Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fluf gelukkig dat het met jullie beter gaat. Ook fijn te horen dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten.

Dr Nahuis ken ik ook niet maar zal vast een goede arts zijn en met het evaluatie gesprek word er toch niks gedaan alleen een volgende poging afgesproken.

Wat is dat altijd zwaar he als anderen in je omgeving wel zo zwanger zijn bah dat hakt er elke keer weer in vind ik. En dan ook de opmerkingen van de mensen wie dus echt niet weten waar ze het over hebben bah gek word je ervan. Gelukkig heb je het er wel over gehad met je broer, want voor hem zal het niet zo bedoeld zijn hij weet immers niet wat het is als het niet wil lukken.

Mijn vriendin maakte vorige week ook de opmerking dat ze als ze een tweede ging ´nemen´ Nou dat zijn ook van die opmerkingen wat we er niet bij kunnen hebben vind ik.

Ik ben wel blij dat jullie dr Oosterhuis een fijne arts vinden want ik ken hem niet en ik vind wel dat ik mij op mijn gemak moet voelen bij een gyn het is namelijk niet zomaar even iets.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey meiden

sorry voor de late reactie van mij

maar we hebben veel ellende gehad en ook leuke drukte enz

maar ik ben er lang niet aan toe geweest om hier wat neer te zetten

hier gaat t verder weer goed

heb me over de mislukte poging heengezet en gaan ergens rond nov voor de laatste poging

wel met zwaardere hormonen van menopur en meer dan normaal gegeven word omdat t nu de laatste poging word!

ze willen alles op alles zetten dat ik nu veeeeeel eitjes ga krijgen en meer kansen heb om meer succes voor eventueel invriezen enz

ook bij de punctie gaan ze iemand er extra bijzetten die mijn buik tegenduw geeft omdat ik dit keer een hele heftige punctie heb gehad want mn eierstokken vlogen bij t aanprikken van de eicellen omhoog en weer omlaag waardoor ik ontzettende krampen en steken kreeg!

heb geschreeuwd dat ze moesten stoppen want dit had ik nog nooit ervaren!

van turnhout kwam na de punctie bij en legde uit dat ik toen voor mn zoontje altijd tussen de 10 en 18 eitjes had (groten)en nu steeds maar 2 of 3 en de rest kleintjes wat ook niet veel was dus vandaar dat t nu heftig was geweest.

ze legde ook uit dat je geboren word met veel eicellen en dat t begint te werken vanaf de menstruatie en dat t dan per jaar steeds minder word en bij is dat dus kennelijk ook behoorlijk verminderd.

vandaar bij t gesprek 10 augustus hoe nu verder dat ze t helemaal anders willen aanpakken voor de laatste poging en zal t heftiger zijn qua hormonen gieren in t lichaam maar wel hopende op weer een grote hoeveelheid eicellen.

fluf

wat spijt me t voor jullie dat de 2e icsi ook niet gelukt is

ik hoop dat je t een plaatsje kunt geven met je man

kan me voorstellen dat je t heel erg vind dat je van beide kanten van je fam hoort dat er een baby op komst is,maar dat je ook blij bent is ook normaal natuurlijk

zo hadden wij dat destijds ook beide broers kregen een kindje en wij die al jaren aan t knokken waren en missers hadden gehad waren blij voor hun maar ook toen ze weggingen na t vertellen flink zitten te huilen.

dat hou je toch als je zelf geen kind hebt,nu heb ik er geen last meer van maar toen was ik net zo als jullie allemaal qua hoe je je nu voeld.

ergenis als je zwangeren ziet rondparaderen!

sterkte en geniet er ook van als je straks tante mag zijn!

is ook heelm bijzonder en zo zag ik t toen ook toen ik hun kleintjes in mn armen sloot!(met flinke dubbelgevoelige gezonde jaloerse gevoelens)

ik noem ik gezond jaloers omdat ik wel blij was voor hun en t hun ook echt gunde!

zolang jij hun dat ook gunt ben je lekker gezond jaloers

liesjuh

je schiet al aardig op nu he met je zwangerschap he

lekker hoor

maris

het klopt dat dr turnhout weg is gegaan

haar man had de studie hier af en de afspraak was dat ze dan weer terug zouden gaan naar belgie!

ze kon ook gelijk aan de slag daar

ik heb de punctie laatst van haar gehad en dat was haar laatste punctie zei ze en dat was ook dr laatste werkdag wat ik begreep

dokter oosterhuis is een geweldige man

werkelijkwaar,...hij staat voor je in met alles wat je wilt en hij is eerlijk met alles

hij heeft mij zo goed gesteund toen ik laatst zwanger was en ik heb vanaf dat moment ook gekozen dat alleen hij nu nog mijn gyn is

alles gaat via hem en mij nu nog

en wat een fijne vriendin heb jij zeg

wat een ongevoelige trut zeg!sorry

ik was er zo klaar mee geweest want ze weet nu wat ze voor moois heeft en wat jij nu moet missen terwijl jij en zo naar verlangd en voor knokt!

vind t echt niet kunnen dat je zelfs bij je vriendin waar je je normaal met een goed gevoel komt je zo kan krenken,terwijl ze weet wat een verdriet jij en je man al hebben van alle pech en dat je geen hoop meer hebt op een wonder!

meid,...werkelijk,...je kunt die personen missen als kiespijn!!!!!!!

kom voor jezelf op!:handbags:

liefs

Geplaatst

Oh gelukkig ik be zo blij weer wat van jou te horen Diaan. Ik ben blij dat het weer goed gaat. Is het griepje ook voorbij? (las ik op de hyves dat je dat had bah wat vervelend)

Ja dta is het nadeel he dat de eicel voorraad minder word, maar ik hoop echt voor je dat het de volgende keer zoveel is dat je en een topper hebt die een maand of negen blijft zitten en een paar in de vriezer.

Blijven jullie wel in Zwolle?

Ja die vriendin staat ook even op een heeeeeel laag pitje ben er echt zo klaar mee op het moment met al die gevoelloze mensen, maar ja wat doe je eraan er zijn er zoveel.

Dr Oosterhuis lijkt mij ook een fijne arts dus vandaar dat ik erom vroeg vandaag aan de tel. Vind het nog steeds jammer dat Turnhout weg is maar ja doe je ook niks aan jammer genoeg.

Geplaatst

Zow, wat een activiteiten hierzo, gezellig dat iedereen er weer is!!!

Maris, Dr. Oosterhuis vind ik ook een erg aardige arts, hij heeft mij geopereerd en na de punctie kwam hij ook even met me kletsen, terwijl Dr. Hazelbach de punctie deed. Hij stelde me echt gerust, voelde me erg op m'n gemak bij hem. Ik vind Dr. Hazelbach ook erg aardig moet ik zeggen, ze is eerlijk en recht voor de raap.

Fluf, fijn dat het weer beter met je gaat en je goed met je man hierover kunt praten!

Sharon, nog 1,5 week wachten en dan mag je weer, succes!!!

Diaan, fijn dat je er weer bent! Heb jij dan ook niet een verlaagde FSH-waarde? Dat heb ik ook, betekent ook dat de kwaliteit van je eitjes achteruit gaat en je in de beginnende overgang komt... Ik kreeg destijds ook de hoogste dosering Menopur met een goed resultaat, hoop dat het je gaat lukken in november!!!

Heb van hier ook nog een nieuwtje met dubbele gevoelens...

Ik heb 2 zussen, de één is nu 36 weken zwanger. Mijn andere zus is al 2 weken erg misselijk, moet veel braken en erg moe. Ze is naar de huisarts geweest en het blijkt dat ze zwanger is, hier had ze zelf niet aan gedacht, omdat ze 2 kinderen hebben en hier niet mee bezig waren. Doordat ze zo ziek is ligt ze nu in het ziekenhuis aan het infuus, ze is helemaal uitgedroogd. Het blijkt dat ze bijna 10 weken zwanger is!

Heb hier dubbele gevoelens bij, enerzijds ben ik erg blij en vind ik het bijzonder dat we met 3 zussen tegelijk zwanger zijn. Het lijkt me fantastisch als we met de familie bij elkaar zijn en de neefjes/nichtjes van dezelfde leeftijd zijn.

Anderzijds gun ik het velen van dit forum zo, terwijl zij het "per ongeluk" wordt. Ik ben nu gelukkig zwanger, weet niet hoe ik me zou voelen als ik het nog niet was..... maar hier hoef ik nu niet meer over na te denken.....

Geplaatst

maris

je bent echt aan t goede adres bij dr oosterhout hoor

mijn favoriet was en is altijd dokter franken maar nu is ook dr oosterhuis mn fovoriet geworden

als je hem spreekt doe hem maar de gr van mvr muskee haha

ja geloof je zeker dat je al die gevoelloze mensen ff zat bent maar hou ze tot je weer een behandeling achter de rug hebt met hopelijk een positieve uitslag lekker op een afstand van je en denk lekker aan je zelf zoals je verdient

ik had geen griep hoor,..bleek dat mijn beide keelamandelen flink ontstoken zijn!

nu met de antibiotica gaat t beter gelukkig!

liesjuh

je mag toch lekker blij zijn voor jullie 3en

jij hebt er voor geknokt en als t kindje bij de andere zussen ook welkom is dan is t toch juist fantastisch

wij hier komen er ook wel hoor!

als ik niet meer 1 erbij krijg is dat echt balen maar niet t eind van de wereld want ik heb dr 1 maar vind t belangrijker dat de andere dames hier er 1 krijgen die nog geen hebben!

niet raar opvatten want ik weet wat voor moois je hebt en moet missen vandaar dat ik t juist nu ook anderen zo mega gun die erzo voor knokken

ik heb alles nog goed kom niet in de vervroegde overgang want er was niks verkeerds hadden ze gezegd

is puur de leeftijd waardoor je eicellen minder worden

was t zwaar de menopur?

zal wel t zelfde krijgen dan als jou met t hoogste aangezien ze me dat hebben gezegd

ben vandaag zelf zo trots!loop te:sunny:

mijn allerbeste maatje die is eindelijk na zoveel jaren kinderwens papa geworden

heeft een meisje die wat jonger is dan ons en de tjd nog had om zwanger te raken maar toen ze er klaar voor was was t met een maand ook al raak!

nu vanmorgen is ze bevallen van een jong zoon!

we passen op de hond hier tot ze naar huis mag en dan brengen we de hond terug en kunnen als 1e van de vrienden lekker dat wondertje bewonderen!

voel me net weer een tante geworden haha

liefs

Geplaatst

Diaan gefeliciteerd met het zoontje van je maatje. Wat mooi he.

Ik zal dr Oosterhuis de groeten doen van jou haha kijken wat hij zegt.

Ik heb inderdaad nu wel geleerd dat ik aan mij zelf moet denken want een ander doet het niet. klinkt heel stom maar zo is het wel.

Gisteren met de bbq was mijn vriendin in eens aan het huilen omdat ze het toch allemaal wel zwaar vond hoor een baby en haar man hielp ook niet zoveel als ze verwacht had.

Nou mijn andere vriendin en ik keken elkaar aan (zij wil ook graag kinderen maar mag dat nog niet ivm de bestraling vorig jaar en dat is ook nog afwachten of het nog wil) echt ik wist niet wat ik hoorde en heb mij ook wijselijk stil gehouden anders was er toch een uitbarsting gekomen van heb ik jou daar. Maar goed ik denk dan maar zij heeft nog nooit iest mee gemaakt in haar leven en weet dus niet beter. En het is allemaal zo gewoon he kinderen.

Lisette dat is toch hartstikke mooi dta jullie samen zwanger zijn. Tuurlijk wij willen ook zo graag, maar onze tijd komt nog wel. Geniet er gewoon lekker van met z´n 3en.

Je hoeft je echt niet schuldig of iets te voelen tegenover ons.

Geplaatst

Diaan,

Mag ik vragen hoe oud je bent? Je hebt het namelijk over puur de leeftijd, ben wel effe benieuwd hoe oud je dan bent..... ik ben 31. Ik vond de menopur niet zwaar, heb eigenlijk nooit last gehad van die spuiten. Hopelijk ervaar jij het straks hetzelfde!

Maris,

Tjee..... die vriendin van jou is me er één zeg! Denk dat ik daar absoluut niet tegen zou kunnen, kan het ook geen vriendin noemen als ze zo doet. Ze denkt totaal niet aan jou gevoelens... Ik zou het er eens goed met haar over hebben, als ze dit respecteerd dan zou ze inzien hoe ze bezig is, respecteerd ze het niet dan weet je ook genoeg toch?

Wat leuk dat jullie zo positief reageren op mijn nieuwtje! Ik zat te twijfelen of ik het moest zeggen of niet, maar vindt het gewoon zo bijzonder en toch ook leuk dat ik het wel wil delen als jullie snappen wat ik bedoel, hahaha......

Geplaatst

Haha tuurlijk moet je dat met ons delen Lisette wij zijn hier voor de leuke en minder leuke dingen.

Ik zou ook wel graag samen met mijn zus zwanger zijn maar zij is nog vrijgezel haha ze is ook nog maar 24 hoor dus dat zal ook nog wel even duren haha maar ja je weet het nooit.

Maar ik heb er eigenlijk helemaal over heen gelezen maar hoe is het nu met je zus. Ik hoop dat ze iets beter is.

Geplaatst

Hey Maris,

Ze ligt nog in het ziekenhuis, ze eet nu biscuitjes en af en toe een crackertje. Het drinken gaat nog niet, ze heeft daarom ook nog een infuus aan. Na bloedonderzoek is gebleken dat ze een te snel werkende schildklier heeft, maandag komt de internist hiervoor. Hiervan kun je ook veel afvallen, ze is in 2 weken 7 kilo afgevallen. Afwachten dus wat maandag de internist zegt.....

Geplaatst

Wat vervelend bah. Ja ik wist dat je dan snel afvalt, mijn schoonzus heeft het net andersom die is te traag en komt dus heel snel heel veel aan.

Ik hoop dat ze zich dan snel beter voelt. En dat ze snel naar huis mag.

Geplaatst

Vorige week weer op een orienterend gesprek geweest voor hopenlijk een brusje in de toekomst! Zou het ons nog een keer lukken? Het is raar je kijkt haast er weer naar uit om weer te starten met spuiten etc. Maar goed, is nog lang niet aan de orde hoor al staan we nu wel weer op de w8lijst. Moet een jaar wachten na de keizersnee en vind dit ook belangrijk voor ons meisje, eerste jaar gaat zooooooooooooooooo snel!! was erg leuk, tijdens de afspraak hebben we haar meegenomen bij dr. Hazelbach. dankzij haar is ze er immers. Ik had 1 eicel die ineens heel hard groeide en de rest bleef wat achter, de keuze was dus afblazen of gokken op die ene. Dr. Hazelbach zei er een goed gevoel bij te hebben en wij eigenlijk ook wel. Die ene eigenwijze eicel is nu ons eigenwijze dochtertje:) Ze vond het erg leuk dat we ons meisje hadden meegenomen en ze wist ook echt alles nog hoe het was gegaan, details zeg maar. Vond ik erg bijzonder.

Ben wel benieuwd hoe het de volgende keer gaat rondom de punktie die nu in het moeder kind centrum is. Eerder was het zo dat je na de punktie naar een kamer werd gebracht waar je in bed kon slapen, tegen de tijd dat mijn man terug kwam uit Zwolle kwam je weer wat bij je positieven, kreeg je een kopje koffie met een beschuitje en mocht je niet eerder weg voor je naar de toilet was geweest. Kan iemand hier watmeer over vertellen?

Geplaatst

Hoi tonka wat mooi da jullie nu voor een brusje willen gaan.

Nu in Enschede word je na de punctie naar een kamer gebracht waar je inderdaad ook mag uitrusten en bij komen. Maar ik mocht elke keer 2uur na de punctie opgehaald worden. Maar omdat mijn vriend er dan nog niet weer kon zijn moest iemand anders dat doen.

Maar goed je word er wel echt goed verzorgd vind ik hoor ze hebben het wel mooi voor elkaar daar.

Ik mocht naar huis zodra ik mij goed voelde en de pijn wat gezakt was. Ook inderdaad nadat ik naar de toilet was geweest.

Geplaatst

Hoi Tonka,

Wat leuk dat jullie al een eigenwijs dochtertje hebben :icon_smile: !

In het nieuwe vrouw/kind centrum hebben ze een aparte ruimte waar poliklinische behandelingen worden gedaan, dit is ook mooi te zien op de site van het mst. Hier staat alles duidelijk op, heb dit ook aan m'n ouders laten zien.

Ik mocht 1,5 uur na de punctie naar huis, moest ook wat eten/drinken/plassen en werd toen door m'n zus opgehaald. Ze hebben geloof ik liever dat je wel binnen 2 uur opgehaald wordt, aangezien deze ruimte weer voor andere patienten wordt gebruikt.

Succes met de behandeling!!!

Geplaatst

Wat is het hier toch weer rustig.....

Hoe is het met jullie?

Zelf zit ik nu in de ziekewet en heb geen sollicitatieplicht meer, aangezien ik toch niet kan werken. Vond het lastig om me ziek te melden, maar ben nu wel blij dat ik het gedaan heb!

Geplaatst

Heel goed Lisette zo heb je zelf ook iets meer rust en nu kun je je op je zelf en je baby concentreren. Dat solliciteren komt later wel weer.

Ik heb vanmorgen bij mijn oude baas (niet mijn vorige werkgever maar die daarvoor) gevraagd of dat het zin had voor mij als oud personeel om te solliciteren op de advertentie wat hij had hangen.

Ik voelde me net een dul om te vragen of ik weer mocht komen, maar ik heb het altijd wel naar mijn zin gehad daar. Ik kreeg alleen de kans toen om in de bloemen te gaan werken en dat heb ik toen gedaan. Achteraf heb ik er wel spijt van maar ja ik ga het gwoon proberen. Ik heb net de lijst in gevuld wat ik van hem kreeg en die lever ik straks even in.

Verder heb ik erg veel last van mijn schaambeen er zit een cyste en ik weet niet of de pijn daarvan komt maar ik heb er wel heel veel last van. Maar goed ik moet nog tot 21september wachten voor we naar de gyn kunnen.

Geplaatst

Als je zo'n last hebt dan duren 3 weken wel lang! Hopelijk zakt het gauw weer af...

Ik heb er wel respect voor dat je je oude baas benaderd hebt, hier is toch wel moed voor nodig! Ik begrijp dat hij je een kans wil geven, aangezien je wel een lijst hebt meegekregen? Hoop voor je dat het wat wordt, dan weet je nu al wat voor werk je moet doen en ken je je collega's. Om welke werk/functie gaat het?

Geplaatst

Dan duren 3 weken inderdaad lang maar ja komt wel goed hoop ik. Ik ben alleen bang dat ze die cyste moeten weg snijden en ik ben een beetje huiverig ervoor om mij van onder te laten open snijden. Maar ja komt ook wel weer goed.

Ja hij kon niks beloven maar ik kon het altijd proberen. Ik heb er ook wel een aantal dagen over nagedacht hoor haha.

Dat is in een supermarkt hier in het dorp en aangezien dit de laatste optie op dit moment is voor hier in het dorp wou ik het toch proberen.

Geplaatst

Hey Lisette lief dat je het vraagt. Nee het gaat nog niet beter, heb nog erg veel pijn, maar ja moeten maar gewoon verder wachten de komende twee weken.

Ook ben ik nog niet verder met werk, maar ja komt ook wel weer.

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Balen zeg, dat je nog zo'n last hebt! Kun je niet eerder terrecht dan?

Met mij gaat het goed zolang ik rustig aan doe, op het moment doe ik niet veel en dan gaat 't aardig goed. Gisteren zijn we naar de koopzondag geweest in Enschede, we hebben bij Prenatal naar kinderwagens gekeken en we gaan w.s. de Bugaboo kopen!

Geplaatst

Nee kon niet eerder maar ja 2 weken is nog wel te doen.

Dat zijn mooie wagens van bugaboo, wij zijn niet geweest in Enschede, maar in Saasveld bij de historische optocht was wel weer erg leuk en gezellig.

Geplaatst

Het is inderdaad rustig, maar heb niet zoveel te vertellen.

Mijn vriend moet donderdag voor het laatst naar die man en dan moeten we 21 sept naar de gyn om een zaadtast aan te vragen.

Dus wij zijn erg benieuwd of het ook echt meer geworden is.

Verder heb ik erg veel last van de cyste maar dat is niet meer of minder geworden en ik zal geduld moeten hebben tot de 2

Lisette wat een bijzondere foto op hyves echt heel gaaf. Hoe voel je je verder?

Diaan hoe is het met je?

En de andere dames hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Spannend Maris, ik ben benieuwd of die magnetiseur helpt of niet.... Hoop natuurlijk van wel!!!

Vond het zelf ook wel leuke foto's geworden, heb op dit forum maar alleen 2 buiken gezet, want wil hier m'n gezicht liever niet tonen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden