Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi Dames,

Alle zwangeren onder ons nogmaals hartelijk gefeliciteerd.

De dames op het wachtbankje heel veel succes.

En een dikke kus voor degenen, waaronder ikzelf dus, KOM OP VOLGENDE KEER ZIJN WIJ ALLEMAAL AAN DE BEURT.

k heb even een vraag. Ik ben nu bijna 1 hele week heftig ongesteld. De krampen lijken alleen maar erger te worden, en ik heb heel veel last van pijnlijke bovenbenen.

Is dit normaal na een mislukte ivf-poging?

Gr. Esther

Hey hoi.

Ik herken het wel een heftige menstruatie. Ik had dat ook na de mislukte Icsi poging. Pijnlijke bovenbenen had ik niet, maar wel vreselijke buikpijn!

• Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther, ik was heeeeeeeel erg ongesteld na onze mislukte ICSI poging.

Ik heb het normaal al heel erg (endometriose) maar na de mislukte poging was het toch wel heel anders.

Geplaatst

Hoi dames,

Zit niet zo vaak meer op het forum - het gaat me een beetje zeer doen - wil wel ff melden dat ik ook weer op het bankje zit na mijn derde IUI (heb er totaal geen vertrouwen in, in het hele IUI niet, maar goed, zit er weer op).

Iedereen suc6.

Groetjes,

Geplaatst

Otjes...heel veel sterkte de komende tijd!!! Ondanks dat je er geen vertrouwen in hebt hopen we toch dat het goed gaat komen bij jou!!!

Wat die heftige menstruatie betreft...ik ben na de 1e poging ook enorm ongesteld geweest. Ik ben normaal een dag of vijf ongesteld maar nu vloeide ik na twee weken nog steeds, wel minder natuurlijk maar het duurde heel erg lang voordat het echt over was.

Geplaatst
Hey hoi!

Ik begon 2 dagen na de terug plaatsing vocht vast te houden. In 1 dag kwam ik 1,5 kilo aan. In totaal ben ik nu bijna 3 kilo aangekomen. Het valt gelukkig mee dus. Ik heb het 2 1/2 jaar geleden heel erg gehad. Maar dat bedoel ik dus met overstimulatie na tp. Sommigen hebben het al voor de punctie geloof ik of er vlak na..... Bij mij begon het dus later. En ik las ergens dat dat kan duiden op het verhogen van het HCG hormoon. Erg spannend vind ik het allemaal! Vanmorgen was ik weer 3oo gr aangekomen.

Voor jou ook spannend! Hoe is de tp gegaan? Hebben ze een mooi embryo terug kunnen plaatsen? (Misschien heb je dat al wel geschreven ergens trouwens). Toi, toi in ieder geval!

Hoi Carolien,

Oké nou snap ik wat je ermee bedoelt. Nog een vraagje; houdt dat dan ook in dat je een opgezette buik krijgt? Hier heb ik nl last van.

Ik heb inmiddels gelezen dat je niet meer aankomt en nu dus bang bent dat de test negatief zal zijn. Nou ik hoop voor je dat dat niet het geval zal zijn, en dus as vrijdag positief zal testen!!! Ikzelf moet nog wat langer wachten, kan pas volgende week dinsdag testen (14-4), tenminste als ik niet van te voren ongesteld wordt! :boo:

Verder heb ik een mooi 8 cellige emmie terug geplaatst gekregen, nu maar hopen dattie lekker ingenesteld zit!

Groetjes

Geplaatst

Dag dames,

Mag ik ook bij jullie komen zitten? Heb vanmorgen TP gehad van 1 top emmy. Mag 20 april testen. Wie zitten er nog op het wachtbankje want ik kan geen overzicht vinden ervan.

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Hoi hanneke,

er is een topic overzicht behandeling in april. Daar kun je een overzicht vinden van o.a. het wachtbankje en alle lopende afspraken van velen.

Spannend de komende weken!!! We gaan voor je duimen dat het goed gaat en dat je over 9mnd een kleintje in je armen mag houden! Dit is je eerste behandeling begrijp ik? Raar allemaal he? Tenminste, ik vond het maar een bizarre tijd.

Nogmaals succes!

groetjes esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Ja klopt ook ik sta ook al in die lijst was ik ff vergeten. Als het overzicht klopt ben ik even de enige op het wachtbankje. He wat saai..

Jij gaat aan poging 2 beginnen?!? Pff hoe kon je daar de moed voor opbrengen? Ik hoop inderdaad ook dat deze emmy lekker in mijn buikje blijft de komende maanden.. Jij ook heel veel succes in elk geval.. Had jij trouwens cryo's of niet?

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Dat is inderdaad saai om in je uppie op het wachtbankje te zitten. Het is heerlijk om je leuke en rot momenten in de wachtweken van je af te kunnen typen en te kunnen delen. Maar de meesten weten wel wat je doormaakt dus dat kun je alsnog doen hoor!!! Klets maar van je af.

Wij hebben geen cryo's maar daar hebben we heel bewust voor gekozen omdat we alleen het aantal eicellen wat teruggeplaatst worden laten bevruchten omdat we geen cryo's verloren willen laten gaan. Bij ons is het dus drie icsi pogingen zonder cryo's en dan is het klaar. Ik heb me daar ook helemaal op ingesteld. drie keer...of we zijn zwanger, en dat is dan het mooiste cadeau wat we kunnen krijgen, of niet en dan zijn we heel verdrietig maar dan kan het boek dicht. Ik zeg heeeeeeel vaak...ik wilde dat dit jaar voorbij was, dan wist ik waar ik aan toe was zeg maar. Ik vind het zwaar maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten om weer te gaan beginnen...ik heb wel zoiets van kom maar op.

De kans dat wij zwanger worden is maar heel klein en ik denk dat dat de insteek of verwachtingen ook anders maakt. Wij doen dit in de eerste plaats natuurlijk om ouders te worden, maar ook om later geen spijt te krijgen als we het niet gedaan zouden hebben. dat je je later niet af gaat vragen...wat als! Snappie?

groetjes esther

Geplaatst

Ohw Sasje sorry had ik niet gezien... Nou is in ieder geval een stuk gezelliger met z'n tweetjes toch.. Jij zit nu al in de tweede week van je ww.. Succes met wachten!

@Esther: vind het wel een mooie insteek. Denk sowieso dat in deze behandelingen goed is om bij je eigen principes te blijven, wat die dan ook moge zijn. Wij zien een eventuele zwangerschap ook als een cadeautje en als het niet zo zou mogen zijn zijn we daar natuurlijk wel helemaal kapot van maar "ons" is toch nog altijd belangrijker. Ik ben in principe gewoon vruchtbaar maar ik zou er niet aan moeten denken van een andere man zwanger te moeten worden. We hebben samen zoveel meegemaakt dit zouden we ook aan kunnen. Ik heb in de afgelopen weken wel eens gevraagd aan mijn vriend wat hij ervan zou vinden als ik geen nieuwe behandeling meer zou doen (het is me heel erg tegengevallen ben bijna vanaf dag 1 niet lekker geweest) en hij zei dat hij dat zou respecteren en me zou steunen. Hij zei wel ook dat hij dacht dat ik het toch zou doen. Het is zo belangrijk om alle beslissingen samen te nemen je hebt als vrouw al zo het idee dat je het alleen moet doen. Maar wat jij zegt dat je wilt weten waar je aan toe bent dat hadden wij ook. Als we niet zouden weten dat mijn vriend onvruchtbaar is zouden we misschien nog niet bezig zijn met kinderen, maar niet weten of het voor je weggelegd is en je toekomst dus ook niet kunnen plannen was een van de redenen om er nu toch voor te gaan.

Ik ben overigens superpositief over deze poging, vanaf gister de terugplaatsing. Het hele weekend was de vraag of de terugplaatsing door kon gaan vanwege milde overstimulatie. Op het laatste moment is gister besloten dat het mocht en vanaf dat moment voelt het alsof het niet meer stuk kan. Van de ene kant goed om positief te zijn van de andere kant moet ik ook wel een beetje realistisch blijven.

Weet jij al wanneer je mag beginnen met poging 2?

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Hanneke: zoals jij het omschrijft is het bij ons eigenlijk ook. Afgelopen jaren waren niet de makkelijkste maar we zijn zo gek met elkaar en hebben nu al het een en ander voor de kiezen gehad maar het wordt alleen maar leuker samen. Ik zeg ook regelmatig tegen mijn man dat ik liever met hem kinderloos ben dan met een andere man drie kinderen zou hebben. Ik weet zeker dat wij ook gelukkig kunnen worden zonder kinderen. Wel heb ik heel erg gemerkt dat ik heel rationeel aan het denken ben en dat tijdens de 1e behandeling er heeeeel veel emoties om de hoek kwamen kijken. Ik had mezelf b.v. nooit toegestaan om na te denken over hoe het zou zijn om een kindje samen te hebben omdat ik heel erg bang was voor de pijn die ik zou voelen, of over de logeerkamer: dat die ooit nog eens een babykamer zou worden. Vanaf de terugplaatsing kwamen die gevoelens wel, die houd je niet tegen. Ik liep echt te dagdromen over van alles en nog wat, op een soort roze wolk. Het was heerlijk om daar voor het eerst over na te durven denken. Alleen deed het zo verrot zeer toen ik ongesteld werd!!! Voor die pijn was ik al die tijd bang geweest! Het is denk ik ook wel goed om die pijn een keer toe te laten omdat anders straks alles dubbel zo hard aankomt als het echt niet lukt maar dat vond ik het allermoeilijkst hoor van de hele behandeling. Nou ging die verder bij mij van een lijen dakje, ik had nergens last van itt tot jou begrijp ik.

Mijn man en ik hebben ook de afspraak dat, als 1 van ons het niet meer ziet zitten, dat we dan stoppen. Het moet goed blijven voelen.

Het zou idd lekker zijn als je weet wat het wordt; wel of geen kinderen. Nu staat voor mijn gevoel alles in teken van icsi en kan ik niet verder met andere dingen. Geeft niet maar het is wel eens irritant. Ik wil b.v. heel graag ander werk en een opleiding weer gaan doen maar dat is gewoon niet handig. ik heb me er nu wel bij neergelegd dat dit jaar in teken staat van de behandelingen en daarna zien we wel weer verder. Dat geeft ook wel weer rust hoor. Ik kan nu b.v. genieten van de vrije tijd die ik heb zonder me schuldig te voelen (werk drie dagen noodgedwongen) en ga deze zomer heerlijk genieten van mijn huisje en tuin.

17 april hebben we een evaluatie van de 1e poging en ik hoop dat we dan ook weer de data krijgen voor de tweede poging. Ik ben er klaar voor. Ik ben direct weer aan de pil gegaan toen ik ongesteld werd dus wat mij betreft kunnen we weer beginnen. Het is heel gek maar ik heb er ook wel echt weer een soort van zin in hoor.

Het is gewoon een rare tijd. Ik merk zelf ook dat ik veel labieler ben terwijl ik over het algemeen toch een vrij stabiel en nuchter mens ben. Gisteren had ik b.v. een baaldag...!!! Een vriendin belde of ik haar kon helpen schoonmaken omdat ze met haar voet omhoog zit. Nu is die vriendin zelf niet zo schoonmakerig en het voelde gewoon niet goed dat ze mij vraagt om schoon te maken, beetje misbruik maken van de situatie omdat ze dat zelf nooit doet thuis. Ik wil best haar kinderen opvangen, eten koken etc. Maar schoonmaken terwijl ze dat zelf nooit doet? Ik heb vier broers en zussen en 17 neefjes en nichtjes. Ik heb geen kinderen dus het is natuurlijk heel makkelijk om tante esther te bellen om bij te springen of op te passen. Ik doe het graag maar ik ben geen oppas tante. Ik wil graag een tante zijn waar ze voor de lol heen gaan om te logeren ofzo. Het moet niet zo zijn dat, omdat wij geen kinderen hebben, ik overal bij kan springen omdat dat lekker makkelijk is. Dat gevoel kreeg ik gisteren bij die vriendin. Daar heb ik gisteren de hele dag over lopen piekeren en dat kan dus echt mijn dag verpesten. Stom natuurlijk, eerder had ik dat niet, was ik nuchterder. Nu weet ik niet wat ik ermee moet.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit allemaal opschrijf. Even spuien denk ik. Kortom...moraal van dit verhaal...icsi is heftig.

Geplaatst

Trouwens...je geeft aan dat het goed voelt vanaf de tp. Heerlijk toch? Daar moet je ook van genieten hoor. Wat er over twee weken gebeurd weet je toch niet, of je ongesteld wordt of niet. Je indekken voor de pijn als dat wel zou gebeuren is denk ik heel lastig. Je leeft vandaag en als het vandaag goed voelt dan is het toch oke? Ondertussen gaan wij heel erg duimen voor jullie dat het goed zit!!!

Geplaatst

Ik ken dat wel, dat twijfelen aan wat je wel en niet moet doen voor anderen. Alleen ligt dat bij mij niet aan de hormonen haha dat heb ik altijd al. Maar vind je standpunt heel helder en duidelijk. Heb altijd bewondering voor mensen die dat voor zichzelf zo duidelijk op een rijtje hebben. Ik denk namelijk dat mensen daardoor ook sneller je mening beslissing respecteren. Als je zelf niet volledig achter iets staat voelen mensen dat en hebben ze het gevoel dat er ruimte is voor discussie. Hoe heb je het trouwens opgelost met die vriendin? Kan me ook echt helemaal voorstellen dat je geen zin hebt om daar te gaan poetsen als ze dat zelf al nooit doet. Zou mij ook echt te ver gaan. Ik probeer me ook altijd af te vragen als iemand iets aan me vraagt of diegene hetzelfde voor mij zou doen. En uiteindelijk moet je vooral aan jezelf denken dat doet niemand anders voor je. En zeker als je in zo'n heftig traject zit.

Ik was voor de ICSI al niet echt stabiel en ik merk dat het me soms echt teveel wordt. Ben al beperkt belastbaar zeg maar en kan niet zo goed omgaan met stress situaties. Maar toch denk ik dat ieder moeilijk ding in het leven wel weer een les is. Gelukkig is mijn vriend heel stabiel en nuchter. Soms irritant maar uiteindelijk zorgt hij voor de balans in onze relatie. En ik zorg wat meer voor de spontane dingen.

Is trouwens goed om af en toe even te spuien. Vaak kan dat nog het beste bij mensen die je niet zo goed kent vind ik altijd.

Ohw ja je zin van "liever met hem geen kinderen dan met een andere man 3 kinderen" zou uit mijn mond kunnen komen. Wordt ook altijd een beetje boos als mensen zeggen dat ik het hem ooit kwalijk ga nemen en dat soort onzin. Hij is de belangrijkste persoon in mijn leven en toen hij ziek was realiseerde ik me dat ik nooit gelukkig zou kunnen worden met iemand anders. Maar dat herken je vast wel ;-).

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Nou ja....het is nou niet zo dat ik zo heel stabiel, helder en duidelijk ben hoor!!! Ik ben op z'n tijd ook een onzeker miepje en vind het ook best wel eens lastig om mijn grenzen aan te geven. Ik kan wel stoer lopen doen nu maar zo werkt het bij mij ook niet altijd. Ik heb alleen in de loop van de jaren (pfff...hoor mij, oud wijf) wel geleerd dat het feit dat wij geen kinderen hebben geen vrijbriefje is voor anderen om altijd maar een beroep op je te doen. Ik heb mijn eigen leven met m'n werk etc..!Het eerste wat mijn vader zei, toen we vertelden dat kinderen krijgen op de spontane manier er voor ons niet in zou zitten, was...es kijk uit dat anderen geen misbruik van je maken. je hebt recht op je eigen leven en je eigen invulling daarvan. Wijze les vond ik dat!!! Ik heb me heel lang schuldig gevoeld dat wij het financieel breder hebben dan mijn broers en zussen maar heb geleerd om te genieten van alles wat we WEL hebben.

Ennuh...die vriendin!!! Lachen joh, ik belde haar net en ze was vanmorgen bij de ha geweest en die zei dat ze juist moest gaan bewegen...dus kan ze mooi haar eigen huis soppen!!! Kwam ik dus mooi makkelijk vanaf! Vanavond komen ze saampjes lekker eten bij ons, ga ik ze even lekker verwennen op mijn manier i.p.v. soppen!!!

Wat je zegt over ieder moeilijk ding in het leven is een les...helemaal mee eens. Ik denk dat je een rijker en mooier mens wordt op het moment dat er dingen zijn die niet vanzelf lopen of vanzelfsprekend zijn! Zonder uit te vlakken dat het balen is en moeilijk hoor. En...ik heb het ook al eens in een ander topic gezegd... ieder huisje heeft zijn kruis. Ik bij wijkverpleegkundige en ik zie zoveel ziekte, sterven, verdriet, aftakeling! Dat help mij enorm om mijn eigen situatie te relativeren waarbij ik wel geleerd heb mijn eigen verdriet niet te bagetaliseren maar dat er wel te laten zijn zeg maar.

Je man heeft kanker gehad zei je, heftig of niet? Hoe is dat gegaan die periode? Blijf je nu niet altijd angst houden dat het terug komt?

groetjes esther

Geplaatst
Hoi Esther,

Ja klopt ook ik sta ook al in die lijst was ik ff vergeten. Als het overzicht klopt ben ik even de enige op het wachtbankje. He wat saai..

Jij gaat aan poging 2 beginnen?!? Pff hoe kon je daar de moed voor opbrengen? Ik hoop inderdaad ook dat deze emmy lekker in mijn buikje blijft de komende maanden.. Jij ook heel veel succes in elk geval.. Had jij trouwens cryo's of niet?

Groetjes,

Hanneke

Ik weet niet waar je het overzicht van het wachtbankje kan vinden, maar ik zit er ook op hoor!!! Ik zit in mijn 2e ww van icsi behandeling.

Groetjes

Geplaatst

@Carolina: heb het lijstje van overzicht behandelingen in April. Heb je denk ik over het hoofd gezien dan. Sorry hiervoor. Succes met wachten.

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Jeetje, het overzicht stond een paar pagina's terug. hebben we niet erg goed bijgehouden volgens mij. dit overzicht vind ik altijd duidelijker dan dat van die behandelingen elders, omdat niet iedereen daar opstaat. heb 'm aangepast, maar kijk even of je er op staat (en vul je testdatum even in, die kan ik zo snel niet voor iedereen vinden).

wachtbankje april:

Carolina: testen 14-04?

sasje:testen 12-4 laatste iui

Otjes: testen ??? - IUI

Carolien: testen???

Hanneke: testen 20-04

Annemarieke: testen ???

Zijn er toch nog zes wat ik zo terug kon vinden. Vanaf volgende week mag ik me waarschijnlijk ook weer aan gaan sluiten. Ben er even een paar dagen niet geweest, omdat ik dat wachtbankje wel ff kan missen als ik net ongesteld ben geworden. nu ben ik er weer overheen, druk aan het klussen (in huis :wink:) en komt de inseminatie ook al weer dichterbij.

meiden, sterkte met wachten!!!!

Geplaatst

goed bezig honeybee!! is het allemaal weer wat duidelijker zo!

stekte alvast voor de omende inseminatie.

ik ga morgen lekker een lang weekeind wegmet mn schoonfamilie dus k kan jullie dinsdag pas laten horen of mn laatste iui poging geslaagd is of niet!! ik blijf hopen maar geloof heb ik er niet meer in helaas dus ik denk dat zondag niet zo'n leuke dag gaat worden.

jullie alemaal een heel fijn pasweekeind entot snel

liefs sasje

Geplaatst

heej sasje, thanx!!

en jij veel plezier met het weekendje weg. succes met de laatste loodjes en ik duim voor je!! hoop dat zondag juist een hele goeie dag voor jullie zal zijn. tot volgende week!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou nog een paar dagen en dan is het wachten voor mij voorbij...

Daar kan ik bijna niet op wachten, want die ww zijn ECHT het ergste van de hele behandeling!! Iedereen die deze maand moeten testen of een tp krijgen of inseminatie----> veel succes en hopen op een POSITIEF resultaat!!!

Groetjes

Geplaatst

Hallo dames,

Ik wil jullie allemaal even heel veel suc6 wensen, ik weet hoe het is dat wachten, bij ons is het gelukkig 3x scheepsrecht en we hebben volgende week onze eerste echo..!

Hoop voor jullie op een positief einde van de verschrikkelijke wachtweken!

Liefs

Desiree

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden