Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi dames

hier ff weer wat van mij

maris

wat gaaf

van harte gefeliciteerd met je nieuwe job

en idd bah wat een ellende nu dat van jullie beste kameraad zn vader

wel heftig bij jullie de laatste tijd he?

sterkte!

liesjuh

hoe gaat het nu met je vriendin en de kleine?

hoop dat je vriendin weer vooruitgang boekt!

en ja ja die moeders voor moeders bussen die stinken als de pest bah bah bah

ik ging ook altijd mega over mn nek als ik de bus al open maakte

verschrikkelijk mar t is voor een goed doel

hoe voel je je zelf nu?

wat zekerder nu?

en wat meer mankemenstjes qua kwaaltjes?

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Maris,

Jeee.... het zit jullie inderdaad niet mee zeg!

Gecondoleerd met het overlijden van de pa van jullie kameraad, sterkte ermee!

Diaan,

Met m'n vriendin gaat het nog niet zo goed, ze ligt alweer in het ziekenhuis. Ze heeft een blaasontsteking en een onsteking aan de baarmoeder i.v.m. de spoedkeizersnee. Ze is nog steeds erg zwak, heb haar nog steeds niet kunnen zien, maar wel even aan de telefoon gehad en ze vroeg gelijk hoe het met mij was, erg lief!

Met mij gaat het goed, ben nog niet helemaal zeker hoor, dinsdag weer een afspraak met de gyn, ga dan vragen om nog een echo, kan het altijd proberen toch!

Qua kwaaltjes ben ik erg moe, en moet contineu kleine beetjes eten dan gaat het goed, als ik dit niet doe ben ik beroerd. En als ik boven die flessen hang dan ook, hahaha.....

Meiden, wens jullie een fijne zonnige dag toe vandaag, wat een weertje hè!

Zelf zou ik naar Rockin Park gaan vandaag, maar heb m'n kaartje verkocht, ga dat niet trekken, hele dag staan lukt nu niet i.v.m. m'n rug, dus ga gezellig met m'n schoonzus Hengelo in, daar is van alles te doen vandaag!

Geplaatst

Dank je wel dames. Ik had gehoopt dat we vanaf nu iets meer geluk zouden krijgen, maar nu kregen we net het telefoontje dat de zoon van de vrienden van mijn ouders (een goede vriend van ons wij zeiden vroeger altijd dat we broer en zus waren) zijn nek heeft gebroken door een ongeluk met de motor. Gelukkig was het een mooi breuk en dus goed te genezen, maar je schrikt wel.

Sorry kom ik weer aan met mijn ellendige verhalen van de laatste tijd ik word er echt niet goed van.

Nou ja morgen maar met frisse moed naar mijn nieuwe baan, maar krijg er alleen zo iets minder zin in met telkens slecht nieuws.

Lisette die kwaaltjes lijken me een goed teken, maar ik zou ook vragen of er een echo gemaakt kon worden hoor dan kun je lekker weer even spieken naar jullie hummeltje.

Wat naar dat je vriendin weer in het ziekenhuis ligt en dat het maar niet wil vlotten met het herstel. Ik hoop echt dat ze snel hersteld en dat je snel een keer naar haar toe kan.

Diaan hoe voel jij je? Kun je het een beetje volhouden met die hormonen en het warme weer?

Geplaatst

Maris,

Jee, het zit ook niet mee daar, maar gelukkig is de breuk nog te genezen!

Hoe bevalt je nieuwe werk, kom je er al een beetje tussen?

Diaan,

Hoe gaat het met spuiten, verneem je al verschil of heb je er geen last van?

Zelf ben ik vanmorgen naar de gyn geweest, ik voel me niet meer zo moe en misselijk, vandaar dat ik me zorgen maakte en heb gevraagd om een echo. Gelukkig deze ook gekregen en alles was goed!!! Op 22 juli krijg ik de 12 weken echo en de combitest en nekplooimeting, spannend weer, ik voel me nu in ieder geval erg opgelucht!!!!

Geplaatst

Lisette wat goed dat alles goed is met jullie wondertje :hello2: Maar ik snap dat je je zorgen maakt zou ik ook doen.

Diaan hoe voel je je? en wanneer heb je de eerste fm ook alweer?

Met mij gaat het redelijk ben echt kapot ´savonds na het werk want het is wel even wennen na 9 maanden thuis gezeten te hebben, maar ja het is wel leuk erg leuke collega´s want dat is ook altijd maar afwachten maar die zijn echt leuk.

Verder is de ongi nog steeds niet doorgekomen en zit ondertussen al op dag 48 terwijl ik normaal precies 28 dagen ben, maar ik heb nu 3 testen gedaan en alle 3 negatief dus ik weet het even niet meer. Vrijdag moet ik later beginnen dus ik denk dat ik dan maar even het zh ga bellen.

Geplaatst

hoi

maris wat een ellende allemaal zeg

je valt echt van t 1 in t ander jeetje

nou hopen dat er betere tijden gaan komen!

sterkte en ik hoop dat je kameraad echt super goed geneest en weer van t leven mag genieten na zijn herstel

wel fijn dat je je baan leuk vind met leuke collega's

dat scheeld al heel wat

en idd zal t wennen zijn na zolang geen werk te hebben gehad!

liesjuh

wat fijn dat ze je nog een extra echo hebben gegeven om je onzekerheid weg te nemen en gelukkig was alles goed met jullie kleine spruit!

komt helemaal goed

willen jullie ook vooraf al weten wat t word of willen jullie t zelf als veraassing houden en zien wat jullie in de schoot gelegd word?

hier alles goed

wel zwaarder nu met de warmte hoor en voel me wel een beetje prikkelbaarder en vermoeit maar moe zijn er velen van die warmte!

vandaag de 1e echo gehad om te kijken of alles rustig was en alles zag er goed uit

aan de linkerkant zagen ze al vele eiblaasjes en hopen dat die maar flink gaan groeien in meerdere aantallen dan de vorige keer

maandag begin ik te spuiten met de 2e spuit en dan de 14e de 1e foll.meting

vind t allemaal wel heel spannend want waarschijnlijk hebben we dan over 2 a 2,5 week de punctie en daar zie ik wel weer erg tegen op

maar ja doorbijten haha

Geplaatst

Dank je Diaan het gaat gelukkig al wat beter met hem hij is nu thuis dus dat wil ook al wat zeggen.

Ik kan me indenken dat je nu wel last heb met het spuiten en de warmte, maar ja volgens mij is er niemand die er geen last van heeft.

Gelukkig dat de echo goed was en dat je verder mag ik zal duimen op veel mooie eitjes en een bijna pijnloze punctie.

Lisette hoe is het met je?

Geplaatst

Hey dames,

Wat een heerlijk koel dagje is het vandaag hè, heerlijk!!! Lekker bewolkt en een vleugje wind die door het huis kan waaien.... hahaha.... had het wel effe gehad met die hitte, wordt je ook niet sneller op!

Morgen zijn we alweer 10 weken zwanger, het gaat de goede kant op! We hebben onze familie/vrienden gezegd dat ze het nu wel door mochten vertellen, dus het zal wel als een lopend vuurtje rondgaan. Ik ben niet misselijk meer, maak me hier soms ongerust over, maar daarvoor ook die echo laten doen en dit was goed, moet nu maar vertrouwen proberen te krijgen dat het goed blijft gaan!

Diaan, wij willen niet weten wat het wordt, het moet een verrassing blijven!

Fijn dat jullie echo goed was, morgen beginnen met de 2e spuit en dan de punctie, spannend allemaal weer! Hoop echt dat het goed gaat dit keer!!!

Maris, hoe is het met je? Je zult de begrafenis/crematie weer achter de rug hebben, meid ik hoop van harte dat jullie binnenkort wat meer geluk krijgen!!! Hoe gaat het nu op je werk, ben je al helemaal gewend? Je zult 's avonds wel helemaal munt zijn, aangezien je niet meer in dat ritme zat......

Fijne zondag beiden!!!

Geplaatst

Lisette alweer 10 weken wat gaat dat snel. Nu mag je er toch echt wel van gaan genieten want het gaat helemaal goed komen.

gelukkig dat je nu ook niet meer misselijk bent. Ga ook maar lekker van genieten meid het is je gegund en wij volgen je binnenkort wel.

Gelukkig is de begrafenis weer achter de rug zo triest weer.

Op het werk ga ik denk ik nooit wennen. Het zijn hele leuke collega´s maar het werk is zo mega zwaar dat is niet lang vol te houden en de baas ligt mij niet zo.

Vanaf maandag heb ik er eigenlijk al geen goed gevoel bij dus ik moet eens even kijken hoe het gaat. Ik zie er nu al tegen op dat ik er morgen weer heen moet. Maar ja ik weet ook niet of ik nog ww krijg als ik nu zelf op stap.

Gelukkig heb ik deze maand nog wel een gesprek bij defensie dus nu hoop ik dat dat wat word dan ben ik direct weg.

Maar ja het is gewoon even afzien jammer genoeg.

Verder komt mijn ongi nog steeds niet door zit nu op cd 51 dus ik heb dinsdag een telefonisch consult met de gyn over hoe en wat want ik heb 4 testen gedaan en allemaal negatief dus ik weet het even niet meer.

Diaan hoe is het met jou?

Geplaatst

hallo,

Ik zag als onderwerp ivf in enschede staan en vroeg me af of jullie hier ervaring mee hebben? ik heb nu 3 iui behandelingen in enschede gehad en aankomende maand gaan we voor de 4de keer en willen dan, mocht het mislukken over naar ivf. Afgelopen maand is de iui niet doorgegaan wegens overstimulatie en tussendoor zijn we ook nog 2 maanden gestopt.

Wat mij is verteld is dat het gedeeltelijk in zwolle zal plaatsvinden.... wel spannend allemaal!!

graag jullie ervaringen....alvast bedankt

groetjes sharon:bye:

Geplaatst

Hoi Dames,

In maart 2010 hebben mijn man en ik voor het eerst het ICSI-traject doorlopen. Helaas is het toen niet gelukt.

We beginnen morgen met het spuiten van de deca en op 15 juli hebben we de uitgangsecho.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Fluf

Geplaatst

Welkom Sharon en Fluf hier in het gezellige topic.

Fluf wat spannend weer heel veel succes met de eerste spuit weer morgen.

Sharon het klopt dat ze gedeeltelijk in Zwolle of Dusseldorf doen dat betekend dat je alles in Enschede hebt, maar dat direct na de punctie jou man/vriend met de eitjes naar Zwolle moet en daar zelf moet produceren. Dan is het lab gedeelte daar en dan is een paar dagen later ook daar de tp.

Mijn ervaring met Zwolle is dat ze eigenlijk nooit invriezen, niet om je bang ofzo te maken, maar ik voelde mij er niet prettig en een ander weer wel.

Wij hebben er voor gekozen om de derde poging in Dusseldorf te doen en nu hebben wij nog 2 cryo's in de vriezer. Het is wel iets duurder maar wij voelen er ons prettiger bij.

Maar er worden genoeg mensen zwanger via Zwolle hoor kijk maar naar Lisette.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat gezellig dat er nieuwe "gezichten" bijkomen op dit toppic, welkom hier!

Maris,

Wat ongelofelijk balen zeg dat je het niet naar je zin hebt op je nieuwe werk. Heb je al een voorval gehad met je baas ofzo? Hopelijk wordt die andere baan wat en kun je deze job gauw weer opzeggen! Als deze baan zo mega zwaar is komt dat straks ook niet ten goede van je volgende behandeling..... duim voor je dat die baan bij de defensie wat wordt!

Sharon, welkom hier!

Net zoals Maris al schreef was ik in behandeling in Enschede t/m de punctie. Mijn man is na de punctie naar Zwolle gereden op maandag en op vrijdag kreeg ik in Zwolle de terugplaatsing. Je kunt kiezen of je met Zwolle doorwilt of Düsseldorf, maar Zwolle wordt vergoed en Düsseldorf niet! Wij hadden zoiets van we proberen eerst Zwolle en mocht het na 2 keer niet gelukt zijn dan gaan we verder in Duitsland. Maar wij hadden het enorme geluk dat we na de 1e IVF poging gelijk zwanger waren! Mijn ervaringen in Zwolle zijn goed, vriendelijke dokters!

Heel veel succes met je volgende behandeling!!!

Fluf, jij ook van harte welkom hier, gezellig dat jullie er bijkomen!

Vandaag de eerste spuit weer zetten, spannend weer.... ik wens jullie heel veel succes en hoop dat de 2e ICSI poging lukt!

Geplaatst

hoi hoi

idd leuk nieuwe gezichten op dit forum

allebei natuurlijk van harte welkom!

sharon

ook ik ben met ivf in zwolle onder behandeling vanaf na de punctie

en ik heb er nu een zoontje van net 2 rondlopen en was laatst ook weer zwanger geraakt van de behandeling

alleen gestopt omdat t niet ging zoals t ging

ze vriezen wel in in zwolle maar doen t niet gauw

als je echt een goede deling hebt van de embryo's dan doen ze t wel en vinden ze t te laag omdat het ook t ontdooiingsproces moet kunnen overleven dan doen ze t niet en wees blij want anders heb je a een maand voor niks gespoten en heb je een teleurstelling als de ontdooiing niet goedgegaan is en b je hebt al maar 10 procent kans dat je zwanger raakt van een cryoembryo dus soms is invriezen gewoon geen beste optie

ook heb ik destijds wel embryo's ingevroren gehad maar waren dan wel toppers.

het verschilt gewoon per ziekenhuis.

fluf

hoe gaat t?

trek je t een beetje met t spuiten nu en de warmte?

ik ben steeds beroerd nu sinds ik de 2e spuit ook moet zetten

denk puur door de warmte

volgende week woensdag hebben we de 1e follikel meting dus kijk er erg naar uit want dan is t einde van spuiten in zicht

hoe gaat t nu met jou maris?

nog steeds t zelfde met je werk dat je t niet echt leuk vind?

liesjuh

hoe gaat t met jou?

al lekker aan t groeien?

en trek je t een beetje met de warmte of vind je t nu wel wat zwaarder al?

groetjes

Geplaatst

Hoi dames,

Hier gaat alles goed. Het spuiten met de decapeptyl gaat goed. Weinig problemen. Ben volgens mij wel wat chagerijnig maar dat kan ook door het warme weer komen.

groetjes,

Fluf

Geplaatst

hoi fluf

kan me voorstellen dat je een beetje humeurig bent

komt idd wel vaak van t spuiten en ook nu zeker wel wat van t warme weer!

gewoon de combi.

heb ik hier ook,vind t met de dag nu wel zwaarder worden.

ben sowieso geen mens voor t hele erge warme weer.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een hitte zeg, pfffffffff........... vindt het niet erg fijn meer nu, moet steeds als ik wat doe en zo warm ben overgeven.... maar ja, goed teken moet je maar denken!

Diaan, je voelt je ook niet lekker lees ik, heb je meer last van de spuiten dan anders?

Maris, hoe is ie met jou?

Geplaatst

Och jeetje dames wat zullen jullie nog meer last van de warmte hebben nu met die hormonen.

Ik heb er nog niet zoveel last van gelukkig. Ik neem zo een duik in mijn zwembad in de tuin haha.

Lisette wat vervelend dat je dan zoveel moet overgeven ik hoop dat het snel beter word.

Met mij gaat het iets minder ik ben sinds gisteren toch weggegaan bij mijn nieuwe werk want het was niet meer te doen de bazin was zelfs over mij aan het praten tegen collega´s waar ik bij stond niet normaal.

En vanmorgen kreeg ik te horen dat omdat ik al zo´n lange tijd bij huis was dat ik gewoon niet wou werken en dat ik mij na moest laten kijken door de dokter want ik had had het niet goed. Ik wist niet wat ik hoorde wat een eikel.

Maar goed ik heb gelukkig het uwv achter mij staan en dat scheelt.

Verder wil de ongi nog steeds niet doorkomen. Ik heb inmiddels medicijnen gekregen om het op te wekken maar het helpt tot nu toe nog niks.

Morgen moest ik anders nog een test doen en als die weer negatief is moet ik maandag weer bellen.

Iedereen een fijn weekend. En veel voetbal plezier morgen.:hello2:

Geplaatst

Hey meiden,

Maris, wat een klote situatie op je werk zeg! Je zit nu dus weer thuis?

Het is maar goed dat je er weg bent, want als de werksfeer zo is dat er achter je rug om over je geroddeld wordt dan kun je er beter niet werken! Fijne baas ook, tsss.....

Is je ongi inmiddels doorgekomen of heb je maandag contact gehad met het ziekenhuis?

Diaan, wil jou ook hier nog effe sterkte toewensen! Het is niet niks als je je hond moet laten inslapen, zelf ook ooit meegemaakt, echt heel triest..... sterkte!!!!

Hoe is het verder met je, morgen de FM, hopelijk zijn de eitjes goed gegroeid!

Met mij gaat het wel weer beter, niet meer zoveel overgeven. Begin het thuiszitten ook wel zat te worden, maar ja... 't is vakantie tijd, dus weinig geschikte vacatures voor mij.

Hebben jullie nog last gehad van de storm? Bij mijn ouders flinke schade, dakpannen van het huis, heel veel bomen omgewaaid, de trekker met giertank zijn in de gaten van de wortels van de bomen terrecht gekomen, maar zijn er met een kraan weer uitgetrokken. Alle wegen rondom mijn ouders waren niet bereikbaar, overal lagen bomen op de weg, heftig!

Geplaatst

Lisette gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Nu lekker gaan genieten meid.

Diaan hoe is het met je? Net als Lisette hier ook nogmaals sterkte met het verlies van je hond.

Morgen is je eerste fm nou ik ga voor je duimen meis.

Hier is de ongi nog steeds niet door gekomen ik heb maandag gebeld maar ik moet nog tot maandag wachten voor ze weer wat gaan doen. Dus nu hopen dat ze deze week nog door komen, want ben het nu wel echt zat hoor.

Ik ben zo bang dat er bij mij nu ook iets niet in orde is, maar ja het is weer even afwachten.

Hier is het ook erg heftig geweest met de storm maandag echt overal bomen over de weg.

Vanavond wil er nog meer komen van dat weer he. Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Vanmorgen de 4de iui gehad, helaas maar 400.000 zaadjes.... wel een teleurstelling, waarschijnlijk moeten we nu over op icsi.... het zal dus geen ivf worden...... zo weinig hebben we tot nu toe niet gehad, zal de WK er iets mee te maken hebben?? :drunken_smilie:haha.. de gynaecoloog zei ook misschien de warmte...... maar we zullen zien, misschien zit er wel een goede zwemmer bij........ duimen maar!!

Geplaatst

Sharon heel veel succes en met 400000 kan het ook hoor.

Ik zal voor je duimen.

Nou schreef ik vanmorgen dat de duivels er nog niet waren nu zijn ze vanmiddag op cd 61 eindelijk doorgekomen. Nog nooit zo blij geweest dat ze er waren. Was al bang dat er bij mij iets mis zou zijn, maar goed nu is het afwachten of het nu wel weer regelmatig is en dan hopelijk in augustus de tp van onze cryotjes.

Geplaatst

Hoi Sharon,

Ik hoop dat het toch nog lukt met je iui.

Ik heb morgen de uitgangsecho. Ik hoop dat alles rustig is zodat ik maandag met Menopur 150 eenheden 2x per dag kan gaan beginnen. Ik heb weinig last van de decapeptyl. Ben volgens mij wel van humeuriger maar daar heb ik zelf weinig last van mijn man ietsjes meer en komt me dan maar een kopje thee of ander drankje brengen.

Nou Diaan succes met je FM.

Groetjes,

Fluf

Geplaatst

hoi meiden

allereerst bedankt voor t sterkte wensen op hyves en hier

ben er zo ontzettend verdrietig van dat ik echt nog de hel dagen huil!

maar ja moeten nu de kracht zien te verzamelen om door te gaan want volgende week de punctie en terugplaatsing he,dus moet stressvrij zien te raken.

hij was gewoon zo jong en ook zo levendig en alles is nu weg van zijn aanwezigheid en onze teef die mist hem zo.

en mn zoontje ook!

het was gewoon echt zo onverwacht!een hel!

hij is in mn schoot gelegd voor t inslapen en heb nog heeeeeeel lang met hem naderhand gezeten!kon hem niet los laten!en achterlaten!

maar goed,....vandaag de fm gehad en had veel kleintjes nog en al 6 mooie groten dus vrijdag terug en heel misschien de punctie op maandag en anders zekers woensdag!zullen t vrijdag wel horen!

sharon

ook die 40000 zaadjes die kunnen voldoende zijn hoor want eigenlijk hoeft er maar 1 t eitje te weten doordringen he!

we duimen voor je

fluf

heel veel succes morgen met de uitgangsecho

zal vast allemaal goed zijn en dan kun je over een paar dagen beginnen met de puregon!

verder weet ik ff niks te zeggen,meld me deze dagennatuurlijk wel weer!

ben al blij dat ik ff tijd heb gemaakt hier want alles kost me mega veel moeite nu!

alleen al door t overlijden van diesel en ook al door die puregon met de de warmte!

helse dagen zo bah bah bah

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden