Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbank

Krullie: testen 01-03 - Zwanger!

Henne: testen 04-03, 1 eigenwijs plakkertje

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

mijn testdatum was fout

Geplaatst

Sinterklaas kan alvast beginnen met sparen, want het kan nog wel eens druk worden rond zijn verjaardag.:curtianpeek:

liefs, Stéphanie

Smile, geen woorden voor je verdriet te vinden.

Geplaatst

Lieve Smile,

Wat een grote teleurstelling. Huil maar lekker uit, en heel veel sterkte bij het verwerken hiervan.

Dikke troostknuffel van Luna

Geplaatst

oh smile,

wat verdrietig! shit. tsja, wat moeten we zeggen om je te troosten, dat kunnen we niet. heel veel sterkte om dit te verwerken voor jou en je partner.

neem de tijd voor jezelf.

zo droevig!

x leonore

Geplaatst

Thanks meiden, voor jullie lieve woorden!

Ja, teleurstelling na teleurstelling, wanneer komt de blijschap?

Het is soms moeilijk om hoop te houden, maar we moeten door....

Ik denk dat we even een time out nemen en even lekker wat tijd aan elkaar besteden. Dat kunnen we wel gebruiken nu.

Ik blijf jullie volgen meiden, maar misschien reageer ik niet op alle zwangeren, want dat blijft natuurlijk wel heel pijnlijk.

Verdriet en blijschap liggen hier zo dicht bij elkaar.....

Geplaatst

Hey Smile,

wat ontzettend balen meid!! Neem even rust en geniet van elkaar.

Hoop voor jullie dat er ooit betere tijden komen.

Liefs Ikketje

Geplaatst

Wachtbank

Krullie: testen 01-03 - Zwanger!

Henne: testen 04-03, 1 eigenwijs plakkertje

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Smile: testen 07-03 - Mislukt, ongi op dag 9

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Sofie: testen 09-03 - 2 cuties 6 cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Hoi Dames,

Is het een idee om diegenen waar het mis is gegaan ook op het bankje te laten staan, net als de zwangeren. Dan hebben we een duidelijk overzicht en vergeten we de meiden waar het mis ging niet.

Of wordt dat niet handig.

Wel alleen hier in het wachtbakje forum dan hoor. Niet in het grote overzicht. Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Liefs ikketje

Geplaatst

Hoi Dames,

Is het een idee om diegenen waar het mis is gegaan ook op het bankje te laten staan, net als de zwangeren. Dan hebben we een duidelijk overzicht en vergeten we de meiden waar het mis ging niet.

Of wordt dat niet handig.

Wel alleen hier in het wachtbakje forum dan hoor. Niet in het grote overzicht. Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Liefs ikketje

Hoi Ikketje, wel slim, maar misschien moeten we het aan degene zelf overlaten? Ik denk dat als ik negatief test, ik dat zo snel mogelijk wil vergeten en vanzelf wel weer om aandacht ga vragen :)

Nu ik toch bezig ben: vanmiddag (net) ging ik naar de wc en ik zag heel licht roze afscheiding op mijn inlegkruisje (die ik gebruik door die bolletjes). Ik verwacht absoluut niet in mijn eerste week al iets te zien van bloed (is pas de 2e dag na TP) en toevallig kwam mijn darling net thuis van zijn werk en die zag dat en schrok zich wild. Volgens mij zegt het nog helemaal niks, maar hoor ook nog wel graag van jullie dat het niets zegt, al is het alleen maar om mijn vriend gerust te stellen :)

En Smile, ik vind het vreselijk voor je.... heel veel sterkte de komende tijd!

x saskia

Geplaatst

Smile wat een k#t bericht, zo snel al. Zijn we aan het wachten op demensen boven aan de lijst, val jij opeens ergens uit t midden van de bank. Doe het rustig aan en steun elkaar in deze tijd. Eerst over de teleurstellign heen komen en dan kijken wanneer jullie klaar zijn voor de volgende poging.

Sterkt en veel liefs voor jou en je man.

Groetjes Linda

Geplaatst

Geen idee, Saskia... mooie 'dooddoener', maar: even in de gaten houden hoe 't er de komende dagen uitziet/of het wel of niet doorzet?

Geplaatst

Kan een innesteling zijn mamalou / saskia. Maar ja, alles 'kan'. Dus daar heb je ook niet echt wat aan vrees ik. Als het niet doorzet zou ik me er geen zorgen over maken. Hang in there!

Henne

Geplaatst

smile, heel veel sterkte..

saskia, Ik denk ook niet dat het komt van een menstuatie.. in de eerste week.. nee. dan eerder een innestelings bloeding. bij mij in het ziekenhuis hebben ze me bij de tp voor gewaarschuwd. maar zodra het helder rood bloed is met krampen. dan zou ik me enigzins zorgen gaan maken.

nog eventjes en ik mag ook op het wachtbankje.

vanmiddag bij de acupuntuur geweest, en vanochtend gaan menstrueren.. ! joepie!

vrijdag gelukkig naar het ziekenhuis voor uitgangsecho. weer wat actie..:D

iedreen sterkte met wachten. en suc6 met testen!!

liefs

Desiree

Geplaatst

hoi meiden,

het is nu weer weg. heb wel vandaag pittige acupunctuur gehad ter innesteling. ik voelde dat mijn buik warm was. had naalden bij mijn grote teen, boven mijn knieën, bij mijn duimen en 2 op mijn buik. heb een uur plat gelegen en daarna had ik dus een aangenaam warm gevoel in mijn buik. maarja, ik ben ook een ster in dingen inbeelden hoor, dus het zegt allemaal niks :)

Henne hoe voel jij je nu? te gek dat je nu een test had met een klein beetje roze.... laat je niet gek maken he! na deze test komen nog 2 spannende weken tot het hartje en daarna weer 6 weken tot de 12 weken-grens, en daarna weer 13 weken tot het kindje levensvatbaar is, en dan weer.... (ben de tel kwijt).

succes allemaal! en meiden die van het bankje afvallen mogen natuurlijk nog wel even loungen en zichzelf laten vertroetelen he!

x mamalou

Geplaatst

Hey meisjes

Dees, wat goed dat je weer mag beginnen! Wat vond je van de acupunctuur? Hebben ze iets speciaals gezegd?

Saskia, ik zou me idd geen zorgen maken hoor, ze hebben daar ten slotte heel wat aangeprikt... die acupunctuur van jou klinkt wel speciaal hé, geniet er maar van !

Geplaatst

Hi Mamalou,

zou dat beetje bloed niet van de tp zelf kunnen zijn? je hebt zelf gezegd dat ze nogal aan het hannessen waren. de dokter bij mijn tp zei dat ik niet moest schrikken als er bij mij ietsje bloed zou komen, omdat hij er ook nog een tang aan te pas liet komen bij de tp. geen idee waarom maar hij was erg geruststellend dus ik heb er verder niet bij nagedacht. maar anyway, het is nu weer over, dus er was vast niets aan de hand. eng allemaal he, wat er zoal in je lichaam gebeurt...

x leonore

Geplaatst

Smile wat ontzettend zwaar k*t voor jullie, heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling, neem er de tijd voor meissie!

Mamalou, het kan inderdaad een beetje zijn van de tp maar klinkt mij ook een beetje als innestelingsbloed in de oren, zolang het niet helderrood is zou het dus misschien ook wel een hoopvol teken kunnen zijn, afwachten en positief denken.

Henne, mijn vriendinnen hielden mij altijd voor dat een heel vaag streepje ook een streepje is, spannend hoor maar ik heb goede hoop voor je!

Alle andere meiden ook nog even goed volhouden op de bank hoor!!

Geplaatst

Hey meiden, nou mijn vriend heeft vanavond de test bekeken en kwam tot dezelfde conclusie: er is echt een heel erg vaag streepje te zien. Je moet er naar zoeken, maar het is er wel.

We kunnen ons nauwelijks voorstellen dat het écht raak zou zijn, dus we willen zeker nog niet te vroeg juichen en echt nog tot woensdag afwachten voor we iets defintief durven te zeggen. Maar ik merk dat we allebei toch stiekem met een glimlach rondlopen. Nog twee nachtjes slapen, maar de hoop is echt groter dan ooit. Superspannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden