Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heee meiden,

Straks naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Dan bellen ze vanmiddag tussen 14.00-16.30uur.

Mijn gevoel is alleen niet goed. Heb nergens last van, echt helemaal geen zwangerschapkwaaltjes..

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Leonore, hoe is het bij jou gegaan gister??

• Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gerreber, zegt helemaal niets hoor!!

Ik had ook nergens last van.......

Heel veel succes vandaag en ik hoop dat je snel in het zwangerschapsoverzicht komt te staan!

Geplaatst

Gerreber, heel veel succes vandaag! En net als Daan al zegt, dat je niets voelt hoeft niets te zeggen natuurlijk het kan even goed juist een positief teken zijn, it ain't over till it's over!

Geplaatst

Gerreber, heel veel succes vandaag meisje.

Saskia volhouden jij hé !!!

Leonore, afgaande op de negatieve testen van dagen ervoor en je stilte ... laat ons snel iets weten meisje, en hou je sterk!

Geplaatst

Hay gerreber,

kom op, positief blijven denken, je voelt niets dus dat kan ook iets heel positiefs zijn. Spannend hoor, wat zal de dag lang gaan duren vandaag. Ik word wel ongeduldig van dat bloedprikken, dan weet je 's middags pas wat. Ik moet gewoon thuis testen.

Ik heb totaal geen idee welke kant het deze keer opgaat. Heb eigenlijk nog nergens last van. Vorige keer had ik heel erg pijn in mn borsten van die bolletjes maar dat heb ik deze keer ook niet. Had gister de hele tijd een beetje zeurderig gevoel (net of je ongesteld gaat worden) maar ja dat kan toch nog niet dat is toch nog veel te vroeg, ik zit pas op dag 6.

Ben blij als het weekend, want het weekend is altijd zo voorbij en dan is het niet zo gek lang meer, haahah !! Ik zit wel al de hele tijd te bedenken wanneer ik ga testen. Want ja ik moet 20-3 testen dan moet ik eigenlijk gewoon werken. Maar als ik negatief test dan weet ik zeker dat ik niet kan gaan werken want dan jank ik de hele dag. Ik wilde eigenlijk een dag eerder testen (als we het halen dan he) op die dag zijn we 5 jaar getrouwd, en ik dacht dan kunnen we beide vrij nemen. En dan wordt het of een hele leuke jubileumviering of een dag samen janken. Maar nou kan M geen vrij krijgen volgende week, balen zeg.

Maar ja het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik al eerder ongi wordt en dan is het ook niet te plannen. Pffffffff........wat een vragen allemaal he.

Geplaatst

lieve meiden,

wat lief dat jullie allemaal zo belangstellend zijn. helaas was mijn test gister negatief. ik had het al verwacht. was ook nog erg druk gister en daardoor bijna vergeten om het ziekenhuis te bellen voor de uitslag! suf he? maar dat geeft wel aan dat ik er weinig hoop meer op had. mijn mannetje is ziek, en ik was zo druk dat we het er nog niet echt uitgebreid over gehad hebben. maar ik ben op zich wel optimistisch naar de toekomst toe. we zien wel wat er gebeurt. we hebben elkaar en nu kunnen we tenminste weer wat plannetjes maken. omdat ik al 2x een miskraam heb gehad (1 met 18 weken en 1 met 7 weken, allebei nadat we in nederland zijn geweest) zijn we heel bang om iets te doen als ik zwanger ben, dus durven we helemaal geen plannen te maken. en nu kan dat dus weer. en ik heb gister lekker een paar wijntjes gedronken (=bitterzoet)! de teleurstelling is er natuurlijk wel, maar vergeleken met mijn de miskramen, moet ik zeggen dat het allemaal erg meevalt en er toch snel weer een soort optimisme voor in de plaats komt.

@ikketje, sh*t meid dat jij ook negatief heb getest! dat is wel een hele rij zonder positief resultaat. hoop dat er binnenkort weer een paar positief testen.

meiden op de wachtbank, hou vol. statistisch gezien maken jullie nu meer kans ;-)

x leonore

ps. ga zo ook weer even bijlezen wat er met jullie allemaal is gebeurd sinds maandag

Geplaatst

Leonore, wat balen meis, het zat er natuurlijk wel al een beetje aan te komen met de negatieve testen die je al had, maar het blijft toch gewoon een grote teleurstelling, dus heel veel sterkte..

Wel goed om te lezen dat je alweer zo optimistisch bent naar de toekomst.

Hou vol!!!

Gerreber, veel succes met de uitslag!! Spannend!!

Lucky, wachtdag 6, hou vol!!! Balen idd dat je net moet werken op je testdag, pff lastig..

Geplaatst

Leonore, ... ik had het wel al verwacht na je negatieve testen van eerder deze week maar ik vind het toch verschrikkelijk voor je. Probeer idd te genieten van wat je hebt, probeer je zinnen te verzetten en langzaam alles weer op een rijtje te zetten... sterkte

Geplaatst

heej leonore, wat jammer meis! ook al had je het verwacht, het blijft moeilijk. maar ik snap wel wat je bedoelt, "gewoon" niet zwanger blijken is toch weer minder zwaar dan een miskraam. je stapt hier sneller overheen, dat merk ik ook.

ondanks dat wens ik je/jullie toch heel veel sterkte. maar ook veel plezier met het plannen maken!

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik heb net de 3 e IVF behandeling gehad, ik zit nu in de wachtdagen, officeel mag ik vrijdag een test doen. Ik ben nog niet ongesteld geworden wel een klein beetje bruine afscheiding gehad, maar dat was zeker geen menstruatie. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en al 2x een test gedaan, de testen die ik heb kan je namelijk 4 dagen voor je menstruatie doen. Allebei de testen waren positief. Heeft iemand ervaring met eerder testen dan eigenlijk vanuit t ziekenhuis mag? Ik kan het nog steeds niet geloven.

alle meiden die nog moeten testen, veel succes

gr jokie

Geplaatst

Jokie dat is uiteindelijk maar twee dagen te vroeg, dus ik denk dat je al wel een beetje optimistich kan zijn hoor, ik heb toen 1 dag te vroeg getest met het apothekersmerk, en ben nu dus toch echt zwanger. Ik zou zeggen geniet van dit gevoel en doe vrijdag nog een zekerheidstestje.

Leonore wat onwijs jammer voor jullie maar wat goed dat je er zo optimistisch onder blijft!

Geplaatst

Leonore he meid wat rot! Sterkte de komende tijd!

Wel knap van jullie dat er al snel een gevoel van optimisme weer naar boven komt. ik denk dat ook wel nodig is om een volgende poging in te kunnen gaan.

Evengoed blijft het zuur...

Een hele dikke knuffel!!!

Geplaatst

Jokie

Ik heb ook eeder getest hoor 3 dagen van te voren met een gewone etos test deze was al licht positief en 1 dag van te voren met zo'n zelfde test als jij Was super positief...

Op de dag van testen nog een keer met een etos test en nog steeds zwanger...

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je er wel een beetje vanuit mag gaan dat het dus positief is.

Ik zoals Dani zegt nog wel een zekerheids testje doen vrijdag..

Geniet er maar een beetje van!

Popje

Geplaatst

Hoi Jokie,

Ook ik heb 2 dagen eerder getest ivm de behandeling van een blaasontsteking en positief hoor. Je kan er gerust van uit gaan dat zwanger bent. Gefeliciteerd!!

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Dames dus 2 dagen van te voren testen kan geen kwaad? en ik heb nog nooit een zwangerschap test gedaan haha, welke kan ik het beste halen en wanneer kan ik het best de test doen in de ochtend of avond??

Geplaatst

Hallo dames

Ik heb midstream gebruikt, deze heb je maandag avond gebruikt en vanmorgen en allebei positief, niet echt een dik rode lijn maar er staat er wel zeker 1. Ik heb er hier nog een liggen van de trekpleister, die doe ik vrijdag nog voor de zekerheid, en ja dan zal t als die ook positief is wel echt zo zijn......kan t nog steeds niet geloven. Ik werd onzeker omdat ik wel wat donkere afscheiding had, maar dat kwam er verder niet uit zoals bij een menstruatie, dus zal wel goed zitten. Alle andere dames heel veel succes met testen.

gr jokie

Geplaatst

lieve meiden,

bedankt voor jullie steun.

Gerreber, nog even in spanning. ik hoop echt dat jij nou eens wel goed nieuws hebt! succes meid.

x leonore

Geplaatst

@ Leonore, ik sluit me aan bij alles wat gezegd is. Het blijft %^$#$, maar vol goede moed op naar de volgende ronde!

@ Gerreber: succes vandaag!!

@ Jokie: een streep is een streep, dus gefeliciteerd. Maar ik zou voor de zekerheid ook nog een keer testen als je 1 dag overtijd bent (tenzij er natuurlijk helemaal geen bloedverlies is. Spannend hoor!!

Greetz, Michelle

Geplaatst

hoi Michelle,

Ik ben vandaag al een dag overtijd, doe gewoon vrijdag nog een test,dat is ook de dag dat ik zou moeten doen van t ziekenhuis, bedankt voor je reactie

gr joke

Geplaatst

lieve meiden die negatief hebben getest. Mijn gedachten naar jullie uit.

Heel veel sterkte, moed en kracht voor de komende tijd

meiden die nog gaan testen. KOM OP, BRENG ONS POSITIEF NIEUWS.

ik heb vandaag testen besteld die je al 6 dagen van te voren kunt gebruiken?

pfff, is dat niet erg vroeg?

ik ben benieuwd.

vandaag dag 2 na de TP. Dus nog een lange wachttijd te gaan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden