Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast mama tms
Geplaatst

hallo meiden

hier ben ik ook weer eens!

wat een leuke foto,s stephanie wat leuk op wintersport

met je twins

en elena met haar stoere mannen en dochterlief!

mats en stijn doen het erg goed en wegen allebei al

bijna 9 kilo met 9 maanden

alleen vinden de heren eten met stukjes en brood verschikkelijk

ik probeer het iedere keer weer maar ze spugen alles weer uit

stijn is het ergste die gaat echt kokhalzen zodat zijn vorige

voeding erbij uit komt

hoe hebben jullie dat gedaan,hier eten ze nog steeds 6 maanden

potjes??????????

gefeliciteerd men met je zwangerschap,alleen zou ik nog even wachten met spulletjes aan te schaffen,tis nog erg vroeg..............

vriendin van mij is met 24 weken bevallen van een tweeling,helaas hebben de kindjes het niet gered echt afschuwelijk(dit is absoluut niet om bang te maken) maar helaas de realiteit

wij hebben 1 commode is echt voldoende en we hebben ook de eayswalker duo rood

ook hier de adapters voor de maxi cosi,s alleen nooit gebruikt

ik heb flesvoeding gegevenvond het echt ideaal,bij mijn oudste zoontje is bv mislukt

en GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP,ik heb een heel relaxte zwangerschap gehad en ben met 37 precies bevallen en was de volgende dag al thuis met kids

stephanie,lentezon en sim jullie kids zijn toch ook allemaal deze maand alweer jarig????

hoehoe wat een mijlpaal weer

liefs steph

• Reacties 669
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Hoi,

Ben vandaag 13 weken en ga er toch echt wel vanuit dat alles goed gaat anders maak je je zelf helemaal gek,en ik wil inderdaad genieten van mn zwangerschap!Het kan altijd nog mis gaan of je er nou 1 of 2 verwacht.......

Over twee weken(15weken) wil ik alles gaan bestellen en want wil toch zeker met 25 weken alles af hebben!!!!!!!

Stephanie zitten die maxi cosi`s op dezelfde hoogte??? vind het niet leuk als de een hoger zit als de ander!!!!

Groetjes

Geplaatst
Hoi Hoi,

Ben vandaag 13 weken en ga er toch echt wel vanuit dat alles goed gaat anders maak je je zelf helemaal gek,en ik wil inderdaad genieten van mn zwangerschap!Het kan altijd nog mis gaan of je er nou 1 of 2 verwacht.......

Hallo **Men**

inderdaad, er kan vanalles misgaan... de kans is wel kleiner dat het later in de zwangersachp gebeurt.

Bij ons is het dramatisch afgelopen maar ik ben " blij " dat ik vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ( 4 weken en 2 dagen) alleen maar genoten heb!!!

Ik hoop ook dat onze jongens alleen maar mijn gevoel van gelukzaligheid gevoeld hebben. Ik heb echt 21 heerlijke weken gehad. Ik waardeer die tijd zeer en misschien nog wel extra omdat ik weet dat mocht ik ooit nog zwanger worden, nooit meer zo zal kunnen genieten.

Mijn advies aan alle zwangeren die geen reden hebben tot ongerustheid, geniet ervan, ik hoop natuurlijk dat iedereen er van geniet maar snap goed dat als je het eea. achter de rug hebt dat lastig kan zijn

groetjes

Babeth

Gast mama tms
Geplaatst

idd genieten is het belangrijkste

spannend men ,willen jullie ook

weten wat het word?????

de maxi cosi,s staan niet op dezelfde hoogte

anders ben je veel te breed,ik heb alles in huis

maar het niet gebruikt,alleen de reiswiegjes en

het zitgedeelte nu

is veel werk om de maxi cosi,s in en uit de auto te krijgen

wij hebben 3 kleine boys op de achterbank zitten

groetjes steph

Geplaatst

Meiske bedankt voor het reageren!!! Hoe gaat het met jullie ,heb je topic gelezen heb echt bewondering voor jullie!!!!!!

En ik geniet ook met volle teugen,zo iets bijzonders vind ik het denk nergens anders aan,droom erover(alleen leuk gelukkig)praat erover,andere zouden wel gek van me worden maar interreseert me ook niks....haha!!!En ik wil de hele dag mijn buik zien en voelen!mn man is gelukkig net zo gek als ik dus we kunnen lekker samen zwangeren........

Mama tms denk dat als je drie kleintjes heb dat het dan ook wel lastiger is,lijkt me juist heel handig die maxi cosis maar de tijd zal het leren!!!!! ahahahah!!!!!

Liefssss

Geplaatst

owja we willen heeeel graaag weten wat het word,wisten jullie het ook en vanaf wanneer!!!!

Wil het zo snel mogelijk weten,hahah!!!!

Liefssss

Geplaatst

*men*,

wij vonden het een groot gemak, maxicosies 123 vanuit de auto op de kinderwagen kunnen plaatsen en andersom. De wiegjes waren al snel te klein en de kinderen te nieuwsgierig. Je moet natuurlijk niet de hele dag met de kinderen in de maxicosie op sjouw gaan. We wisselden van plaats, niet dat ze daar nu al ruzie om zouden kunnen maken maar puur voor je eigen gevoel. Om de beurten 'boven' zitten.

Met 9,5 maanden naar een volgend autostoeltje gegaan, dat kwam zo uit omdat we met wintersport gingen.

Wij wilden ook weten wat het geslacht van onze kinderen werd. Met 17 wkn zei de arts voorzichtig dat ze 1 jongetje zag. Om eerlijk te bekennen heb ik wel wat schietgebedjes gedaan in de hoop dat we ook een meisje zouden krijgen. En was dolgelukkig dat dat met 20 wkn ook te zien was. Gezondheid gaat natuurlijk boven alles, maar toch....?

We wilden het ook graag weten ivm de kameraankleding. Voor 2 van hetzelfde geslacht kleed je de kamer toch anders aan dan bij een jongetje en meisje. We hebben het ook best snel tegen de familie en vrienden gezegd, ik kan het toch niet voor me houden. De namen hebben we wel voor onszelf gehouden tot aan de geboorte.

Als je nog een 3 of 4D-filmpje wilt laten maken van je tweeling, zou ik niet te lang wachten. Met 21 wkn (na de 20wkn-echo in zh) was het al lastig om ze beiden goed in beeld te krijgen. Geadviseerd werd met 17 wkn bij een tweeling, maar ik wilde eerst de echo van het ziekenhuis afwachten.

Op de lijsten staat dat je katoenen dekentjes nodig hebt voor het bedje, maar de fleecedekentjes hebben het prima gedaan en liggen nog steeds op bed. Stuk goedkoper ook.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

*men*,

ik weet niet of de kleintjes 'straks' naar de kinderopvang gaan, maar in dat geval is het wel handig om rond 15 wkn alvast in te schrijven.

Stéphanie

Geplaatst

Stephanie bedankt voor de handige tips,dáár hebben we wat aan.....!

En van die 3d/4d echo is ook een hele goede had het al aan de gyn gevraagd maar die wist het niet:ohmy:....whoohoo ga gelijk een afspraak maken!!!!!!!!!!! Maar is het dan wel duidelijk genoeg??

Je heb wel wagens waar ze met zn tweeen naast elkaar kunnen maar volgens mij is dat meer buggy idee! Ga wel gewoon ff rondneuzen!!

De kleintjes van ons gaan straks lekker na oma`s en opa`s!!!!

Geslacht vertellen we ook aan iedereen maar de namen niet (als we daar ooit nog uitkomen:blink:)Raar misschien maar ik ben helemaal niet meer met de namen bezig,vind het belangrijker om op de praktiche dingen te richten,maarja 2 kinderen zonder naam is dalijk wel erg lastig,hahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!

Lijkt me ook zooo leuk een jongen en een meisje,maar ik denk zelf twee jongens!!

Liefsss

Gast mama tms
Geplaatst

stephanie,ik had er stiekem ook op gehoopt

maar met 3 boys ben ik natuurlijk net zo blij

men even over de easywalker,alleen de maxi cosi,s

zijn niet op dezelfde hoo-gte,de reiswiegjes en het zit gedeelte

wel hoor

let er wel op dat je een grote kofferbak hebt want hij is best

nog wel groot

wij hebben een bmw station en daar past hij maar net in

enne succes met namen verzinnen ,heb mijn jongensnamen

er onderandere bijgezet in het topic

Geplaatst

Die kofferbakruimte heb je inderdaad nodig. Ben op zoek naar een betaalbaar autootje waar de duowagen in past. Hmm. In mijn fiatje500 (oude versie) past in ieder geval niets. Tja, 1 maxicosi op de bijrijdersstoel, maar dat is niet genoeg.

Geplaatst

Hallo tweelingmama's en aanstaande tweelingmama's,

Ik ben op zoek naar de beschrijving/handleiding/gebruiksaanwijzing van de adapters voor de easywalker duo. Ik weet niet hoe ik de maxi-cosi's op de wagen moet bevestigen, aangezien ik de beschrijving kwijt ben. Kan iemand mij verder helpen? Bijvoorbeeld door het document te scannen en mij te mailen? Of weet iemand waar ik het wel kan vinden? Ik heb al gegoogeld, maar helaas zonder resultaat.

Gr. Pieneke

Geplaatst

Pieneke,

voor het plaatsen van de maxicosies moet je in ieder geval de lange stang voor de wiegjes weghalen.

Op de adapters staat een R(echts) of een L(inks). De gladde zijde moet aan de buitenkant. De grijper plaats je op de stang, in de grijper zie je een gat. Deze plaats je op een schoef/knoop op de stang voor extra stevigheid. En als laatste de drukknoop dichtdoen. Grijper dichtklikken en voila. Vanwege de adapters kunnen de maxicosies dus niet naast elkaar, maar hangt er 1 iets lager.

Een copie heb ik niet, misschien de site van Easywalker?

Stéphanie

Geplaatst

Hoi hoi

Heb maandag ook de easywalker duo gekocht in het zwart en twee maxi-cosi`s ook zwart met zilver,beetje vroeg maarja PAASKORTING!!!!!!!!!

Kreeg de tweede cosi gratis!Dus toch maar genoegen genomen met het feit dat de cosi`s niet naast elkaar kunnen!!!

Pieneke heb helaas nog geen idee hou de adapters erop moeten dus kan je niet helpen,bel anders na een winkel!!!!!

Groetjes

Geplaatst

Hee meiden,

Het is nog pril, maar wij hebben gister 2 hartjes zien kloppen!!

Zal dus veel informatie bij jullie gaan halen..

Haha!

Wij wachten nog even tot de 13 weken en gaan dan spulletjes uitzoeken/bestellen..

Geniet van jullie zwangerschap!

Geplaatst

Dat is fantastisch nieuws, Gerreber! Het is zo leuk...hihihi.

Ik heb nog wel de gebruiksaanwijzing van de adapters. Als je me ff in een PB'tje je adres geeft, stuur ik kopie naar je toe.

Onze meiden zitten sinds vandaag in de wandelwagen. Aaah...zo schattig!

Geplaatst

Meiden,

Hartelijk dank voor jullie uitleg! Krullie fijn dat je dat voor me wil doen!!

Gerda geweldig meid.. nogmaals proficiat maar nu voor het tweede kindje ;-)

Krullie is wel een mooie tijd omde meisjes nu zittend in de wagen te hebben.

Liefs Pien

Geplaatst

Gerreber (Gerda?),

van harte gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap!

Welkom hier bij dit topic.

Krullie, hoe vonden ze hun eerste ritje in de wandelwagen? Gebruik je de voetenzakken? Niet dat dat vandaag echt nodig was.

Wij vandaag ook weer grote wandeling gemaakt. Voor de eerste keer naar de kinderboerderij, bijna om de hoek bij ons. Van de koe moest Mees toch wel een beetje huilen. Als ze wat ouder zijn ga ik zeker vaker. De kinderboerderij is gratis en enorm uitgebreid (sinds mijn laatste bezoek 25 jaar geleden, ging als klein meisje regelmatig). Allemaal moeders met spelende peuters. Daarna boodschap gedaan bij dichtbijzijnde winkelcentrum. Op een bankje rustig wat gedronken voordat we weer huiswaarts gingen.

Voor eerste verjaardag van Saar en Mees een fotoboek samengesteld, bijna klaar. Wordt het ook eens tijd om mijn verhaal/belevenissen over de mmm in kindertaal te laten drukken. Als informatie als Saar en Mees wat ouder zijn.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Gerreber Gefeliciteerd met je twee wondertjes!

Lijkt me geweldig om met twee van die kleintjes op pad te gaan!!!!!

Liefsss

Geplaatst

Nog ff een vraagje aan de expers.....

Vanaf hoeveel weken voelden jullie ze bewegen??

Woensdag avond lag ik op bed en voelde ik op 1 plaats hele zachte "plopjes",kunnen natuurlijk ook mn darmen zijn,maar ik dacht dat het toch wel anders aanvoelde!

En met hoeveel weken konden jullie zien wat het werd????Vanmiddag echo(14 weken) beetje vroeg maar hoop dat ze iets kan zien!!!!

XXX

Geplaatst

*men*,

ik voelde pas laat iets, tegen 18 wkn als ik het mij goed herinner. (gek dat je dat ook zoiets weer vergeet).

Met echo 17 wkn meende de arts al te kunnen zien dat er een jongetje bij was en waarschijnlijk ook een meisje. Maar dat zei zij heeel voorzichtig en we moesten ons er niet teveel op vast pinnen. (deden we stiekem toch). Met 20 wkn is dit vermoeden toch bevestigd.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Hoi Men,

Bij 17/18 weken dacht ik de eerste tekenen van leven te voelen, maar wist het niet zeker (soort van kloppen rond de navel), achteraf bekeken was dit het wel. Vanaf week 19 voel ik ze heel duidelijk.

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden