Jump to content

Recommended Posts

Posted

wat een rare toestand toch hellen. ik heb dit nog nooit gehoord. Wordt je niet gek van de spanning? Opzich is het toch prima dat je uberhaupt nog hcg hebt of niet? Dat betekend toch gewoon dat je zwanger bent? Pffff....sterkte hoor

• Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

oh hellen, wat lijkt me dit frustrerend! heel je lijf vertelt je dat je zwanger bent, maar de arts kan het niet met zekerheid bevestigen. nog een week wachten dus. ik hoop echt zo dat het goed zit en dat je vanaf volgende week de onzekerheid en zorgen van je af mag zetten!

Posted

Jeetje Hellen, nog geen duidelijk antwoord van de artsen.

Nou we gaag gewoon voor je verder duimen.

Kuzzz

Posted

hallo dames,

hier opeens geen bloed meer te zien, heb een zwangerschapstest gedaan en daar kwam een lichte plus te staan. we weten niet wat we hier mee aan moeten maar als we op de testdag nog geen bloed hebben gezien dan gaan we weer een test doen. voor nu even leven tussen hoop en vrees.

liefs

Desiree

Posted

ooohhhhh....dees wat spannend!!! Heb je ook niet meer die ongiverschijnselen?

Het zou super zijn als het eindelijk zover zou zijn!!!We blijven duimen hier voor jullie hoor!!

Posted

wachtbankje april:

Melissa: testen 03-04 - IUI

Bitch 1806: testen 06-04?

Kim: testen 06-04?

Helaas:

Jolanda : negatieve bloedtest 31-03

Hallo dames,

Ikben van het bankje afgevallen, maar wil de rest van de dames enorm veel suc6 wensen en misschien tot binnenkort op een bankje.

Dees/Hellen,

Voor jullie een extra dikke knuffel voor een spannende en moeilijke periode.

Liefs,

Jolanda

Posted

och jolanda wat ontzettend sneu! heel veel sterkte meis.

dees, wat spannend! ik ben benieuwd wat de test vandeweek gaat brengen! succes.

Posted

jolanda wat ontzettend balen is dit. hele dikke knuffel en veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.

dees kom op he, volhouden

Posted

Hellen jij moet vandaag toch weer testen, ben benieuwd, mijn duimen draaien nog steeds.

Posted

Jolanda wat balen zeg, Sterkte een een dikke knuff.

Helen wat een toestand zeg wat zul jij vreselijk tussen hoop en wanhoop zitten. Ik blijf voor je duimen hoor.

Ik denk dat ik ook van het bankje ga vallen.

Vanmorgen wat bloed bij het afvegen gespot:(

Geen buikpijn verder, normaal loop ik kreupel van de pijn tijdens mijn menstruatie..

Dus ook hier even verder tussen hoop en wanhoop.

laat het alsjeblieft niet door zetten.

Posted
wachtbankje april:

Helaas:

Jolanda : negatieve bloedtest 31-03

Hallo dames,

Ikben van het bankje afgevallen, maar wil de rest van de dames enorm veel suc6 wensen en misschien tot binnenkort op een bankje.

Dees/Hellen,

Voor jullie een extra dikke knuffel voor een spannende en moeilijke periode.

Liefs,

Jolanda

Lieve Jolanda,

Ik wens jij veel sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is al een paar keer gehad. We moeten positief blijven. Het komt een keer goed voor ons. Vasthouden!

Dikke knuffel

Conchita.

Posted

hey meiden mag ik ook aanshuiven op jullie wachtbankje???

ik heb afgelopen maandag mn laatste inseminatie gahad van iui dus als het deze keer niet raak is zal ik over moeten op ivf.

12 april heb ik mn nod dus ik moet nog even geduld hebben.

succes voor iedereen die ook op het bankje zit en vooral niet er afvallen he!!!!

groetjes sasje

Posted

wachtbankje april:

Sasje: testen 12-04 - IUI

Ik heb je er tussen gezet, Sasje!

Posted

vanochtend trouwens oud bruin bloed afgeveegd (en in m'n inlegkruisje): meestal is dat 't eerste teken van de aankomende menstruatie. duurt een dag of twee, dus zal vrijdag doorzetten waarschijnlijk. maar goed, aan de andere kant, ik had dit bij de vorige zwangerschappen ook, dus hmmmm.

ik word hier echt gek van, dat gezeik en heen en weer geslingerd worden. maar goed, heb de woorden "tussen hoop en vrees" al een paar keer gelezen hier, dus ik ben niet de enige in ieder geval. gelukkig zit ik pas vandaag echt een beetje in die sfeer, tot nu toe genoeg afleiding gehad.

meiden hoe 'st hier verder. ben vooral benieuwd naar hellen en dees!

Posted

Melissa, was net bezig met een berichtje voor jou. Ik hoop voor je dat het niets voorstelt en dat er een posi test aankomt, ik gun het je van harte meissie!

Liefs Dani.

Posted

o jolanda, heel erg veel sterkte! dikke knuff

@ lucky, hier gaat het goed hoor.. vandaag weer beetje positief! niks meer gespot gelukkig en voorlopig geen menstuatie krampen of wat dan ook..!

hopen dat het zo blijft

@ honeybee& bitch1806... we houden jullie goed vast hoor.. lekker tot het eind blijven zitten!

De vorige 2 keren is het op deze dag mis gegaan.. dus hopelijk gaat de dag snel voorbij zonder de duivels deze keer!

voor iedereen een dikke knuff!

liefs

Desiree

Posted

kom op dames!!! zo weinig op het bankje dan moeten we toch positieve hebben.

Zet hem op, neem een koekje, houd je lekker vast...........

gisteren heeft de ivf arts nog gebeld en ik hoefde niet te testen vandaag.

dat had toch geen zin ivm hoog hcg

maandag mag ik weer bloed komen prikken en dan dinsdagmiddag horen we weer meer.

op dit moment vloei ik weer wat. zonder kramp maar het is er toch.

Morgen is het een week geleden dat ik dat weefsel ben verloren.

Tis me toch wat.

Posted

dani: thanx wijffie!

dees, ik hoop echt dat 't zo blijft en dat je vandaag (en de 8 maanden hierna :wink:) zonder rooie duivels doorkomt!

Posted

hoi hoi...

vanochtend maar weer een test gedaan.. een dikke vette plus.. duidelijker kan niet..

Ik hoop dat dit zo blijft.. nu echt afwachten tot zondag..

ik heb er wel een foto van gemaakt alleen hoe kan ik die erop zetten?

liefs

Desiree

Posted

Dees...wat super spannend. Eigenlijk mag je steeds meer gaan hopen nu toch!!! Wat zou dit gaaf zijn zeg!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use