Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Tammy gelukkig dan ben ik niet de enige hahah

@ Jane, spannend jane voor jou schiet de 20 weken echo wel op... voor je het weet is het zo ver!!! wat vliegt de tijd toch...

@ Lucky Pfff balen, ik had er vorige week ook last van ben de hele week thuis gebleven.... nu gaat het opzich wel weer.... rustig aan doen meid!!

Morgen hebben we een afspraak bij de VK en zien we ons beeb weer!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lucky wat onwijs vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt, inderdaad toch maar even rustig aan doen.

Geplaatst

Mijn Baby: Heel veel plezier bij de VK en genietse van de beeb!

Lucky, ff in de gaten houden en inderdaad even rustig aan doen.. je lekker laten verwennen!

Geplaatst

Wat een gezeur bij jullie werkgevers zeg. Hier was ik bang voor, maar ze zijn nu al druk bezig met een vervanger te zoeken. Ik ben boekhouder en de enige op werk dus daar moet toch echt iemand voor komen (zou wel rot zijn als er vier maanden niet betaald gaat worden!!!).

Ik ga eind september met verlof en ze willen per 1 augustus al iemand mee laten draaien, want je moet toch een hoop leren. Ik werk er al 10 jaar en doe er ook een hoop extra dingen bij.

@Lucky, gaat het weer een beetje met je? Vervelend dat je je zo rot voelt.

Wij gaan zo de babykamer bestellen (zie foto, white wash)popup_image.php?pID=4796 en dan richting Gelderland, we gaan lekker een lang weekend kamperen (familieweekend). Over het weer geen klagen.....

Geplaatst

Chantal, heelrijk hoor een weekendje weg en idd, je neemt heerlijk weer mee!

eehhmmm, misschien ligt het aan mijn PC maar ik kan je foto niet openen.....ben wel erg nieuwschierig hahahaha

Zal ook ff kijken of ik van het weekend een foto van onze kamer kan maken....

Geplaatst

Mijn baby, heel veel plezier bij de vk vandaag, lekker gaan genieten.

Lucky, ik hoop dat je vannacht wat beter hebt kunnen slapen en dat het vandaag weer wat beter gaat.

Chantal heel veel plezier dit weekend.

Wij vertrekken vanmiddag ook voor een weekend kamperen, gisteren zijn we er al geweest om de boel op te zetten dus vanmiddag lig ik languit met een boek onder de parasol, heb er helemaal zin in.

Geplaatst

Gelukkig lijk ik me vanochtend een stuk beter te voelen. Helemaal over is het niet maar niet zo erg meer als gister. Ik heb gistermiddag te horen gekregen dat ik onverwacht volgende week vrij ben. Ik hoef maar een paar uur die week te werken, gaaf he.

Kan ik wel even gebruiken want ik ben best wel moe enzo. Kan ik lekker van het mooie weer genieten.

Geplaatst

Geluikkig voel je je alweer beter Lucky. Ik heb nu ook steeds sneller en vaker hoofdpijn. Heb hier op het werk een fles water naast me staan en dat drink ik tussendoor extra. Normaal drink ik veel thee. 's Avonds ga ik meestal eerst ff op de bank liggen en ff relaxen en doelloos naar de tv kijken.

Mijnbaby: hoe is het gegaan bij de vk?? Lekker van je beeb kunnen genieten???

Wat een heerlijke vooruitzichten allemaal voor het weekend. Wij gaan morgen lekker naar die winkel in Gouda, echt heel veel zin in. Mss nu eindelijk eens de eerste spulletjes kopen. Wij hebben nog geen plannen voor zondag en maandag, denk maar eens de tuin een beetje op orde maken voor de zomer.

Iedereen lekker genieten het weekend!!!!

Kuzzz

Geplaatst

Wij zijn terug van ons weekendje weg en wat hebben we geboft met het stralende weer. We hebben daar weinig gedaan vooral lekker voor de voortent gezeten en relaxen maar. Hoe was jullie weekend? Allemaal weer lekker bij kunnen komen?

Geplaatst

Hallo allemaal,

Beetje jaloers ben ik hoor, ik wil ook baby spulletjes gaan neuzen en kopen!!! Heerlijk om de verhalen te lezen. Omdat ik weet hoeveel tegenslagen het gekost heeft voor jullie om zwanger te worden. Geniet ervan en onze tijd komt wel en hopelijk heel snel.

Sandra

Geplaatst

Hier ook lekker terug van een heerlijk weekend kamperen.

Ik heb wel een hoop gedaan, maar allemaal leuke dingen.

Nu weer terug in de realiteit en weer werken, maar niet voor heel erg lang, want op 12 juni gaan we lekker naar Lesbos voor onze zomervakantie.

@Sandra, ik snap best dat je jaloers bent, dat was ik ook op de meiden die zwanger waren en ik nog niet. Heel veel succes met je behandelingen en we hopen dat je snel met ons mee kan praten over het kopen van de babyspullen.

Geplaatst

Hallo Meiden,

HIer geen weekendje weg geweest maar wel heerlijk genoten van het mooie weer.

Heerlijk dat neuzen voor babyspulletjes. Trouwens het vinden van leuke vlotte positiekleding vind ik ook een avontuur op zich. Hebben jullie nog tips?

Verder voel ik me goed. M'n buik begint steeds meer te groeien. Met jullie alles goed?

Groeten Snoeske

Geplaatst

Ik ook een heerlijk weekend gehad, we zijn zaterdag naar Gouda geweest. Wat een grote winkel. Zoveel spullen, dat je echt niet meer weet wat je moet kiezen. We hebben daar gekeken voor de kinderwagen en wat makkelijk is dat ze daar een test baan hebben met soorten stenen enzo.

Ze zijn opzich niet heel erg duur, maar de kamers wel. Je hebt maar een enkele voor onder de 1000euro. Want dat zijn dan showmodellen. Dus in de middag nog even naar Rotterdam geweest. Daar geslaagd voor de kamer, maar we wilden toch nog even nadenken erover.

Dus gisteren teruggeweest en meteen alles bestelt. De kamer, kinderwagen en de maxi cosi. Het wordt allemaal over 10-12 weken geleverd. Dus nu snel gaan klussen haha. Ben echt happy nu het allemaal bestelt is, kunnen we daarna lekker gaan kijken voor de overige spullen.

Hoe heeft iedereen het weekend overleefd???

Kuzzz

Geplaatst

Hallo dames,

nou hier ook geslaagd voor het kamertje, gisteren besteld. Heb gisteravond laat ook gelijk de verloskamers gezien van het ziekenhuis !!!!

Ik was gisteravond flink gevallen, en ik was helemaal over de zeik en bleef maar huilen. Was zo bang dat er iets met mn beebje was. Mijn mannetje heeft toen mn moeder maar gebeld en die is gekomen. Die liet er geen gras over groeien en die heeft het ziekenhuis gebeld wat hun ervan vonden (om half 12). Die vonden dat ik gelijk moest komen, dan gingen ze kijken of alles goed was.

Ik helemaal over de zeik natuurlijk, maar uiteindelijk bleek met de echo dat mn beebje lekker aan het spartelen was en het hartje klopte ook nog steeds. Weer huilen, alleen toen van opluchting. Wat een angst kun je hebben zeg.

Geplaatst

Ohhh Lucky wat naar, maar gelukkig is alles goed met de beeb. Hoe is het nu verder met jou??? Helemaal bond en blauw???

En ook al geslaagd voor de kamer, wat leuk.

Hier een link naar een foto van onze kamer. Wij willen alles in naturel kleuren houden, moet alleen nog verf gaan uitzoeken en een vloer. Heb wel al een idee, denk een donkere vloer en natuurlijk lichte tinten op de muur.

http://www.babyentiener.nl/var/images/Babykamer%20Marilette%20Ecru_gr.JPG

Geplaatst

Lucky,

Gelukkig dat alles goed is! Wat een opluchting zal dat zijn geweest!

Kan me voorstellen dat je je dan goed zorgen maakt. Fijn dat je moeder zo goed doorpakte, anders ga je ook raar de nacht in.

Hier zijn we ook druk bezig met uitzoeken van kleuren, wat dat betreft zou ik soms best willen weten wat het wordt. Kun je er meteen en echt meiden of jongenskamer van maken. Alhoewel, met wat accessoires kun je een neutrale kamer ook een jongens of meidenkarakter geven. We zien wel, vooreerst geniet ik er gewoon lekker van dat het echt is dat ik zwanger ben!!

Groetjes

Geplaatst

Lucky wat fijn dat alles goed is, ook goed van jouw moeder om zo door te pakken, je kan ook beter het zekere voor het onzekere nemen.

Leuk om te lezen dat alle dames verder ook een fijn weekend hebben gehad.

Geplaatst

Hey meiden,

Was heerlijk even een paar daagjes vrij en genieten van het mooie weer.

Voel me eigen alleen erg &^%$...

Vanaf vorige week weer slechte nachten, wordt wakker van hartkloppingen en aanvallen van benauwdheid.

Dus nachten doorslapen gebeurd nu al niet meer, zou er aan moeten wennen, maar dat lukt nog niet.

Voel me net een zombie op het werk, vanmorgen de afslag gemist om binnendoor te rijden, gaat lekker zo....

Volgens mijn man houdt ik ook veel vocht vast, mijn ringen heb ik allemaal afgedaan en ook mijn horloge krijg ik niet meer om.

Gistermorgen ook een super bloedneus, duurde echt een half uur voordat ik er helemaal vanaf was.

Vanmorgen erge steken in mijn onderbuik, ik denk mijn darmen..

Allemaal dingetjes om vanmiddag mooi bij de VK in de groep te gooien.

Nog een paar uur werken en dan in de auto er naar toe.. mannetje zit vast op zijn werk, dus ik moet helaas alleen...

Positieve aan het weekend was dat ik de kleine in de avond voelde.... was super leuk!

Ff wat reacties:

Jeetje Lucky! Wat zul je geschrokken zijn zeg..

Chantal, Bedankt voor de leuke foto! Wat spannend dat jullie het niet willen weten...

Tammy, ook al zo'n leuke kamer! Onze kamer lijkt wel bijna hetzelfde! Blij dat Gouda leuk was, dan gaan we daar ook even snel naar toe hahaha

Sorry voor de weinige reacties, maar ga hier weer ff verder.

Nog ff een foto van onze babykamer...

http://www.babybytes.nl/vippics/tinkie80|711859605.jpg

Geplaatst

He Maartje wat vervelend dat je je zo kl*oten voelt.

Ik ga er nu ook steeds meer last van krijgen dat ik niet meer kan doorslapen. Moet echt soms 2x per nacht naar de toilet, zo vervelend.

Verder gelukkig niet echt last, buiten wat steekjes zo nu en dan.

Die kamer lijkt idd heel erg op die van ons. Echt grappig. Hebben jullie hem ook in Rotterdam gekocht??? Er stonden daar 3 of 4 kamers die heel erg op elkaar leken.

Geplaatst

Hey Tammy,

Wij hebben onze kamer (babykamer Agnes) via marktplaats gekocht..

Deze mensen hadden hem bij Burgerhout gekocht voor 1200 euro en wij hebben hem over kunnen nemen voor 300 euro.

Ik wil alleen nog even een nieuw matrasje halen, maar daar gaan we voor naar de Ikea...

Idd wel grappig om de kamers te zien, ze lijken echt op elkaar hahaha

Gelukkig nog eventjes en dan komt ie bij je binnen en kun je lekker gaan indelen en zo...

Groetjes van Daan

Geplaatst

Die van ons stond nu in de folder en was dus maar 500 euro. Vandaar dat we hem nu al bestelt hebben. Mss komt hij wel weer een keer in de aanbieding, maar we vonden deze allebei leuk/ mooi en mn man werd helemaal gek van al die kamers.

Die had wel genoeg gezien, ik zou ook graag nog naar Eidhoven willen. Maar dat doen we dan wel om andere spullen nog te kopen. Nu moeten we eerst snel gaan klussen om de kamer klaar te maken. Daarna gaan we de rest van de spullen kopen, we kunnen het nu toch nergens neerzetten. En anders blijf je alles aan het verplaatsen enzo.

Wij moeten ook nog even kijken voor een matras, maar dat doen we ook daarna.

Vond het echt wel heel leuk om het zo te bestellen, dan wordt het allemaal zo echt ineens. Ook met de kinderwagen, wel nog even wennen om met zo'n ding te lopen haha

Geplaatst

Hoera... mijn laatste dag in het tweede trimester, morgen gaat alweer het laatste trimester in, ben helemaal blij dat het laatste stukje in zicht komt. Merk nu wel dat mijn energiepeil naar beneden zakt maar ach nog maar 4 en een halve week en dan zit het werken erop en kan het grote genieten gaan beginnen hihi.

Geplaatst

Super Dani, het laatste stukje!!!!

Heerlijk nog maar 4.5wk werken en dan lekker met verlof. Dan kan het grote aftellen echt gaan beginnen.

Chantal: jij morgen alweer 20wk en dan dinsdag de echo. Moet goed zijn is op mijn verjaardag hahaha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden