het dag 13 na de TP. Het einde van de wachtweken nadert. Nog steeds geen bloed te bespeuren. Ik krijg weer een beetje hoop, zou het dan toch echt? Heb nog steeds buikpijn af en toe. Dat maakt me dan weer heel onzeker.

We hebben besloten om morgen ipv zaterdag een test te gaan doen. Mn hubbie is dan ook vrij dus dan zijn we fijn samen. Ik vind het echt

doodeng, die test, maar ik zie er ook wel naar uit. Heel dubbel. Ben gewoon bang dat de test negatief is, heb geen zin om me weer zo rot te voelen.

Ook wil ik dolgraag weten wat de uitslag is!

We zullen het zien morgen!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Ja het is heel duaal hé... maar het fijne is dat je hem dan idd samen kunt doen!

Ik duim voor je en hoop het van ganser harte.

Geplaatst

hi jane,

wat enorm spannend he? ik hoop zo voor jullie dat je morgen 2 streepjes ziet. gelukkig gaat het tot nu toe nog goed, geen bloed, dus de hoop (en de vrees) neemt toe. nog een dagje werken vandaag en dan morgen meteen testen.

moet zo'n thuistest altijd 's morgens? heel veel succes meid, ik duim voor je.

x leonore

Geplaatst

Thanx Sofie en Leonore!

Volgens mij maakt dat niet uit. Maar je ochtendurine is het meest geconcentreerd dus we gaan m wel 's ochtends doen!

X Jane

Geplaatst

Oh Jane,

Spannend zeg!!!! Succes alvast en ik hoop op een positief resultaat. Anders moet je zo'n extra gevoelige test kopen (bijv. bij Etos), dan kun je al testen voordat je overtijd bent. Dan heb je misschien iets meer kans op een goed resultaat. En mocht de test morgen nog negatief zijn, hoeft dat nog niets te betekenen...

Ik heb trouwens ergens gelezen dat je het best de avond voor de test na 20.00 uur niets meer moet drinken, de urine is dan nog geconcentreerder...

Duim, duim, duim!!

Knuffel, Michelle

Geplaatst

Hey Michelle,

Heb die van de Etos thuis. En ik ga gewoon na 20.00 niets meer drinken,

just in case!

X Jane

Geplaatst

Hey Jane, spannend hoor nog maar één nachtje, ik had toen het apothekersmerk en die was ook wel duidelijk. Ik ga er voor alsnog vanuit dat ik hier morgen een heel blij berichtje ga lezen, voor mijn gevoel komt het helemaal goed :D

Geplaatst

Jane, spannend... morgenvroeg al testen dus!

Hoop dat jullie nog een beetje slaap pakken vannacht. Er hangt zoveel van af, voor ons gevoel, niet?!

Hoop met je mee dat je een posi test hebt morgen. Ik log zeker nog even in om te lezen!!!

Geplaatst

En weet je al wat meer of hebben jullie besloten om toch nog even te wachten?

Geplaatst

Hi meiden,

Vanochtend was het dan zover. We hadden afgesproken om er een test tegenaan te gooien. Eigenlijk zou morgen de testdag zijn. Ik vond het echt doodeng. Ik wilde heel graag weten waar ik aan toe was maar ik wilde geen teleurstelling.

Met een bonkend hart hield ik het staafje bij mn urine. En toe 3 helse minuten wachten. Ik durfde zelf niet te kijken dus ik gaf het aan mn vriend. En ja hoor, er stonden gewoon 2 dikken strepen. Echt goede, dikke strepen! Ik begon keihard te huilen, mn vriend schreeuwde het uit van blijdschap!

Yes, we zijn zwanger!

Liefs Jane

Geplaatst

Dat is supergoed nieuws Jane!!!! Van harte gefeliciteerd!

Twee dikke strepen is overduidelijk. Jullie dag kan niet meer kapot. Dat het maar een mooie zwangerschap mag worden. Weet even niet of jullie er 1 of 2 terug hebben laten plaatsen (nog geen andere berichten gelezen vandaag).

liefs,Stéphanie

Geplaatst

GEFELICITEERD!!!

Jullie hebben iig een heel geod weekend. Geniet lekker mn zn 2en vna het goede nieuws.

Kuzzz

Gast Butterfly
Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaane, wat ge-wel-dig !!

Ben ontzettend blij voor jullie ... jullie heb vast een (voorzichtig) vreugdedansje gemaakt samen !!!!

Wat is nu de volgende stap ?

Geplaatst

Ja Jane wordt mama... mama Jane...klinkt goed hoor :D

Vind het echt geweldig voor jullie meissie!!

Geplaatst

Eindelijk hé Jane, hopelijk kunnen jullie al het wachten en alle teleurstellingen nu achter je laten en alleen nog maar genieten!!!

Van harte, meis. Wat een geweldig nieuws!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden