Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 669
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lekker tweeling-weekendje gehad. 't Zit er weer op, we zijn weer thuis. Weinig gedaan wat op het programma stond. Wel foto's gemaakt en ben er weer in gestonken. Welke moeder neemt nou niet meerdere/alle foto's die gemaakt zijn naast die kleine gratis foto.

Nu leuk lijstje kopen voor de sepiafoto.

Dit weekend Babies en haar familie paar keer gezien en gesproken. Ik heb rond gekeken naar de omschrijving van Elena, maar helaas. Hoop dat jullie toch ook een leuk weekend hebben gehad.

Saar en Mees 1 nachtje van slag geweest, m.n. Saar was veel aan het huilen. Gelukkig weten we dat dit vaak maar 1 enkel nachtje is. Om 9.45 babyzwemmen was dus niet haalbaar, ik vind het sowieso wel erg vroeg.

Het was wel een bijzondere gewaarwording dat je niet uniek was met je tweeling. Enkel wat verbaasde reacties van andere toeristen: is er wat bijzonders te doen? alwéér een tweeling?

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Hoi hoi,

Daar ben ik dan eindelijk.

Wij vonden het leuk om al die tweelingen te zien en zelfs 1 drieling gezien dat was wel bijzonder.

Alleen de programma vonden wij niets. Stéphanie leuk om je ontmoet te hebben. Ik heb ook Mariska ontmoet van deze site.

De jongste J ging ook de eerste dag alleen maar huilen. Ze moest ff wennen aan een ander nieuwe huis en omgeving.

We vonden het eten heerlijk! En de baby's vonden zwemmen hartstikke leuk, dat ze niet meer uit wilde.

Baby zwemmen moesten we om 08:45. Dat was ook niet haalbaar voor ons. Het was gewoon te vroeg voor een 2ling+ouders;).

Foto's waren prachtig, we hebben ze ook allemaal genomen plus een cd rom.

Er waren uit eindelijk 191 2lingen (382 baby's). We hebben veel stellen gesproken. Waarvan 3 hun telefoonnummers hebben gegeven. En vele andere waren gewoon terug getrokken, dan bleeft het alleen bij hoi.

We zijn ook gefilmd en geintervieuwd. Het staat in de krant en op het internet nieuws.

Ze willen volgend jaar weer een 2ling weekend organiseren in het Center Parcs..

We waren rond 17u thuis. We gingen nog een keer zwemmen en eten en dan naar huis.

En de volgende dag moesten we naar Catherina in Eindhoven voor een voorlichtingsavond over IVF.

Veel liefs Babies

Geplaatst

Nou meiden, zo te lezen was het een dus een geslaagd weekend!!

Misschien volgende keer, als de meiden eenmaal geboren zijn, gaan we ook eens heen!!

Geplaatst

Hoi Sandie,

Wat leuk dat je zwanger bent van 2 meiden! Ik wilde ook graag meiden en die kregen we ook. Want ik hou van shoppen. Ik verwen mijn meiden bijna iedere dag. En later hoorde ik, dat meisjes papa's lievelingetjes zijn;-). Nou hoop ik voor de volgende keer jongen(s) ;-) haha. Wie weet tot volgend jaar in CenterParcs.

Liefs

Geplaatst

Hoi babies,

Ja twee meiden, zo ontzettend leuk!! Maar wel onverwachts hoor, want ik was overtuigd dat we 2 jongens zouden krijgen.

Later dacht ik misschien 1 meisje en een jongen. Maar echt geen 2 meiden. En wat krijgen we? 2 meiden hihi....

Het maakte ons echt niks uit, maar nu we weten dat we 2 meiden krijgen vinden we het zo ontzettend leuk.

Heerlijk straks dat tutten met ze!

Wie weet krijg je straks jongens, ook wel weer leuk natuurlijk! Heb je ze allebei!

Geplaatst

Hallo,

Jullie kunnen ons zien op ANP nieuws, AD.nl. Het gaat over de 2ling weekend van het Center Parcs. Wel leuk, hoor!

toi toi,

Babies

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi 2lingmama's,

Wat is het hier stil zeg... We hebben vandaag de groepsfoto gekregen van Bell foto/center parcs.

Gaat er iemand nog met een behandeling beginnen?

Liefs

Babies

Geplaatst

Sandie, 2 meiden is geweldig hoor!!! Kan ik vertellen uit eigen ervaring!!! Leuk zeg!

Sowieso is een tweeling gewoon zo bijzonder om te mogen krijgen!

Pien; wij hebben de babboe bakfiets.

Ideaal.

Je kunt ze gebruiken als ze jonger zijn en tot lang door.

Onze kids zijn bijna 4 en wij gebruiken hem nog erg vaak!

Boodschappen, buggy kun je allemaal meenemen.

Regenhoes eroverheen als het slecht weer is.

Als je geinteresseerd bent, zou ik even hun acties afwachten.

Wij hadden hem tijdens zo'n actie gekocht en dat scheelde een paar honderd euro.

Niet verkeerd!

Mocht je nog meer willen weten dan kun je me een pb'tje sturen of anders hier een berichtje.

Geplaatst

Op http://www.babboe kun je de info vinden. Ik zie dat ze nu ook een aanbieding hebben. Wij hebben de fiets met 3 wielen en ik ben er erg blij mee. Wel fietst hij wat zwaarder als je kinderen groter worden, maar dat is wel logisch denk ik.

Wij hebben die regenhoes ook besteld en dat is echt perfect. Nu met dit weer kan ik ze evengoed naar school brengen op de fiets en zitten ze lekker droog (zij wel ik niet hahahaha).

Mocht je nog wat willen weten dan lees ik het wel!

Geplaatst

Beau hartelijk bedankt.. het helpt met goed op weg in mijn zoektocht! Jij hebt dus de BIG-variant. Ik kwam trouwens ook een bakfietstest van Kassa tegen. Weet je nog wat je ervoor betaald hebt??

Liefs Pien

Geplaatst

Pien,

ook wij hebben de BabboeBIG. Het bevalt prima. De maxicosies passen niet naast elkaar. Ikzelf had 1 maxicosie op de bodem staan (met een dekentje om meeste trilingen te voorkomen), de ander hing achter het stuur. Toen ze te groot waren voor de maxicosie en nog niet konden lopen, vond ik de bakfiets niet zo handig. Je kan moeilijk 1 kind in de bakfiets laten zitten als je de ander naar binnen brengt bij kdv bijvoorbeeld. Nu ze kunnen lopen vind ik de bakfiets weer ideaal. ,,Stap maar uit en loop maar vast naar binnen (kdv)''.

Ook met boodschappen doen ideaal.

Wij hebben 'em ook tijdens zo'n actie gekocht. Later kregen we een aanbieding om er een accu op te laten zetten. Toen niet gedaan, veel te duur (weer paar honderd euro), maar als het nu soms erg zwaar trapt denk ik nog wel eens aan zo'n accu. Misschien later.

@Babies, wij hebben ook die groepsfoto gekregen, ik heb jullie zien staan voor zover mogelijk.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik er precies voor betaald heb.

Dat is alweer een tijd geleden. Het zal wel in de buurt geloof ik van wat ze er nu voor vragen tijdens de actie.

Zo'n accu zou ook wel handig zijn, hij trapt soms wel wat zwaar inderdaad.

Wij hebben er 1 bankje ingezet, de andere eruit gelaten, dan kan de buggy makkelijk mee en je boodschappen.

Op het bankje hebben wij de stoelverkleiners gezet zodat ze lekker zacht kunnen zitten.

Je kan er speciale maxi cosi's achtige zittingen bij kopen volgens mij, maar ik meen me te herinneren dat ik die erg duur vond.

Succes met je beslissing! Als er wat is lees ik het hier nog wel!

Geplaatst

hallo

onze tweeling is nu 16 maanden en lopen nu langs de tafel en af en toe een

paar stapjes los

wij hebben dus een goede fietskar achter de fiets aan,echt ideaal

ben hier nu onder een andere naam maar heb eerder meegeschreven?!!

en onze oudste is nu net 3 en zit achterop de fiets,en de fietskar kan ik

dan als kinderwagen gebruiken

stephanie hoe is het met jou twins???en beau jou meisjes gaan volgens mij

al bijna naar de basisschool of niet?

hoor graag van iedereen hoe het jullie allemaal vergaat

liefs yes s

Geplaatst

Ook wij gebruiken een fietskar.

Het grote voordeel, vinden wij, is dat je als je ergens naar toe gefietst bent, je ook nog wat kunt doen (shoppen, wat drinken, etc.). Je kunt de fietskar afkoppelen en vervolgens als kinderwagen meenemen.

Echt ideaal (zoals Yes ook al schreef!).

Geplaatst

Ik ben op de site geweest Babboe.nl. Het is wel een mooi ding. Je kan ook veel op marktplaats vinden. Ik denk dat ik toch een spinternieuwe voor mijn prinsesjes ga kopen. Vanaf welk leeftijd kunnen ze erin. Ze kunnen nog niet los/zelfstandig lopen.

Liefs

Babies

Geplaatst

Babies, je kan de bakfiets al heel snel gebruiken dus. Om te kunnen zitten op de bankjes moeten de kinders wel hun hoofdje zelf recht kunnen houden. Die babyzitjes met zachte voering vonden wij ook veel te duur ( voor een stuk schuim bekleed). Volgens mij op aanraden van Beau hebben wij ook stoelverkleiners, met arm en hoge rugleuning, voor op het bankje. Past precies naast elkaar. Ook wij hebben maar 1 bankje geplaatst.

Ze vinden het beiden geweldig in de bakfiets. Nou ja, bijna altijd. S had de laatste keer in de smiezen hoe ze uit de gordeltjes kon glijden. Ze liet zich schuin naar beneden glijden. Ze was dan ook laaiend dat ik haar weer terug zette in de stoelverkleiner. Ik heb haar bij de rug vast moeten houden tot aan huis.

We zijn vorige week ook weer bij het CB geweest. Het gaat goed met ze.

Saar weegt nu 9784gr en is 81cm

Mees weegt nu 11.505gr en is 84cm.

Ik zal binnenkort weer eens een foto plaatsen. Heb nog een hoop foto's op mijn mobiel die op de computer kunnen.

Verder hier een strijd om speelgoed en aandacht. Het woord 'delen' is moeilijk en mag je nog niet van ze verwachten, dan maar ruzie maken (zij dan samen, niet ik).

Hoe gaat het bij jullie?

Leuk dat je er weer bent Yes, al is het onder een andere naam.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Hoi Yes,

Wat leuk je hier weer te lezen!

Gaat alles goed met je mannen?

Mag ik vragen waarom je onder een andere naam staat nu?

Dus jouw twins zijn alweer 16 mnd. jeetje zeg, tijd gaat snel!

Wij hebben ook nog gedacht aan een fietskar, maar ik vind daar het nadeel van dat je ze achter je hebt ipv voor je.

Hier kun je ze goed zien.

Maar zoals je leest is het persoonlijk, anderen vinden het wel erg fijn.

Geplaatst

Wat een leuke foto!

Delen is moeilijk hoor, hier hebben we dat ook gehad.

Gaat nu al beter.

Hoewel ik me dan altijd kon verwonderen dat ze ruzie konden maken om het meest onbenullige, kleine speelgoedje dat er was!

Is een fase hoor, wordt vanzelf minder!

Geplaatst

Ha meiden,

Ben ik weer eens. Stephanie, wat een schatjes! Ze lijken al zo groot! Echte peuters. Mijn dametjes zijn ook rond de 10 kg, maar ik denk nog wel een stukje kleiner dan die twee van jou, vorige maand 77 en 78 cm. Gaat goed met ze, maar slapen blijft tamelijk rampzalig. Anyway, we zijn er inmiddels een beetje aan gewend. Verder net als ik hier lees moeite met delen, sinds 2 weken ineens af en toe flinke ruzie om spulletjes. Maar ook lief kusjes geven.

Leuk dat jullie een gezellig tweelingweekend hadden.

Enne, hier ook de Babboe, bevalt prima.

Yes, leuk dat je terug bent! Vind het jammer dat we nooit meer iets lezen van Lentezon!

Hier grote plannen: we gaan een jaar naar het buitenland, Azie. Dus inentingen, visa en veel geregel nu.

Nou, groetjes ik ga tukken ;)

Geplaatst

Hoi Stéphanie, ja je kindjes hebben het van jullie. Jullie zijn ook heel lang. Ik met me lengte van 1.61.

Het is mij ook opgevallen} Het huis zit vol met speelgoed en als de een met iets speelt moet de ander ook meteen meespelen, en dan krijg je ruzie. Vandaag is ons jongste zelf gestaan en gelopen!! Wat ben ik blij. Voor de rest zijn het gezellige, drukke, lachende meiden. Ik geniet met volle teugen. Mijn meiden slapen gelukkig na Center Parcs gewoon door.

Knuffels

Babies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden