Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo mijn foto's zijn er ook opgezet. Staan bij de topic van buik en babykamer foto's.

Mijnbaby, zou echt niet weten waar je leuk behang kan kopen, wij hebben alles geverfd. Mss eens op internet gaan googlen.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal, eindelijk gelukt met de foto. Je hebt een prachtige buik hoor.

Leuk om al die berichtjes weer even bij te lezen, fijn dat het met iedereen goed gaat en dat alle buikjes mooi groeien, ik ben nu in totaal 10 kilo zwaarder dus dat valt me ook nog wel mee.

Lucky ik denk ook dat je gewoon jouw spulletjes wel gaat krijgen hoor, je hebt immers al betaald dus zij zijn ook gewoon wettelijk verplicht om te leveren.

Geplaatst

Hey mijnbaby, wij hebben de behangetjes voor de kinder- en babykamers via www.kleurmijninterieur.nl besteld. Goede prijs en snelle levering, misschien heb je er wat aan... (wij hebben de rode met witte stippen besteld voor de kamer van jasmijn en het moderne 'delfts blauwe' behang voor de babykamer. Echt te leuk - we moeten het nu alleen nog maar op de muren smeren ;-) )

Michelle

Geplaatst

Ik wilde je idd dezelfde tip geven...kleurmijninterieur.

Wij zijn daar langs geweest (in Eindhoven). Ze hebben daar echt superveel keus!!

Wij gaan zelf aan de slag met verschillende stukjes behang...die kun je daar dan ook per meter kopen, echt ideaal!

Succes ermee!

Geplaatst

Vandaag weer een mijlpaal bereikt, 37 weken zwanger dus hij mag nu gewoon komen, niet dat ik daar van uit ga maar als het zover is dan mag het gebeuren. Vanaf vandaag reken ik mijzelf dan ook maar hoogzwanger :D

Geplaatst

hi dani,

gefeliciteerd!! Vanaf nu mag je ook thuis bevallen, of moeten jullie sowieso naar het zh ivm de schisis van de baby? Of misschien wilde je wel helemaal niet thuis bevallen....

Jeetje al 37 weken. Dan gaat het toch allemaal best snel he. Heb je last van de warmte?

Knuf, Michelle

Geplaatst

Ik heb ook even zitten kijken op de site voor dat behang, maar jeetje wat een keuze. Echt niet meer normaal. Heb even gekeken ook naar een mooi rolgordijn, maar als we zelf een foto erop laten zetten ging het tegen de 300 euro lopen en dat vonden we wel een beetje te gek worden.

Maar zag een foto erbij staan van Sydney, Harbour bridge......mmmmm mag ik weet terug hahaha.

Dani: echt een mijlpaal. Denk dat je jezelf we al eerder als hoogzwangere mag noemen. Nu is het meer hoog hoogzwanger. Maar goed, nog een beetje uit te houden met deze warmte??

Geplaatst

Daan top zeg nog even en de kleine is er al weer... Spannend!!!!

Morgen hebben we weer een afspraak bij de VK.... het blijft elke keer weer spannend...

Geplaatst

Weer op controle geweest vandaag. Alles was toppie, en we hadden er ook een co-assistente bij en die mocht de echo doen. Maar daar was ze nog niet goed in dus hebben we een lange uitgebreide echo gehad, vonden wij niet erg, hahaah, hebben heerlijk onze kleine smurfje kunnen bekijken.

Ik ben nu 5 kg aangekomen, maar iedereen vind me veel dikker geworden, maar gelukkig laat de weegschaal het nog niet zo zien.

Geplaatst

Lucky: gelukkig alles weer goed met de beeb. Van jullie mag er altijd wel een co-assistent bij zijn haha. Lekker lang naar de kleine kijken, tja ook hun moeten het leren toch en voor een controle echo is het niet erg om proefkonijn te zijn.

Je bent nog niet veel aangekomen dan, doe je netjes.

Bij mij vind iedereen dat ik een mooi rond buikje heb, ben ik erg blij met die opmerking. Heerlijk hele dagen stralen!!!

Kuzzz

Geplaatst

Ik ben vandaag bij de VK geweest en alles was PRIMA ons ventje doet het goed! en ik voel me super... al weer bijna 25 weken pff gaat snel man! de 13e hebben we ons pretecho!!!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Daar ben ik dan weer, een heerlijk weekje Texel achter de rug. We hebben prachtig weer gehad en er dan ook volop van genoten. Ben wel blij weer terug te zijn. We hadden een caravan gehuurd en de bedden waren niet zo top. Heb dan ook vaak wakker gelegen, mn buik gaat in de weg zitten (nu al). Ik slaap thuis met een voedingskussen, die heb ik erug gemist.

Ik begin nu toch meer klachtjes te krijgen. Woensdag kreeg ik te maken met opgezette enkels, voeten en handen. Ik hou veel vocht vast blijkbaar en heb nu dus ook mn ringen maar af gedaan. Ik vond het donderdag dan ook veel te heet. Ik kan heel goed tegen de warmte maar het werd met echt te veel. Hoe ging dat bij jullie afgelopen dagen?

Ik merk echt dat ik gas terug moet nemen. We hebben veel gefietst en dat moest toch met een gematigder tempo dan normaal. Net als badminton spelen op de camping, het lukt wel maar het gaat een stuk moeizamer. Moet ik nog steeds aan wennen. Ben nu bijna 27 weken en mn buik is enorm gegroeid. Waar gaat dat heen als ik 10 weken verder ben, hahaha!

Heb as woensdag weer een afspraak met mn eigen gyn, ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk is hij wat spraakzamer dan de vorige keren, heb nog niet echt veel aan hem gehad. Hij heeft nog nooit aan mn buik gevoeld en hij vraagt alleen maar hoe het gaat, that's it. De echo's worden door iemand anders gedaan. Mn gyn is gelukkig niet bij de bevalling, althans wel op de kamer maar alleen standby. De bevalling wordt geleid door een klinisch verloskundige. We zullen zien!

Blij te lezen dat het met iedereen zo lekker gaat. En iedereen al druk aan het klussen, echt superleuk om te lezen allemaal!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hi Jane, welkom terug. Ineens gaat de buik hard hè? Maarja, jij draagt er natuurlijk wel twee in je buik en ze gaan in gewicht nu hard groeien.

Vocht vasthouden is bij mij ook het enige probleem.

Veel water drinken!!

Afgelopen zaterdag allemaal spulletjes gekocht voor onze beeb.

De kinderwagen/wieg hebben we gekocht in Aalsmeer en we hebben de box aangeschaft.

Gisteren hebben we gelijk de box in elkaar gezet en hem op de juiste plek neergezet, zodat de katten er ook aan kunnen wennen.

Mij is verteld (en ik had het ook op internet gelezen) dat je ballonnen in je box moet doen. Als je kat er dan inspringt dan schrikken ze van de knal van de ballon en wennen ze dat ze er niet in mogen..................nou op dit moment kijken ze er nog niet naar om. Totdat ze er denk ik achterkomen dat er een heel lekker zacht speelkleed in ligt!!

Vrijdag is de kinderkamer gebracht en inelkaar gezet. Helemaal gaaf is het.

Gisteren ben ik gelijk maar even alle kleertjes gaan wassen en in de kast gaan ophangen.....oooowww wat is het allemaal klein en lief!!

Gaat het verder goed hier met iedereen?

Geplaatst

Hey Jane,

welkom terug, heerlijk even zo'n week lekker er tussen uit. Tja en je hebt natuurlijk wel twee buikbewoners dus dat je het tempo iets moet gaan aanpassen hoort er natuurlijk een beetje bij, jammer dat je zo weinig aan je eigen gyn. hebt tot nu maar wie weet laat hij woensdag een andere kant van zich zelf zien (hoop doet leven)

Chantal, wat leuk is zo'[n kamertje toch, 's avonds voor het slapen gaan kijk ik ook altijd nog even om de deur, heerlijk.

Fijn dat het met de andere dames ook nog steeds vlotjes verloopt.

Geplaatst

Hoi hoi.

Jane welkom terug. Goed dat je toch een heerlijke week hebt gehad op Texel.

Buik gaat zeker ineens heel hard, vooral als er nog 2 in zitten ook. Merk nu ook dat ik veel minder kan doen en dat ik ontzettend moe ben. Gisteren merkte ik dat ik echt te veel had gedaan. Kon 's avonds bijna niet meer lopen van de pijn en stijfheid in mn heupen. Vandaag dus eventjes in de ochtend werken en vanmiddag lekker in de zon liggen.

Morgen komen ze bij ons de vloer leggen en woensdag komt de kinderkamer/ wagen en maxi cosi!!!! Heerlijk, ben nu al lekker aan het zoeken voor nog meer spulletjes.

Geplaatst

Tammy, ik merk ook dat ik sneller moe ben... gezien ik nog vrij ben maak ik het normaal echt lekker laat maar tegen 23.00 begin ik nu al echt moe te worden dat terwijl ik heerlijk heb uitgeslapen....

Verder sta ik zeker 4 a 5 keer op per nacht om te plassen ik wordt er echt schijt ziek van pffffff heb vanacht zo verrot geslapen, moest maar gaan de hele nacht door......

Geplaatst

Ik heb vanacht ook al zo slecht geslapen. Ben er maar 2x uit geweest voor de wc, maar toch niet goed geslapen. Ben dan nu ook heel erg moe en dat was ik gisteren ook al.

Eerst 's middags al 1.5 uur op de bank geslapen en 's avonds om 2130 al naar bed gegaan.

Maar nu het goede nieuws.....de vloer in de kinderkamer ligt!!!! Mn man was thuis en die heeft het dus al gezien en hij zei dat het er echt super mooi uit ziet. Gisteren al de gordijnen opgehangen, en morgen dan de meubels!!! Vind het nu wel spannend worden.

Morgenavond ook de eerst keer naar zwangerschapscursus, ben benieuwd hoe dat is.

Geplaatst

Augustus

03: Michelle VK

04: Tammy VK

06: Lucky-t controle ZH

07: Mijnbaby VK

10: Dani controle.

13: Mijnbaby pretecho ( 25,5 week)

17: Ange VK

18: Chantal VK

18: Daan VK

29: Tammy pretecho (27.2 wk)

September:

01: Tammy VK

02: Ange controle nijmegen

08: Ange VK 30 weken echo

Uitgerekende datum

augustus: Dani

7 september: Abc

22 oktober: Chantal

28 oktober: Daan

07 november: Krullie

08 november: Michelle

09 november: Jane

11 november: Ange

15 november: Popje

21 november: Snoeske

23 november: mijnbaby

23 november: Lucky-t

26 november: Tammy

Ik heb mijn datums er ook weer bij gezet.

Vandaag heb ik de test gehad voor zwangerschapssuiker. Pff word je daar lam van..

De verbouwing is hier ook aan de gang we moesten een serre aanbouwen om mijn hobby in te stallen. Deze is gelukkig nu af. Als t goed is gaan we vandaag langzaam aan de babykamer beginnen. Hier hoeft gelukkig niet heel veel gedaan te worden. Laminaat leggen, de muren een kleurtje en dan de kamer opzetten. De huiskamer komt daarna aan de beurt.

Alleen gaat t naar mijn zin allemaal veel te langzaam (we gooien t op de hormonen). Veel "last"van harde buiken tegenwoordig en de baby is vrij druk in de buik. Het slapen snachts gaat eigenlijk hier nog redelijk tot goed. Hoef maar 1 a 2 keer t bed uit voor te plassen.

Nou dit was t eigenlijk weer zon beetje.

Geplaatst

Hi Ange,

Goed te horen dat het goed gaat. Wanneer krijg je de uitslag van de zwangerschapssuiker?

En ik ben heel benieuwd naar je hobby???

Wel een mooi iets he, die nesteldrang. Ieder huis krijgt er een facelift van volgens mij ;-))

Groet, Michelle

Geplaatst

Gelukkig gaat het goed met je Ange.

Iedereen is idd volgens mij zn huis aan het verbouwen haha. Zal wel te maken hebben met nesteldrang ofzo.

Wat is je hobby dan, dat jullie daarvoor een serre hebben laten plaatsten???

Geplaatst

Ja iedereen is in de weer, mijn man heeft meer last van nesteldrang hahha, ik heb vandaag dan eindelijk gekozen voor de behang, we willen 1 wand behangen en hebben super leuk behang gevonden. Morgen gaat me man eerst aan de slag in ons kamer opnieuw verfen en 1 wand behangen en dan de baby kamer behangen.... spannend!!

Geplaatst

hallo dames,

mag ik hier ook meepraten?

want ik lees wel altijd met jullie mee maar k ben 10 dec uitgerekend, en aangezien er helemaal niemand is die uitgerekend in dec komt bezoeken dacht ik, zoveel scheelt het nou ook weer niet..toch?

mijn broertje denk trouwens dat ik 21 nov ga bevallen. we zijn benieuwd.

liefs

Desiree

Geplaatst

tuurlijk dees mag je hier meepraten !!!

hier alles toppie !! Gister de babykamer gewoon gearriveerd, dus waren maar wilde verhalen. Het is super mooi, en de kinderwagen is ook super. Alleen de klamboe zat er niet bij, blijkbaar hebben ze die verkeerd besteld, en die moest opnieuw en dat duurt 7 weken, lekker lang he.

Heb vandaag een beetje last van harde buiken dus ik denk dat de spanning van afgelopen week, en de drukke dag gister en vandaag een beetje uitkomen. Lekker vroeg mn mandje in vandaag. Moet ik wel lekker kunnen slapen, wat een ramp om lekker en goed een nacht door te slapen.

Geplaatst

tuurlijk Dees, kom er maar gezellig bij hoor.

Hier de vloer vanmorgen gelegd, net alles opgeruimd en gestofzuigd. Ziet er echt mega mooi uit allemaal. Morgen de kinderkamer en dan is het helemaal compleet. Kunnen we gaan beginnen met de inrichting en aankleding.

Gelukkig alles gewoon bij je bezorgt. Niks aan de hand dus, alleen wilde verhalen of mss is er ergens een keer iets voorgevallen waardoor ze niet hebben bezorgt. En is dat verhaal opgeblazen ofzo. Jammer dat je nu nog moet wachten op de klamboe, weer 7wk wachten bah....

Hier ook veel last van harde buik. Mss komt het wel door de spanning van de afgelopen dagen, eerst druk werkweekend en nu de vloer en de kinderkamer. Allemaal spannende dingen natuurlijk.

Dees, waarom 21 nov???? speciale dag ofzo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden