Jump to content

Recommended Posts

• Replies 438
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Butterfly
Posted

Kim .. goed om te lezen dat je op de wachtbank bent aangekomen !

Super ! Hou elkaar maar goed vast en op naar een vruchtbaar April !

Posted

he dames,

houd elkaar lekker vast en ik hoop op mooie resultaten.

ik weet dat het heel spannend is.

zelf was ik vier weken en vier dagen zwanger en heb ik een miskraam gehad.

dikke knuffel

Posted

Oh Hellen wat vreselijk. Je voelde al dat het niet goed zat he? Ik heb dit gelukkig nog niet meegemaakt maar kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit nu. Probeer wat rust te nemen en goed voor jezelf te zorgen. Sterkte..!!

Liefs,

Hanneke

Posted

ach hellen! had echt voor je gehoopt dat 't goed zat!! ik weet een beetje hoe je voelt. om eerlijk te zijn had ik toen liever gelijk negatief getest. aan de andere kant bleek dat ik in ieder geval zwanger kon raken. maar aan dat soort gedachten heb je in eerste instantie helemaal niets, je hebt alleen verdriet. vind 't echt zo erg voor je!

ik wens je ontzettend veel sterkte en een hele dikke knuffel.

Posted

Ladies allemaal goed blijven zitten en elkaar goed vasthouden.

Hellen wat een vreselijk nieuws voor jullie. Veel sterkte voor jullie beiden natuurlijk.

Kuzzz

Posted

Hellen,

Heel veel sterkte gewenst!!! Wat een nare weken waren en zijn dit voor je! Het klinkt zo cliche maar neem de tijd voor jezelf, rust uit en probeer het op jouw manier een plekje te geven!

groetjes Esther

Posted

na vier weken en vier dagen is onze zwangerschap geeindigt in een miskaam.

ik wens iedereen hee veel sterkte en succes de komende weken

Posted

Hellen

Ik heb al in het ander topic gereageerd

Maar hier nogmaals

Sterkte met dit verdriet te verwerken saampies!

Liefs Claudia

Guest Butterfly
Posted

Oh Hellen, wat zuur te verteren !! Je zult vast verdrietig zijn ! :(

Ik wens jullie veel sterkte !

Posted

Is er nog thee en appeltaart??

Ik mag 7 april testen.... nog 10 dagen te gaan!

Posted

en dames van het wb.. hoe voelen jullie je..

Ik lig de al 2 avonden te piekeren. heb hoofdpijn en ben bang dat ik ongesteld ga worden..

ow ik hoop zo van niet, echt na 3x kan ik zeggen ik ben het zat!! Gister op visite geweest bij mijn schoonzus, die is nu 33 wk zwanger, 1 maand gestopt met de pil en gelijk zwanger.. bah waarom mag dat bij ons gewoon niet zo zijn..?

Ik heb altijd voor aanvang van mijn menstuatie hoofdpijn dus ik ben echt o zo bang...

wie van jullie heeft nog meer kwaaltjes?

liefs en onzekere

Desiree

Posted

he dames,

sinds gisteren is mijn bloeden gestopt en ik voelde me vandaag slecht.

heb gebeld met spoednummer en mocht direct komen.

de laatste info

inwendige echo > zwart vlekje met witte ring met onrustig baarmoederslijmvlies.

zou kunnen duiden op prille zwangerschap.

eierstokken rustig geen overstimulatie.

eendebek > gesloten baarmoedermond.

inwendig onderzoek > geen bloed.

bloedwaardes zijn goed, maandag wordt nogmaals HCG gecontroleerd. Het moet dan gestegen zijn.

geen blaasontsteking wel nog steeds positieve test.

kwaaltjes: misselijk, licht in het hoofd, moe en verminderde eetlust wijzen op zwangerschap.

bloedverlies was onverklaarbaar.

weefsel heeft ze bekeken kon ze ook niet verklaren.

maandag ga ik dus weer HCG controleren en dan dinsdag weer een echo op de ivf afdeling.

Ze kon niet met zekerheid zeggen of ik zwanger ben of ben geweest. en of het een buitenbaarmoederlijke is.

Dus nog even in spanning.

ben wel blij dat we zijn gegaan, eindelijk eens goed naar me gekeken.

hoop het zo dat we wel zwanger zijn.

Posted

hoi hoi

mag ik ook vast meekletsen hier??

Wij mogen dinsdag naar het ziekenhuis bellen of het lab heeft beslist of we voor ivf of icsi gaan,.... en daarna kunnen we hopenlijk snel echt beginnen,.... Ik hoop dan ook in april echt begonnen te zijn, en misschien al op het wachtbankje te mogen zitten,.....

Posted

hellen,

wat een rare situatie is dit joh. Zo blijf je heen en weer geslingerd worden. VEel sterkte en we hopen alsnog dat je zwanger bent!!!!!

Posted

Oh Hellen, ik heb zo vreselijk met je te doen! Wat een onzekerheid geeft deze poging toch, ik ga echt keihard voor je duimen het bloedverlies niets is geweest en dat er een klein vruchtje binnen in jou druk aan het groeien is.

Debbie welkom op het wachtbankje, spannende dagen zijn het nu.

Dees ik hoop voor jou ook dat het ''valse'' voortekenen zijn afkomstig van alle toegevoegde hormonen, lekker blijven zitten hier!

Ook voor alle andere dames ben ik aan het duimen uiteraard hoor!

Posted

Hellen,

Wat een onzekerheid, dat op en neer geslinger..

Ik hoop dat snel zekerheid krijgt !!!!!!!!

Hier is het weer wat rustiger.

Van de week wat meer "bijverschijnselen" gehad, na gisteren zijn ze bijna niet meer aanwezig, geeft weer goede hoop om te blijven geloven.. zucht...dinsdag weten we het !!!

Iedereen heel veel suc6.

liefs,

jolanda

Posted

Hoi meiden,

Intussen op dag 8 met emmy in me buik, geloof dat die het naar zijn zin heeft.

Gaat nog allemaal goed hier.

as maadag in het zh met nuchtere urine testen.

We gaan zelf as zondag testen, omdat we graag samen willen zijn als de uitslag komt.

Nu dus in de tweede week van het wachten, nog 7 dagen te gaan.

Maar weer lekker veel gepland deze week, zodat we er niet continu mee bezig zijn.

Testen jullie trouwens ook al een dag eerder thuis, of wachten jullie echt uitslag van zh af?

Dames lekker blijven zitten, we houden elkaar maar stevig vast he.

Ik heb de thee en appeltaart maar weer aangevuld:D

Posted

Hoi dames,

Ik zit nu op dag 10 na TP . Ik voel nog steeds helemaal niks.

Aan de ene kant volgens mij wel gunstig.

Houdt mekaar goed VAST!!!

Gr. Esther

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use