Jump to content

Recommended Posts

Posted

Deesz,

het wordt spannend he. Gewoon afwachten, ik zou niet veel eerder meer testen nu dan zaterdag. Als het dan weer positief is dan kan het niet anders zijn dan echt waar.

Wij hebben zelf ook maar 1 dagje eerder getest. En trouwens mocht je licht het gevoel van menstruatie krijgen moet je ook niet in paniek raken want dat heb ik vooral de eerste week na de test erg gehad maar dat blijkt er allemaal bij te horen.

• Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dees, ik wil je bij deze dan toch alvast voorzichtig feliciteren hoor, gisteren een lichte plus vandaag een dikke plus, stijging van het HCG dus. Spannend hoor meissie, vandaag de 11de dag na de tp, als ik jou was zou ik de test vrijdag nog eens doen en als hij dan weer posi is het zkh bellen voor een afspraak zodat ze de echo kunnen inplannen, dan zou je met een supergevoel het weekend in kunnen gaan.

Posted

Oh dees wat super gaaf voor je.

Dit kan haast niets anders zijn dan dat het echt raak is.

Hopelijk steek je mij ook aan, we gaan wel echt tegelijk op he.

Welke test heb je gedaan als ik vragen mag.

Posted

YES YES YES, Dees,

Jeetje het 'ouwe' clubbie wordt steeds kleiner (is ook natuurlijk de bedoeling, maar toch....) Vanessa, Claudiaatje en ik blijven zo ongeveer nog over!

Anyweee, op naar die 8 maanden doorbijten en dan een wolk van een baby in je armen. Het is je zó gegund meis, je hebt er lang op moeten wachten. Volgens mij heb je nooit eerder een positieve test in handen gehad of wel?

Blijf duimen voor je hoor, toi toi toi.

Greetzzzz,

Elena

Posted

dank voor jullie reacties.

ja zoals het nu lijkt lijkt het helemaal goed te komen.

we zijn voorzichtig blij..! ik heb getest met de kruidvat eigen merk. zondag gaan we met de zwanger.. niet zwanger test testen.

nu rustig alles laten bezinken. Ik hou jullie allemaal vast en neem jullie mee in de positieve flow.. hou je goed vast!!

LIEFS

Posted

Dees!!

Wat lees ik?? Echt wat een fantastisch nieuws!! Geniet er maar lekker van meis!!

Tsjoender; ook ik ben nog in de running. we gaan er over 2 weken weer voor.

Iedereen heel veel succes!!

Posted

bitch..echt joeppiieee! super een plus is een plus hoe dik ook.. hahaha.

Ook al goed nieuws dus! gaat weer goed hier.. 2009 wordt het jaar van ons allemaal!

liefs

en voor iedereen een dikke knuffel!

Posted

Dees en Bitch,

Van harte gefeliciteerd. Ik ben echt heel erg blij voor jullie

Met mij gaat het niet goed. Ik word steeds gebeld door vriendinnen, en eigenlijk kan ik het nu niet goed handelen. Ik laat de telefoon maar rinkelen, want ik heb nu echt geen zin om iedere keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen (met de daarbij horende jankbui).

Morgen moet ik naar de kliniek om bloed af te nemen en krijgen we de bevestiging van wat we eigenlijk al weten.

X Esther

Posted

Hoi Dees,

Super gefeliciteerd!!!!!! Bitch natuurlijk ook. Geniet, geniet, geniet.

Liefs en een hele dikke knuffel

Natasja

Posted

Dees en bitch....super!!! Gefeliciteerd.

Esther...doen wat voor jezelf goed voelt hoor...!!! Wat rot voor je. Sterkte!!

gr. Esther

Posted

Dees en Bitch: supermooi nieuws! Van harte.

Esther, jij heel veel sterkte. Helaas weet ik heel goed hoe het voelt en hoe hard het aan kan komen allemaal. Zelf heb ik nadat ik wist dat 2e IVF niet in zwangerschap was geresulteerd m'n vriendinnen gemaild; gezegd dat het niet gelukt was, dat dit hard aan gekomen was en dat ik een week ofzo nodig had, zónder telefoontjes, om weer tot mezelf te komen.

Vonden ze allemaal heel logisch en invoelbaar en is door iedereen gerespecteerd...

Posted

Ja wat moon schrijft herken ik. Wij hebben ook alle vrienden en broers en zussen gemaild. De ouders...daar hebben we even lekker bij uitgejankt!!!

Iedereen begreep dat!

Posted

Dees en Bitch, ik ga jullie van harte feliciteren.

Als er eenmaal een plus staat, betekend dit dat je zwanger bent, dan kan je niet opeens niet zwanger zijn.... Ik zou beide heel erg gaan genieten.

Dees, het kan natuurlijk dat je wat bloed bent verloren omdat je twee embryo's hebt teruggeplaatst. Misschien is er eentje niet blijven zitten en is dit de reden van het bloeden.

Dikke knuffel,

Chantal

Posted

Dees en Bitch, alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!!!!!!!!

Dees, 3 maal is scheepsrecht toch?

Esther, kan me helemaal voorstellen hoe dat moet voelen meissie! Eerst voor jezelf wat rust en dan pas iemand anders. ff lekker aan jezelf denken..sterkte..

Groetjes van Daan

Posted

Lieve EDR, Dees, Helle, Jolanda, Claudiatje, Vanessa en alle dames die me in de laatse weken hebben ondersteund, van harte bedankt.

Ik moet morgen testen, maar vanmorgen konden we niet meer wachten en ik heb een test gedaan. Het is positief, ik ben ZWANGER!!! I kan het nog niet geloven, na 6 jaar in de medische molen....Ik ben bang dat ik nog pregnyl hormonen heb en daarom de test posotief is, ik zal morgen weer testen...maar goed tenminste vandaag geniete van de mogelijkheid om zwanger te zijn.

Dikke kus voor jullie alle

Liefs

Concha

Posted

Conchita, na 6 jaar is het dan eindelijk zover. Geniet ervan meid. Wij waren ook al ruim 5 jaar bezig en het is ook gelukt. Ik hoop dat de anderen moed blijven houden. Dees en Bitch ook van harte gefeliciteerd. Voor de meiden die van het bankje zijn gevallen, heel veel sterkte en geef de moed niet op.

Groetjes Debbie.

Posted

Conchita,.......

Gefeliciteerd,.... wat een goed nieuws,......

ja, na 6 jaar dan heb je ook wel heel wat gedult gehad he,.... laat deze test maar mooi positief blijven,....

Geniet er maar heerlijk van,..

Posted

Kijk even 1 dagje niet op het wachtbankje en ik zie nu allemaal goede berichten!!!

Nu ineens 3 (dacht ik) die positief hebben gestest....GEFELICITEERD!!!!

Als er eenmaal een plus staat, dan is het echt zo.

Ohhh Esther, veel sterkte nog met het verwerken. En laat die telefoon maar lekker gaan, als je er geen zin in hebt. Deel het verdriet eerst maar lekker met je mannetje.

Iedereen die nog moet testen...STERKTE en elkaar goed blijven vasthouden.

Kuzzz

Posted

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar heb al veel gelezen. Voor degene die zwanger zijn geworden, van harte gefeliciteerd!!

Even kort over mezelf; Ik ben 29, heb een zoontje van bijna 5 jaar op spontane manier zwanger van geworden. Ik ben allang niet meer samen met zijn vader, dus getrouwd met een andere man. Sinds 2006 zitten we al in de medische molen, hij had zijn sterilisatie ongedaan laten maken, en dus gingen we ervoor. In 2007 bij gyneacoloog terecht gekomen, en vanwege slechte zaadkwaliteit bij fertiliteitsteam in Tilburg gekomen. Ik heb inmiddels 2 mislukte i.u.i.'s gehad, en een terugplaatsing icsi 01-04-2009 gehad (geen geintje). Dus ik zit nu in de oh zo lange wachtweken!

Posted

Carolina welkom hier en succes met het o zo lange wachten.

Bitch en Conchita ook alletwee een positieve test, van harte gefeliciteerd met dat goede nieuws! Hebben jullie al gebeld met het zkh voor het inplannen van de echo?

Posted

Conchita....van harte meid!!! En als je morgen zou mogen testen en nu een plus hebt dan lijkt het me stug dat het nog van de pregnyl komt hoor! Je bent gewoon hardstikke zwanger. Wat een onwerkelijk gevoel of niet? Ik hoop dat je er helemaal van kan gaan genieten.

Carolina...welkom hier. Heel veel sterkte de komende tijd. Blijven zitten en spuien maar als je een dip hebt ofzo!!!

Posted

Ik heb het niet meer helder, wie is er nou allemaal precies zwanger? Misschien het lijstje weer aanpassen?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use