Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gevoelsmatig glij ik langzaam van het bankje af. Op aanraden van een vriendin toch even met het VU gebeld. En ik ben zojuist door hen teruggebeld.... morgen moet ik even langskomen voor een echo.

We wachten het dus af :evil2:

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Chablis, wat is er aan de hand dan meis?? Wel fijn dat je zo snel terecht kan bij het ziekenhuis.. AMC geeft gewoon aan; de testdatum afwachten..

Sterkte!

Geplaatst

Hallo meiden,

Graag zou ik aanschuiven op het wachtbankje. Heb vandaag een terugplaatsing gehad van 2 emmy's. Nu maar hopen dat ze blijven zitten.

Het wachten is begonnen...

Snoeske

Geplaatst

Henne, ik vind het erg verdrietig voor jullie. Gun jezelf de tijd dit een plekje te geven!

Knuffel van Jane

Geplaatst

Wachtbank

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen ..-03 - 2 emmies

Snoeske, ik heb je op de wachtbank gezet, want natuurlijk ben je hier hartelijk welkom om de wachtweken door te brengen en goed door te komen. Vul je zelf je testdatum nog even in, dan?

Henne, 't blijft hard meis...

Geplaatst

hoi meiden,

snoeske, welkom! hoop dat je op de bank blijft zitten, of in elk geval in de lounge :)

ik heb al de hele middag een klein beetje buikpijn (als menstruatiepijn, maar dan heel mild) en net ging ik naar het toilet en veegde ik lichtroze, maar onmiskenbaar rozig af...

ik dacht dat ik niet ongesteld kon worden zolang ik de bolletjes slik, iemand hier ervaring mee?

verder zijn we nog steeds niet ongerust, omdat we toch al helemaal tot de TP gekomen zijn!

nouja, wordt vervolgd....

Geplaatst

Hallo,

Snoeske, welkom!! Ik hoop dat je morgen mijn plekje kunt overnemen (en dat ik positief nieuws heb, maar ik heb er wel een goed gevoel over, al heb ik geen extra tests meer gedaan. Ik word daar toch wel erg onrustig van...)

Mamalou/saskia, ik had afgelopen zondag onmiskenbaar roze afscheiding bij het afwegen en zelfs wat hele kleine donkere plekjes in mijn inlegkruisje. Ik dacht dus gelijk het ergste, maar tot nu toe niets en dinsdag dus een test met een dun tweede streepje, dus... als de menstruatie niet doorzet, niet gelijk het ergste denken.

Aan de mensen te merken die van het wachtbankje vallen, kun je dus wel tijdens de utrogestan ongi worden, volgens mij. Succes en gewoon positief blijven denken (makkelijk gezegd, moeilijk gedaan).

knuffel, michelle

Geplaatst

Wachtbank

Michellem: testen 05-03 - 1 emmy 8 cellig

Jane: testen 07-03 - 2 emmy's, beide 8-cellig

Honeybee: testen 07-03 - IUI, 1 hele grote follikel

Moon74: testen 09-03 - 1 ukkie teruggeplaatst.

Linda27: testen 09-03 - IUI 2 follikels

Luna: testen 9-03 -1 emmy, 6-cellig

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Popje: testen 10-03 - embryo

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-0303 - 2 emmies, beide 8-cellig

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb mezelf erbij gezet. En nu maar afwachten

Groeten Snoeske

Geplaatst

@Henne wat zwaar k$t zeg, dat je eerst een licht streepje te hebben en nu toch ongi geworden. De meiden voor mij hebben alles al gezegd.

@Michelle spannend nu, nog een nachtje slapen en dan krijg je het verlossende antwoord. Hoe laat krijg je de uitslag?

@Chablis we hebben je nog steeds vast hier op ons bankje, hopelijk blijf je er nog even opzitten.

@Snoeske welkom op het Maart bankje. Wat goed da er 2 emmy's zijn teruggeplaatst. Wanneer mag jij testen?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Met mij gaat alles wel goed, heb eigenlijk gister en vandaag bijna nergens last van. De vorige keer had ik vaker last van mijn onderbuik, dus hopelijk is dit goed nieuws, maar dat weten we pas over 5 lange dagen.

Geplaatst

hey linda,

ik moet morgen voor 10 uur bloed laten prikken, en dan wordt ik 's middags rond een uur of 3 terug gebeld. Dan hoor ik ook over er cryo's zijn, dus dubbel spannend!!!

Groet, michelle

Geplaatst

Hallo ladys,

Snoeske, welkom op het beruchte bankje!!

Michelle, spannend dat het morgen alzover is, ik duim voor je!!

Chablis, succes morgen bij de echo, wel fijn dat ze toch even kijken.

Met mij gaat het op zich goed. (weet niet of dat een goed teken is?!?) Ik voel weinig tot niets. Soms een beetje spanning in mn borsten. Af en toe nog wel de menstruatiekrampen die komen en gaan. Verder probeer ik zo rustig en nuchter mogelijk te blijven en tot nu toe gaat het me goed af. Ik heb me ook voorgenomen om het weekend af te wachten en als er nog geen sporen zijn van een menstruatie, dan misschien een test te proberen. Ik neem gewoon de dag hoe die komt. Het blijft wel steeds spannend als ik naar de wc ga.

Ik slaap veel, en heb nog echt een opgezette buik!!! Mn broeken krijg ik niet dicht en ik merk dat ik ook aangekomen ben. Nou ja, ik zie het allemaal wel, gelukkig vliegen de dagen voorbij. Nou meiden, hou je taai (en elkaar goed vast)

Liefs Luna

Geplaatst

hai meiden,

Snoeske, welkom meis!! sterkte met de komende twee weken.

na vanochtend wat roze weggeveegd te hebben kwam er vanavond ook wat oud bloed bij. heb dus sterk het vermoeden dat ik vandeweek ongesteld ga worden. zo begint het meestal, hoewel niet eerst met roze. drie dagen voor ik ongesteld word, begin ik met wat bruine plekjes, die langzaam uitgroeien tot roze en dan echt doorzet.

we wachten het nog even af, maar we hebben ons er al op ingesteld dat poging 1 mislukt is.

degenen die nog wachten (en vooral degenen die ook in spanning zitten!): nog heel veel sterkte en succes. er mogen wel wat positieve testen gaan komen nu weer!!!!

Geplaatst

Niet eerder stoppen met de bolletjes totdat je echt ongesteld bent geworden hoor! Ik ben nog steeds van mening dat het daarom bij de voorlaatste behandeling is misgegaan. Ik dacht; ik word ongesteld dus ben ik gestopt. Ik had nog in paniek de arts gebeld, maar kreeg deze niet te spreken (tot grote ergenis). 3 dgn later belde de assistente van de arts om te vragen hoe het ging, ik mocht tenslotte 3dgn na testdatum opnieuw testen (is niets vreemds). Maar het hoefde al niet meer, tot grote ergernis van mij en dat heb ik de artsen ook laten weten. Zeer slordige nazorg.

Wat is dus wil zeggen, schrik niet direkt van roze afscheiding en blijf in het goede geloven tot het tegendeel is bewezen.

Stéphanie

Geplaatst

In het Erasmus stop je dus 12 dagen na de punctie. Ik heb zondag de laatste bolletjes gebruikt, had maandag nog een licht positieve test en woensdag (15 dagen na de tp en officiele testdatum) was het negatief en werd ik ongesteld.

Ik heb erover gedacht om de progesteron nog langer te gebruiken want ik had dus nog bolletjes in huis. Maar ja, om nu zo zelf tegen de behandeling in te gaan....Baal er nu van als een stekker, vraag me af of het dan wel goed was gegaan. Ga het zeker wel aankaarten bij het evaluatiegesprek.

Maar inderdaad dus doorgaan tot je zeker weet dat het niet meer zinvol is!!

Henne

Geplaatst

Bij ons moet je ze gebruiken tot Leuven het zegt dus tot na de bloedtest. Als je zwanger bent moet je ze nog x aantal weken doornemen.

Geplaatst

Heee meiden,

wat een spanning hier zeg.. Jeetje wat zijn jullie met veel! Michelle, spannende dag.. De voortekenen zijn goed, laten we hopen dat je de rest van de bank vandaag wat moed kan geven, fingers crossed!

Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

Hallo allemaal,

Dank vast voor alle postitieve energie!! Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en wordt vandaag tussen 14.00 - 16.30 uur teruggebeld. Ohhhhh, ik hoop het zooooooo!!!! Ik ben echt zo nerveus!!

Knuffel, Michelle

Geplaatst

Oh Michelle, wat moet je nog lang wachten op het telefoontje. En wat zit er veel tijd tussen zeg! Ik begrijp dat je nerveus bent!

Nog even, en je weet het!

Sterkte met wachten!

X Jane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden