Ga naar inhoud

Het verhaal van Jane

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden, morgen heb ik mijn eerste FM. Ben heel benieuwd! Ik wordt al lekker vroeg in het ziekenhuis verwacht, om 8.00 uur al.

Ben ik wel blij mee.

Het is altijd weer spannend hoeveel follikels er te bespeuren zijn. Ik spuit nu 300 eenheden GonalF, dat heeft de laatste keer wel gewerkt!

Ik had toen 6 eitjes. Hopelijk vergaat het nu weer zo! Ach, we zullen zien! Ik voel me prima. Ben alleen wat vermoeider maar verder gaat t prima.

Ook geen hoofdpijn! Ben blij dat ik voor acupunctuur heb gekozen! Voel me een stuk beter en relaxer dan de vorige behandelingen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Jane

• Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Jane, spannend hé meid. Wat goed dat je ook minder last hebt, ook bij mij nog altijd geen hoofdpijn. Wie weet zit die acupunctuur er idd voor iets tussen.

Ik duim voor je morgen. Ik moet om 8u bloed laten nemen en dan naar gyn voor echo. (twee verschillende locaties) dus morgen is voor ons beiden weer even spannend.

Vermoeidheid is normaal denk ik, ... af en toe beetje rusten

Hou je goed meisje en duimen voor morgen

Geplaatst

Hi meiden,

Ben net terug van het ziekenhuis, had vandaag mn eerste FM. We hebben 10!follikels gezien, de grootste is 14mm en de kleinste is 10mm.

Ook is mijn bms al 10mm. Ben superblij hiermee aangezien het aantal follikels de vorige keer nogal een probleem was. Nu heb ik er al 10! Niet te geloven, kreeg gewoon tranen in mn ogen toen ik het zag.

As zondag heb ik mn tweede FM en zoals het er nu uitziet vind de punctie as dinsdag plaats. Dat hoor ik zondag wel, denk ik.

Ben echt superblij hiermee!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hey Jane,

Wauw, spannend zeg! Wat goed hé, 10 follikels!

Ik had de eerste ivf ook niet zoveel follikels en daarom spuit ik nu 300IE puregon. Ik hoop dat ik jou achterna ga en dat ik er ook een stuks of 10 heb!!

Zaterdag hen ik mijn eerste fm......spannend!

Liefs Smile

Geplaatst

even nog een vraagje.....heb jij ook een "vol" gevoel in je onderbuik? Ik zie dat jij ook op 5 feb bent begonnen met stimuleren. Geen pijn, maar een beetje een drukkend gevoel.....

Geplaatst

Hi Smile,

Ik vroeg me al af hoe het met je gaat. Het is idd bijna niet te geloven,

ik spuit ook 300 eenheden maar dan GonalF.

Ben zó blij hiermee! De vorige keren zo'n teleurstelling, eindelijk een keer goed nieuws!

Jij ook veel succes met je eerste meting! Ik hoop voor je dat het ook voor jou zo goed uitpakt!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Idd een "vol" gevoel. Heel anders dan de vorige keren! Ik voel me wel veel beter maar misschien komt dat ook wel door de acupunctuur die ik er naast doe.

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hi Jane, sorry ik dacht dat je pas morgen meting had. 10 mooie follikels, schitterend hé

en zo groot al voor een eerste meting. Heel goed! Hebben ze al idee van punctie? Zal zondag dan wel ver het moment zijn niet als ze groeien aan 2 mm p dag?

Geplaatst

Sofie,

Zoals het er nu uitziet is de punctie as dinsdag, de 17e!

Zondag weet ik meer. We zullen zien hoe het gaat zondag!

Geplaatst

wat spannend hé, bij mij zal het denk ik ten vroegste woensdag zijn. ik spuit natuurlijk ook maar 112E. ach ja het begint spannend te worden.

tijd om kaarsjes aan te steken denk ik ;)

Geplaatst

Wat een goed bericht voor jullie Jane !!

Keep up the good work :blob1: en ik ga voor jullie allemaal een kaarsje aansteken hoor ... zo spannend !

Geplaatst

Dank je Butterfly! Ik ben ook helemaal blij!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hey maar dat is goed nieuws! Wat fijn dat je zelf ook goed in je vel zit. Spannend zondag, ik hoop voor je dat je dan inderdaad groen licht krijgt voor de punctie op dinsdag, wanneer zou dan de tp zijn?

Geplaatst

Hoi Dani,

Dank voor je berichtje!

Als alles goed verloopt dan is de TP 3 dagen later, op vrijdag dus. Hopelijk komt het zover want de eerdere pogingen was er geen bevruchting en dus geen TP.

Maar we staan er nu al beter voor dan voorheen. Ik heb er alle vertrouwen in.

Liefs,

Jane

Geplaatst

Mooi dat het er zo goed voor staat; nu begint het steeds spannender te worden, vind je ook niet Jane?!

Ik blijf benieuwd, dus hou ons op de hoogte... Succes!

Geplaatst

He Moon,

De spanning begint idd wel een beetje toe te nemen. Ik voel me ook een stuk relaxer als de vorige keren. Hoe gaat t met jou?

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hey Jane, morgen is het al zo ver, de volgende en laatste meting en dan op voor de punctie!! Ik weet niet waarom maar ik krijg er een goed gevoel bij jou, laat je het ons morgen weten want ik ben wel heel benieuwd :)

Geplaatst

Hi Dani,

Idd op naar morgen! Ik wordt om 8.15 uur al verwacht, pffff, en dat op zondagochtend! Ben wel heel benieuwd hoe we er morgen voor staan. Ben het spuiten helemaal zat. Het is genoeg geweest. Ik merk dat het me tegen begint te staan. Heb verder nergens last van ofzo maar ben het gewoon zat! Ik laat jullie morgen natuurlijk ff weten hoe het is gegaan! Enne Dani, hou vast dat goede gevoel!!!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hi allemaal,

Ben net terug van mn tweede meting. Alles ziet er goed uit. De 10 follikels zijn mooi doorgegroeid, de grootste is 19 mm, 2 van 18 mm en de kleinste is 15mm. Ben echt superblij hiermee.

Ik heb wel wat vocht achter mn eierstokken, wat overigens niet erg is. Dit verklaart wel mn buikpijn, mn buik is erg gespannen.

Dinsdag de 17e is de punctie, ik word vanmiddag gebeld over hoe laat de punctie is en hoe laat ik de pregnyl moet zetten. Dit laat ik jullie nog wel ff weten. De spanning begint hier nu toch wel toe te nemen. Ben zó blij dat het allemaal wat voorspoediger gaat als de vorige keren. Het voelt heel goed allemaal.

Henne, succes met je 2e meting vandaag. Ik hoop dat we samen voor de punctie gaan dinsdag!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Hi Jane, wat een goed bericht zo op de zondag! Heel fijn. Spannend dinsdag (en vrijdag). Volgende week staat er een hoop te gebeuren. Het forum staat rood-gloeiend van alle berichtjes. Heel veel succes en ik ben heel blij voor je.

x leonore

Geplaatst

Thanx Leonore! Ik merk idd dat de spanning begint toe te nemen. Het wordt een spannend weekje.

Jij heb t morgen toch je 2e meting? Ik duim heel hard voor je hóór!!!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Jane wat een goed nieuws meissie ( ik had ook niet anders verwacht hoor hihi) het wordt een spannende week, en dan volgen er nog twee spannende weken maar ik blijf erbij, alles komt helemaal goed deze keer!!

Liefs Dani.

Geplaatst

Hoihoi,

Net een telefoontje gehad van het ziekenhuis. De punctie is dinsdag om 10.00 uur. Ik moet vanavond om 23.00 uur de Pregnyl zetten,

morgen ff geen prikken meer en dan dinsdag dus de punctie.

Heb morgen nog een afspraak met de acupuncturist, wel zo fijn. Heb best wel een beetje angst voor de punctie, maar ach het duurt niet

zo lang gelukkig! We zullen zien hoe het gaat!

Liefs,

Jane

Geplaatst

Je gaat iig met een mooi resultaat richting punctie, Jane... Mooi zo!

Ik hoop dat je zo ontspannen mogelijk naar dinsdag toe leeft én dat het dan mee zal vallen, uiteraard. Succes, de duimen draaien!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden