Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren weer de 20 weken echo gehad ivm teveel vruchtwater.

Het kindje is weer helemaal nagekeken en hebben tot zover niets verontrustends kunnen zien. Nu al een aardige druktemaker in de buik,lag bijna niet stil. Ik blijf alleen ook onder controle in t ziekenhuis. Dus dubbelop. Er zijn ook 3d fotos gemaakt van de baby. Heel mooi maar ik vond ook dat sommige beelden best eng waren. Verwacht dat als ik 30 juli weer na de VK moet dat er dan ook een test gedaan word op suiker.. Dus afwachten maar wat daar uit komt.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ange gelukkig is alles goed en kunnen je lekker genieten van je kleine drukte maker hahah...

Bijna en dan al weer 22 weken zwanger het gaat echt snel.....

Volgende week gaan we lekker op vakantie voor 10 dagen de zon en zee op zoeken ik heb er zo in een zin, en zeker omdat ik me tot zover gewoon echt nog prima voel kan ik er lekker van genieten..... Ons laatste vakantie samen voor dat de kleine er is....

Geplaatst

Heerlijk hoor, lekker vakantie naar de zon!!!

Idd ja, laatste vakantie samen, dat vind ik nog steeds een raar idee hoor. Net als vorige maand met mn verjaardag, laatste keer met zn 2en. Wij gaan het weekend lekker weg en in oktober ook nog, net voor mn verlof. Daar kijk ik wel naar uit.

Hoe gaat het verder met de dames???

Geplaatst

Nog een paar uurtjes werken en dan heb ik ook vakantie, heerlijk. Wij gaan een weekje naar een vakantiepark in Brabant. Leuk voor de kleine meid.

Heb echt zin in de vakantie. Ondanks dat ik me goed voel kan ik wel merken dat ik best moe ben.

Idd Ange, ik vind sommige 3d-echo's ook gewoonweg een beetje luguber er uit zien hoor. Toch blijft het bijzonder om je kleintje via echo's te zien. Ik moet zelf 6 aug weer naar de gyn die bij elk bezoek een echo maakt, vind ik natuurlijk niet erg!

Groetjes

Geplaatst

Ohh wat heerlijk Snoeske, lekker vakantie!!!

Ik ook nog een paar uurtjes werken/ vervelen en dan lekker weekend naar drente, lekker in de bossen met de hond lopen. Nu alleen nog goed weer.

Wij gaan over 2 wk een afspraak maken voor de pretecho. wordt bij ons aangeraden om dat in de 26ste wk te doen. Dus moeten nog even kijken wanneer we gaan. Dat zal dan echt de laatste keer zijn dat we onze beeb zien. Ben nu helemaal zh af!!!!

Geplaatst

Dames wat lekker, lekker vakantie en leuke dingen doen!! Wij gaan naar Tunesie heb er echt super veel zin in!!!

@ tammy 26 weken is inderdaad een aanrader om dan die pretecho te doen, wij doen hem net 2 dagen voor dat we 26 weken zijn..... Spannend.....

Geplaatst

Meiden alvast veel plezier op jullie vakantie !!

Wij hebben ervoor gekozen de slaapkamer te gaan verbouwen, klinkt toch even veel beroerder dan op vakantie gaan, hahaha. Maar ik wilde dat heel erg graag voordat de baby geboren zou worden. En we doen dan gelijk de babykamer erachteraan. Gister heeft mn mannetje de kamer gestript, plafon eruit en wanden kaal. Daar zaten allemaal schrootjes tegenaan. En morgen komen ze nieuwe plafon leggen, en maandag de wanden egaliseren. En dan helaas een paar dagen niets, en dan zaterdag en zondag komen ze glasvezelbehangen en verven.

Dus voorlopig slapen we in de woonkamer want daar staat ons bed nu heerlijk uitgestald, heeft ook wel wat voor een paar dagen.

Ik heb week 32,33,34 vakantie, en ben wel blij als het zover is. Even helemaal niets na alle drukte. De hondjes zijn vorig weekend weggegaan en dat scheelt ook heel veel drukte.

Geplaatst

Heerlijk, vakantie! Ik kijk er ook erg naar uit. Moet volgende week nog ff aan de slag en hebben we 2 weken vrij. We gaan een week naar Texel, we hebben daar een caravan gehuurd. Mn vriend zn zoon van 10 gaat ook mee. En we zijn dus ook een weekje thuis. Ook helemaal leuk!

Voor een ieder die gaat, een hele fijne vakantie!

Liefs, Jane

Geplaatst

Wat heerlijk al die vakantie plannen, ik tel wel gewoon mn dagen af tot aan mn verlof. Want vakantie hebben wij al gehad. Ik zou heel graag nog wel een weekje weg willen, maar mn man wil zn dagen bewaren voor als de kleine er is.

We zijn net terug van rustig weekendje drente. In september en oktober willen we nog een weekend naar Duitsland, dus doen we het zo maar.

Mn man is pas volgende week terug op zn normale werkplek, dus dan weet hij zn rooster en gaan we kijken wanneer we de pretecho laten maken. Ben echt benieuwd hoe dat is. Lijkt me geweldig om weer te zien de beeb.

Iedereen die nog weggaat alvast fijne vakantie!!!

Geplaatst

Ik lees dat er een aantal meiden lekker op vakantie gaan!

Heerlijk!!

Geniet er lekker van.

Vandaag weer een paar nieuwe mijlpalen:

-Nog 100 dagen te gaan en dan hopelijk een lief klein beebje

- Nog 13 dagen en dan onze pretecho

- Nog 9 dagen werken en dan verlof

Chantal, ik las op je hyves dat je lekker naar U2 zou gaan?? Veel plezier mocht je nog niet zijn geweest!

Michelle, hoe is het met je mannetje?

Hoop dat het met de rest van de meiden ook goed gaat?

Geplaatst

Hé Daan,

Jij ook op de 100 dagen.....spannend hè? Nu is het echt aftellen.

Ik ga vanavond naar U2 toe. Normaal gesproken altijd veld, maar nu heel wijs heb ik zitplaatsen. Als voorprogramma heb je Snowpatrol. In maart ben ik nog speciaal naar Dublin geweest voor Snowpatrol.

Dus wat is nog leuker om je baby gelijk het goede muziek te leren!!!!

Dit weekend alleen maar wezen verven. De babykamer is qua verven bijna af en hij is echt helemaal te gek geworden. Het heeft veel "kracht" gekost, maar hij is wel zoals wij hem willen hebben. Ik wilde weer speciaal met allemaal strepen hebben e.d. en dat koste toch wel heel veel tijd.

Als eenmaal de meubels er zijn zal ik een paar foto's plaatsen!!

Geplaatst

Chantal, ben benieuwd naar je buik en babykamer foto's!

Wij hebben van het weekend 4 potjes verf gekocht en gaan als het goed is a.s. weekend beginnen met de kroontjes op de muren te sjabloneren.

Snowpatrol is wel heel erg goed!

Je kleintje kan lekker meebleren en deinen vanavond hahaha

Wel beter dat je zitplaatsen hebt!

Alles kost wat meer moeite en de hele avond staan zou mij ook niets lijken.

We zijn gisteren naar Beverwijk geweest, we waren er om 1 uur en ik heb om half 5 echt gesmeekt om naar huis te gaan, was echt super kapot!

Vond het ook doodeng om in de drukte te lopen.

Mannetje liep voor me, mijn vader achter me en mijn moeder links, helemaal ingebouwd, maar af en toe was ik de massa echt zat.

A.s. zaterdag zomercarnaval in Rotterdam, gaan we altijd standaard naar toe, maar ik denk dat ik dit jaar maar oversla.

Fijne avond en laat ons morgen weten hoe het was!

Geplaatst

Chantal wat gaaf dat je vanavond naar U2 gaat en dan ook nog Snowpatrol in het voorprogramma. Geniet er lekker van he.

Merk nu ook wel dat het zoveel moeite kost soms, dingen die normaal geen probleem zijn kosten nu ineens moeite en ben ook heel snel moe.

Maatje: leuk he om zo ingebouwd te worden hahaha. Had ik ook al met het concert van Guus, steeds mensen voor me uitlopen en iedereen aan de kant duwen om er langs te komen haha. Heerlijk hoor, zelf nergens op te letten.

Geplaatst

Hi,

Hebben de meiden van uitgerekend november 2009 ook hyves?

Daan en ik zitten elkaar al "commentaar" te geven via hyves, maar ik vind het ook leuk om jullie op mijn hyves te hebben.

Je kan de mijn vinden onder:

Chantal van den Burg - Leenen uit Leiden......

Geplaatst

@ Chantal, heel veel plezier bij U2 vanavond. Ik heb een kaart voor morgenavond maar met pijn in mn hart heb ik m aan mn zwager gegeven. Aangezien ik morgen en woensdag de hele dag moet werken ben ik bang dat ik het niet trek. Ben 's avonds echt zó moe, kan geen pas meer verzetten. Ben in 2005 ook naar U2 geweest en het was toe helemaal te gek!!

Ook heb ik last van harde buiken als ik het te bont maak. Vandaag voor controle naar het ziekenhuis. Ben benieuwd! Ben ook aan vakantie toe, denk ik. Dit is mn laatste werkweek gelukkig!

Liefs, Jane

Geplaatst

Goed idee Chantal...

Meiden met hyves, je kunt mij vinden onder Daniela Korstanje - Rijen

Jane, hoe laat moet je in het ZH zijn?

Nog 1 weekje en dan heb je heerlijk vakantie!

Trouwens, nieuwschierige vraag, aangezien wij als 1-ling zwangere af en toe al blauw getrapt worden van binnen, hoe gaat dat bij jou? Is het te doen of houden ze je wakker?

Tammy, idd heerlijk zoveel bescherming hahaha

Geplaatst

@ Daan, 's nacht slaap ik als een roos, moet alleen veel plassen. Ik voelde beebs wel overdag, maar niet storend ofzo. Heb vanmiddag om 14.45 mn afspraak in het ziekenhuis. Ga voor één keer naar een verloskundige in het ziekenhuis want mn gyn heeft vakantie.

Geplaatst

Maatje, ik heb jou al op mn hyves staan haha.

Ik ben te vinden onder Tamara Smits-Sebus uit Zwijndrecht.

Ik voel de kleine overdag wel regelmatig, maar 's nachts heb ik er weinig last van eigenlijk. Alleen dan dat ik meestal 1 of 2x eruit moet om naar de wc te gaan. Maar zelfs als ik dan weer wil gaan slapen voel ik hem/ haar niet. Maar kan ook zijn doordat mn placenta ver naar achter ligt hoor.

Jane: veel plezier bij de vk vanmiddag!!!

Geplaatst

Ik heb het gezien. Wel grappig dat je dan nu ook eens de gezichten van mensen ziet en niet alleen een nickname op het forum hahaha.

Geplaatst

Het is goed dat je je naam erbij had gezet, want zat al te kijken wie is dat?!?!?! Toen zag ik ineens staan Lucky...dat is meer bekent.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden