Jump to content

Recommended Posts

Posted

Spannend esther en bitch!!! Brrrr....weet nog precies hoe wij een paar weken geleden zaten. Over het testen...ik had testen in huis en wilde de dag nadat ik ongesteld moest worden gaan testen. Ik ben altijd op de klok af ongesteld en heb helemaal geen last van hormonen gehad dus had voor mezelf de theorie dat, als ik ongesteld zou worden, ik dat 14 dgn na de punctie zou worden. En prompt werd ik dus op de klok af ongesteld. Als ik niet ongesteld was geworden had ik de dag erna getest.

Ohh...wat zullen jullie spanning hebben, als ik er nog aan denk krijg ik weer de kriebels. Ik heb heel veel zin om weer te beginnen maar die spanning vond ik een crime.

heel veel succes en zitten blijven he!

• Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Meiden spannend, ik wens jullie allemaal onwijs veel suc6 tijdens de laatste zware dagen..... Ik heb 2 dagen van te voren thuis een test gedaan en die was POSITIEF!!! ik kon het echt niet meer uithouden....

Posted

Hoi Dames,

Ik word ongesteld. Ben net naar het toilet geweest en bij het afvegen heb ik bloed gezien.

Succes jullie, ik denk dat het voor mij over en uit is.

Gr. Esther

Posted

ohhh esther wat ellendig. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik weet precies wat je nu voelt dit is zo rot!!!

Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen

liefs esther

Posted

nee toch esther! je loopt net 1 dag voor me.. en ik moet 3 dagen later testen.. als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, gaan we de test in huis halen.

Heb wel hoofdpijn nu en dat krijg ik ook als ik ongesteld wordt.. maar nog geen bloed gezien gelukkig!

gister wel buikpijn gehad maar dat is nu verdwenen.. gelukkig dan maar. wel heb ik last van een soort spierpijn in mijn boobs..en jeuk.. vind het wel raar. naja je let natuurlijk over al op. en oja ook last van droge ogen.

nou ik hoop dat iedereen lekker blijft zitten..en ik heb chocolade taart voor de liefhebber :P

Liefs

Desiree

Posted

@ esther.

weet je zeker dat het een ongi is. Ik heb dat nl ook gedacht 4 dagen voordat ik moest testen maar toch zwanger. en nog steeds vloei ik.

dikke knuffel en heel veel sterkte.

@ dees zet hem op meid.

lekker blijven zitten en een vette +

@ bitch

ik had op zondag getest, een dag voor de testdatum en toen was hij negatief.

op maandag hartstikke positief. Dus het kan alle kanten op.

hieronder nog mijn verhaal. We zijn niks wijzer geworden.

staat ook al in de andere box maar dan toch even hier.

en we zijn weer terug en we weten nog niks.smiley_protest.gif smiley_protest.gif smiley_protest.gif

bloedwaardes waren niet binnen, lab had niet begrepen dat het spoed was.

echo gemaakt. wel een opheldering en een zwart ovaal rondje maar ze wist niet of het een zwangerschap is/was.

aan de echo kop weer bloed en nu weer vloeien. Echt niet veel maar het is er toch weer. de pijn die ik links en rechts heb kan van samentrekkingen komen van de baarmoeder omdat het bloed eruit moet maar betekent niet dat het over is of het kan bandenpijn zijn.

De arts verwachtte geen echte schommelingen in HCG. Als dit wel was dan zou ze me bellen en anders niet.

de volgende afspraken staan nu:

woe zwangerschaptest thuis

8e zwangerschapstest thuis

16e om 8.30 uur eerste echo, dan zou ik technisch gezien zeven weken zijn.

Is een van de zwangerschapstesten negatief dan weten we dat ik niet meer zwanger ben.

tot die tijd doorgaan met foliumzuur en de bolletjes.

Dit is gewoon niet meer leuk. ik wil gewoon weten wel/niet zwanger en niet de hele tijd dat tussendoor geklooi! PFFFFFFFFFFFFFF

Posted

Jeetje wat moet dit verschrikkelijk zijn zo tussen wanhoop,angst en hoop.

Ik hoop dat je gauw wat weet, want hier word je alleen maar gek van.

Hopelijk test je woensdag positief!

Hele dikke knuff meis, en hou je taai.

Posted

Hai meiden,

Ik meld me ook weer even ;-)

Esther, sterkte voor jou..

Dees, Jolanda en Bitch, jullie zitten nog??

Ik zit nog, maar leef tussen hoop en wanhoop, heb al een paar dagen last van lage rugpijn en dat is dus geen goed teken denk ik, want dat heb ik vaak ook een paar dagen voor de ongi..

Maarja, kan niets anders doen dan afwachten.. zit nu op wachtdag 8..

Posted

kim...spannend!!!! Wat duurt de tijd lang hé. Hoop zo dat het goed is.

Hellen...weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een shitzooi. Wens je heel veel kracht en sterkte.

x

Posted

Hoi kim,

Ik zit ook op dag 8.

Wij mogen maandag in het zh testen.

Jij ook dan neem ik aan?

Ik voel niets aankomen van een ongi, merk dat normaal een dag of 3 van te voren al.

Ben wel veel misselijk in de ochtend, pijnlijke borsten, dit kan zwanger betekenen maar kan ook van de bolletjes zijn.

Hoezo tussen hoop en wanhoop pfff.

Ik las hier laatst iets over tussen die en die dag dat je ongi werd als het misging.

Hoe zat dat ook alweer?

Posted

i.p. kun je vanaf 14 dagen na de terugplaatsing ongesteld worden aangezien dat eigenlijk je eisprong is geweest. Maar je menstruatie kan ook uitgesteld worden door de progestan of pregnyl

Posted

Meiden heel veel succes!! Hellen, hoeveel kan een mens hebben zeg.....hoop zo dat al die ellende wordt beloond met een mooi kloppend hartje.

Groetjes Debbie.

Posted

Oh zo bedankt esther.

Ik dacht iets van tussen de 10 e 12 dagen na tp dat je ongesteld werd als de emmy niet ingestelde. Maar dat is dus niet zo.

Pfff wat duurt wachten lang zeg.

Meiden lekker blijven zitten hoor. Ik heb 10 sec lijm onder me kont geplakt!

Posted

Nou Bitch, je kan zeker wel eerder ongi worden hoor.

Ik heb al behoorlijk wat terugplaatsingen gehad (dit is nu de 7e) en ik ben ook wel al op dag 9 en dag 10 na de tp ongi geworden.

Ik mag idd ook maandag testen, bloedtest. Maar ik ga ws wel al eerder thuis testen.

Posted

hallo dames,

zonet bruin bloed gespot, gister ook al menstuatie gevoel..

dus ik denk dat ik ook wederom de test datum niet haal. heb nu ook pijn in mijn buik.

dus ook onze 3de icsi poging is mislukt. we hebben ook geen cryo's!

had zo gehoopt dat het nu eindelijk goed zou zijn.

ik voel het gewoon aan alles dat het weer mis is!

me mannetje is nog niet thuis die moet tot 8 werken. die baalde al en komt zo snel mogelijk naar huis.

voor alle dames suc6!

liefs

een verdrietige dees

(ik heb dit ook bij overzicht behadelingen gezet)

Posted

oohhh...dees wat balen. En helemaal nu het jullie derde poging is!!! Hebben jullie het er al over gehad of jullie een vierde poging gaan doen op eigen kosten?

Heel veel sterkte samen, ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

Posted

He wat vervelend ook voor jou Dees. We geven wel het slechte voorbeeld hier. Een slechte start voor de april-bank.

Bij mij is het ook doorgezet. Ik heb nog geen stolsels, maar al wel veel helder bloed.

Sterkte meid. Ik weet hoe je je voelt.

X Esther

Posted

dees en esther, wat jammer voor jullie. dees, zeker voor jou. begreep dat 't jullie derde poging is? allebei heel veel sterkte!!

Hellen, wat moet je allemaal doormaken zeg! dit is gewoon niet normaal meer. ik hoop echt zo dat deze hele nare periode op een positieve manier afgesloten zal worden. dat heen en weer gesleur lijkt me echt verschrikkelijk! ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende dagen.

Posted

hier gaat het trouwens allemaal z'n gangetje. heb genoeg afleiding gehad de laatste week, dus ook niet zo heel veel bezig met wat er in m'n buik gebeurd. nou komt dat ook, omdat ik het voorgevoel heb dat ik gewoon ongesteld ga worden. lichamelijk merk ik niet zoveel, hier en daar wat steekjes en licht gevoelige borsten, maar dat heb ik elke maand.

dus ik moet 't gewoon nog even een paar dagen afwachten. kwam er achter dat ik officieel niet op 4 april, maar de dag ervoor mag testen. donderdag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden, ben van plan evt vrijdag te testen (de 3e dus, volgens plan), mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

ben trouwens wel 't overzicht van ons wachtbankje een beetje kwijt. oh wel, we roepen toch wel volgens mij...

Posted

honeybee....blijf jij in elk geval nog rustig zitten!!! Hopen dat jij de eerste zwangere bent van deze maand, begint zo somber op deze manier.

dees en esther...heel veel sterkte, het doet pijn hé.

Posted

wachtbankje april:

Jolanda : testen 31-03 - TP 20.03 1 cryo

Melissa: testen 03-04 - IUI

Heb even geprobeerd om uit te zoeken wie er nu allemaal nog op het bankje zitten...maar volgens mij is het aardig leeg?!?!?!?!

Jolanda: Kon van jou ff nisk terug vinden....

Kuzzz

Posted

wachtbankje april:

Jolanda : testen 31-03 - TP 20.03 1 cryo

Melissa: testen 03-04 - IUI

Bitch 1806: testen 06-04?

Kim: testen 06-04?

Bitch en Kim, dit waren toch de dagen dat jullie mogen testen?

Posted

EDR: thanx meis! zat net m'n reactie van vanochtend nog even terug te lezen, was wel erg uitgaande van 't negatieve! heb nog steeds goede hoop hoor, maar ergens zo'n knagend besef... maar ook dat zegt dan weer helemaal niets! voor 't moment zit ik nog heel stevig op de bank. en ik hoop echt dat ik van de goede kant er af mag stappen!! nog een paar daagjes wachten, bah.

Posted

kom dees, honeybee blijf lekker zitten

esther, wat rot voor je, sterkte met dit verwerken.

wij hebben weer nieuws hoor. de arts belde vandaag en gaf aan dat ik maandag weer mag bloedprikken. Mijn hcg is gestegen maar niet verdubbeld zoals het zou moeten.

Maandag moeten deze beter zijn. Ze ging er nog niet vanuit dat het mis is.

Dus dinsdagmiddag weten we weer meer.

laat aub alles lekker verdubbeld zijn, please!?????

voel me harstikke zwanger maar dat is ook logisch met al dat hcg in mijn lijf.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use