Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wta heb jij al wat mee gemaakt. Ik snap dat ze het heel erg in de gaten moeten houden want het is allemaal niet niks.

Ik ben blij te lezen dat je veel steun hebt aan ons. Dat heb ik ook altijd hier.

Ik hoop echt dat het de volgende keer wel goed gaat allemaal en dat jullie het lang verwachte wondertje gaan krijgen. 2011 gaat gewoon ons jaar worden net als die van de andere dames.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een rust hierzo...

Hoe is het met jullie allemaal?

Zelf heb ik weinig nieuws te melden, zit te wachten op een proefdruk van de drukker van ons eigen gemaakte kaartje.... ben benieuwd hoe die geworden is!

Verder zou ik vandaag mijn verstandskies moeten laten trekken, maar na enig wikken en wegen besloten om het toch niet te doen ivm stress, foto's en verdoving. Ben nu erg blij dat ik besloten heb om het niet te doen, want ik was er zo angstig voor, verschrikkelijk gewoon, hahaha..... Nu maar hopen dat ik er geen last van krijg (zit namelijk een groot gat in)

Nu stop ik er weer mee, want ik ben aan het oppassen op m'n neefje van 1,5 die nu op schoot zit, niet handig.....

• 2 weken later...
Geplaatst

hallo!!

Hoe is het met jullie?

Hoe is je kaartje geworden Liesjuh??....... wel leuk een eigen kaartje, mooi orgineel!

Hier nog rustig aan het wachten op mijn menstruatie..:mad:.

Hoe bevalt je nieuwe baan maris?

alvast een fijn weekend allemaal.

lfs

Geplaatst

Hoi hoi

Hier gaat het wel goed ik ben lekker druk dus dat is altijd goed.

Mijn nieuwe baan bevalt wel goed het is alleen dat het loon zo laag is dat is jammer. Dus vandaar dat ik wel even door kijk naar wat anders.

Ik zie dat je begin december verder gaat met de cryo´s ik zla voor je duimen. Hoeveel had je er ookal weer?

Lisette hoe is het met jou en je kleintje?

Lafinah hoe gaat het met je?

Geplaatst

Mooi dat het goed met je gaat en dat je baan goed bevalt....... kun je niet onderhandelen over je salaris ;). wel jammer dat je weg moet als je het zo naar je zin hebt.

Voor ons ook spannend, mocht ik dit weekend ongesteld worden dat krijgen we nog 1 cryo terugplaatsing voor de kerst maar mocht ik later pas gaan menstrueren dan wordt het pas in januari omdat het ziekenhuis in zwolle blijkbaar vanaf 18 december vakantie heeft... dus ik hoooop echt dat het nog kan.. anders duurt het weer zo lang!! wordt gek van het wachten steeds!!! grrrrr... haha

nou geniet van jullie weekend allemaal! lfs sharon

Geplaatst

Ik zal heel erg hard duimen dat het dan dit weekend doorbreekt zodat je dit jaar nog een tp krijgt.

Dat klopt ook ja dat Zwolle dicht zit. Wij mochten vorig jaar wel beginnen met spuiten in december en niet eerder omdat we dan met de tp rond de kerst uitkwamen en dat kon niet.

Nee er valt niet te onderhandelen over het loon omdta dit via een uitzendbureau is. Dus dan is het loon vaak al iest lager, maar ik kreeg vandaag een telefoontje dat mijn cv naar defensie gaat en nu is het hopen dat ik daar aangenomen word dat is ook wel via uitzendbureau maar daar ligt het loon veel hoger. Maar goed we zien het wel we wachten gewoon af wat het gaat brengen allemaal.

Geplaatst

Heej hoi,

Sharon, wat fijn dat je dit jaar toch nog verder kunt! Wens je heel veel succes!!!

Maris, mooi dat je nieuwe baan je goed bevalt. Verder zoeken naar wat anders kan altijd, je hebt groot gelijk!!

Even een kleine update over ons:

- Heb inmiddels de proefdruk van het geboortekaartje, deze is erg leuk geworden al zeg ik het zelf..

- Afgelopen donderdag heb ik een groei echo gehad, de baby groeit goed (gemiddeld)...

- Mijn bloeddruk is gelukkig weer goed 105/60, vorige keer veels te hoog, dus helemaal blij

- Het wordt nu allemaal wat zwaarder, veel last van m'n rug, bekken en heupen. Loop nu bij een bekkentherapeut, hoop dat dit me beter gaat helpen...

- Over 2 weken ga ik m'n buik laten body painten door m'n schoonzus, lijkt me geweldig, mooie foto's maken nadien.... helemaal leuk

Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte van mij... we hebben elkaar ook lang niet gesproken!

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

hoi Liesjuh,

Wat spannend voor je! en mooi dat alles goed gaat en dat de baby goed groeit. Hopen dat jij je snel wat beter gaat voelen. Hoelang moet je nu nog? ben je niet erggg nieuwsgierig wat het gaat worden.......

Leuk zeg je buik bodypainten, zet je fotos op je hyves?;). fijne zondag!

Geplaatst

Lisette wat mooi dat het zo goed gaat alleen jammer van je rug en bekken. Ik hoop dat het snel beter gaat met die therapie.

Wat een leuk vooruitzicht dat je schoonzus dat gaat doen ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden.

Een fijne zondag allemaal wij gaan zo eten bij mijn schoonouders (schoonmoeder kan geweldig koken dus dat is altijd mooi haha)

Geplaatst

Sharon, ik moet nog 10 weken, het gaat erg snel nu! Ik ben zeker benieuwd wat het gaat worden.... dat maakt het juist zo leuk vind ik!

Maris, eet smakelijk!!

Weet nog niet of ik de foto's op de hyves zet, ik ben daar nooit zo van.... zie het wel!

Fijne zondag meiden!!!

Geplaatst

Hoi Dames,

@ Sharon, succes met je cryo. Wat fijn dat jullie zo snel weer door kunnen.

@ Lisette, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en bekken. Succes met de laatste weken.

@ Maris, weet je al wanneer jullie doorgaan met jullie cryo's?

Wij kunnen in januari met onze 3e ICSI gaan beginnen. Afgelopen woensdag hebben we de brief met data binnen gekregen. Wij gaan eerst in december nog naar Kenia want mijn zwager, de broer van mijn man, gaat daar trouwen. Ik vind het wel spannend zo'n bruiloft in het buitenland. We kunnen ons dan ook weer opladen voor de behandeling.

Groetjes,

Fluf

Geplaatst

Fluf wat spannend zo´n bruiloft lijkt me wel heel erg bijzonder om mee te maken.

Wat goed dat jullie ook weten wanneer je verder mag ik zla heel erg hard duimen dat het deze keer goed komt. Jullie doen wel met Zwolle of niet?

Wij hebben besloten om in januari verder te kijken we kijken dan of dat we dan verder gaan of dat we nog even wachten. Ligt er ook wel een beetje aan of dat ik dan nog werk heb of niet, maar we zien het wel.

Geplaatst

Wij doen onze poging idd samen met Zwolle. We hebben er wel over nagedacht of we onze 3e poging in DD zouden doen. Maar we hebben toch voor Zwolle gekozen.

Groetjes

Geplaatst

Wauw Fluf, dat lijkt me bijzonder zo'n bruiloft in Kenia! Hier heerlijk van genieten en dan op naar de 3e poging, hoop voor jullie dat het nu gaat lukken, heel veel succes alvast!

Geplaatst

hoi meiden

sorry voor t lange ontbreken van mij hier op de site,..heb wel tussendoor veel bijgelezen tot t kon en toen was opeens alles van mij weg!

eindelijk weer opnieuw ingelogd had ik beloofd aan maris een bericht te sturen hier maar toen kwam t er ook niet meer van!

we zitten midden in de behandeling en ik ben echt helemaal op.

als eerst de decapeptyl is net zoals normaal gewoon te doen ,...nu heb ik ipv puregon de fostimon wat ik moet spuiten en de hoogste dossis wat mag gegeven worden,..pfff....vind dit heel erg heftig!dag 2 beroerd tot overgeefneiging(wat niet gebeurd) en nu sinds 2 dagen kan ik haast niet normaal gaan zitten omdat ik dan pijn onderin krijg!

vanmorgen de 1e fol,meting gehad en alles was perfect zoals ze zeiden!

de laatste 2 behandelingen hadden we maar 2 tot 4 eitjes en veeeeel kleintjes en nu vandaag had ik al 10 groten en veel kleintjes.

nu alleen afwachten of alle 10 groten doorzetten met groeien!

vrijdagochtend om 8 uur weer terug voor de 2e meting.en misschien maandag de punctie of anders woensdag

ik zou in elk geval blij zijn als we alles achter de rug hebben,want als je al een kindje er rond hebt lopen is dit allemaal wel erg zwaar,want liggen is er niet bij.

dus voor velen weer een nieuwe start in januarie met behandelingen?

ik ga in ieder geval weer heel erg duimen

liesjuh,...je schiet nu echt mooi op he!

spannend allemaal hoor,....weten jullie wat het geslacht van jullie wonder is of houden jullie t geheim?

lfs

Geplaatst

Hey Diaan

Leuk dat je er weer bent.

Wat vervelend dat je je niet zo goed voelt. Maar wat goed dat er 10 grote zitten jeetje wat een mooi aantal.

Ik zal duimen dat die kleine ook nog even door groeien en dat je een mooie opbrengst hebt volgende week.

Ik denk aan je.

Hoe is het met de andere dames?

Hier gaat het wel goed ik ben net lekker naar de water aerobic geweest heerlijk vind ik dat.

Verder weinig nieuws te melden haha.

Geplaatst

Heey Diaan, inderdaad lang niet gesproken!!!

Spannende tijden nu voor jullie, de punctie al maandag of woensdag, hoop dat de opbrengst goed is, ik wens jullie heel veel succes!!

Het schiet zekers hard op hier, nog maar 10 weken. We willen niet weten wat 't wordt, dus dat is een verrassing, ben wel erg benieuwd hoor!

Verder hier ook weinig nieuws, we zijn Twente aan het kijken, spannend, spannend..... nu in de rust gauw effe op het forum kijken, hahaha.....

Geplaatst

Haha een echt hooligan (grapje) misschien zit er wel een voetballertje in je buik.

Mijn vriend is ook echt zo gek van voetbal echt ik word er soms gek van, maar ja ik ben niet anders gewend bij mij thuis is het al niet anders alleen mijn zusje en ik houden er niet van.

maar hebben ze eigenlij kgewonnen gister ik ben namelijk naar bed gegaan haha

Geplaatst

Hallo allemaal,

Twente verloren... (ja wij kijken elke wedstrijd) ;) Op het laatste moment deed zich een mooie kans voor maar het mocht niet zo zijn, helaas..

Lief dat jullie naar me vragen! :aaaflowersmiley: hier gaat het redelijk goed hoor, heb altijd wel wat te doen en begin al wel weer de kriebels te krijgen om opnieuw te starten. :)

..eergister net voor het slapen gaan..dacht ik dat mn ongi eraan kwam..maar ben zonder dat het echt doordrong gaan slapen. Ik verwacht het eigenlijk in december pas.. Gister hoop buikpijn en nog weinig rood meer bruin..twijfel of het wl door zou zetten. Werd wel terug gebeld door iemand van vkc maar er was verder niemand van het F-team (toch attent!) en verteld dat ik in me enthousiasme meteen gebeld had ook omdat het gewoon te vroeg was en ik me afvroeg of dit wel het juiste moment zou zijn en dit wou voorleggen..omdat ik me op eind december had ingesteld dat ik zou beginnen met de deca.. Realiseerde me (nadat ik al gebeld had en op de lijst stond) dat het voor ons beter zou zijn dat we iid eind dec starten en niet eerder..omdat we 'zonder zorgen" door de feestdagen willen. Even rust, juist omdat de laatste poging mentaal zo zwaar was.

Mn ongi zet niet door, maar had wel de buikpijn ervan..vandaag weer minder tot bijna over.. Werd vanmorgen gebeld door het F-team en waarschijnlijk is dit een db.bloeding' en komt het zoals we eigenlijk eerder dachten/denken in de 1e of 2e wk van december zodat ik op de 21 dag kan starten met de deca.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden