Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Michelle / Jane / Popje,

Wat een gaaf nieuws van jullie om te lezen dat jullie zwanger zijn.

Helemal leuk!! We gaan het druk krijgen in oktober/november om alle 'bevallingslijstjes' in de gaten te houden.

Helemaal TOPPIE!!

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Moon,

Jeetje meid, wat verschrikkelijk balen is dit weer.

Hebben jullie eigenlijk nog cryo's over van de 2e IVF?

Veel succes met het verwerken!!

Geplaatst

Moon, wat een teleurstelling weer voor jullie beiden. heel veel sterkte toegewenst.

@Helen,

een topembryo is voldoende gedeeld, het aantal is dan niet heel relevant mijninziens. Wees lief voor jezelf en je ukkie en dat er maar een mooie zwangerschap uit voort mag komen.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Hallo dames,

Helaas hier ook slecht nieuws, ben helaas niet zwanger. Ik had vanochtend bij het afvegen al wat bloed, en ik werd er gelijk onzeker van. Het is niet anders, het verdriet is groot, ik had het zo graag gewild.

Moon: balen dat het niet is gelukt, ik wens je veel sterkte.

Chablis: hoop voor je dat je zwanger bent! ik duim voor je.

Sofie: knap dat je wacht, ik duim ook voor jou!

Ik heb gelijk een afspraak gemaakt om te bespreken hoe nu verder. Kan eigenlijk niet wachten om weer verder te gaan, maar ja of dat zo verstandig is!?

Ben benieuwd hoe deze menstruatie zal gaan, ben sinds juli aan de lucrin geweest (overgang), en hoop dat het daardoor niet zo pijnlijk zal zijn. Kl#te endometriose ook...

Nou meiden, hou je taai

Liefs luna

Geplaatst

luna en moon: heel veel sterkte de komende tijd.

sofie: mega knap dat je kunt wachten. wat zegt je gevoel?

stefanie, bedankt voor de info.

meiden ik duim voor jullie

Geplaatst

Luna, jij ook al. Wat verdrietig voor je meis!

Sterkte!

Geplaatst

Wachtbank maart:

Chablis: testen 9-03 2 emmies, 10+cellig

Sofie: testen 9-03 - 2 cuties 6 cellig

Leonore: testen 10-03 - 2 emmys, 6 en 6+ cellig

Ikketje: testen 10-03 - 2 emmy's, 8 en 6-cellig

Gerreber: testen 11-03 - 1 draakje

mamalou: testen 13-03 - 1 embryo 8 cellig

Anne: testen 13-03 - 2 ukkepukken, beide 8-cellig

Snoeske: testen 18-03 - 2 emmies, beide 8-cellig

lucky-t: testen 20-03 - 1 A-tje

Mijnbaby: testen 20-03 - 1 toppertje (8+)

Tammy: testen 20-3 - IUI

Lijst is aangepast

Snoeske; dank je wel!

Luna

Geplaatst

Moon en Luna, wat een verschrikkelijk nieuws, weet even niets te zeggen wat het leed kan verzachten, sterkte met het verwerken van wederom een zware teleurstelling.

Liefs Dani.

Geplaatst

hè Moon, wat vind ik dit erg voor je. na al dat gezeur van de afgelopen weken!! sterkte meis, ook voor je mannetje.

Luna, ook voor jou heel veel sterkte. geef je verdriet de ruimte... na al die spannende tijden is dit gewoon een vreselijke domper.

testers: succes met wachten nog vandaag!

Geplaatst

Hey meisjes

Luna, wat vreselijk voor je meisje. Ik begrijp dat je meteen verder wilt, maar probeer toch even op adem te komen. Je moet dit verwerken hé voor je start met wat nieuws... Ik wens je heel veel sterkte in de komende dagen/weken. Dikke knuffel

Mijn hoofdpijn neemt toe, mijn gevoel zegt alles en niks. Eigenlijk heb ik veel hoop maar anderzijds zit ik op automatische piloot met hele hoge muur waar weinig gevoeld toegelaten wordt. Begin serieus zenuwen te hebben :)

Wie weet...

Geplaatst

Sophie wat onwijs spannend nu, maar inderdaad je zit al op de zeventiende dag dus dat geeft hoop, ik duim in ieder geval nog steeds voor je, succes met deze laatste paar uurtjes.

Geplaatst

he soof,

hoofdpijn kan ook komen door de spanning he... je hebt het weekend gelukkig goed kunnen ontspannen met wat hulp van de massage, maar deze dag is best heel pittig! kun je niet een halve dag vrij nemen ofzo? lekker in bed liggen, of slapen....

ik denk aan je en ik hoop met je mee op een positieve uitslag!

liefs mamalou

Geplaatst

Moon en Luna, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, heel veel suc6 met het verwerken van jullie verdriet... doe rustig aan meiden..

Sofie, Nog even en jij bent ook uit je leiden verlost, lijkt me zo moeilijk dat wachten en wachten.. Nog ff suc6 meid... en hoop op mooi nieuws...

Geplaatst

Moon en Luna, wat een teleurstelling. Ik wens jullie heel veel sterkte!

En anderzijds....op naar de volgende poging!!!

Ikzelf heb vanmorgen bloed geprikt...was weer dolle pret want ze kunnen mijn aderen nooit zo goed vinden. Eerst een paar keer misgeprikt voordat dat dus lukte. En nu zit ik thuis op een telefoontje te wachten.

Moet eerlijk zeggen dat ik uitga van een negatieve uitslag.

Geplaatst

Chablis, wat spannend voor je. Hebben ze nog gezegd dan hoe laat ze terug bellen of is het gewoon afwachten?

Geplaatst

Oh Chablis wat vreselijk balen zeg!! Ga dit nieuws even laten bezinken, heel veel sterkte meis voor jou en jouw mannetje.

Liefs Dani.

Geplaatst

Oh neen... meisjes... dat is geen goed nieuws hé, vandaag is alles al negatief...

pff bij mij wordt de spanning toch ook groot hoor, ik vraag me af of mijn man me eerder gaat bellen, ik begin te denken van niet. volgens mij belt hij niet of positief of negatief :) ik weet het niet en wil er ook niet over piekeren. nog 2.5 uur en dan ga ik hier buiten !

Chablis, meisje, ik vind het vreselijk voor jullie. Heel heel veel sterkte in de komende dagen/weken. Zorg goed voor elkaar. Knuffel.

Geplaatst

ohw meiden wat een ruknieuws!!

Heel veel sterkte de komende tijd, even rust nemen en proberen weer energie en goede moed te vinden voor een nieuwe poging!

Geplaatst

Thanks ladies..... dit een plekje geven en dan op naar de volgende poging hoewel iedere mislukte poging steeds moeilijker wordt om te verwerken.

Hebben jullie dat ook?!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden