Ga naar inhoud

Erop of eronder: onze 3e (en laatste?) icsi

Aanbevolen Berichten

• Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, verschrikkelijk joh!!! Ik ken dat gevoel maar al te goed!! Weet dat het echt super moeilijk is (voor mij ook) maar probeer je gedachten ergens anders op te richten. Hoe moeilijk ook te geloven maar de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!

Sterkte

Geplaatst

Henne wat vreselijk dit weer mee te moeten maken. Je hebt altijd zoveel moed die je tevens op ons probeerd over te brengen. Petje af hoor voor jullie. Ik kan echt alleen maar hopen dat jullie wens uitkomt. Na alles wat jullie al doorstaan hebben zeker. Heel veel sterkte. En ja, wat kan ik nog zeggen..... KL....

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi Henne,

Ik denk dat hierboven alles al gezegd is..

Neem je tijd en praat er goed over met je partner.

Nu zie je misschien hele donkere wolken, maar het zonnetje gaat weer schijnen, ook voor jullie!

Adriana

Geplaatst

henne ook ik wil je laten weten dat ik metje mee leef.

waar heb je dit aan verdiend???nergens aan het is gewoon niet eerlijk

meid heel veel sterkte in deze klote tijd. wij zullen er voor je zijn

dikke knuffel voor jouw

liefs sasje

Geplaatst

Henne,

Dat dit jou weer moet overkomen, iedereen probeer je altijd moed in te spreken...

Heel veel sterkte de komende tijd.

Caroline

Geplaatst

Dank je wel Linda,

Het is een droevige dag vandaag hier op het forum, ik hoop zo dat ik de negatieve spiraal weer kan doorbreken...

Caroline

Geplaatst

Pff, Henne, wat heftig... Ik herken je gevoel zo!!! Er is weinig te zeggen, een boel te voelen, dat komt vanzelf wel, op een moment dat je 't aankan en in brokjes toe kan laten.. Dit lijkt onoverkomelijk, en dat is het ook, nu.

Heel veel sterkte, en vergeet niet dat je heel bijzonder bent, juist omdat je er zo hard voor geknokt hebt!!

Take care, Nanne

Geplaatst

Ach verdorie Henne,

Toen ik jouw verhaal las, met alle symptomen van de afgelopen week, had ik echt het gevoel dat het bij jullie gewoon raak zou zijn.

Vind het heel erg voor jullie. Sterkte! Hou je taai en neem de tijd om te voelen en na te denken.

Groetjes, Erika

Geplaatst

Owww. Henne

Ik ben een aantal dagen niet online gweest en was bij het inloggen direct benieuwd naar jou!!

Wat een enorme domper!!! OW meid, ik had het jullie zo gegund!!

Ik weet niet goed wat te zeggen en wens je dus alle sterkte toe die je maar gebruiken kunt!!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Henne, heel veel sterkte meid. Ik heb je gevolgd en hoopte het zo voor je, helaas mocht het niet zo zijn.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hai lievemeiden,

Dank jullie wel voor alle reacties, dat doet me echt goed.

Na een nachtje slapen balen we natuurlijk nog net zo hard, maar mijn nuchtere kant begint wel weer de overhand te krijgen. Aan de ene kant gaan we dus gewoon door alsof er niets aan de hand is. Aan de andere kant is er nog steeds die knoop in je maag, dat onbehaagelijke gevoel dat er iets heel naars is gebeurd.

Voorlopig willen we even niks. Ik wil fysiek bijtanken, we gaan lekker op vakantie. Daarna wil ik vooral heel veel gaan informeren bij verschillende artsen en ziekenhuizen. Wat zeggen zij ervan? Er is duidelijk een probleem met de kwaliteit van de embryo's, ligt dat aan de eitjes, aan het zaad, is er wat aan te doen... Misschien menopur ipv Gonal-f? Een ander schema? Cyclusselectie? Icsi in eigen cyclus?

Hoewel we het nu helemaal zat zijn, weet ik zeker dat we het toch nog een kans willen geven als iemand een goed behandelvoorstel heeft dat ons vertrouwen geeft. Op dezelfde manier doen we het zeker niet meer. Dat heeft echt geen zin.

Weet niet of ik de komende tijd veel op het forum zal zijn. Wil proberen even afstand te nemen. Ik zal aan jullie allemaal denken en voor jullie duimen!!!

Liefs,

Henne

Geplaatst

Oh Henne, ik had ook zo'n goede hoop voor je! Heel veel sterkte!!

Hopelijk kun je tijdens je vakantie alles goed op een rijtje zetten en goed opladen voor het vervolg.

Liefs,

Jootje

Geplaatst

Hoi Henne,

Ik vind het heel erg voor jullie, had echt gehoopt dat het deze keer raak zou zijn.....

Goed plan om er even tussenuit te gaan en wat afstand te nemen. Net als jij ben ik ondertussen meer dan een jaar actief op dit forum, dus da's een hele tijd en heb veel meiden ons voorbij zien streven. Ondanks dat je het een ander ook gunt, wil jezelf natuurlijk ook bij die zwangeren voegen. Ik heb ook een tijdje afstand genomen om de batterij op te laden.

Dus neem je tijd meis en als je wat kwijt wilt, je weet ons inderdaad te vinden. Ik denk aan jullie!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Henne,

Ik had zo voor je gehoopt dat het dit keer zou lukken. Wat een enorme teleurstelling moet dit voor jullie zijn. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk kom je een beetje tot rust en lukt het om een beetje afstand te nemen.

Heel veel lieve groeten,

Neel

Geplaatst

Henne, het is wel verstandig om nu eerst even de batterij weer op te laden en even afstand te nemen van de hele mmm, laat je goed informeren over welke mogelijkheden en opties jullie nu nog hebben en neem pas een beslissing als je er echt aan toe bent, ondertussen weet je ons hier wel te vinden.

Geplaatst

Henne, heel veel sterkte de komende tijd en probeer lekker bij te komen na deze periode. We blijven aan je denken en we hopen je over een poosje weer te zien hier.

Geniet van je vakantie, heb je verdiend.

Liefs, Linda

Geplaatst

Trouwens er is t/m morgen een internationaal fertiliteits congres gaande in de RAI in Amsterdam.....het is wel heel wetenschappelijk, maar best interessant!

Je wordt misschien op nieuwe ideeen gebracht.

Gr,

Cherida

Geplaatst

Hoi Henne,

Wat erg voor jullie dat de derde ICSI niet gelukt is maar gooi het niet bij de pakken neer. Inderdaad eerst lekker relaxen met lief op vakantie en daarna wie weet.....nieuwe opties? Heel veel sterkte voor de volgende behandeling....

Dinky

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden