Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra

Goed opgemerkt thnx.

Maar ik moest het net als de andere meiden vaginaal inbrengen.

Ik had het alleen verkeerd opgeschreven in mijn eerder bericht :locked:

Ik heb het ook veranderd.

Liefs Claudia

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Ik moest van het EMC ook de bolletjes nemen tot 12 dagen na de TP.

Mijn 2e poging eindigde in een miskraam en ik heb toen ook gevraagd of ik bij de 3e poging niet langer de bolletjes kon nemen, maar had volgens hun geen invloed op het innestelproces..

Het enige verschil bij mijn laatste poging was dat ze ons in het EMC geen pregnyl meer lieten spuiten voor de punctie, maar Ovitrelle omdat hier meer resultaten van zou komen.(??)

Wel raar dat het ene ziekenhuis je wel langer door laat gaan en het andere niet en dat de medicatie ook zo verschillend is.

Iedereen heel veel succes in ieder geval en ik duim voor jullie!!

Groetjes van Daan

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, te vroeg getest over 1 week weer testen.

Marouck, 9 mei testen.

Vanessa, 10 mei testen.

Agnessie, 11 mei testen.

Gerda, 12 mei testen

Weentjuh, 14 mei testen.

Het het lijstje weer even naar voren getoverd. Marouck vandaag is het officieel jouw beurt! We duimen voor je!!

Ik ga niet de 12e testen maar de 13e. Ik ben deze week begonnen met mijn nieuwe baan en daar zijn ze niet op de hoogte van onze mmm. Dinsdag kon ik echt geen vrij krijgen, dus maar verschoven naar woensdag!

Misschien gaan we maandagochtend thuis testen(tot nu toe nog niet eerder gedaan met tp, aaah!)

Geplaatst

Marouck? Vandaag D-day?! Ik ben benieuwd.

Ik moet 3 x daags een bolletje opsteken (vaginaal) van 200mg. Je hebt dus ook bolletjes van 200mg.

Gerreberm, wat knap van je om het een dag te verschuiven. Ik zou dat niet kunnen van nieuwsgierigheid en spanning. Succes en sterkte met de laatste wachtdagen. Dat we de komende dagen maar weer veel positieve testen hebben.

Liefs

Geplaatst

Marouck succes vandaag!

In principe testen wij eigenlijk allemaal heel erg vroeg.

Morgen is officieel de eerste dag van mijn gemiste nod.

Van de vrouwen die niet in de mmm zitten zullen er maar weinig zijn die op dag 1 van de gemiste nod testen. Denk ik.

Geplaatst

Hoi allemaal,ik ben 'tweelingmamma' en ik zou ook graag bij jullie op het wachtbankje willen zitten.

Heb gisteren een TP gehad van een 8-cellig embryo.

22 Mei bloedtest.

Ik heb van een eerdere zoek Icsi poging al een zoon en een dochter mogen krijgen.

Ik ga heel hard duimen voor jullie.

Tweelingmamma.

Geplaatst

Welkom tweelingmamma. Schrijf lekker met ons mee. Wens je alvast succes de 22e met de bloedtest!

Update van mij; begin roze bloed te verliezen.Zet niet echt door,maar ik verwacht de rode duiveltjes. Best raar,voelde het totaal niet aankomen,geen buikpijn,geen ongi klachten.

Vrees dat de 1e iui toch gaat mislukken!

Eventjes afwachten nog.

xpam

Geplaatst

brrrr pam wat spannend! Ik hoop voor je dat ze uitblijven. Als je helemaal geen ongi klachten hebt dan kan het ook innestelingsbloed zijn hoor! Heftige tijd, of niet?

Gast Agnessie
Geplaatst

:ohno:

Ben van het wachtbankje af gevallen.....

Gisteravond kreeg ik krampen, dacht eerst dat het van mijn eten kwam.

Maar de krampen bleven en toen ik om 6 uur wakker werd had ik weer krampen. Eigenlijk had ik willen testen. Ik uit bed en ja hoor verkeerde kleur. Het is nog niet echt door gebroken maar alles wijst op ongesteld.

Agnes

Geplaatst

oohhhh....agnesie.....weet hoe je je voelt nu. Heel veel sterkte vandaag, huil lekker uit en neem je tijd om dit een plekje te geven.

liefs esther

Gast Agnessie
Geplaatst

Ja ik voelde me tot gisteren super nergens geen last van.

Maar toe de krampen begonnen gisteravond wist ik eigenlijk wel dat het mis was.

Geplaatst

Hoi Agnessie.....

En dat op moederdag !!! Gatverdamme.... Het zou toch heel leuk zijn geweest als je juist vandaag positief had getest.

Laat je lekker gaan vandaag met je emoties. Heel veel sterkte

Groetjes Sillie

Geplaatst

Ook ik ben van het wachtbankje afgevallen. Vanmorgen is de menstruatie goed doorgekomen. Was even slikken.

Agnessie,ik weet hoe je je voelt! En de vraag blijft..waarom waarom?

Sterkte met het een plekje kunnen geven..

Manlief en ik gaan ons weer opladen voor iui poging 2.

x Pam

Geplaatst

Pammie...jij ook heeeeeel veel sterkte saampjes met je kerel! Wat heftig dat de een wel zwanger is en de ander niet, en dat op dezelfde dag! Neem de tijd!

Gast Agnessie
Geplaatst

Ja het valt niet mee.

Je hebt het idee het voelt goed ik voel me goed en niks wijst op ongesteld wrden.

Bedankt voor de steun.

We weten allemaal hoe het voelt.

Pammie je het was echt even sikken.

We hebben samen vanmorgen door gesproken hoe nu verder.

Het was onze eerste IVF en we hebben nog 5 cryo `s.

Morgen bellen hoe nu verder.

We gaan over 4 weken op vakantie dus een cyclus verder zal het wel worden.

Even bij tanken in de zon.

En dan met frisse moed weer verder.

Nu nog even moeilijk maar we gaan voor een goed resultaat (hoop ik nog steeds)

Liefs Agnes

Geplaatst

Agnessie,bij mij wees ook niks op evt menstruatie.Ik voelde mij helemaal prima,en dan krijg je dit.

Je wordt even met de neus op de feiten gedrukt,..en dat is best even moeilijk. Omdat je ook zo graag wilt.

Mijn man zegt zo vaak "positief blijven" ,en dat probeer ik echt,maar zo af en toe....pfffff.We zullen wel moeten!

Wat fijn dat je op vakantie gaat. Even "weg" van alles,en genieten van de zon,...even wat anders!

En weer helemaal opladen voor de volgende poging. Zelf moet ik morgen ook weer bellen,en ik zal weer moeten beginnen met de hormonen.

Good luck girl (en de andere meiden natuurlijk)..en geniet van dit prachtige stralende weertje vandaag! (ga ik ook doen)

Liefs Pam

Gast Agnessie
Geplaatst

Pammie, inderdaad niets aan de hand tot gisteren dan.

Vanmorgen wist ik genoeg met mijn krampen.

En het is niet echt door gebroken maar innesteling bloeding kan volgens mij echt niet meer.

En het is verkeerde kleur.......

De krampen worden steeds erger.

Ga nu ff lekker er bij liggen.

Liefs Agnes

Geplaatst

Hoi Pammie en Agnessie,

Sterkte meiden. Hoop dat jullie de volgende keer op het bankje blijven zitten en het trots zwanger kunnen verlaten.

Geplaatst

@Pammie en Agnes, wat balen dat jullie van het bankje zijn gevallen. Sterkte de komende tijd en houdt moed, de aanhouder wint!

@Vanessa, wat een fantastisch nieuws meid. Het lange wachten is beloond! Geniet er maar lekker van!!

Zelf heb ik gister getest, deze was nog negatief. Het is nog te vroeg, maar ik verwacht ook woensdag een negatieve test. We wachten het af. Eigenlijk is dinsdag mijn testdatum, misschien doen we dan nog wel een thuistest.

Alle meiden heel veel succes!!

Geplaatst

wachtbankje mei:

Renee, 30 april testen, positief getest.

Melissa, 1 mei testen, positief getest.

Jootje, 3 mei testen, negatief getest.

Meiske74, 4 mei testen, negatief getest.

Sandra, 7 mei testen. negatief getest.

Pammie, 8 mei testen, ongi geworden.

Marouck, 9 mei testen.

Vanessa, 10 mei testen, positief getst.

Agnessie, 11 mei testen, ongi geworden.

Gerda, 12 mei testen

Weentjuh, 14 mei testen.

Tweelingmama, 22 mei testen.

Pammie en Agnessie, het is toch een teleurstelling wanneer een poging niet lukt, sterkte.

Gerda nog twee dagen vol houden, spannend hoor.

Tweelingmama, ik heb jouw testdatum erbij gezet.

Marietje, de punctie zit erop nu nog de tp en dan begint het lange wachten, succes hiermee.

Geplaatst

Pam en Agnes, wat had ik graag samen met jullie de volgende stappen doorlopen. Helaas mocht het niet zo zijn.

Een dikke knuffel,

Vanessa

Gast Agnessie
Geplaatst

Vanessa super voor jullie ! Gefeliciteerd .

Gast Agnessie
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Heb het nieuws gisteren goed kunnen verwerken en voelde me goed.

Nu ik vandaag op mijn vrije dag zo ff ben ga zitten om te mailen en hier de lieve berichtjes te lezen.

Moet ik zeggen dat ik me toch groot heb gehouden gisteren ook voor je moeder doe je dat je wilt niet op moederdag je verdriet tonen ( ik wilde dat niet).

Gisteren hebben mijn vriend en ik er veel over gepraat .... van hoe nu verder.

Moet zo meteen eerst ons jongste katje weg brengen voor sterilisatie.

Daarna ga ik het ziekenhuis bellen.

Voor vervolg.

Eigenlijk wil ik wel stoppen ....... maar dat zeg ik nu omdat ik verdrietig ben en teleurgesteld en gewoon verder met ons leven wil.

Maar aan de andere kant heb ik nog 5 cryo`s in de vriezer dus geen hormonen, geen punctie en misschien iets minder vaak na het ziekenhuis.

En dus wel extra kansen.

Moeilijk allemaal.

Iedereen die op het wachtbankje zit volhouden.

De negatief getesten ... weet heel goed hoe je je nu voelt Sterkte.

Iedereen die zwanger is super gefeliciteerd geniet er van het is je gegund.

(doe het even zo anders kan ik namen onthouden maar nu laat mijn geheugen me in de steek)

Liefs Agnes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden